Само месец след световната премиера на новото BMW M5, продажбите на модела започнаха в цял свят, включително и у нас. Новият супер седан на баварците вече е наличен за поръчка в представителствата на марката, а от официалния сайт на BMW разбираме и неговата цена. Най-бързото, но и най-тежкото М5 правено някога може да се похвали с по-широка стойка и по-агресивен вид благодарение на нови калници, брони и прагове.
Новото M5 разполага с 4,4-литров V8 двигател с две турбини, съчетан с електромотор, вместен в осемстепенната трансмисия. Тази наелектризираща конфигурация генерира умопомрачителните 727 к.с. и 1033 Нм въртящ момент. Самият бензинов двигател генерира внушителните 585 к.с., докато електрическият мотор допринася с допълнителни 197 к.с., идентични с тези на XM. М5 обаче използва по-малка батерия с капацитет 14,8 kWh.
BMW твърди, че спринтът от 0 до 100 км/ч при новия M5 отнема едва 3,5 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, но пакетът M Driver's Package я повишава до 305 км/ч. BMW изчислява електрически пробег на 40 км с чисто захранване от батерията. Въпреки това, при по-силно натискане на педала на газта или при избор на ръчно превключване на предавките автомобилът плавно преминава към бензинова мощност за постигане на максимална производителност.
M5 разполага и с нова спирачна система с шестбутални апарати, притискащи 410 мм дискове отпред, и 400 мм дискове отзад. За още по-впечатляваща спирачна сила и значително намаляване на теглото се предлагат M карбоново-керамични спирачки. Тези спирачки се отличават с по-големи 420 мм предни дискове и спестяват 25 кг в сравнение със стандартната конфигурация.
Що се отнася до цената, тя стартира от 265 500 лева у нас, като за тази сума получавате базово М5 в един от осемте безплатни цвята в комплект с 20-цолови джанти отпред и 21-цолови отзад. В интериора е заложено на черна кожа с богато базово оборудване. Все пак, опции също не липсват, но с тях цената лесно може да подмине 300 хиляди лева.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Москаль
Московските тачки най- добрите в целия МИР
13:04 27.07.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Емрах
Коментиран от #4
13:17 27.07.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Аре бе Стораро
И ко прайм ся.
13:45 27.07.2024
7 Иван Тирбушона
13:48 27.07.2024
8 Голям ръб
13:54 27.07.2024
9 от стригане
14:46 27.07.2024
10 незнайко
15:42 27.07.2024
11 гост
Коментиран от #22
16:54 27.07.2024
12 Взимам
16:55 27.07.2024
13 Еврором
16:57 27.07.2024
14 БМВ боклук
16:59 27.07.2024
15 Гладен
17:01 27.07.2024
16 На бмв сменям масло и
17:04 27.07.2024
17 оня с коня
Коментиран от #19, #23
17:13 27.07.2024
18 Дърт съм вече
18:32 27.07.2024
19 Тъй тъй
До коментар #17 от "оня с коня":
Вярваме ти.Особено за БьеНвьето, че не си пипал нищо.
00:34 28.07.2024
20 Стоян
03:37 28.07.2024
21 Крайчо краев
11:26 28.07.2024
22 Къде отиваш
До коментар #11 от "гост":
Горкият ти….вече сме в 21-ви век и статията се отнася за нов автомобил. Нищо, разбираме те.17:35 28.07.2024
23 Къде отиваш
До коментар #17 от "оня с коня":
Да знаеш, БМВ са чудесни машини. Зависи как ги караш. Не съм виждал шофьори с Тойота Корола, бензинка да въртят гуми, дрифтят и опитват да вдигнат 100 на 1-ва и 2-ра. Но не са рядкост шофьорите които се опитват да правят това с БМВ 316 или 318. Защо? От какъв зор? Това си е просто един обикновен автомобил , не е проектиран за такива простотии. После обаче - чупели се. А Тойотата много здрава. Абе пълни глупости на хора от сорта: Видяла жабата, че подковават коня, та е тя се наредила. С нетърпение очаквам неизброимите минуси.17:44 28.07.2024
24 Този коментар е премахнат от модератор.