5 Юни, 2024 09:23 1 678 10

Запознайте се с BMW 1 Series: Нова визия, нови означения и без механична трансмисия

  • bmw-
  • 1 series-
  • m135

Хечбекът пристига с 300 конски сили

Запознайте се с BMW 1 Series: Нова визия, нови означения и без механична трансмисия - 1

BMW представи четвърто поколение на хечбека 1 Series. Макар и да не е напълно преработен и да запазва основите на своя предшественик, BMW го определя като изцяло нов модел. Автомобилът се отличава с освежен дизайн и премахва наставката „i“ за бензиновите варианти, което отразява новата стратегия на автомобилния производител за наименуване.

Новата 1 Series възприема по-сдържан дизайнерски подход в сравнение с предшественика си. Плавните линии доминират в екстериора, като се отличават с малки фарове и по-тънки бъбрековидни решетки. В задната част са възприети нови стилизирани задни светлини, напомнящи на актуалния кросоувър X2. Въпреки промяната в дизайнерския език, автомобилът запазва сходни пропорции с дълъг капак и остри линии. Освен това той е малко по-голям от преди с дължина 4361 мм, широчина 1800 мм и височина 1459 мм.

Запознайте се с BMW 1 Series: Нова визия, нови означения и без механична трансмисия

Интериорът е идентичен с този във всяко ново BMW с извит панел в който са разположени 10,25-инчов цифров инструментален панел и 10,7-инчов инфоразвлекателен дисплей. Всички нови модели ще се предлагат стандартно с интериор без кожа и със специална антрацитна материя Arktur. В централната конзола има и място за съхранение на безжичен смартфон, двузонов автоматичен климатичен контрол и амбиентно осветление.

Запознайте се с BMW 1 Series: Нова визия, нови означения и без механична трансмисия

Гамата на новата 1 Series се състои от четири модификации: 118d, 120d, 120 и M135 xDrive.

118d: Базовият дизелов вариант използва 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, чиято мощност е 148 к.с. и 360 Нм въртящ момент (0-100 км/ч за 8,3 секунди).

120d: Този дизелов вариант е оборудван с 2,0-литров четирицилиндров двигател с 48-волтова мекохибридна технология, осигуряващ 161 к.с. и 400 Нм въртящ момент (0-100 км/ч за 7,9 секунди).

120: Този бензинов вариант се предлага с 1,5-литров трицилиндров двигател с 48-волтова mild-hybrid технология, предлагащ 168 к.с. и 280 Нм въртящ момент (0-100 км/ч за 7,8 секунди).

M135 xDrive: Този модел може да се похвали с 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, развиващ 296 к.с. и 400 Нм въртящ момент.

Всички модели от 1 Series вече се предлагат стандартно със седемстепенна трансмисия Steptronic с двоен съединител. Европейските продажби ще стартират през октомври, а малко преди това ще разберем и какви ще бъдат цените.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 0 Отговор
    Без механична трансмисия 🤔🤔🤔
  • 2 хакер

    3 0 Отговор
    Буболечка в системата няма трансмисия

    Коментиран от #4

  • 3 хахахах

    9 0 Отговор
    форд фиеста
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "хакер":

    Какво е "седемстепенна трансмисия Steptronic с двоен съединител" ❓❓❗❗

    Коментиран от #7

  • 5 ...

    7 0 Отговор
    я.. нова kia
  • 6 Ввв

    6 0 Отговор
    Трагикомедия!!!
  • 7 Ес троник

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Конструкцията на трансмисията включва два главни вала с четни и нечетни предавки, всяка от които е свързана с индивидуален съединител. Докато една от предавките е активирана, електронния модул за управление на трансмисията анализира сигналите от различни датчици, избирайки която предавка на вторичния вал да се активира след това. За да се превключи на ръчен режим е нужно да се премести лоста на селектора в съответното положение или да се използват лостовете на волана. - например: ляво(ръчно), дясно(автоматично) напред(ниска предавка) назад(висока предавка) идеално за идиоти защото обичат да го чупят

    Коментиран от #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ес троник":

    Това е за тоА, Галения, дето списва без да знае за какво иде реч ❗
    " .... без механична трансмисия..."
  • 10 Техно

    0 5 Отговор
    Приятна количка. В пъти по-добра от всяко ел-л...но(вкл. и тези на БМВ)...