BMW представи четвърто поколение на хечбека 1 Series. Макар и да не е напълно преработен и да запазва основите на своя предшественик, BMW го определя като изцяло нов модел. Автомобилът се отличава с освежен дизайн и премахва наставката „i“ за бензиновите варианти, което отразява новата стратегия на автомобилния производител за наименуване.
Новата 1 Series възприема по-сдържан дизайнерски подход в сравнение с предшественика си. Плавните линии доминират в екстериора, като се отличават с малки фарове и по-тънки бъбрековидни решетки. В задната част са възприети нови стилизирани задни светлини, напомнящи на актуалния кросоувър X2. Въпреки промяната в дизайнерския език, автомобилът запазва сходни пропорции с дълъг капак и остри линии. Освен това той е малко по-голям от преди с дължина 4361 мм, широчина 1800 мм и височина 1459 мм.
Интериорът е идентичен с този във всяко ново BMW с извит панел в който са разположени 10,25-инчов цифров инструментален панел и 10,7-инчов инфоразвлекателен дисплей. Всички нови модели ще се предлагат стандартно с интериор без кожа и със специална антрацитна материя Arktur. В централната конзола има и място за съхранение на безжичен смартфон, двузонов автоматичен климатичен контрол и амбиентно осветление.
Гамата на новата 1 Series се състои от четири модификации: 118d, 120d, 120 и M135 xDrive.
118d: Базовият дизелов вариант използва 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, чиято мощност е 148 к.с. и 360 Нм въртящ момент (0-100 км/ч за 8,3 секунди).
120d: Този дизелов вариант е оборудван с 2,0-литров четирицилиндров двигател с 48-волтова мекохибридна технология, осигуряващ 161 к.с. и 400 Нм въртящ момент (0-100 км/ч за 7,9 секунди).
120: Този бензинов вариант се предлага с 1,5-литров трицилиндров двигател с 48-волтова mild-hybrid технология, предлагащ 168 к.с. и 280 Нм въртящ момент (0-100 км/ч за 7,8 секунди).
M135 xDrive: Този модел може да се похвали с 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, развиващ 296 к.с. и 400 Нм въртящ момент.
Всички модели от 1 Series вече се предлагат стандартно със седемстепенна трансмисия Steptronic с двоен съединител. Европейските продажби ще стартират през октомври, а малко преди това ще разберем и какви ще бъдат цените.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
09:29 05.06.2024
2 хакер
Коментиран от #4
09:31 05.06.2024
3 хахахах
09:34 05.06.2024
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #2 от "хакер":
Какво е "седемстепенна трансмисия Steptronic с двоен съединител" ❓❓❗❗Коментиран от #7
09:38 05.06.2024
5 ...
09:55 05.06.2024
6 Ввв
10:19 05.06.2024
7 Ес троник
До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Конструкцията на трансмисията включва два главни вала с четни и нечетни предавки, всяка от които е свързана с индивидуален съединител. Докато една от предавките е активирана, електронния модул за управление на трансмисията анализира сигналите от различни датчици, избирайки която предавка на вторичния вал да се активира след това. За да се превключи на ръчен режим е нужно да се премести лоста на селектора в съответното положение или да се използват лостовете на волана. - например: ляво(ръчно), дясно(автоматично) напред(ниска предавка) назад(висока предавка) идеално за идиоти защото обичат да го чупятКоментиран от #9
13:16 05.06.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #7 от "Ес троник":
Това е за тоА, Галения, дето списва без да знае за какво иде реч ❗" .... без механична трансмисия..."
15:37 05.06.2024
10 Техно
21:28 05.06.2024