Last news in Fakti

10 Април, 2014 11:49 7 547 56

Пак дефектни коли от Toyota

  • toyota

От Toyota успокоиха пазарите, посочвайки че проблемите не са свързани с трагични инциденти при катастрофи

Пак дефектни коли от Toyota - 1
Снимка: АП/БТА

Водещият в света производител на автомобили е изправен пред сериозни технически проблеми, съобщава АП.

За втори път от началото на годината компанията обяви, че изтегля от пазара 6,39 млн. коли заради различни дефекти от кормилната уредба, въздушните възглавници до седалките в колите.

Дефектите са засечени в 27 модела на Toyota, започвайки от субкомпактния Yaris до RAV4 SUV. От японския автопроизводител посочиха, че част от дефектите са се проявили и в моделите Pontiac Vibe и Subaru Trezia, които слизат от поточните линии на General Motors и Fuji Heavy Industries.

От Toyota успокоиха пазарите, посочвайки че проблемите не са свързани с трагични инциденти при катастрофи.

В последните месеци на 2013 г. в сервизите бяха изтеглени около 885 хил. бройки от моделите на японската компания Avalon, Camry и Venza, за да се отстранят възможни дефекти във въздушни възглавници.

Преди седмици от Toyota изтеглиха от пазара 294 000 превозни средства в Северна и Южна Америка заради проблем в електронната система против боксуване, както и за проблем при 1,9 млн. хибридни модела Prius.

През последния месец президентът на Toyota Акио Тойода свидетелства пред конгреса в разследване за безопасността на колите. Освен това компанията договори $1,2 млрд. извънсъдебни споразумения за щети, причинени от неизправности в автомобилите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ярослав станчев

    9 5 Отговор
    Колко Приус изтеглиха,преди 3 месеца - 2 400 000 + 6 400 000,сега = кажи-речи 9 милиона.Ми те толкова произведоха миналата година.А едва мина първото тримесечие на годината.
    Така е,като са най-надеждните.
    Сега пак фолцфаген и ауди ли ще са виновни?

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Име:

    5 9 Отговор

    До коментар #1 от "ярослав станчев":

    Бих карал една такава чисто нова дефектна тойотка. Ти спомняш ли си на колите от 80те и 90те кой отстраняваше дефектите? Вярно през тия години особено през 80те колите ги правеха бронирани. Но и тогава си имаха вродени проблеми, само че си ги ремонтирахме ние...
  • 3 Rock Stenley

    6 3 Отговор
    нищо ново под слънцето
  • 4 Дошo

    2 9 Отговор

    До коментар #1 от "ярослав станчев":

    Тук не се споменава, че акцията обхваща автомобили произведени от 2005г до сега.Ако някой знае марка, която прави сервизна акция за автомобил, на който гаранцията му е изтекла преди 4 години да каже.
    А СОЦваген и Алуди нямат място в статия за най-надеждните автомобили.Техните батали от 2005г вече са за балиране

    Коментиран от #5, #7

  • 5 ярослав станчев

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Дошo":

    През последния месец президентът на Toyota Акио Тойода свидетелства пред конгреса в разследване за безопасността на колите.Освен това компанията договори $1,2 млрд. извънсъдебни споразумения за щети, причинени от неизправности в автомобилите.
    Моля ти се,човек,чети и после пиши.Тези милиард и отгоре не се плащат ей така,за благотворителност,от Тойота.
    И по-полека с приказките за баталите,щото се вижда,колко от "най-качествените" японски коли,на хартия, са отзовани само от януари до сега.

    Коментиран от #9

  • 6 Дошo

    1 5 Отговор
    Няма начин.Просто японците са на път да натикат американските производители в миша дупка и сега големите демократи взимат мерки за да забавят следващите фалити на техните марки
  • 7 скар фейс

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "Дошo":

    Това показва, че тойота е отговорен праоизводител и държи на качеството на продуктите си. Едиснвено не ми харесва, че част от моделната гама са прави в Турция.

    Коментиран от #8

  • 8 ярослав станчев

    10 2 Отговор

    До коментар #7 от "скар фейс":

    Да да,точно така.Произвел си 9 милиона коли,продал си 8 милиона от тях,за една година и на следващата година отзоваваш 9,5 милиона,защото си отговорен,а колите са много качествени.
    Направо ме разби с желязната логика на Тойота.

    Коментиран от #10

  • 9 Благовест Стефанов

    2 10 Отговор

    До коментар #5 от "ярослав станчев":

    Ти ги разкри! Бас ловя, че опита ти с тойота се свежда до четене във форума на VW и гледане в JPG формат. Карай си стария дрънгел и продължавай да се самоубеждаваш, че новите коли не стават.
  • 10 скар фейс

    5 4 Отговор

    До коментар #8 от "ярослав станчев":

    Да, точно защото са отговорни и държат на детйалите във всяко отношение. за да не ме помислиш за голям "япо-фен", ще спомена, че карам немска кола и не си спомням да са провеждали подобни акции германците или поне в такъв мащаб, което съвсем не означава, че нямт дефекти. Просто си мълчат и отричат. Примери бол. Дефектна спичарна система на мерцедес W211 SBC, скорстни кутии на ВАГ...

    Коментиран от #11

  • 11 ярослав станчев

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "скар фейс":

    Възможно е и да си прав.Фактите,обаче,в тази и в още 4-5 статии през тази и миналата година говорят точно обратното.
    Ако да отзовеш 9 милиона коли за една година,да викат шефа ти в американския конгрес,за да се обяснява,като ученичка,защо колите му са боклуци,да плащаш 1,2 млрд. долара и да те съдят за още толкова е отговорност,значи или аз съм луд,или Луната е по-близо от Лондон,защото се вижда всяка вечер.
    А на господин Стефанов какво да кажа,не съм ги разкрил аз,така пишат хората и май,че е вярно.А аз само чета и коментирам.Ако някой съвременен автомобил,без значение каква марка е,изкара колкото моя 20 и кусур годишен таралясник и все още е в движение,а поддръжката и разходите му са колкото на моята кола,ела и ми го покажи.Веднага го купувам.
    Чакам.

    Коментиран от #13, #14

  • 12 Vasik Atanasova

    8 3 Отговор
    РАЗБРАХМЕ ЧЕ СА ДЕФЕКТИ
  • 13 Дошo

    0 9 Отговор

    До коментар #11 от "ярослав станчев":

    Типичен ВАГенист.Казва му се, че акцията важи за автомобили произвеждани от 2005г насам, но той си знае, че били от миналата година.

    Коментиран от #15

  • 14 Благовест Стефанов

    4 4 Отговор

    До коментар #11 от "ярослав станчев":

    Има и дефектни вагени. Даже в собствното си списание са го описали. А колкото до старите бангии - ако има сериозен технически тест ще останат малцина. Аз напоследък виждам предимно движещ се скрап, положението е трагично.
    http://autobild.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D1%82-tsi/a4022

    Коментиран от #16

  • 15 ярослав станчев

    6 3 Отговор

    До коментар #13 от "Дошo":

    Абе не съм точно ама карай.Щом те успокоява.
    Пич тия твоите японци имат отзовани над 20 милиона коли от 2009 до сега.Една кола сигурно са я връщали за сервизиране по-2-3 пъти.Още по-зле,че и от 2005 година връщат за ревизия.Значи дефектите все пак не са отстранени и продължават да се трупат във времето.
    Ама споко,Хонда са първи при косачките,а Тойота при масовите отзовавания.Японско качество,отговорност и технически напредък,ко да прайш.
  • 16 ярослав станчев

    6 3 Отговор

    До коментар #14 от "Благовест Стефанов":

    Ха,има си хас и да няма дефектни цвагени.Има разбира се,същата работа са като на Тойота масовката-талаш.Миналата година ли беше,като върнаха за смяна на синтетичното с минерално масло,в ДСГ 2,4 млн. коли.По цял свят се знае,че синтетиката е по-добре от минералка,само във фауве се правят на луди и решават проблема по обратния начин,смях в залата.Не е проблема в маслото,някъде между ушите на младите меринджейове е.
    И за старите коли си прав,90 % са в трагично състояние,но след 20 години яко лашкане,от които 10 в милата ни Родина.А новите са дроб след 5 години. .
    Не е трагично,катастрофално е положението.
  • 17 Виктор Христов

    12 2 Отговор
    6 400 000 коли с проблеми
    това е огромна цифра

    тая марка за мене вече не съществува












  • 18 Симеон Тасев

    2 5 Отговор
    хахахахахахахахахахахахахахаха
  • 19 Симеон Тасев

    2 5 Отговор
  • 20 Владислав Димитров

    8 4 Отговор
    Цените нагоре, качеството надолу ... Управлявай мечтата !
  • 21 zendera

    3 2 Отговор
    Тука няма да се намесвам,че накои фенове ще ме разкостят.Дори не съм чел статията...........................
  • 22 васил димчев

    8 4 Отговор
    Тия били големи трошляци ве. Искрено съчувствам на дошето.

    Доше доше ша боли ша боли па ша премине. Дано си направиш правилните изводи и разбереш един ден къде е истината.
  • 23 Гешшът

    1 3 Отговор
    Можем да го погледнем по 2 начина:
    Добрия за Тойота - отзовават ги колите, защото ги е грижа за клиентите, понеже са открити дребни и не-дотолкова дребни дефекти в автомобилите им.
    И лошия за марката - производството им е лошо и бройката на колите, които викат е огромно, и 6,4 милиона коли да са дефектни, не е никак малко.

    Според мен истината е някъде в средата, като клоня към негативното, понеже въпреки че се допускат грешки понякога, не смятам, че почти 7 милиона коли могат да се оправдаят по какъвто и да е начин, още уважавам Тойота, но това не им помага да си качат акциите.
  • 24 триста итридесети

    3 3 Отговор
    Абе тия новини като развален грамофон са бе:

    Еди кой си правел конкурент на еди кое си БМВ.

    Тойота отзовава .... еди колко си милиона коли.

    Преди месец беше същото.

    Коментиран от #34

  • 25 Иво Чанков

    3 5 Отговор
    Ех Тойота поставиха килимчетата под педалите на мястото си, сега сигурно някое болтче се е развило с една хилядна от милиметъра и отзовават колите, не е като на ВАГените, седалките да те подпалят, ВАГ феновете знаят за какво говоря .
  • 26 Киро Стоев

    7 3 Отговор
    Гадни японски боклуци
  • 27 Xterminatorable .

    3 3 Отговор
    Когато някой немски автомобилен производител отзове няколко хиляди за дефекти - боклуци са и за нищо не стават. Когато трошльота отзове масово милионите си дефектни кенефи ежемчесечно, включително и такива от 10 години назад - държат на качеството и някое болтче се е развило. Брех, че сте професори философи всичките японски хейтърчета, когато си оправдавате трошливите пластмасови самоделки

    Коментиран от #29, #37

  • 28 Xterminatorable .

    3 4 Отговор
    Абе аз се чудя що не останаха тойоти по улиците, а те получили recall и са по сервизите
  • 29 Гешшът

    3 3 Отговор

    До коментар #27 от "Xterminatorable .":

    Как "аджеба" са станали цитирам:
    "Водещият в света производител на автомобили"
    като продават пак цитирам: "трошливи пластмасови самоделки"?

    Нещо, което някой беше споменал на друга статия, цитирам за пореден път: "Няма лоша кола, има лоша поддръжка." И в повечето случай е така, друг е въпроса какво се случва при еднакви условия на поддръжка, но в реалния живот няма как да стане това, понеже хората са различни и всеки си има начин. Е запалиха се няколко Porsche-та, голяма работа, няма пострадали, 750 човека си остават без коли за известно време, но не им пречи, защото ако имаш порше, ще имаш и 2-ра и 3-та кола. DSG-то също беше поправено поради цитирам(за кой ли път стана): "Възможен електрически проблем, водещ до теч от скоростната кутия".
    Всички са 1 дол дренки, е върнаха и 3 милиона коли от дженерал моторс и крайслер сега връщат, ще очакваме и от френските и немските марки така, че никой да не остане назад.

    Коментиран от #30, #31, #35

  • 30 Xterminatorable .

    2 4 Отговор

    До коментар #29 от "Гешшът":

    Както аджеба са най-надеждните и най-трошливите едновременно- чрез евтинджос... Водещи са в класа на ярис, айго и аурис. Водещи са по брой продадени и произведени коли. Не са водещи, както виждаме всекидневно, в качеството, лукса, тръпката от шофиране (най-вече), динамиката и тнт. То и NIVEA е водещ производител на козметика, ама по този повод да твърдя, че са номер 1 и са най-добрите, по-добри и от VICHY би изглеждало доста смешно, нали...

    Коментиран от #36

  • 31 Xterminatorable .

    2 3 Отговор

    До коментар #29 от "Гешшът":

    Порпуснах, водещи са и по призовки в сервизите
  • 32 Споок Армин

    1 6 Отговор
    Пишете за Японските марки че са боклуци , а то ставало дума само за Тойотата.Никъде не видях лоша дума или статия за Мазда , но и тя е в кюпа на японските пластмаси.Ххаха много ми е смешно колко крайно се изказват някои колеги.Тойота е марка която се е доказала с проблемите си през последните години , но нека да не слагаме всички в общия кюп.Аз карам две Германски коли но ми харесват и някои японски марки и модели.Пазарът е крайния съдник на всяка марка.По това колко се продава ще разберем и коя марка е по добра.Има ли някой който да не знае че Vw продава най-много??

    Коментиран от #33

  • 33 Благовест Стефанов

    4 1 Отговор

    До коментар #32 от "Споок Армин":

    Всичко което си написал няма никакъв смисъл. И кой ти каза, че VW продавам най-много?

    Коментиран от #46

  • 34 skier

    3 3 Отговор

    До коментар #24 от "триста итридесети":

    преди месец беше същото, защото Тойота всеки месец открива по някой дефект в трошките си и отзовава коли.
  • 35 Стоян Стоянов

    1 2 Отговор

    До коментар #29 от "Гешшът":

    " ... Всички са 1 дол дренки, е върнаха и 3 милиона коли от дженерал моторс и крайслер сега връщат, ще очакваме и от френските и немските марки така, че никой да не остане назад..."
    Ейй - не закачайте френските - там съм пристрастен.
    А иначе по темата - наистина в последните години всички автомобилни производители наблягат на ниската цена на крайния продукт. Никой не набляга толкова на качествените изделия и изработката, колкото да продаде повече коли, които да си изкарат (горе-долу) гаранционния срок и да се скапят сравнително бързо след него. За да може обикновеният потребител да си закупи съответния нов модел. Както винаги съм казвал в консуматорско общество живеем, комерсиалните интереси движат икономиката.
    Говоря основно за ниските (и средните) класове автомобили. При премиумите предполагам, че не е точно така, макар че и там имам съмнения
    За мен Тойота е (или поне беше) сериозна марка, водещ автопроизводител от години насам. За жалост вече и те отиват при масовките .... ама нищо не може да се направи.
    Аналогии с други производители няма да правя , за да не се получават конфликти, но като цяло съвременните тенденции важат за почти всички!

    Коментиран от #53

  • 36 Гешшът

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "Xterminatorable .":

    Ти си говори, пък те нека останат първи по продажби в света.

    "Не са водещи, както виждаме всекидневно, в качеството, лукса, тръпката от шофиране (най-вече), динамиката и тнт."
    Това нормалния потребител не го интересува, аз харесвам карането, затова не карам Тойота, те са направени за каране от т. А до Б, не да ти доставят удоволствие, за целта си има "Уикенд коли" като Лотус, Порше, Ферари и тн., за които могат да си позволят и самоделки, за тези, които не могат.
    Въпреки че тойобаруто(Subaru BRZ, Toyota 86, Scion FR-S) е смятан от повечето критици за една от най-добре усещащите се коли на пътя, дори и по Auto Motor und Sport я хвалиха, което за мен е доста странно.

    Коментиран от #38, #39

  • 37 ярослав станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #27 от "Xterminatorable .":

    Трошльота.
    По-точно,кратко и ясно не може да се каже.Залепва им,като сопол на стена.
  • 38 Име:

    0 4 Отговор

    До коментар #36 от "Гешшът":

    Toyota GT-86 / Subaru BRZ се сглобява от Субару в Япония и е уникална кола. Даже има много големи продажби в Щатите, Австралия, Нова Зеландия и Япония. Обаче тука цената и е прекалено висока и няма такъв тип хора. Просто липсва ни тая култура.
    Тойота си отделиха производителите на части на отделни самостоятелни фирми, които имат правото да доставят и за други автопроизводители.....

    Коментиран от #40

  • 39 Xterminatorable .

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "Гешшът":

    Субару-то е по-бруталната кола. Там нещата са далеч по-добре. Те не произвеждат такива масовки. Имат интересни модели. Знам, че са на обща платформа с GT-86, но Субару определено е по-добре от тойота. Всичко в тойота е от най-евтиното. Дори логистичната им стратегия е най-евтината и най-спестяващата - just in time...
  • 40 ярослав станчев

    0 2 Отговор

    До коментар #38 от "Име:":

    Какво значение има къде се сглобяват.Пише,че тези от Тойота повличат и марка като Субару надолу.
    Язък,че и БМВ се хванаха с трошльота.Има да страдат гюнтерите,заради "качествените" компоненти,материали и сглобки на японските си ортаци.

    Коментиран от #41, #43

  • 41 Благовест Стефанов

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "ярослав станчев":

    Ти си с много грешни изводи. Тойота са ако не No1, то в топ 3 след други японски марки по качество и така ще е за в бъдеще. Това са превантивни мерки, а не след като колата се счупи...

    Аз понеже ходя чат пат в USA и ще ти кажа, че покупката на германска кочина даже не се обсъжда. Accord, Mazda 6, Camry - това са супер изгодни коли, поддръжката се свежда до смяна на консумативи, а остатъчната стойност е най-висока.
  • 42 Xterminatorable .

    2 2 Отговор
    А твойте изводи, понеже са дошли от мнението на най-смешната нация - американците,са много правилни. То там не се обсъжда и качествено хранене. Макдоналдс, Бургер кинг и KFC са супер изгодни, лесни и достъпни...

    Коментиран от #44

  • 43 Гешшът

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "ярослав станчев":

    Не пише такова нещо, Subaru Trezia е Toyota Ractis със сменена емблема, това е известна схема в Япония да си сменят Баджовете, не говори глупости.
  • 44 Благовест Стефанов

    1 3 Отговор

    До коментар #42 от "Xterminatorable .":

    Най-смешни са българите, които се присмиват на американци и се мислят за много умни накрая лъскат кенефи за $7.5/ч.

    Коментиран от #47, #48

  • 45 ярослав станчев

    0 1 Отговор
    Уважаеми господа,Стефанов и Гешшът,
    или аз не мога да чета или вие.
    част от дефектите са се проявили и в моделите Pontiac Vibe и Subaru Trezia
    От това по-точно няма на къде.Щом трошлйота са в топ 3 по качество със "само",почти,9 милиона отзовани коли,сметай какъв батак е по-надолу.
    Махнете жълтите очила,господа, и ще видите реалността.А тя хич не е по-различна от "качествените" фолцове,дори е по-зле.

    Коментиран от #49

  • 46 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Благовест Стефанов":

    Той редовно пише безсмислени коментари.
  • 47 скар фейс

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Благовест Стефанов":

    Тук не съм съгласен, защото заради такива, като тях сме в това положение. Обвиняват ни, че сме крадливи, нечестни, мързеливи и пр., но всичко това се дължи на факта, че не ни плащат и ценят. Че ако ни плащаха, дали щяхме да ги мамим!?
  • 48 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Благовест Стефанов":

    Оохоо,допряхме и до народното унижение,в опит да докажем "безгрешността" на "братята" ни японци и американци,така ли,господин Стефанов?
    Слушай сега,младеж,с двете уши.
    Тези дето сме "смешните" българи имаме държава от 632-ра година.Затрили сме 4 огромни империи.1. Византийската-Източната Римска империя. 2 Османската империя. 3 Третия Райх. 4 СССР. Единствени,които останаха,за сега,са САЩ и мижавия ЕС.Спасява ги голямото разстояние,което ни дели.Ама няма да се притесняваш,ние крачим смело,все ще се срещнем,ти нали ходиш чат-пат там,и тогава ..... жална им майка на братята американци.
  • 49 Гешшът

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "ярослав станчев":

    "Subaru Trezia е Toyota Ractis със сменена емблема"
    което го прави "трошльота", вътре всичко е на тойота, не на Субару, не свалят качеството на марката със звездите, те не се месят в производстото, понеже нямат право (само 15%) са на Тойота. Ако погледнеш малки японски коли в уики, ще видиш, че половината са преименувани Даихатсута, било то Тойота, Субару, Исузу, Нисан или Сузуки, правят така от край време. Давам ти пример, който може да се види в България - Subaru Justy -преименувану Suzuki Swift, да кажем, че сузукито има фабричен дефект, той ще се отрази на Субаруто, но не можем да кажем, че им свалят качеството, защото не се произвежда от Субару въобще!!!

    Коментиран от #50

  • 50 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Гешшът":


    А сега иди и обясни на 100 000 собственици на Subaru Trezia,защо им отзовават колите,като нямат нищо общо с трошйота.

    Коментиран от #54

  • 51 SAMSUNG

    2 1 Отговор
    А сега къде са феновете на японските коли да видят за какво става на въпрос и да си помислят кои коли са по-добри.
    Немските или Японските?
  • 52 Кобрата

    0 0 Отговор
    Японците се оляха добре...така си създават лошо име и клиентите за в бъдеще може да намалеят доста.
  • 53 триста итридесети

    2 1 Отговор

    До коментар #35 от "Стоян Стоянов":

    Света винаги е бил комерсиален, просто технологиите така се развиха, че позволяват да се изчисли колко трябва да бъде кораво едно нещо, че да си изкара гаранцията, и така е във всичко, не само при колите,
    единствено при БМВ го няма това

    Коментиран от #56

  • 54 Благовест Стефанов

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "ярослав станчев":

    Караш кола от 80-те и плюеш по коли, които изобщо не познаваш понеже си болен фен на VW и Ауди.

    Това е малко, като да плюеш по iPhone, а в същото време да си ползвал само Nokia с фенерче. Трябва да си ползвал поне нещо равностойно, за да го правиш.

    Аз тези коли не ги познавам и не съм им адвокат ама ти се опитваш да изкараш, че едва ли не с пътна помощ са ги закарали до сервиза.
  • 55 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Близо си,от 90-те ми е колата.Ауди 80 Б4,на която швабите са давали 12 години гаранция на купето,срещу корозия.Вече е 20 годишно и още няма корозия.А сега ми кажи,на кое ново Ауди,или на каквато и да е друга марка, дават толкова гаранция?Няма,а няма и да има,нали.
    Кой ти каза,че не уважавам японските коли?Имам приятел с Паджеро от 88-ма.Като танк е здраво и също така е проходимо.Лесен за поддръжка и як автомобил.Имам и друг познат с Мазда 323,пак от 88-ма.Сигурно е милионник,а е само със сменени сегменти.За Голф 2 и 3 да ти говоря ли,а за Хонда Сивик 3,4 и 5 генерация,а за Пежо 405 или за Рено 19,Опел Вектра и още други,да не изброявам.Пълно е такива по родните пътища,на по 18-20 и отгоре години,в движение,без драми,без хиляди разходи за поддръжка и електронни простотии.
    Аз не плюя по новите коли.Те сами се оплюват.
    Щом на година отзоваваш по 6 милиона трошлйоти и по 2-3 милиона трошвагени не ти трябва пътна помощ.Трябват ти инженери,а не млади меринджейове.
  • 56 триста итридесети

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "триста итридесети":

    добре де, и при мерцедес