10 Октомври, 2024 16:15 2 854 11

Заради електромобилите Volvo изпитва все по-големи трудности и постепенно започва да "обръща плочата"

  • volvo-
  • трудности-
  • електромобили

Ръководителят на прехода към електрически превозни средства напуска Volvo

Заради електромобилите Volvo изпитва все по-големи трудности и постепенно започва да "обръща плочата" - 1

Заместник генералният директор на шведския производител на леки автомобили Volvo Car Бьорн Анвал ще напусне компанията след девет години работа. Това ще се случи като част от мащабна промяна на ръководството, съобщиха в официално изявление от компанията.

"В един бързо променящ се свят ние трябва да гарантираме, че нашата организация е готова да се ориентира в този, значително по-сложен пазар в последно време", каза главният изпълнителен директор на Volvo Cars Джим Роуън.

Роуън каза, че Анвал е изиграл „ключова роля“ в листването на компанията на фондовия пазар, прехода към електрификацията и навлизането на нови пазари, но сега явно ще продължат напред без него.

Bloomderg отбелязва, че съобщението идва, след като Volvo намали прогнозата си за печалба миналия месец. Компанията цитира несигурността в глобалната икономика и нарастващите мита за електрически автомобили, произведени в Китай, където Volvo произвежда някои от моделите си.

Автомобилният производител, контролиран от китайската Geely, също се присъедини към своите конкуренти, изоставяйки амбициите си за изцяло електрически автомобили. Volvo Cars заяви, че вече не планира да премине към изцяло електрически автомобили преди края на десетилетието.

Вместо това компанията ще продължи да произвежда хибридни модели на фона на слабото потребителско търсене на по-скъпи автомобили, захранвани с батерии. Проблемите на Volvo Cars оказаха влияние върху цената на акциите ѝ, която падна с 40% през последните 12 месеца.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Умнокрасив

    15 0 Отговор
    Основното изискване за колата от нормалните хорица е практичност , но те пък трябва да се биомаса без личностни характеристики
  • 2 Ами

    14 0 Отговор
    Не е лесно да си джендъp!

    Коментиран от #3

  • 3 Мишо

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "Ами":

    Повечето, които карат ел. коли, не са джендъри, а селчовци от провинцията, дошли в София и избиващи комплекси.

    Коментиран от #4

  • 4 Димящ таралясник

    0 7 Отговор

    До коментар #3 от "Мишо":

    кисело е гроздето, кисело

    Коментиран от #8

  • 5 факуса

    1 0 Отговор
    аху ихи и все по тихи
  • 6 ДрайвингПлежър

    10 0 Отговор
    Всички ще се научат - ама по трудния начин!
    Като искате да сте полит-коректни - приятен фалит!
  • 7 ха ха

    5 0 Отговор
    Електрокарите просто нямаше да съществуват без Давос и зелената химера. Въглеродните емисии са най-голямата сделка за обиране на данъкоплатците в световната история при явен конфликт на интереси. За три десетилетия глобалистите успяха да смелят средната класа на Запада и да събудят куманизма на Изток.
  • 8 Мишо

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Димящ таралясник":

    Не е кисело, ел. колите са суперНо е факт, че у нас предимно се карат от селяндури, които никой не уважава.
  • 9 дедо..

    3 0 Отговор
    Ква електрика и зелена енергия..като почват да бълват вулканите в камчатка,исландия и.т,н.първо е лавата-токсични газове,в стратосферата излизат въглероден и серен двуокис,флуориди,хлориди..и после димящите мпс-та виновни а не кислинния дъжд който попада в почвата и водоемите..скат да ни направят коне с капаци и да им караме електриките.
  • 10 Волво имат азиатския пазар

    5 0 Отговор
    Кво се натискат в Европа където населението което застарява си имат коли докато младежта е без пари и не може да си позволи скъпи нови коли
  • 11 Ха ха ха

    3 0 Отговор
    Волво я чака фалит с тези електрички