11 Юли, 2024 18:40 7 290 10

Audi възроди 16-цилиндров суперкар от 30-те години на миналия век

  • audi-
  • auto union-
  • фестивал на скоростта-
  • гудууд

Колата е направена под марката Auto Union

Audi възроди 16-цилиндров суперкар от 30-те години на миналия век - 1

По време на Фестивала на скоростта в Гудууд. Audi представя Auto Union Type 52 - чудовищен суперавтомобил, изваден директно от 30-те години на миналия век. Наречен "Schnellsportwagen" (от немски "бърз спортен автомобил"), този звяр първоначално е замислен като легален за движение по пътищата брат на доминиращия автомобил за Гран При Auto Union Type 22.

Type 52 така и не получава зелена светлина преди Втората световна война. Но почти един век по-късно Audi решава да вдъхне живот на този интересен проект.

Резултатът е главозамайващ шедьовър на ретро инженерството. Използвайки само исторически скици и чертежи, Audi, заедно с производителите на състезателни автомобили Crosthwaite & Gardner, щателно пресъздават Type 52 от нулата, като това е отнело повече от година,.

Audi възроди 16-цилиндров суперкар от 30-те години на миналия век

Под задния капак ще откриете чудовищен 16-цилиндров двигател - еволюция на оригиналния дизайн с компресор. Това модерно чудо разполага с огромен работен обем от 6.0 литра, който дава 512 конски сили - далеч от приблизително 200-те коня, които би събрал оригиналът. Разбира се, укротяването на този звяр изисква добра старомодна механична скоростна кутия.

Въпреки че духът на оригиналния дизайн е неоспорим, Audi е трябвало да направи някои промени, за да се приспособи към съвременния свят. Междуосието е малко по-дълго, а самият автомобил е малко по-тежък.

Audi възроди 16-цилиндров суперкар от 30-те години на миналия век

Влизайки в интериора с кожена тапицерия ще откриете уникално триместно разположение. Интериорът може да се похвали със смесица от класически елементи - седалки от плат, дървени елементи и уреди, които биха накарали един ретро пилот да се чувства като у дома си.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Павка

    16 7 Отговор
    Ако мине ГТП ще му дадат първа ЕКО категория или нулева заради годината на производство.

    Коментиран от #9

  • 2 Помак

    10 46 Отговор
    Ауди е праста кола за комлексари и никога не са били на нивото на Бмв а камо ли на нивото Мерцедес бенц или Ролц Роице

    Коментиран от #3

  • 3 Селяндур

    28 8 Отговор

    До коментар #2 от "Помак":

    Ти не си добре ве пич

    Коментиран от #10

  • 4 Цар Воланов

    18 3 Отговор
    Не е важна Колата! Важно е зад кормилното устройство. Ако то е келево и каквато и да е кола да му дадеш все тай. Или както казват старите хора НА Калпав --й -----та ме пречи!
  • 5 Гнида

    5 4 Отговор
    Липсва му v6 diesel 🤣
  • 6 Гост

    19 6 Отговор
    Абе тия хора що се занимават с такива глупости?На кой му трябва 16 цилиндрова кола с 500 коня двигател??Пуснете една нова версия на Ауди 80 B3/B4 и ще избиете рибата..
  • 7 Факт

    10 17 Отговор
    Немски варел.

    Коментиран от #8

  • 8 Флинстоун

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    Вярно бе Иванушка Карай си Ладюнката и Москвето и си глей кефа
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.