Last news in Fakti

7 Юни, 2024 10:41 723 3

Stellantis иска да прави повече части самостоятелно

  • stellantis-
  • части-
  • fiat-
  • citroen

Компанията вярва, че така ще намали разходите си и ще ускори темпото

Stellantis иска да прави повече части самостоятелно - 1

Автомобилният гигант Stellantis се стреми да внедри вътрешно производство на повече части. Според главния изпълнителен директор Карлос Таварес този ход има за цел да намали разходите и да ускори прехода на компанията към електрически превозни средства.

Таварес обясни, че възлагането на някои компоненти на външни изпълнители може да попречи на скоростта на разработката, когато доставчиците не отговарят на вътрешното темпо на Stellantis. В такива случаи „вътрешното снабдяване“ - връщането на производството в компанията - се превръща в привлекателен вариант.

Понастоящем Stellantis разчита на големи доставчици като Valeo, Continental и Magna за различни компоненти. Компанията обаче работи и със своите партньори, за да коригира инвестициите в батерии за електромобили, за да отговори на нарастващото търсене, съобщава Auto News.

Таварес също така изтъкна подобренията в производителността и качеството в завода в Мелфи, Италия, който произвежда модели на Jeep и Fiat. Освен това той спомена за „конструктивни“ дискусии с италианските профсъюзи.

Тези събития се случват в момент, когато Stellantis започва мащабен проект за електрификация. Компанията има за цел до 2030 г. да разполага със 75 модела електрически превозни средства, а до същата година да продава 5 млн. електрически превозни средства годишно. Тази стратегия за собствено производство може да изиграе ключова роля за постигането на тези амбициозни цели.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 беше

    6 2 Отговор
    Тези от Стелантис са бавноразбиращи. Каква електирфикация, като клинетът не ви иска електрификацията. Задръстени са пристанища и складове с огромно количество батерийни коли и никой не ги купува. Какъв план за милиони продажби. Отлага се електрификацията и се ограничава до смислени варианти-пълен хибрид с малка батерия. Всичко друго е провал-водород, плъгин хибрид, електрокар, електротир и тн. След десетилетия нов опит, но сега финишира електрификацията. Надявам се скоро за истински срив на цените на елкарите и оттам значителен спад при ДВГ и връщане в нормални стойности, близки до предкризисните.
  • 2 Цикъл

    3 0 Отговор
    Значи приказките от последните 40-50 и повече години за "аутсорсването" на доставчици са били заблуда? Последните години имаше такива инициативи на различни автопроизводите за разработката на софтуер, че дори за елиминирането на дилърите. И към днешна дата е някаква каша и в двете направления, резултатите засега хич не са обнадеждаващи.

    Изобщо всичките се въртят като ощипани моми и изобщо не знаят накъде да хванат в нито едно отношение - техническо или бизнес.
  • 3 Мдааа

    2 0 Отговор
    Те от Stellantis да вземат да си сменят изпълнителния директор, че с тоя ше чегъртат по дъното!