Властите в Обединеното кралство потвърдиха, че ще забранят ДВГ от 2030-та година

26 Ноември, 2024 10:41 4 263 41

  • великобритания-
  • двг-
  • забрана-
  • електромобили

Забраната се измества от предходно обмисляната 2035-та

Властите в Обединеното кралство потвърдиха, че ще забранят ДВГ от 2030-та година - 1

Правителството на Обединеното кралство ще ускори прехода към електрически превозни средства, като премести забраната за нови бензинови и дизелови автомобили от 2035 г. на 2030 г.

Автомобилната индустрия в Обединеното кралство обаче изрази загриженост относно възможността за постигане на тези амбициозни цели. Спадът в търсенето на електрически превозни средства в Европа, съчетан с премахването на държавните стимули, създаде предизвикателства пред производителите за преминаване към електрически превозни средства.

За да стимулира въвеждането на електромобили, правителството на Обединеното кралство преди предлагаше стимули за закупуване. Оттогава обаче тези субсидии са преустановени, което може да повлияе на потребителското търсене и на цялостния темп на електрификация.

По-строгите разпоредби за емисиите, известни като мандат за ZEV, изискват от производителите на автомобили да постигнат конкретни цели за продажба на превозни средства с нулеви емисии. Неспазването на тези цели може да доведе до значителни глоби. Това доведе до засилване на конкуренцията и до рязко увеличаване на предлагането на електрически превозни средства от различни производители, включително традиционни производители на автомобили и нови участници на пазара.

Агресивният стремеж на Обединеното кралство към електрификация е част от глобална тенденция, като много страни прилагат подобни политики за намаляване на въглеродните емисии и подобряване на качеството на въздуха.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 30 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ТаУмВзе

    62 7 Отговор
    Напрао грета ги набута у пещерата! ХАХХАХ Оди пеша напрао!

    Коментиран от #34

  • 2 сектант

    41 5 Отговор
    могат да го решат този проблем за един ден, както проблемите с бедността както глада итн - просто искат власт по всякакви параметри, включително и ЗЕЛЕНИ
  • 3 Тото

    15 3 Отговор
    😂😂😂 нищо не им трябва !
  • 4 ха ха

    40 4 Отговор
    а , на тия идиотиите им идват отръки , даже надскачат сенките си
  • 5 Сатана Z

    28 6 Отговор
    Скоро излезе в УК допълнение към пътният кодекс,че нямаш право да оставяш двигателя да работи на празен ход ,с изключение когато се извършва ремонт по двигателя.

    Коментиран от #6, #28, #37

  • 6 Не виждам нищо нередно

    13 35 Отговор

    До коментар #5 от "Сатана Z":

    Така и трябва, не да ти бучи и пуши половин час някой скапан дизеляк.

    Коментиран от #11

  • 7 Гориил

    30 5 Отговор
    Руските санкции задушават бензиновите двигатели.
  • 8 И тия се правят на улави

    20 7 Отговор
    Па може и да не се правят. Най-големите замърсители са самолетите. Случва се да летят с един пътник, или даже и без един, защото празен полет им излиза по-евтино от летищните такси. Да ги спират, или да направят електрички. Да, също и зарядни станции както си фърчат и да си зареждат.

    Коментиран от #27

  • 9 БгТопИдиот🇧🇬

    27 4 Отговор
    Една от стъпките за намяване на двукраката популация са "зИлените" дивотии.

    Един френд от Да-во.сс ми го подшушна !
  • 10 Гориил

    34 3 Отговор
    Европа се превръща в китайска колония за електрически автомобили.
  • 11 тъй шъй

    31 3 Отговор

    До коментар #6 от "Не виждам нищо нередно":

    Аз пък не искам да се ослушвам и оглеждам, кога ще ми се запали батерията- в движение или като я зареждам в гаража и ще изгори половин квартал. Въобще не е най-важен пробега на елкарите. На първо място е склонността към пожари, ама не като от двг, съвсем по-страшни. И когато тази опасност изчезне, много хора ще се замислят за елкар. А скапаните двг, невлизащи в норми, трябва мигновенно да бъдат изхвърлени за скрап. Ще го ядат тия здраво с продължаване на забрани. Не разбраха, че крайнодесни ли са крайнолеви ли са ще ги пометат и тогава ще стане още по-срашно. Най-малкия проблем ще е, че ще бъде отменена забраната на двг-то.

    Коментиран от #22

  • 12 Тежъка

    27 3 Отговор
    Само и само да не купуват петрол от руснаците и арабите.
  • 13 Тома

    24 7 Отговор
    А ако ги посети орешник преди тази дата.
  • 14 Българин

    19 2 Отговор
    Ще минат на велосипеди , а може би и на кънки.
  • 15 Британец кореняк

    26 2 Отговор
    Къв е проблемс, шъ пуснем рикши до Бъкингам джамия
  • 16 АЦОМ

    19 2 Отговор
    А вулканите в Европа ще ли забранят
  • 17 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    24 3 Отговор
    Забраната ще важи ли и за камиони ❓🤔❓🤔❓
    Или пак само народецът ще дерат❗

    Коментиран от #19

  • 18 Та те

    18 4 Отговор
    нямат производсто на електромобили. Ха кой става зависим от Китай.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 ОБЕКТИВЕН

    20 6 Отговор
    БЪЛГАРИЯ ТРЯБВА ДА ИЗЛЕЗЕ ОТ ТОЗИ САТАНИСТКО АНГЛОСАКСОНСКИ СЪЮЗ ,ЦЕЛЯЩ ПЪЛНО ПОДЧИНЕНИЕ И ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ НА СОБСТВЕНАТА СИ ТЕРИТОРИЯ ЕВРОГЕЙСКИЯТ СЪЮЗ ,ФАЩ ,АНГЛИЯ ,АВСТРАЛИЯ ТОВА СА РЕЖИМИ УБИЙЦИ НА ХОРА ,ТАЗИ САТАНИСТКО ПРОКАЖЕНА ПАПЛАЧ ,КОЯТО УПРАВЛЯВА ТРЯБВА ДА БЪДЕ ДЕЗ ИНТЕГРИРАНА И УНИЩОЖЕНА ЗА БЛАГОТО НА ХОРАТА .
  • 21 МРЪН МРЪН

    2 15 Отговор
    Голямо мрънкане пада и като ти кажа дай кофа нафта от кладенеца, викаш:
    - Ама то е вода там, няма нафта. Има 1 череша и 2 круши.
    - А рафинерия в двора имаш ли?
    - Епа немам.
    Еми като нямаш, караш на БГ ток ⚡🇧🇬 и си траеш.

    Коментиран от #24, #29

  • 22 МАСОВО НЕВЕЖЕСТВО

    2 27 Отговор

    До коментар #11 от "тъй шъй":

    Гърмят газовите бутилки в багажника и пластмасовите резервоари под задните седалки.
    Съюза на застрахователите не рупа, а борави с точни данни, защото става дума за пари и обезщетения:
    На 100 хил. ДВГ: 1529 пожара или общо 199533 запалили се петролни коли
    На 100 хил. електромобила: 25 пожара и всичките са в новините.

    Пожарите в покой са от призматични клетки (не се охлаждат равномерно). Тесла е с цилиндрични и в последните години с
    LFP клетки - на пълно късо не горят, а се издуват.

    Данните са ясни: 61 ПЪТИ (не проценти, а пъти) по-опасно е да ти се запали колата ако е на бензин и дизел.
    Толкоз по темата.

    Коментиран от #25, #36

  • 23 Ще ви дойде акъла

    3 21 Отговор
    Двата генератора бачкат денонощно, а панелите през деня. Общо пълнят 15 кВтч LiFePO4 съхранение за къщата и горница от 10-30 кВтч влиза в колата. Това са 50-160 безплатни км на плюс всеки ден. Ако не ги минеш, пълни догоре. Колата няма ремонти и поддръжка.
    Безплатен живот и безплатно каране.

    Коментиран от #35

  • 24 Гост

    18 2 Отговор

    До коментар #21 от "МРЪН МРЪН":

    Като тази Тесла с генератор ремарке.

    Коментиран от #38

  • 25 Рррррррр

    21 1 Отговор

    До коментар #22 от "МАСОВО НЕВЕЖЕСТВО":

    Батериите се палят много по-често, отколкото гърмят газови бутилки. И като се запали няма гасене. Тая технология (поне с батериите) е недоизкусурена, а побързаха зорлем да я наложат. Ако беше достатъчно добра, хората сами щяха да я търсят, без рестрикции или стимули. По същия начин, както смартфоните изместиха старите телефони.
  • 26 Ррррррр

    13 1 Отговор
    До тогава я камилата, я камиларя във вмирисаното им кралство.
  • 27 Дядо Щукар

    18 2 Отговор

    До коментар #8 от "И тия се правят на улави":

    Освен това, тия, дето в Давос ни даваха акъл как да пазим природата, на срещата бяха дошли с частните си самолети.
  • 28 Фрайнц

    7 2 Отговор

    До коментар #5 от "Сатана Z":

    Ми това нашият Закон за дв. По пътищата отдавна го е забранил!
  • 29 Йонко Евреина

    10 3 Отговор

    До коментар #21 от "МРЪН МРЪН":

    Де го токът- той и сега не стига, а като се юрнат и МПС- Тата, ще стане златен.
  • 30 Кмета

    8 1 Отговор
    Шъ ми се возят на д ъ р т и о !
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 селтак

    8 2 Отговор
    Абе я съм от село и не разбирам от технологии ама вместо да наливат милиарди за тия тостери не е ли по добре да инвестират във подобряване на дизелите(подчертавам) дизелите докато не измислат иистински батерии???!!! Щото бензина е за хай лайфа а настоящите батерии за нищо не стават!
  • 33 ДЕДО

    6 0 Отговор
    БРЕКЗИТ не Ви ли стига ИНГИЛИЗИ. А сега ще съсипете индустрия за милиарди. Така е защото във британия няма британци. Аостанаха само тъпаците от бившите ви колоний.
  • 34 Селянина с колелото

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "ТаУмВзе":

    А на някой въобще пука ли му за някакъв остров който все още се опитва да диктува модата. Там даже емигрантите са повече от коренното население, а то от своя страна вече 3то поколение кара на социални помощи.
  • 35 Економист

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "Ще ви дойде акъла":

    Вземи си сметни разходите и полученото количество ток. Излиза над 0,60 лв/kWч, явно парите си ги береш от някое "дърво".

    Коментиран от #39

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 РЕАЛИСТ

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Сатана Z":

    Това го има в Германия от 30 години. Дори зимата я си подгрял двигателя и комшията веднага вика полиция. Ама странното е , че тя идва и ти лепва глобата.
  • 38 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Тази Тесла първо изобщо не си сигурен къде е тръгнала и защо го влачи този генератор !! Първо може просто да го кара на строителен обект за временно захранване , второ може да го кара за ремонт , трето може да дори да не е генератор , а компресор за въздух , от снимката не можеш да разбереш !! И четвърто дори да го влачи за себе си , това просто значи , че е отишла толкова далеч , че на това място още няма зарядни станции , което изобщо не значи , че в бъдеще и то много скоро няма да има такива ! И най вече , що бе умници неумни любимия ви Китай в ВОДЕЩ в преминаването на електромобили и дори го е вкарал в изричен закон !! Големи балъци ще са любимите ви китайци , а се кълнете в тях , а , хахахахах !!
  • 39 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Економист":

    Ма много интересно как , ако наистина излизаше по 60 ст квт , то фотоволтаичните паркове е го продават на 8-10 ст , че даже и с ДДС и с всички данъци , че и плащат кредити и заплати и не знам ни един да е фалирал !!! Виж справката на борсата ако не вярваш , ама по-добре недей ,че ще се депресираш сериозно , хахахахах !! И тепърва ще го свалят !! И новата верига на енергото продава на 38 (ТРИДЕСЕТ И ОСЕМ) СТОТИНКИ на БЪРЗИ ЗАРЯДНИ по 200 квт и също гарантират ,че в бъдеще ще НАМАЛЯТ цената като си платят началните разходи за местата и монтажа !! Мъка , мъкааа , петролофилска , хахахахаха !!
  • 40 гост

    0 2 Отговор
    Само ще напомня на всички петролофилчета по горе , че в Норвегия тази забрана влиза само след малко повече от месец , от 1,01 , 2025 г !! Тоест Великобритания има цели 5 години да види и се подготви за всички проблеми , ако има изобщо такива !! Дори в любимия ви Китай по всички закони на Си към 20230 година електромобилите трябва И ЩЕ СА над 90 % от продажбите на нови автомобили , което си е фактическа забрана , щото тия 10 % кюмбета ако въобще някой ги купи , ще са на поне двойна цена от електричките , че и тройна , щото никоя фирма няма файда , а и възможност да поддържа толкова малко производство само за кефа на някой дървен философ , а и всички части за тях ще са на цените на златото пак заради малките серии !! Та значи дори китайците заложиха на електричките , ама 1000 % заложиха , но заклетите русолюбци са готови и от Китай да се откажат , ама не и от кюмбето , хахаха !! Значи любимия ви "най-голям" пазар на коли , където НИКОЙ , ама наистина никой не купува втора ръка , по официална статистика втората употреба в Китай е ПОД 5 % от пазара , тоест след 2030 максимум за 5-6 години и старите кюмбета ще изчезнат в Китай !!
  • 41 Никола

    1 0 Отговор
    ОРЕШНИК дали ще бъде съгласен. 😀😀😀😀