Новият Trafic, лансиран през 1980-а като наследник на Estafette, вече има повече от 1.6 млн. продажби по целия свят. Сега, през 2014 година историята на Trafic продължава с третото поколение на емблематичния автомобил, който ще се появи в около 50 държави в света. Последното поколение на модела може да бъде персонализирано според нуждите благодарение на изключителното разнообразие в гамата, която предлага 270 варианта, две различни височини, две дължини, ван за доставки, втори ред седалки, платформа-кабина и минибус версии.
Новата гама от турбодвигатели с намален работен обем е разработена на база последното поколение 1.6 dCi (R9M) двигател на Renault. Моторите се характеризират с усъвършенствана технология и комбинират нисък разход на гориво и истинско добра динамика. Тази гама е налична в две версии: с едно турбо с променлива геометрия, която осигурява намаляване на разхода с повече от 1 литър на 100 км, и битурбоверсия, разходът на която спада под прага от 6 л/100 км. Тези двигатели предлагат бързо поемане и по-голям въртящ момент при ниски обороти.
Новият Opel Vivaro продължава успешната концепция за предлагане на различни варианти и се предлага в разнообразни конфигурации в общо две цялостни дължини на каросерията и две височини на покрива като товарен фургон, вариант Combi, товаро-пътнически фургон и микробус. Така моделът е с близо 22 сантиметра по-дълъг от предшественика си, осигурявайки значително допълнително пространство. Това личи и във вътрешните обеми и дава функционални предимства по отношение на транспорта, които не бяха налице до момента.
Моделът се предлага с аналогичните на Trafic турбодизелови двигатели - 1.6 CDTI, както и с модерния 1.6 BiTurbo CDTI със система за последователно принудително пълнене и система с два охладителя. При 1.6 BiTurbo CDTI се използват два турбокомпресора, които работят съвместно. Подобно на Trafic и тук новите турбини позволяват съчетание от превъзходни динамични характеристики и изключителна икономичност. Средният разход на гориво при новите турбодизелови двигатели е намален с над един литър, а при варианта BiTurbo е снижен дори под 6.0 литра на 100 километра пробег.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ярослав станчев
Супер,разхода ще е снижен,а пробега с тези 2 турбини,колко ли ще е ....... 100000 км. и дроб.
Коментиран от #2, #4, #5
20:26 20.03.2014
2 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #1 от "ярослав станчев":
Вземи си информирай как точно работят тези две турбини,преди да се излагаш ! Само на ауди двигателите са дроб на няма и 100 хил. км. !Коментиран от #7
18:12 22.03.2014
3 Симеон Тасев
22:56 22.03.2014
4 zendera
До коментар #1 от "ярослав станчев":
Момче,това е истинския дизел.Много яко съм изненадан,по-скоро съм шокиран ,че точно Рено прибегна до битурбото при дизела.Не го очаквах от французите но защо пък не.Много ми е интересно какво вадят от битурбото 1.6д...останалото е талаш....23:12 22.03.2014
5 zendera
До коментар #1 от "ярослав станчев":
И да ти кажа-ще изкарат мноооого километри,така както баварските 535д-272-286кс са вече на по 500-600 000км на старо по автокъщите.......инфо-от приятел джамбазин........Коментиран от #8
23:14 22.03.2014
6 zendera
23:22 22.03.2014
7 ярослав станчев
До коментар #2 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":
Теб те знаем,че си разбирач.Най-много разбираш от Аудита.Поне едно 10 бройки от марката си строшил от каране,все нови,купени от магазина.
За Ауди виждам,че знаеш,а сега би ли бил така любезен да ме информираш,как точно работят двете турбини?
10:32 23.03.2014
8 ярослав станчев
До коментар #5 от "zendera":
Недей така,човек.Как ще сравняваш БМВ,на които подчертавам-не съм фен,с рендетата и опелите сглобявани в Турция.При собствена маса на Трафик-а 1900 кг. и допустима 3 тона,с 1.6 моторче,не знам как точно ще оцелее повече от 100-150000 км.Ако ще и с 18 турбини да е.Не е Туинго все пак,а е бус,предназначен за превозване на 7 човека и багаж.
Коментиран от #9
10:44 23.03.2014
9 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #8 от "ярослав станчев":
Няма какво да му обяснявате на пенсионера с дъртото ауди ! На такива като него дето се кълнат в старата си талига до гроб и не признават нищо ново,акъл не може да му се налее !Коментиран от #10, #11
11:16 23.03.2014
10 ярослав станчев
До коментар #9 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":
Хехехе,ясен си и ти.Дошо номер 2.Като трябва да се обосновеш,почваш със заучените фрази-пенсионери,дрънгели,гробове и т.н.А като пишеш лакърдии не мислиш.Кое от по-долния ми коментар не разбра?Че Рено Трафик тежи 2 тона ли?Или,че с още 6 човека и 100 кг. товар става 2,6 тона ли?И какво ще го правим тоя огромен бус с 1,6 моторче на баира?Ще слязат 5-ма да го бутат ли? И как ще даде под 6 разход,като Пежото от другата статия ли?Празен с гумички 155/50/13,с не повече от 60 км./ч. на пистата?То така и моя 20 годишен дънер дава 8 на 100,газ.
Хватката е,СМЪРТ-ЗА-ДПС,тази кола да изкара 3 години,или 150000 км.,(както пишат в гаранцията-което настъпи първо),на 4-та да започне да се чупи,за да може на 5-та да си купиш нова.И така е не само при тази кола,за съжаление в 90% от новите коли е така.Ако не си го разбрал още,не са ти виновни Ауди,ВАГ,Порше и всякакви други марки и модели.
Коментиран от #12
12:59 23.03.2014
11 ярослав станчев
До коментар #9 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":
А между другото,дъртото Ауди,както казваш,колко по-нови,по-технологични и "по-надеждни" съвременни бракми е заровило.Идея си нямаш.А колко още ще зарови,докато спре,въображение нямаш,за да си представиш.13:09 23.03.2014
12 Стоян Стоянов
До коментар #10 от "ярослав станчев":
така е - за жалост: в последните 10-ина години всичко (с някои малки изключения) е конфекция - с цел възможно най-ниска стойност на автомобила се правят икономии от всичко. Идеята е машината да си изкара гаранцията - а после нова. Това са корпоративните интереси - в потребителско общество живеем.Обаче за Аудито ти вярвам (само да вметна, че не харесвам въобще марката в последните години). Като цяло каквото докопа VW го съсипва (комерсиализира, уеднаквява и т.н. с някои изключения от премиум суб-брандовете си, където е немислимо да се правят подобни експерименти). А иначе Ауди си беше марка 80-те , 90-те години.
А на теб ти вярвам, щото като си гледам и аз дъртото Рено (вече 16 годишно) като цяло как почти не ми създава ядове, и ако трябва да го сравня с едно ново такова (турско), предполагам че моето ще изкара повече с тази опростена електроника.
Но и не може само коли от 90-те да караме - това е реалността. Все някога и те ще остареят морално и ще сме принудени да си купим нещо по-ново, по-пластмасовичко, по-еднодневно - и влизаме в порочния кръг
Коментиран от #13
09:28 24.03.2014
13 Furinax xx
До коментар #12 от "Стоян Стоянов":
Колите от 90-те и сега са морално остарели,но ми се струва, че при добра поддръжка спокойно
могат да изкарат още 10-тина години...
Коментиран от #14
10:38 24.03.2014
14 Стоян Стоянов
До коментар #13 от "Furinax xx":
е да - остарели са от погледа на средностатистическия европеец , но за българина са си все още ОК. Поддържаме ги - караме си ги - това е реалността. Мисълта ми беше, че и това ще отмине малко по малко.13:34 24.03.2014
15 гостенче
И този двигател ще устиска, ще видите.
12:13 18.10.2016