11 Ноември, 2024 15:40 6 364 12

Brabus извади S63 AMG с 1000 к.с. и 1820 нютон метра

  • brabus-
  • mercedes-
  • s63-
  • amg-
  • e-performance

Лимузината ускорява до 100км/ч за 3.1 секунди

Brabus извади S63 AMG с 1000 к.с. и 1820 нютон метра - 1

Brabus, известната немска тунинг къща, представи най-новото си творение: 1000 ALL GRAY. Базиран на Mercedes-AMG S 63 E Performance, този луксозен седан е доведен до границите на възможностите и стила.

Brabus 1000 ALL GRAY може да се похвали със заплашителен екстериор, в който доминира монохромното сиво покритие. Аеродинамиката на автомобила е подобрена с нов преден спойлер, радиаторна решетка, заден дифузьор и комплект 22-цолови джанти Monoblock Z Platinum Edition. Уникалните осветени изпускателни тръби от титан/карбон добавят нотка на лукс.

Brabus извади S63 AMG с 1000 к.с. и 1820 нютон метра

Под капака Brabus е разгърнал пълния потенциал на задвижващия агрегат на S 63 E Performance. Двигателят V8 с две турбини е с увеличен капацитет до 4,5 литра, което води до зашеметяващите 1000 конски сили и 1820 Нм въртящ момент, които за безопасността на компонентите по задвижването са ограничени до по-скромните 1620 Нм. Това се изразява в светкавично ускорение от 0 до 100 км/ч за едва 3,1 секунди и максимална скорост, ограничена до 290 км/ч.

Brabus извади S63 AMG с 1000 к.с. и 1820 нютон метра

Интериорът на 1000 ALL GRAY е също толкова впечатляващ, като се отличава с поръчков дизайн с изцяло сива кожена тапицерия, акценти от въглеродни влакна и осветени прагове на вратите. Салонът излъчва луксозна и спортна атмосфера, която подхожда на високопроизводителния характер на автомобила.

С цената си от 559 661 евро Brabus 1000 ALL GRAY е доказателство за способността на тунера да създава наистина необикновени автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 макрон

    8 2 Отговор
    Странно, как още никой не се е "изходил" по темата!
  • 2 Факт

    7 13 Отговор
    Макларън с 627 коня правеше до 100 за 3.2 през далечната 94-та още

    Коментиран от #3, #8

  • 3 ускорение

    14 1 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    A колко е тежал макларъна? Дали е бил между 2.5 и 3 тона като тоя тулуп?
  • 4 по темата

    6 1 Отговор
    Тунинг върху тунинга е грозна работа. Но явно минаха времената, когато брабус правеха свои двигатели от серийните. Имаха си и тяхен си, уникален стил, brabusized, не по вкуса на всеки, но пък уникален.
  • 5 Вероятно

    7 1 Отговор
    е по-интересно доускоряването от 60 до 120 км. ч. и т. н. От 0 до 100 има конкуренти. Това е кола за супер шофъори.
  • 6 незнайко

    6 11 Отговор
    И къде ще се реализират тези мощности като ограничението на скороста стигна до 30 км.ч в градовете ? създаването на такива коли е БЕЗУМИЕ !!!
  • 7 Лумпен

    10 2 Отговор
    Ако имаш парите за тази кола..!
    Не те интересуват смешниците с фуражки и ограниченията за плебеите ...
    Да го д...уха т бедните са казали отдавна ...!
  • 8 Факт

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    Едва ли е чак толкова тежък тоя горе.
    А и кой го кара да е тежък. Дя вкарат малкомчовече кърбон

    Коментиран от #12

  • 9 Чиче

    7 1 Отговор
    Нали може да му се сложи газова уредба?
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Минувач

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Факт":

    Какво искаш да кажеш с това - кой го карал да тежи толкова???
    Ти май не правиш разлика между отделните категории автомобили. Това е Ес-класа, онова е спортна кола. Ес-калсата е поне половин метър по-дълга, по-висока е, с 2-3 пъти повече екстри, по-сложно и тежко окачване, което позволява и комфортна возия, седалките са в пъти по-дебели, по-удобни, с масажи, вентилации и т.н.. Нямаш си на идея само, колко тежи една седалка с подобна дебелина и екстри. Това творение от статията си е една тежка лимузина, която е направена да бъде и бърза, главно в право ускорение.