Last news in Fakti

13 Февруари, 2014 11:10 9 703 6

Само 62 000 евро за 12.9-литрова Cobra

  • shelby-
  • cobra-
  • super snake-
  • карол шелби-
  • weineck-
  • cobra 780 cui limited edition

През 1966 г. Карол Шелби решава да сбогува с Cobra. Икона като този автомобил заслужава подобаващо изпращане и го получава в лицето на Super Snake. Прощалната модификация започва като Competition Cobra, чийто двигател е снабден с два механични компресора Paxton. Резултатът е мощност от 800 к.с.

 

Произведени са само две бройки Super Snake. Една от тях е унищожена, а другата Шелби оставя за себе си. Преди 7 години колата бе продадена на търг за $5 000 000.

 

Почитателите на най-злите сред злите "кобри" обаче никога не са били лишавани от шанса да притежават нещо по-специално. Върхът на сладоледа сред репликите, заслужаващи внимание, несъмнено са творенията на Клаус Вайнек.

 

През 2005 г. немецът сащиса и най-обръгналите екстремисти с бруталната Weineck Cobra 780 CUI Limited Edition. 990-килограмовият роудстър бе снабден с 12.9-литров V8 с карбуратори Holley, мощност между 1 100 и 1 600 к.с. и въртящ момент 1 760 Нм между 3 600 и 7 000 об/мин.

 

От Weineck Cobra 780 CUI Limited Edition са произведени едва 15 бройки, което обяснява интереса на маниаците към този автомобил. Изненадваща обаче е цената, на която е бил продаден един от съществуващите екземпляри на търг на RM Auctions в Париж миналата седмица. Неизвестният щастливец се е разделил с едва €61 600 за удоволствието да притежава автомобил, който ускорява до 100 за 2.9, до 200 - за 4.9, до 300 - за 10, а до 400 км/ч - за 16.9 секунди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Evgeni Popov

    3 0 Отговор
    Тя направо без пари! Как несъм разбрал за търга!

    Коментиран от #2, #5

  • 2 Daniela Aleksan

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Evgeni Popov":

    Нали? Язък можех да участвам и аз!
  • 3 Xterminatorable .

    6 4 Отговор
    Най-бруталната кола правена някога. Чиста механика за истински мъже а не за лигльовци-гейове и п**ьовци с ГТР-и.
  • 4 Shmeker

    1 0 Отговор
    Ми то ГТР-а е на 1/3 от мощността на тази кола. Само не знам 400 км/ч как ги вдига без таван...
  • 5 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Evgeni Popov":

    Тази кола е на тази цена, защото се прави от нормални материали в работилница. Не е изчислявана от 1000 инженера, а от няколко.. и не включва в себеси 1020124 патента, които трябва да се плащат. Истинска класика на нормална цена - тва е идеята на статията
  • 6 Кобрата

    0 0 Отговор
    сега остава само и крила да му сложат