20 Ноември, 2024 11:56 396 3

Stellantis показа нова универсална платформа

  • stellantis-
  • платформа-
  • stla

Тя може да бъде използвана за всякакъв вид задвижвания

Stellantis показа нова универсална платформа - 1

Stellantis се подготвя за постоянно променящия се пейзаж на електрическите превозни средства с универсална нова платформа: STLA Frame. Тази иновативна платформа ще служи като основа за широка гама от автомобили, включително бензинови, хибридни и изцяло електрически модели, предлагайки на Stellantis адаптивността, необходима на един несигурен пазар, особено при неотдавнашните политически промени в САЩ.

STLA Frame функционира като модулен „скейтборд“, върху който могат да се изграждат различни видове превозни средства. В тази платформа са разположени важни електрически и механични компоненти, което позволява ефективно разработване на различни варианти на превозни средства.

Тази адаптивност е от решаващо значение за Stellantis, тъй като те се ориентират в сложността на прехода към електрически превозни средства. Главният изпълнителен директор Карлос Тавареш признава предизвикателствата, като заявява: „Ние сме много фокусирани върху изпълнението на нашия план, въпреки всички трудни предизвикателства, пред които е изправена индустрията.“

Stellantis показа нова универсална платформа

Наскоро автомобилната индустрия стана свидетел на рязко увеличаване на производствения капацитет на електромобилите, но се сблъска с по-бавно от очакваното потребителско търсене. Това доведе до стратегическо разделение между производителите на автомобили. Някои от тях, като Ford, се съсредоточиха върху хибридните автомобили, докато други, като General Motors, направиха по-силен напън към чисто електрическите превозни средства. През 2027 г. GM дори ще започне да предлага хибридни варианти с възможност за включване към електрическата мрежа.

Понастоящем Stellantis дава приоритет на плъг-ин хибридите на пазара в САЩ, но планира да увеличи значително продажбите на електромобили през следващите години. Амбициозните им цели включват постигане на 100% продажби на електрически автомобили в Европа и 50% продажби на електрически леки и лекотоварни автомобили в САЩ до 2030 г.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Поръсен с джоджен

    0 0 Отговор
    Айде върнахме се 100 години назад...
    Честито!
  • 2 Поръсен с джоджен

    0 0 Отговор
    Айде върнахме се 100 години назад...
    Честито!

  • 3 Пзрцрзцвр

    0 0 Отговор
    Малей, статия за невероятната нова платформа на Рено, статия за невероятната нова платформа на Пежо. Всичко е много хубаво, ама май Фолксваген повлякоха крак с тези "универсални" платформи преди години с тяхното MQB и тези дни четем за криза при тях. Едва ли кризата е заради "платформизирането", обаче съм сигурен, че то не им помага що се касае до възприятието на клиентите за моделите им.

    Но, важното е, че звучи хубаво и по "меринджейски".