Правителството на Обединеното кралство ще ускори прехода към електрически превозни средства, като премести забраната за нови бензинови и дизелови автомобили от 2035 г. на 2030 г.
Автомобилната индустрия в Обединеното кралство обаче изрази загриженост относно възможността за постигане на тези амбициозни цели. Спадът в търсенето на електрически превозни средства в Европа, съчетан с премахването на държавните стимули, създаде предизвикателства пред производителите за преминаване към електрически превозни средства.
За да стимулира въвеждането на електромобили, правителството на Обединеното кралство преди предлагаше стимули за закупуване. Оттогава обаче тези субсидии са преустановени, което може да повлияе на потребителското търсене и на цялостния темп на електрификация.
По-строгите разпоредби за емисиите, известни като мандат за ZEV, изискват от производителите на автомобили да постигнат конкретни цели за продажба на превозни средства с нулеви емисии. Неспазването на тези цели може да доведе до значителни глоби. Това доведе до засилване на конкуренцията и до рязко увеличаване на предлагането на електрически превозни средства от различни производители, включително традиционни производители на автомобили и нови участници на пазара.
Агресивният стремеж на Обединеното кралство към електрификация е част от глобална тенденция, като много страни прилагат подобни политики за намаляване на въглеродните емисии и подобряване на качеството на въздуха.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ТаУмВзе
Коментиран от #34
10:42 26.11.2024
2 сектант
10:45 26.11.2024
3 Тото
10:47 26.11.2024
4 ха ха
10:47 26.11.2024
5 Сатана Z
Коментиран от #6, #28, #37
10:52 26.11.2024
6 Не виждам нищо нередно
До коментар #5 от "Сатана Z":
Така и трябва, не да ти бучи и пуши половин час някой скапан дизеляк.Коментиран от #11
11:00 26.11.2024
7 Гориил
11:03 26.11.2024
8 И тия се правят на улави
Коментиран от #27
11:05 26.11.2024
9 БгТопИдиот🇧🇬
Един френд от Да-во.сс ми го подшушна !
11:08 26.11.2024
10 Гориил
11:11 26.11.2024
11 тъй шъй
До коментар #6 от "Не виждам нищо нередно":
Аз пък не искам да се ослушвам и оглеждам, кога ще ми се запали батерията- в движение или като я зареждам в гаража и ще изгори половин квартал. Въобще не е най-важен пробега на елкарите. На първо място е склонността към пожари, ама не като от двг, съвсем по-страшни. И когато тази опасност изчезне, много хора ще се замислят за елкар. А скапаните двг, невлизащи в норми, трябва мигновенно да бъдат изхвърлени за скрап. Ще го ядат тия здраво с продължаване на забрани. Не разбраха, че крайнодесни ли са крайнолеви ли са ще ги пометат и тогава ще стане още по-срашно. Най-малкия проблем ще е, че ще бъде отменена забраната на двг-то.Коментиран от #22
11:12 26.11.2024
12 Тежъка
11:16 26.11.2024
13 Тома
11:30 26.11.2024
14 Българин
11:35 26.11.2024
15 Британец кореняк
11:43 26.11.2024
16 АЦОМ
11:47 26.11.2024
17 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Или пак само народецът ще дерат❗
Коментиран от #19
12:30 26.11.2024
18 Та те
12:53 26.11.2024
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 ОБЕКТИВЕН
14:10 26.11.2024
21 МРЪН МРЪН
- Ама то е вода там, няма нафта. Има 1 череша и 2 круши.
- А рафинерия в двора имаш ли?
- Епа немам.
Еми като нямаш, караш на БГ ток ⚡🇧🇬 и си траеш.
Коментиран от #24, #29
14:31 26.11.2024
22 МАСОВО НЕВЕЖЕСТВО
До коментар #11 от "тъй шъй":
Гърмят газовите бутилки в багажника и пластмасовите резервоари под задните седалки.Съюза на застрахователите не рупа, а борави с точни данни, защото става дума за пари и обезщетения:
На 100 хил. ДВГ: 1529 пожара или общо 199533 запалили се петролни коли
На 100 хил. електромобила: 25 пожара и всичките са в новините.
Пожарите в покой са от призматични клетки (не се охлаждат равномерно). Тесла е с цилиндрични и в последните години с
LFP клетки - на пълно късо не горят, а се издуват.
Данните са ясни: 61 ПЪТИ (не проценти, а пъти) по-опасно е да ти се запали колата ако е на бензин и дизел.
Толкоз по темата.
Коментиран от #25, #36
14:50 26.11.2024
23 Ще ви дойде акъла
Безплатен живот и безплатно каране.
Коментиран от #35
15:29 26.11.2024
24 Гост
До коментар #21 от "МРЪН МРЪН":
Като тази Тесла с генератор ремарке.Коментиран от #38
15:45 26.11.2024
25 Рррррррр
До коментар #22 от "МАСОВО НЕВЕЖЕСТВО":
Батериите се палят много по-често, отколкото гърмят газови бутилки. И като се запали няма гасене. Тая технология (поне с батериите) е недоизкусурена, а побързаха зорлем да я наложат. Ако беше достатъчно добра, хората сами щяха да я търсят, без рестрикции или стимули. По същия начин, както смартфоните изместиха старите телефони.15:56 26.11.2024
26 Ррррррр
15:59 26.11.2024
27 Дядо Щукар
До коментар #8 от "И тия се правят на улави":
Освен това, тия, дето в Давос ни даваха акъл как да пазим природата, на срещата бяха дошли с частните си самолети.16:06 26.11.2024
28 Фрайнц
До коментар #5 от "Сатана Z":
Ми това нашият Закон за дв. По пътищата отдавна го е забранил!16:07 26.11.2024
29 Йонко Евреина
До коментар #21 от "МРЪН МРЪН":
Де го токът- той и сега не стига, а като се юрнат и МПС- Тата, ще стане златен.16:10 26.11.2024
30 Кмета
20:24 26.11.2024
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 селтак
21:24 26.11.2024
33 ДЕДО
10:56 27.11.2024
34 Селянина с колелото
До коментар #1 от "ТаУмВзе":
А на някой въобще пука ли му за някакъв остров който все още се опитва да диктува модата. Там даже емигрантите са повече от коренното население, а то от своя страна вече 3то поколение кара на социални помощи.12:42 27.11.2024
35 Економист
До коментар #23 от "Ще ви дойде акъла":
Вземи си сметни разходите и полученото количество ток. Излиза над 0,60 лв/kWч, явно парите си ги береш от някое "дърво".Коментиран от #39
12:45 27.11.2024
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 РЕАЛИСТ
До коментар #5 от "Сатана Z":
Това го има в Германия от 30 години. Дори зимата я си подгрял двигателя и комшията веднага вика полиция. Ама странното е , че тя идва и ти лепва глобата.23:02 27.11.2024
38 гост
До коментар #24 от "Гост":
Тази Тесла първо изобщо не си сигурен къде е тръгнала и защо го влачи този генератор !! Първо може просто да го кара на строителен обект за временно захранване , второ може да го кара за ремонт , трето може да дори да не е генератор , а компресор за въздух , от снимката не можеш да разбереш !! И четвърто дори да го влачи за себе си , това просто значи , че е отишла толкова далеч , че на това място още няма зарядни станции , което изобщо не значи , че в бъдеще и то много скоро няма да има такива ! И най вече , що бе умници неумни любимия ви Китай в ВОДЕЩ в преминаването на електромобили и дори го е вкарал в изричен закон !! Големи балъци ще са любимите ви китайци , а се кълнете в тях , а , хахахахах !!12:05 28.11.2024
39 гост
До коментар #35 от "Економист":
Ма много интересно как , ако наистина излизаше по 60 ст квт , то фотоволтаичните паркове е го продават на 8-10 ст , че даже и с ДДС и с всички данъци , че и плащат кредити и заплати и не знам ни един да е фалирал !!! Виж справката на борсата ако не вярваш , ама по-добре недей ,че ще се депресираш сериозно , хахахахах !! И тепърва ще го свалят !! И новата верига на енергото продава на 38 (ТРИДЕСЕТ И ОСЕМ) СТОТИНКИ на БЪРЗИ ЗАРЯДНИ по 200 квт и също гарантират ,че в бъдеще ще НАМАЛЯТ цената като си платят началните разходи за местата и монтажа !! Мъка , мъкааа , петролофилска , хахахахаха !!12:17 28.11.2024
40 гост
12:27 28.11.2024
41 Никола
09:02 01.12.2024