19 Юни, 2024 09:54 3 761 22

Предпремиерно: Новото BMW X3 пристигна в София

  • bmw-
  • x3-
  • xdrive-
  • българия-
  • премиера

Кросоувърът на марката дебютира у нас преди официалната си премиера

Предпремиерно: Новото BMW X3 пристигна в София - 1

През изминалата седмица екип на mobile.bg имаше възможността да види изцяло новото BMW X3 преди официалната му премиера, която се състоя днес. Колата ще направи пазарния си дебют след около 6 месеца, но ние вече можем да ви споделим и първите си впечатления за най-продавания кросоувър на баварците.

Първото нещо, което привлича вниманието ви в новото BMW X3, е задната част. Тя е с изчистен дизайн и познатите Х-образни задни светлини. Профилът остава до голяма степен непроменен с повече гладки линии, оставайки верен на класическия силует на X3. В габаритно отношение новият X3 може да се похвали със значителен скок в размерите си. Той е с 34 мм по-дълъг и с 29 мм по-широк в сравнение с предшественика си, но интересното е, че височината е намалена с 25 мм. Предната част на автомобила разполага с типична бъбрековидна радиаторна решетка, която подобно на други модели е осветена. Нови са и предните светлини с изцяло нов поглед към дневните светлини.

Предпремиерно: Новото BMW X3 пристигна в София

Стъпвайки в новия X3, ще бъдете посрещнати от позната атмосфер. Акцентът е големият, извит дисплей - основна характеристика на съвременните BMW. За щастие, X3 запазва въртящия се контролер за допълнително удобство. Цветно подчертани светлинни елементи украсяват централната конзола и панелите на вратите, добавяйки нотка модерен стил. Тези елементи интегрират контролите за вентилация, вентилационните отвори, заключването и паметта на седалките.

Предпремиерно: Новото BMW X3 пристигна в София

В интериора има достатъчно място за главите и краката на пътниците отпред, и отзад. Товарният капацитет е 570 литра, които могат да бъдат разширени до максималните 1700 литра. Стандартното оборудване включва спортни седалки с нов дизайн, с електрическо регулиране и отопление, тапицирани с устойчиви материали. Подобни материали са използвани и върху таблото.

Новият X3 предлага редица варианти на двигатели, за да отговори на разнообразните предпочитания на водачите, включително BMW X3 30e xDrive, който е plug-in хибрид, комбиниращ 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател с електромотор за комбинирана системна мощност до 299 к.с.. Той може да се похвали с електрически пробег от 81 до 90 км (WLTP).

Предпремиерно: Новото BMW X3 пристигна в София

2,0-литровият четирицилиндров бензинов двигател в X3 20i xDrive развива 208 к.с., което позволява спринт от 0 до 100 км/ч за 7,8 секунди. При дизелите 2,0-литровият четирицилиндров двигател в X3 20d xDrive предлага максимална мощност от 197 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 секунди. Очаква се през лятото на 2025 г. към гамата да се присъедини и по-мощен редови шестцилиндров дизелов двигател.

BMW X3 M50 xDrive е черешката на тортат за момента. Задвижван от най-мощния редови шестцилиндров бензинов двигател, виждан някога в M Performance автомобил, този 3,0-литров звяр, съчетан с 48-волтова мека хибридна технология, осигурява максимална мощност от 398 к.с.. Благодарение на 8-степенната трансмисия Steptronic Sport и системата за задвижване на всички колела X3 M50 се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди.

Цените в България започват от 110 100 лева за базовия бензин, 113 500 лева за дизела, 121 400 лева за хибрида и 156 500 лева за върховата версия.

 

 

 

 


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    14 5 Отговор
    Ламарина за 200 000

    Коментиран от #5

  • 2 Супер

    15 5 Отговор
    С тия широки ноздри отпред и безформената разплута задница ми напомня на нещо, но не искам да ме изтрият за расизъм.
  • 3 Аха

    17 4 Отговор
    По коя трамвайна линия ще върви ?
  • 4 Един друг

    14 2 Отговор
    Не можаха ли малко по-рано, че от КАТ тъкмо се чудеха наскоро какви БМВта да купят. Тази М версия за 160 хилки щеше да им е тамън.
  • 5 Копейко умна

    7 14 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    Кисело е гроздето,братчед!
    Москвич за тебе..оле!

    Коментиран от #19

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 БМВ боклук

    14 6 Отговор
    Пристигна с пътна помощ
  • 8 Баварец

    10 9 Отговор
    Хейтърите,многознаете бе!Дето сте се качвали само у трамвая и тролея:)))))Кисело е гроздетоооооо.Ама няма проблеми,карайте си кашлиците и си пийте по една студена вода с кисело грозде.

    Коментиран от #11, #16

  • 9 Техно

    3 5 Отговор
    Екстра е.
  • 10 Е46ца

    7 4 Отговор
    Супер си е колата , но в БГ все някой ганьо с 35 годишен опел на газ ще каже , че е грозна , че бмв то е боклук (нищо че нее карал такова бмв дори не сее качвал).
  • 11 Аз също

    8 2 Отговор

    До коментар #8 от "Баварец":

    карам Бмв и ги харесвам, ама тази глупотевина с тези огромни бъбреци е тотал щета!
  • 12 Гост

    7 1 Отговор
    Мяза на китайска кофичка от кисело мляко
  • 13 Ниско качество слабоумни клиенти

    7 1 Отговор
    Желая на бъдещия собственик на това , да му върви по МАСЛО
  • 14 Този кош трябва да се продава

    7 3 Отговор
    В комплест със сервиз
  • 15 любител

    7 1 Отговор
    браво още една скъпа играчка за боклуците крадящи Б-я и техните проститу---и. браво. а нещо евтино за бачкаторите в тази държава или стигат им бричките от втора употреба.

    Коментиран от #18

  • 16 любител

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "Баварец":

    ами знаят тези дето си вадят парите с честен труд а не с крадени пари да се правят на баровци пред проститу----е с ново БМВ. ми то те са голямата работа с малкия инструмент. хахаха
  • 17 любител

    6 1 Отговор
    апропо забравих да пиша че баварчето върви с двете кифли които го рекламират. хахаха
  • 18 Не е скъп

    8 1 Отговор

    До коментар #15 от "любител":

    Не бих казал че е скъпа. Цената му сходна с конкурунтите в този клас. Проблемът при тази марка е качеството

    Коментиран от #20

  • 19 театрален полилей

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Копейко умна":

    Инвестициите трябва да се правят разумно! Та, за това, за тея пари по-добре Мерцедес!
  • 20 Трифонов

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Не е скъп":

    Качеството точно е на най-високо ниво сред всички премиум брандове. Има там тестове, провеждани от кой ли не - попрочети, погледай, материали има колкото щеш по темата. А ако искаш да си оптимално обективен - иди и покарай някое. Из представителствата има тестови коли, колкото щеш. Не бъдете коне с капаци! Аман от от всичко разбиращия българин! Като сте толкова знаещи и умни, па що сте толкоз бедни... си пита в заданието. БМВ е най-продавания премиум бранд далеч не само в България. Например, такъв е в Белгия. Страната с един от най-високите жизнени стандарти в Европа и в света.
  • 21 Добра си е

    1 0 Отговор
    Колата. Х3 е най-универсалният автомобил от цялата гама на БМВ. А за хейтърите които разбират от автомобили, ще споделя - моето стана на 10г, 157х км. Единственият ремонт за 10г. е смяна лагер на задно дясно. Дизел. 258кс. Спокойно вдига 237км/ч (не в БГ). Според БМВ, може да се махнат електронните ограничения и промени окачването. Макс скорост ще бъде 327км/ч. За какъв дявол ми е това? За 10г среден разход - 8.3 / 100. Когато го направя на 200х км, продавам и взимам отново Х3. Лизинговите схеми са си ОК.
  • 22 123456

    0 0 Отговор
    Кат му видех бъбреците и моите ме заболееааа ....