7 Август, 2024 11:18, обновена 7 Август, 2024 19:37 33 942 107

Идва ли краят на ЕС: Европейският съюз заплашва със спиране от движение милиони дизелови автомобили

  • дизел-
  • забрана-
  • ес

Германският министър на транспорта се противопостави на Европейската комисия с гневно писмо

Идва ли краят на ЕС: Европейският съюз заплашва със спиране от движение милиони дизелови автомобили - 1

До 8.2 милиона превозни средства, само в Германия, могат да бъдат засегнати, заради ново безумно предложение на Европейската комисия, която обсъжда пределни стойности за по-стари дизелови превозни средства. В най-лошия случай това може да означава извеждане от експлоатация на автомобили с дизелови двигатели Евро 5 и Евро 6. А само в Германия през 2024 г. ще бъдат регистрирани 4.3 милиона дизелови превозни средства Euro 5.

В текущо производство пред Съда на Европейските общности, Европейската комисия промени правното си становище относно спазването на ограниченията за замърсители по такъв начин, че сега ограниченията трябва да се спазват за всяка ситуация на шофиране, т.е. дори при абсолютно пълно натоварване. Преди това се прилагаше само при стандартизирани, сравними условия на изпитване. Промяната би означавала, че всички дизели с екостанрадти Euro 5 и вероятно също и Euro 6, ще бъдат поставени под въпрос.

Идва ли краят на ЕС: Европейският съюз заплашва със спиране от движение милиони дизелови автомобили

Това би означавало, че 8.2 милиона шофьори на автомобили с двигатели вътрешно горене в Германия ще бъдат изправени пред изваждане от експлоатация на колите си, като това, ако се приеме предложението, ще се случи още през тази година, предупреди федералният министър на транспорта Фолкер Висинг в гневно писмо до председателя на Комисията Урсула фон дер Лайен. Той призова за

"прекратяване на антиавтомобилната политика от Брюксел. Хората имат нужда от колите си и не искат да им ги отнемат. Европейската комисия трябва да действа бързо сега."

Основата за това са новите процедури за измерване на емисиите отработени газове, които ЕС иска да промени. В бъдеще стойностите на емисиите вече няма да се измерват в стационарни тестови центрове, а при реални условия на шофиране. Висинг настоява фон дер Лайен бързо да промени разпоредбите, които смята за „съмнителни“, за да ги изясни преди решението на Съда на Европейските общности (ЕС). Целта е „да се избегнат сериозни последствия за милиони засегнати граждани в Европа, което ще се отрази и на всички“.

Според Висинг последиците от решението "не само ще ударят неподготвена автомобилната индустрия, но преди всичко гражданите, които са закупили и използват такива превозни средства, разчитайки на съществуващите разпоредби".

„Европейската комисия и нейният председател изглеждат решени да водят истинска кампания срещу автомобила и индивидуалната мобилност“, скара се той. С техните планове за новата процедура за измерване на емисиите на отработени газове милиони дизелови, а и бензинови превозни средства в Еврпа сега са заплашени от принудително извеждане от експлоатация.

За съжаление, псевдо зелените отново показаха истинското си лице: „Преди изборите говореха за отвореност към технологиите, за да прокарат след това политика за зелена забрана. Не можем да подкрепим това. В Берлин и Брюксел ние настояваме за разумна транспортна политика, която запазва свободата на избор на хората."

Говорителка на ADAC се позова на защитата на съществуващите превозни средства в интервю за Tagesschau и смята дискусиите за заплахата от извеждане от експлоатация за „неуместни“. Засегнатите превозни средства са регистрирани по надлежния ред към момента на въвеждане в експлоатация. „Според юристите на ADAC промените в процедурата за измерване за типово одобрение на превозно средство на по-късна дата не могат да бъдат приложени със задна дата.“ На този фон оперативна забрана би била абсурдна.

Идва ли краят на ЕС: Европейският съюз заплашва със спиране от движение милиони дизелови автомобили

Според Wissing тестването на съответствието на автомобила с граничните стойности във всяка ситуация на шофиране извън тестовите центрове е „неосъществимо според текущото състояние на техниката и следователно би представлявало неосъществимо ретроспективно изискване за превозни средства, които в момента са на пътя“. Универсалното прилагане на пределно допустимите стойности би имало значителни последици за целия Европейски съюз, „защото тогава всички коли с Евро 5 ще бъдат поставени под въпрос“. Не могат да бъдат изключени и последствия за части от флотилията с Евро 6.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 102 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Българин

    206 15 Отговор
    Идва края на света!

    Коментиран от #43

  • 2 Юуп

    327 11 Отговор
    Бой на урсулата о зелените терористи

    Коментиран от #45, #65

  • 3 Да.се.разпада тоя

    288 20 Отговор
    Европейски съветски съюз!
  • 4 Бонев

    396 12 Отговор
    Този ЕС не е ЕС за който си мечтаеха мнозинството българи 90те години, така че майната му на този ЕС.

    Коментиран от #35

  • 5 ТаУмВзе

    256 12 Отговор
    Мани дизели и електрички бре! Бивша Европа е под Халифат вече.
  • 6 Мда

    291 10 Отговор
    Иде края на Урсулите, Сорос и Харисите!
  • 7 Бонев

    197 5 Отговор
    Този ЕС не е ЕС за който си мечтаеха мнозинството от българите през 90те години, така че все тая дали ще е краят или не.
  • 8 Льо Пич

    33 143 Отговор
    Които са Евро 6 с adBlue няма как да забранят. Те са по чисти от въздуха, който се диша в градовете и от всички ДВГ.

    Коментиран от #106

  • 9 българина

    231 7 Отговор
    много се надявам така да се развият нещата, че ес да си иде точно като като 1990

    Коментиран от #68

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 да питам пак

    294 5 Отговор
    Еврогрейския съюз начело с Урсулата не спират да работят срещу хората заради лични материални облаги. Докога тази античовешка организация ще трови живота ни?
  • 12 Гост

    282 1 Отговор
    Представете си как изглеждат 8,2 милиона на площада.А сега си представете че са въоръжени с сопи.Урсула дилърката на ваксини, ще прецапа атлантическия океан от страх.
  • 13 долу ЕС

    283 3 Отговор
    само да попитам скапаната ЕК и урсула, снарядите които 40 държави пращат в Украйна както ракети и танкове на кои точно стандарти отговарят, Евро 3 хващат ли? българина нищо не направи да падне стария режим, сега пак ще чака ес да се разпадне, както чака 500 г да го освободят

    Коментиран от #19, #85, #101

  • 14 Прозрачно и ясно

    204 2 Отговор
    Германският министър на транспорта е наясно, че при такава наредба 8,2 милиона собственици на автомобили ще блокират страната по-бързо и успешно дори от земеделците. Тогава предизвиканият хаос ще се окаже фатален за управляващите допуснали това да се случи. Германия е в рецесия и бъдещето и зависи от правилни решения.

    Коментиран от #40

  • 15 бай Иван

    108 6 Отговор
    Може да видите много видеа какво гласят и.д.и отите от Брюксел за догодина за колите с ДВГ.Прегледите ще са най-малкият проблем. Така,че почвайте да купувате колела.
  • 16 С мирис на нафта

    158 8 Отговор
    Българите са много търпеливи животни, но като ги притиснат до стената, могат и да хапят. Как ще се вайкат джандарите, че си подариха техниката на Украйна!!!!

    Коментиран от #20

  • 17 Павел пенев

    116 17 Отговор
    В Германия спират дизелите, а у нас свободно се движат, защото в ЕС работят само идиоти, а нашите подлоги им пригласят.

    Коментиран от #70

  • 18 Мафиотската Д-ва

    27 81 Отговор
    Замазваме ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО на Гвоздейков ли?Путинизираме България ли, а, Медии?
  • 19 Мнение

    196 6 Отговор

    До коментар #13 от "долу ЕС":

    Когато масите се съгласят на ваксане с експерименталки, ядене на насекоми, затваряне на земеделие и животновъдство, понеже било антиеко, обаче същевременно те (трилионерите от давос) си щъкат с частни самолети, муат пържоли, карат мощни скъпи коли и ходят по екскурзии в йоносферата, без да им дреме за вакси, тогава знайте, че т.нар. "конспирации" са абсолютната истина и е от огромно значение да им се даде сериозен отпор (на сатанягите) във всяко едно направление!

    ЕС никога не е бил самостоятелна единица!
    Винаги е бил васал на фащ!
    Просто задокеанците в началото не бяха напечатали 34 трилиона външен дълг и си харчеха с широки пръсти, но понеже еврото е вързано към долара, няма как със силен ЕС да има бъдеще зелената тоалетна хартия (то и сега не е сигурна)!
    Именно затова се пратиха потоци от бежанци към стария континент, цру стартираха войната в Украйна през 2014, а "партньорите" на Германия им взривиха "демократично" северен поток!
  • 20 Гошо

    21 46 Отговор

    До коментар #16 от "С мирис на нафта":

    Чак да хапят, че в момента не са ли притиснати, или викаш що се отнася до талигите - най ценното имущество на Булгара ще прохапят
  • 21 Потъваме бавно

    142 2 Отговор
    Всичко което се случва през последните четири години е резултат от евронеевропейската политика водена от Урсула и нейните приближени послушковци. ЕС ежедневно забранява на хората да живеят нормално като не им предоставя избор а им налага диктатура през призмата наречена хуманност. Нима се различава по нещо от СС?
  • 22 Алфа херинга

    143 6 Отговор
    Ама вие какво си мислите, че ще се размине с малко ли? Ще затягат примката постепенно, докато накрая не работим по 12 часа на ден, само да си плащаме за скакалците на прах, които ще ядем. Тотално робство в ЕССР
  • 23 Кой разбрал, разбрал...

    86 12 Отговор
    "Кой каквото и да ти говори- знай, че става дума за пари!" Всичко се организира, финансира и планира от производителите на ДВГ. След толкова много промени в съвременните двигатели вече няма големи възможности за сериозни механични подобрения на самия двигател така, че цената му да се повиши оправдано. На помощ идва екологията и екоактивистите, които им съдействат за намаляване на това неудобство. Поставяйки все по завишени норми позволяват на производителите да обещаят, че могат да отстранят проблема, но двигателя ще струва по скъпо. Така се влиза в една спирала на все повече изисквания и повече оскъпяване на продукцията. Неведнъж се установи, че производителите с различни похвати само имитират подобрения, а на практика почти няма промяна или е съвсем нищожна. Всяко обявено нововъведение обаче, дори и да е само фиктивно, покачва цената на новата продукция без проблем

    Коментиран от #36

  • 24 Спокойно

    75 11 Отговор
    Спокойно, това са мокрите сънища на радикалните зелени. Има и такива, но има и мнозинство разумни хора в ЕК, които няма да позволят това да се случи.
  • 25 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    115 2 Отговор
    Защо ли ЗАБРАНИТЕ се отнасят само за леките автомобили обиди 🤔❓
    Камиони и автобуси не замърсяват ли 🤔❓ Или с големите фирми не е като срещу обикновените граждани 🤔❗
  • 26 Фактор

    32 3 Отговор
    В чест на Камала!
  • 27 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    83 6 Отговор
    "Прозорецът на Овертон" в двйствие❗
    От Евро1 до Евро6 през Дизелгейт....
    до тотална забрана на ДВГ ❗
  • 28 нн..ццц

    24 37 Отговор
    Всички мутренски схеми в Б-я се оправдават от техните медии като европейски изисквания и практики.Всяка диверсия на путинските агенти в Европейския Парламент, като право на демокрация.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 СПРАВЕДЛИВ

    81 3 Отговор
    ВСИЧКИ ЕВРОГЕЙОВЕ В АДА
  • 31 Стттт

    80 1 Отговор
    План 2030
    Питайте клас швб
    Миналата година каза "до 2030година никой няма да притежава лично мпс!
    Ес просто изпълнява...
    Затова не пипат обществения транспорт
    И накрая петнадесет минутни градове...
  • 32 Пешо от панелката

    117 5 Отговор
    Всички собственици на милионите стари автомобили излизат в колона на магистралите, спират насред пътя и не тръгват докато Урсула не подаде оставка. И Господ не може да й помогне.

    Коментиран от #39, #76

  • 33 Ами

    94 3 Отговор
    като пак си избрахте фонлайнар, която работи за обора ,а не за Европа...
  • 34 Антиелектрика

    105 3 Отговор
    Повече от ясно е че ЕС върви към разпад по много причини. И да, това с "еко нормите" в автомобилната индустрия и субсидираното налагане на електромобили е една от причините за края на Съюза. Макар че достатъчно условия за разпада на ЕС беше приемането на България в него ... еееейй не се научиха да четат История тея политици бре, не четат за Римската империя, Османската империя, СИВ ... а България все си е тук на това място :-D
  • 35 Вчерашен Политик

    82 1 Отговор

    До коментар #4 от "Бонев":

    Възможно е следващата година да видим Дойчекзит, както видяхме набързо преминалия Брекзит.
  • 36 Анонимен

    43 1 Отговор

    До коментар #23 от "Кой разбрал, разбрал...":

    Тротинетка,пропусна само да препоръчаш Тесла.
  • 37 Бай Иван - Циганина

    113 2 Отговор
    CИВ на времето третираше с уважение държавите си. ЕС третира България като свой заден двор и кенеф. Изборът може да направи всеки още сега!
  • 38 Гриша Филипов

    75 4 Отговор
    Тук спираме бензиновите вече, после европа ни спира дизелите.Оставаме на автобуси.
  • 39 Да бе да

    70 4 Отговор

    До коментар #32 от "Пешо от панелката":

    И защо по магистралите, какъв ще е ефекта. Никакъв - цар далеко бог високо. Резултат ще има само ако всички излезлязат и застанат пред Парламента, и не само в България а и пред Европейския парламент. Барикади с автомобилите, а на входа по няколко хубави машини които французите са използвали активно още в периода 5 май 1789 – 9 ноември 1799 г.

    Коментиран от #41

  • 40 Хей

    29 2 Отговор

    До коментар #14 от "Прозрачно и ясно":

    Ако аз не карам - никой няма да се вози!
  • 41 Пешо от панелката

    46 17 Отговор

    До коментар #39 от "Да бе да":

    Блокирането на магистралите ще предизвика невероятен хаос и на практика ще блокира икономиката.
    За такива като теб обаче, неудобството е че няма да можете да си отидете на село в неделя. Б
  • 42 Ма що се нервите?

    76 2 Отговор
    ЕК е рупор на глобалистите. Както и целия европейски парламент, с малки изключения, надявам се. При 60 000 евро заплата на месец, ще подкрепят всяко безумие. В светлото бъдеще, което ни готвят с 15 минутните гета, коли изобщо няма да ни трябват. И собственост няма да имаме. И парите ще са със съвсем други характеристики. Така, че ако ще се прави нещо - сега требе да е. После ще е късно. Ей ги на англичаните. Това е последния влак за тях. Ако сега не успеят да променят нещо - край, свършени са.
  • 43 00014

    65 2 Отговор

    До коментар #1 от "Българин":

    Може би след 100 години, но на ЕС много скоро. Забатачването от брюкселските зелки ще унищожи Европа, докато източна Азия просперира.
  • 44 Вълканов

    71 2 Отговор
    Европейският съюз е фрашкан с жени в ръкъвъдството. Жените имат добра механична памет, но не и логическа. Те немогат да придвиждат нещата, какви ще станат в бъдеще. Затова Евросъюзът не може дасе вмести в живота на хората , той е крайно вреден за Евронаселението. Всичко ще бъде съсипано скоро време.
    Вижте, какво правят нашите икономистки. В Кауфанд се правят на улави и плащаш не по обявените в брошурите цени, а подвойно повече, защото уж били реалните. В частните магазини "уж случайно сгрешили" си прибират парички. Въобще жените им е дадено да мамят. Затова ги пребиват някои мъже, щото дразнят, крият, лъжат.
  • 45 Бензинова бегачка

    11 62 Отговор

    До коментар #2 от "Юуп":

    Дизела да го спират ! Мазна гняс от втечнени динозаври дето не става дори за печката защото запушва комина

    Коментиран от #57, #78, #94

  • 46 краят наближава

    41 1 Отговор
    едва ли ще дойде заради тази глупост но все пак ще дойде и ние го чакаме с нетърпение (без продажните козячета разбира се)
  • 47 Приятел,

    67 0 Отговор
    То било много лесно да си измисляш пандемии, финансови кризи, инфлации, кредити, войни в днешно време. Модерен бизнес, голяма иновация. Забравих строителния бизнес.
  • 48 Анонимен

    44 2 Отговор
    Оставка за посерковците.Стига с тези невероятни пируети.Времето е наше и ще победим.
  • 49 Чичо Ганчо

    51 0 Отговор
    Дааааа, идва му краят на ЕССР, защото го извратиха и опорочиха!!!

    И ние ще помогнем да се разпадне с всички сили!!!
  • 50 21 ВЕК ⚡

    6 38 Отговор
    Бъдещето е днес ⚡
    🛢️ Миналото е нощес

    Коментиран от #55

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Дедовия

    54 0 Отговор
    Не виждам как народите в ЕС ще изтърпят простотията на тези управници. Попиляха енергетика, образование, здравеопазване и май ще унищожат и хората. Тези не знам вече как да ги нарека дегенерати изобщо не се съобразяват с никого и не знам докога ще ги търпят.
  • 53 Наесен пак

    55 2 Отговор
    Наесен пак гласувайте за гербаци с черпаци и за жълтопаветаци.
  • 54 Баба

    34 1 Отговор
    На войнолюбка и колите ли и пречат Всички не можем да получаваме евро депутатски заплати и затова ще си карат таратайките от работещите и знаещи английски език Има доста евродепутати не знаещи английски и затова и затова ги возят в служебни коли получават много пари
  • 55 Охооо

    24 1 Отговор

    До коментар #50 от "21 ВЕК ⚡":

    пак се появи детската градина....
    Отваряй широко устата на слънце днес, за да не сгънеш от глад нощес....
  • 56 Откачена му

    31 0 Отговор
    работа! Явно в Европарламента е пълно с идеОте!

    Коментиран от #100

  • 57 Дика

    21 1 Отговор

    До коментар #45 от "Бензинова бегачка":

    Бензина от теменужки ли мислиш се прави?
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 ⚒️⚒️⚒️⚒️

    26 0 Отговор
    Тея, явно взимат решения само като се на дишат с райски газ, друго обяснение няма
  • 60 Българин

    38 0 Отговор
    С кой акъл избраха нациската фон дер говнен за председател на ЕС.Това беше безумие, да сложиш психично болен на такъв пост.
  • 61 Аз оня

    9 4 Отговор
    В България се движат още евро 3 без dph

    Коментиран от #87

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Мечката

    37 1 Отговор
    ЕВРЕЙСКИЯ СЪЮЗ иска да отнеме свободата на хората за индивидуално и неконтролирувмо ОТ ТЯХ - ЕВРЕИТЕ, пътуване.
    НЕ ВИЖДАТЕ ЛИ, ЧЕ ВСИЧКО ОТИВА КЪМ ПОРОБВАНЕ И ПОДЧИНЯВАНЕ НА ЕВРЕИТЕ.
    СЛЕПИ И ГЛУХИ ЛИ СТЕ БЕ, ХОРА?
  • 64 Феникс

    46 1 Отговор
    ИЗВАДЕТЕ НЕЗАБАВНО, БЪЛГАРИЯ ОТ ТОЗИ ДЕМОНИЧЕН, ПЪЛЕН СЪС КОРУМПИРАНИ ИДИОТИ...... СЪЮЗ!!!!
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 336

    24 0 Отговор
    САМО 7% Е ЗАМЪРСЯВАНЕТО ОТ ЕВРОПА В СВЕТОВЕН МАЩАБ
  • 68 Искам си соца

    29 5 Отговор

    До коментар #9 от "българина":

    Нали искахте 1990г.сега какво ревете?Добре си бяхме при соца.СССР ни даваше и построиха България.Сега всеки има по 3 коли и върви като муха без глава.Само мачкане трябва за българина да му дойде акъла и престане да ми хвали ЕС и Америка.

    Коментиран от #81, #99

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Къде отиваш

    10 3 Отговор

    До коментар #17 от "Павел пенев":

    В Германия спират дизелите ама друг път. Брей, защо не се информирате първо преди да се включите с нелепи коментарии.
  • 71 Директно:

    9 0 Отговор
    Ами пробвайте, ж,алки н,егодници......
  • 72 БгТопИдиот🇧🇬

    11 0 Отговор
    Свиквайте !

    В Евроколхоза е така !

    Коментиран от #77

  • 73 Хахаха

    5 0 Отговор
    Затова ли ни забраниха бензина. Да им внесем чадящия тракащ отпадък?
  • 74 С ТАКИВА "УПРАВНИЦИ"

    14 0 Отговор
    ЕВРОПА ПО ВСИЧКИ ПОКАЗАТЕЛИ УВЕРЕНО СЕ Е ЗАПЪТИЛА КЪМ ДЪНОТО............
  • 75 Техно

    12 0 Отговор
    Сметайте предложението колко е нагло, щом немските левичари които управляват Германия в момента изквичаха. Баба урсула я чака тежък мандат. Ма дай първо бачо Тръмп да спечели, после всичко ще почне да си идва на мястото.
  • 76 иво дебило

    1 4 Отговор

    До коментар #32 от "Пешо от панелката":

    бега у просия
  • 77 маша

    1 6 Отговор

    До коментар #72 от "БгТопИдиот🇧🇬":

    а в просия можеш свободно да кажеш вско срещу путин
  • 78 Ото Дизел

    7 0 Отговор

    До коментар #45 от "Бензинова бегачка":

    Кой те е излъгал в училище,че нефта е от умрели рептилии ?! Бозайник,такъв с...бензинова резачка.

    Коментиран от #97

  • 79 ттт

    18 0 Отговор
    Няма проблем! ФВ, Мерцедес, БМВ, Пежо, Рено, Волво и ФИАТ ще фалират. Ще фалират няколко хиляди свързани с тях подизпълнители. Ще фалират ШЕЛЛ и БП. Много милиони ще станат безработни. Ерго търсенето на стоки ще намалее значително. Това ще предизвика нова вълна от фалити на лица нямащи връзка с автомобилните производители.
  • 80 Факт

    9 0 Отговор
    Не могат да ги пипнат. Хората няма да търпят повече изгзиците на Марсола!

    Коментиран от #102

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Гост

    9 1 Отговор
    Като искате гнилия евроатлантизъм Ще търпите и ще се съгласявате на всичко което ви наложи Урсула тя знае всичко, мизе.рници нещастни....
  • 83 Ний ша Ва упрайм

    3 1 Отговор
    ша настани хаус и вуйна хахахахахаха джендаракиси
  • 84 Криви краставици

    11 0 Отговор
    По-скоро идва краят на бюрократите! Които за да оправдаят големите си заплати в Брюксел, измислят всевъзможни идиотии.
  • 85 Щирлиц

    13 0 Отговор

    До коментар #13 от "долу ЕС":

    Скромен въпрос: А танковете кое евро са и ще спират ли и тях от движение?!!:)
  • 86 6Х6

    5 0 Отговор
    Голем избор, нема що! Да си купя скъп дизел, който няма да имам право да карам или скъпа електричка, която няма къде да зареждам. Егати свободата на придвижване :( Това си е живо закрепостяване!!! Не съм съгласен да ми отнемат спокойствието!!!
  • 87 Още по най

    4 1 Отговор

    До коментар #61 от "Аз оня":

    Едната ме кола е Евро 2, втората е произведена когато все още е начало Евро норми. И двете са в движение. И двете с технически преглед и сертификат за ретро автомобил. Ще ги спрат, ама друг път. Вече са в графата за историческо наследство.
  • 88 Абе дали

    5 0 Отговор
    идва краят на ЕС не знам, ама едно е сигурно!
    Ако претовариш една система отвъд возможностите й, тя неминуемо ще изпуши.
    Та и с ЕС се очаква същото!
  • 89 Мухаа ха!

    6 1 Отговор
    На тези- " Гневните" ще им отговоря по нашенски..
    Сами си е избрахте( по точно ,преназначихте) Акушерката.Сега ще и сърбате г мната още една петилетка.А това е,само началото.Ще ви качват поетапно,но необратимо на мини електрокарчета бе ,евро б,дали остри.Това е неината нова задача.През първи мандат,ви направи разногледи с пландемии и игли - по пет на калпак.Да има! Далавер импекс за няколко трилиона.Добре че беше Путин с неговия указ за СВО.Подписа го,и след 3 дни пландемията се изпари буквално.Иначе,и до сега да купувате лигавници с пачки, да сте с пет- шест бустера- някой треперковци и със десет.И задължително,тестче за стотачка.Какво негодувате,след като е короновахте за Императрица на 520 милиона рогати! Че тя има по неограничена власт от другите президенти- Путин,Байдън,Дзи Пин, взети заедно.Събере си марионетките- двукраки пудели от ЕК и издава декрет.Това ще правите! Да се разпада тази Диктатура,пред която Соца бледнее.
  • 90 Кой не вярва

    5 1 Отговор
    Моето 1.9 тди върви с олио и изхвърля маргаритки и пуканки от ауспуха.
  • 91 всеки полити който не работи за

    5 0 Отговор
    интересите и добруването на хората трябва да бъде наказван и свалян веднага щом започне да работи срещу хората независимо кога у изтича мандата ,тази власт не е даденост тя е дадена от хората и във всеки момент може да се вземе от хората

    Коментиран от #98

  • 92 Повтарям

    6 0 Отговор
    от поне година повтарям, че Русия ще стане единственото нормално място за живеене! Путин бил диктатор, ряпа да яде пред ЕС в лицето на най-голямата фашистка Фон Дер Лайен.
  • 93 иво

    2 0 Отговор
    Време е европейския съюз да се разпада
  • 94 Бай вую

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Бензинова бегачка":

    Може друго да ти запуши бонбонче
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 ДИНОЗАВЪРА

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "Ото Дизел":

    ТОЗ КЪДЕ МУ Е МОЗЪКА НЕ ЗНАЕ
  • 98 СВИЛЕН

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "всеки полити който не работи за":

    ТЕ В БЪЛГАРИЯ ПОЛИТИЦИТЕ НЕ РАБОТЯТ НИЩО И НЕ ПРАВЯТ НИЩО ТОВА ИМ Е РАБОТАТА
  • 99 ЗАРКО

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Искам си соца":

    ТЪЙ ДЕ ДАЙ ПАК КОМУНИЗЪМ И ДС И ПЪЛНА С ИДИОТИ С ЕДНАКЪВ МОЗЪК БЕЗ ГЪНКИ
  • 100 АНТОН

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Откачена му":

    НЕ САМО И В БЪЛГАРИЯ Е ТАКА ЩО ТАКА ....
  • 101 ДС ПРЕСТЪПНИЦИ

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "долу ЕС":

    ДА ЖИВЕЕ БКП И КПСС ВЕЧНА ДРУЖБА Е ГОЛЯМ МАЙТАП
  • 102 ЮРИ

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Факт":

    ИДВА НАЧАЛОТО НА КРАЯ МУ КРАЙ НА ВСИЧКО ТОВА Е НАЙ УЖАСЯВАЩОТО
  • 103 ДС ПРЕСТЪПНИЦИ

    0 0 Отговор
    ДА ЖИВЕЕ БКП И КПСС ВЕЧНА ДРУЖБА Е ГОЛЯМ МАЙТАП
  • 104 ЗАРКО

    1 0 Отговор
    БЪЛГАРИ ПЪРВО ВИЖТЕ ФАЛШИВАТА СИ СКАПАНА ДЪРЖАВА И ТОГАВА ДАВАЙТЕ ОЦЕНКИ ЩОТО И ТЯ ЕВРОПАТА Е КРАДЛИВА И СМОТАНА КАТО БЪЛГАРИЯ
  • 105 ЮРИ

    0 0 Отговор
    БЪЛГАРИЯ НАЙ ФАЛШИВОТО МЕНТЕ СЕ ОКАЗА ОТ ВСИЧКИ
  • 106 Доктор

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Льо Пич":

    Тогава ела и налапай ауспуха .
  • 107 Ххх

    1 0 Отговор
    Нашите хубавци спират бензиновите коли. Тия са се объркали и ще спрат дизеловите. После някой ще се сети, че ще се задръстим със стари батерии и ще забранят и електрическите.