Brabus, известната немска тунинг къща, представи най-новото си творение: 1000 ALL GRAY. Базиран на Mercedes-AMG S 63 E Performance, този луксозен седан е доведен до границите на възможностите и стила.
Brabus 1000 ALL GRAY може да се похвали със заплашителен екстериор, в който доминира монохромното сиво покритие. Аеродинамиката на автомобила е подобрена с нов преден спойлер, радиаторна решетка, заден дифузьор и комплект 22-цолови джанти Monoblock Z Platinum Edition. Уникалните осветени изпускателни тръби от титан/карбон добавят нотка на лукс.
Под капака Brabus е разгърнал пълния потенциал на задвижващия агрегат на S 63 E Performance. Двигателят V8 с две турбини е с увеличен капацитет до 4,5 литра, което води до зашеметяващите 1000 конски сили и 1820 Нм въртящ момент, които за безопасността на компонентите по задвижването са ограничени до по-скромните 1620 Нм. Това се изразява в светкавично ускорение от 0 до 100 км/ч за едва 3,1 секунди и максимална скорост, ограничена до 290 км/ч.
Интериорът на 1000 ALL GRAY е също толкова впечатляващ, като се отличава с поръчков дизайн с изцяло сива кожена тапицерия, акценти от въглеродни влакна и осветени прагове на вратите. Салонът излъчва луксозна и спортна атмосфера, която подхожда на високопроизводителния характер на автомобила.
С цената си от 559 661 евро Brabus 1000 ALL GRAY е доказателство за способността на тунера да създава наистина необикновени автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 макрон
15:49 11.11.2024
2 Факт
Коментиран от #3, #8
16:08 11.11.2024
3 ускорение
До коментар #2 от "Факт":
A колко е тежал макларъна? Дали е бил между 2.5 и 3 тона като тоя тулуп?16:30 11.11.2024
4 по темата
16:35 11.11.2024
5 Вероятно
16:44 11.11.2024
6 незнайко
17:44 11.11.2024
7 Лумпен
Не те интересуват смешниците с фуражки и ограниченията за плебеите ...
Да го д...уха т бедните са казали отдавна ...!
20:15 11.11.2024
8 Факт
До коментар #2 от "Факт":
Едва ли е чак толкова тежък тоя горе.А и кой го кара да е тежък. Дя вкарат малкомчовече кърбон
Коментиран от #12
21:21 11.11.2024
9 Чиче
00:31 12.11.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Минувач
До коментар #8 от "Факт":
Какво искаш да кажеш с това - кой го карал да тежи толкова???Ти май не правиш разлика между отделните категории автомобили. Това е Ес-класа, онова е спортна кола. Ес-калсата е поне половин метър по-дълга, по-висока е, с 2-3 пъти повече екстри, по-сложно и тежко окачване, което позволява и комфортна возия, седалките са в пъти по-дебели, по-удобни, с масажи, вентилации и т.н.. Нямаш си на идея само, колко тежи една седалка с подобна дебелина и екстри. Това творение от статията си е една тежка лимузина, която е направена да бъде и бърза, главно в право ускорение.
13:48 12.11.2024