Renault се готви за голям успех с новото електрическо Renault 5, надхвърляйки целите си за продажби с 300%, като това стана веднага след отварянето на предварителните поръчки в края на май. Въпреки наличието само на най-скъпата версия с двигател от 150 к.с. и 52 kWh батерия, търсенето надмина очакванията на компанията.
Renault прогнозира, че от Renault 5 ще бъдат продадени около 45 000 бройки само на френския пазар през следващата година, което е значително повече от най-добрите резултати на модела Zoe, както и от тези на основния съперник Peugeot e-208, от което са продадени само 22 700 броя през 2023 година. Прогнозите са, че иновацията ще засегне силно продажбите на основния съперник Peugeot e-208.
По-достъпни опции с двигатели с мощност 95 и 120 к.с. и 40 kWh батерия ще се появят до средата на 2025 година, а през 2026-а ще бъде представена нова LFP (литиево-ферофосфатна) батерия. Всичко това ще повиши още повече търсенето на възродения модел.
Първите производствени автомобили вече преминават финални тестове, а клиентите, закупили R Pass приоритетен достъп преди 30 май, ще получат своето Renault 5 през декември. Поръчките, направени между 31 май и 17 юни, ще бъдат доставени през януари 2025 година, докато тези, които поръчат сега, няма да могат да получат колите си до следващата пролет. Доставката до представителствата ще започне през октомври.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 микрон
Коментиран от #3
14:39 16.07.2024
2 Хейт
16:51 16.07.2024
3 гост
До коментар #1 от "микрон":
Рено 5 и Клио , както и Пежо от 205 до 208 винаги са били по-добри и по продавани в Европа от Поло , Корса и Фиеста !! Както преди , така и сега , съотношението цена /качество е много по добро при френските и за хора които сменят колите си на 4-5 години , а не на 20 това е предпочитано ! Просто не трябва да се сравняват сливи с круши и примерно Меган с Ауди , Мерцедес и БМВ , защото той и не иска да се сравнява с тях , въпреки че по някои показатели ги бие като маче у дирек !!Коментиран от #10, #11
16:53 16.07.2024
4 Милчо лаков
17:49 16.07.2024
5 Българин
18:40 16.07.2024
6 Бухал
19:20 16.07.2024
7 Куку Руку
19:45 16.07.2024
8 Селския бек
21:15 16.07.2024
9 Пешо Кюстендилецо
23:13 16.07.2024
10 Ония с Фордо
До коментар #3 от "гост":
Рено 5 да ( не електрическо) Рено Меган никога повече - возия супер , двигател супер , екстри ОК , електроника боклук !Коментиран от #24
23:20 16.07.2024
11 Трифонов
До коментар #3 от "гост":
А-а-а-а, хо-ха-ха-ха... Я кажи по кой показател Рено Меган бие което и да било БМВ, Мерц или Ауди, че стана интересно... А-а-а-а-а, ха-ха-ха.... Хора, вие наистина нямате никаква представа какви идиотщини ръсите!Коментиран от #12, #16, #22
06:06 17.07.2024
12 Милчо лаков
До коментар #11 от "Трифонов":
Не четеш внимателно,колега.Точно това пише момчето,че не можеш да ги сравняваш,но за своя клас са добри.Преди 25 години,имах R19,2.0 16V,спортно окачване- супер,но бързо стават демоде....Коментиран от #18
06:46 17.07.2024
13 БАЙО
09:46 17.07.2024
14 Пежо
09:50 17.07.2024
15 Кимбо
10:08 17.07.2024
16 гост
До коментар #11 от "Трифонов":
Меган РС Трофи удря в земята 80 % от моделите на Мерцедвс , БМВ и Ауди , при това на половината от цената им !! В момента струва 67 000 ЛЕВА в магазина , с 300 коня , автомат и всички екстри и 5,6 секунди до 100 км !! И с цена за поддръжка също наполовина от всеки от немските кошници !!!Коментиран от #17
13:11 17.07.2024
17 РС Трофи
До коментар #16 от "гост":
ново в магазина за тези пари-друг път….Коментиран от #19
14:15 17.07.2024
18 Миле
До коментар #12 от "Милчо лаков":
19-ката е 1.8 16В 136 к.с. = пълен смях още тогава….2.0 16В 150к.с. беше след това Меган Коуч (Купе), но и то нямаше особен вървеш… с този мотор и по-скоро рекламна цел беше Клио МК1, но оригинални такива в БГ знам само за 2-3 и то преди 15+ годнини… след това по-късно са Клио 2/3 172/182…. и те бяха кекави….
Коментиран от #26, #27
14:20 17.07.2024
19 гост
До коментар #17 от "РС Трофи":
Дори да струваше 100 бона , а той никога няма да струва толкова , пак е наполовина от всеки от немските с такива показатели !! А този е демонстрационен на 12 000 км с пълна заводска гаранция и фирмен лизинг , ако си мераклия да ти пратя адреса !Коментиран от #20
14:27 17.07.2024
20 Рендета
До коментар #19 от "гост":
21 Турбо Куадра и Сафран 2.5 V6 Baccara съм имал, мерси от тях…. вземи си това демо за теб… ако беше толкова кола, нямаше да остане….Коментиран от #25
16:30 17.07.2024
21 Електротехник
,че производителите със сигурност ще намалят ресурса на автомобила до десетина години.
23:43 17.07.2024
22 Ляв бек
До коментар #11 от "Трифонов":
Веднага ти казвам:По показателя, честота на посещения,на автосервизи и магазини за авточасти!
Коментиран от #23
18:29 20.07.2024
23 Бъди
До коментар #22 от "Ляв бек":
реален и говори от опит-сравнени ново с ново от магазина, нито едното нито другото ще има сериозни проблеми поне до 150-200 хил км… а и да има, повечето ще е покрито от гаранцията, която е поне до 150 хил лм или 5 години….17:02 21.07.2024
24 Рено Меган 2 седан,купено ново
До коментар #10 от "Ония с Фордо":
2005г от Про Мобил бензин 1,6 115 к.с. никакви проблеми до сега,дори и с прословутата според теб елктроника. От 2017г. съм с Каджар и с него нулеви проблеми. Електрониката на Рено е проблемна когато е купувано ента употреба и преди това е взето от скрападжийте и е поредния сбирщайн направен да се движи но в Бг.12:30 22.07.2024
25 Имал си чушки и то само дръжките им.
До коментар #20 от "Рендета":
За Бакара е с комфорт по-добър от на Мерцедес, да ен говорим за талитгите на БМВ и Алуди от този период.А 21 турбо куадра си е върха в сравнение с 3-ката на БМВ или А4 на Алуди от този преиод За цени и обслужване в сравннеие с немските котори да не повдигаме въпроса,както и за комфорта и екстрите.Коментиран от #28
12:53 22.07.2024
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 И ти си ми един
До коментар #18 от "Миле":
вървеЖ та няма на къде,Клио 3 РС си е фурия с този мотор,като мисля,че и Т. Славов караше такова и се представяше отлично в ралитата.Коментиран от #30
12:57 22.07.2024
28 Хайде приготвяй
До коментар #25 от "Имал си чушки и то само дръжките им.":
добра сума парички и да ти нося копия на договори и талони!!! Кой ти сравнява с Мерцедес??? Имаш ли идея какво беше останало от т.нар. активно окачване и купищата електроника в багажника??? И как роди мъжката обслужен мотор на изкачването по АМ Струма… на 5-та със 120 и равна газ и с дупка в блока….единствения случай при мен….А за тази солета 21 по-добре недей…. 2 пъти троши раздатка на стокова кола след старт, калпава елетроника неподлежаща на засилване…на светлинни години като вървене спрямо 8-клапановата Дедра Интеграле с Вебер-Марели електроника…. с ремап, кулер, генерация и механичен бууст-контролер на 1.4-1.5 холд даде 14.3 с пълен салон на Божура…. Рьоне не стигна до там….
20:47 22.07.2024
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Драги Ми
До коментар #27 от "И ти си ми един":
смехурко… пиша ти за Клио 1 и 2 (172/182)… и не сравнявай състезателни с улични коли….Пред очите ми лично 2 пъти си хвърли мотора такава 172-ка…. и вървеше кантар с тежката 145-ца КуВе….
20:53 22.07.2024