ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Подобни характеристики има и Мини Купър 1,6д-двгитела е на БМВ.Мощност-112кс,среден разход-3.8 литра..Нооо,добро е Клиото.Ако щях да го копувам,щях да го взема с дизелов агрегат.
zender - недей така. Не предполагах, че това отговаря на изискванията ти (за голям автомобил с дизелов ДВГ), без да броим предпочитанията ти към БМВ - което не е лошо де.
Иначе изглежда добре Клиото, лошото е, че масата от хората ще си го позволят след 5-6 години - цената му тогава ще е коренно различна.
Има , които купуват нови автомобили, но те едва ли биха избрали Клио. То не че можеш да си вземеш читаво БМВ или Мерц за 20К лв.
Като за рено е добре само дето след няколко годишно ползване електрониката му ще ви кара да се чудите дали няма полтъргайст в автомобила и да си задавате въпроса какво пък толкова сте прегрешили ! Иначе определено хваща окото ... ама то май само в това му е силата !
Имам такава кола, и определено е добра, макар и да има някои недомислени неща в нея, двигателят 0,9 TCe eдостатъчно добър за градски условия, но бих препоръчал дизеловият за дълги пътувания, по-комфортен е, отзад е доста тясно, а това за духовете са глупости от хора, които са предубедени, имал съм германски коли, същата история като френските на 10 години, вече не са коли, а щайги, въпрос на политика
Малко прекалихте с рекламата. Не е лоша колата, но да кажете, че отзад пътуват удобно трима зрели възрастни хора е смешно. Ако ви кача да пътувате удобно отзад 3-ма от София до Варна, после 3 дни ше се чудите кво става....
Вярното от всичко написано по-долу е на № 5. За своя клас, направо е страхотно. Карал съм всички Рендета Клио от предишните поколения и наистина за класа си са много добри коли. Имах две такива и не се разваляха прекалено, въпреки, че си бяха втора, трета или не знам коя си ръка. Това ми изглежда страхотно и ако двигателят не става лаком при натоварване ще е страхотно. Стария дизел 1.5 харчеше малко и малко се разваляше, но виж пластмаси, копчета и други дреболийки бяха в състояние да ми вгорчат живота. Бех си купил такава, но няма да е в този живот, а при повече възможности бих я взел за втора, градска кола.
Що се отнася до хвалбите в статията, наистина са малко множко, особено тази за тримата възрастни, които се возят спокойно отзад.
Но пък и никой не купува кола само по картинка или статия. Ще иде, ще види, ще премери и тогава ще купи или не.
Ама като гледам за доста от писалите по-долу гроздето е много, ама много кисело...
Бе то вярно, че Мегана е в т. нар. голфов клас, но и Клио имат RS - та затова се чудя колко ли кончета ще изкарат с новия RS.
zender (№13) - аз пък бих си купил, ако имах тази възможност. Защото след няколко години (цената ще е много по-поносима тогава) вече ще са се появили дефектите. Най-добре е ново да се купува - такава е идеята на съвременното автомобилостроене.
Че това като стане на 15 години (на колкото е моята в момента) ще е дроб!
Моята идея беше,че ако ще копувам Клио,то то ще бъде дизелово.Нищо повече.Казвам го защото такава е темата.Лично на мен ми трябва голяма и мощна кола.Семеен съм,поти всеки ден изминавам големи разтояния и за целта съм си взел подходящия автомобил.Но идеята ми беше че ако трябва да избирам между бензиново и дизелово Клио,ще избера дизеловото.Лично мнение.
Оф,много ми е зор да се занимавам с тебе-умственият ти капацитет е ограничен,няма как по-просто да ти го обясня това което съм написал до сега.На достатъчно години съм зада не ми се заяжда с теб.Не си ми на нивото бе момче............................................................
Всъщност Киа в последния тест победи едновременно и Пежо и Рено с бензинови двигатели.Давайте колкото си искате минуси-не се впечатлявам ,особено когато съм прав-това е последния тест на Ауто Билд.За съжаление,французите са назад зад корейците.Не вярвате нали?!!!Ами проверете!!!!!Интересувайте се за отзивите на 308 с табло под волана-АБСУРД!!!!!!!
Прав си, напоследък французите взеха да се излагат, с тези "шарански" муцуни и с това табло...Имам "Пежо"-206, 406 V6, последното не бих го заменил за новите им "изгъзици" с болната електроника с "деструктивен" дизайн. Сина ми кара автомобил на VAG, а дъщерята "Хонда" Прелюд, и за двата мога да кажа, че двигателите им са "дуракоустойчиви", ели пък на "Хондата"...
Зендер,излагат се да ,Французите- я виж Ситроен в ГТ шампионата- 1ви, да не говорим за безбройните титли в Рали-то.И ти вземи тая Киа от теста на Билда аз ще взема Пежото от същия тоя тест и има да ме гледаш как се отдалечавам със всеки завой,швабска платена статия,
видиш ли колко са зле французите, а ние !
Няма логика Киа да плаща на билда-корейците в момента са трън в петата на германците,защото са хит-конкурират отвсякъде немското производство,ето затова ти казвам,че говориш пълни глупости.
То тука за Клио става въпрос, вие на спор Киа срещу Пежо го обърнахте бре. Вярно, че пак е френско, но има разлика между Рено и Пежо по принцип. Все едно да слагаш на едно ниво БМВ и VW , или Мерцедес и Опел - само защото са немски.
А иначе малко са прекалили - и аз не си представям в това Клио 3-ма човека на задните седалки да седят комфортно. Като цяло Клио (и Туинго де) са от най-малките представители на Рено и се радва на успех. Дори и от старите Клио-та (първото поколение) все още доста движат по нашите пътища. Ако и това изкара толкова добре ще е, но се съмнявам.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 zendera
Коментиран от #2, #3, #4, #9
13:35 24.04.2014
2 Негрон Джеймс
До коментар #1 от "zendera":
Тоз пък и той с неговото BMW, че BMW.Коментиран от #12
15:28 24.04.2014
3 Стоян Стоянов
До коментар #1 от "zendera":
zender - недей така. Не предполагах, че това отговаря на изискванията ти (за голям автомобил с дизелов ДВГ), без да броим предпочитанията ти към БМВ - което не е лошо де.Иначе изглежда добре Клиото, лошото е, че масата от хората ще си го позволят след 5-6 години - цената му тогава ще е коренно различна.
Има , които купуват нови автомобили, но те едва ли биха избрали Клио. То не че можеш да си вземеш читаво БМВ или Мерц за 20К лв.
Коментиран от #13
16:27 24.04.2014
4 Стоян Стоянов
До коментар #1 от "zendera":
... а дали ще има нова RS версия? Че вече от VW пуснаха Голф с 400 к.с.Коментиран от #11
16:28 24.04.2014
5 Монго
16:47 24.04.2014
6 Румен Янев
16:50 24.04.2014
7 Стоян Стоянов
16:55 24.04.2014
8 Клио 4-тири
16:58 24.04.2014
9 скар фейс
До коментар #1 от "zendera":
Добър избор, но и бензина им е добър.Коментиран от #14
17:15 24.04.2014
10 Xterminatorable .
17:44 24.04.2014
11 Виктор Георгиев
До коментар #4 от "Стоян Стоянов":
май говориш за Меган, не за Клио :)Коментиран от #19
18:40 24.04.2014
12 zendera
До коментар #2 от "Негрон Джеймс":
Правя равностойни сравнения с любимата марка.Нищо повече.Ти защо не сравниш с твоята а?Аргументирай се,не само да критикуваш!Коментиран от #21
20:53 24.04.2014
13 zendera
До коментар #3 от "Стоян Стоянов":
Не бе човек.Казвам само ако!Опазил ме господ точно пък Рено Клио да си купя!!!!!!20:55 24.04.2014
14 zendera
До коментар #9 от "скар фейс":
Чета редовно Ауто Билд-тестваха най-малкия турбо бензинов двигател,става лаком ако се натовари двигатела или ако седнат 5 човека.Коментиран от #17
20:58 24.04.2014
15 Румен Янев
21:52 24.04.2014
16 ннннн
Що се отнася до хвалбите в статията, наистина са малко множко, особено тази за тримата възрастни, които се возят спокойно отзад.
Но пък и никой не купува кола само по картинка или статия. Ще иде, ще види, ще премери и тогава ще купи или не.
Ама като гледам за доста от писалите по-долу гроздето е много, ама много кисело...
22:46 24.04.2014
17 скар фейс
До коментар #14 от "zendera":
Така е, прав си, но иначе са корави машинки бензиновите им мотори според мен. И аз го чета редовно. Поздрави приятел!23:18 24.04.2014
18 M_SUX
06:28 25.04.2014
19 Стоян Стоянов
До коментар #11 от "Виктор Георгиев":
Бе то вярно, че Мегана е в т. нар. голфов клас, но и Клио имат RS - та затова се чудя колко ли кончета ще изкарат с новия RS.zender (№13) - аз пък бих си купил, ако имах тази възможност. Защото след няколко години (цената ще е много по-поносима тогава) вече ще са се появили дефектите. Най-добре е ново да се купува - такава е идеята на съвременното автомобилостроене.
Че това като стане на 15 години (на колкото е моята в момента) ще е дроб!
Коментиран от #20
08:44 25.04.2014
20 zendera
До коментар #19 от "Стоян Стоянов":
Моята идея беше,че ако ще копувам Клио,то то ще бъде дизелово.Нищо повече.Казвам го защото такава е темата.Лично на мен ми трябва голяма и мощна кола.Семеен съм,поти всеки ден изминавам големи разтояния и за целта съм си взел подходящия автомобил.Но идеята ми беше че ако трябва да избирам между бензиново и дизелово Клио,ще избера дизеловото.Лично мнение.20:13 25.04.2014
21 Негрон Джеймс
До коментар #12 от "zendera":
Защото би било обидно да сравня моята любима марка, разбра ли момче?Коментиран от #22
16:49 26.04.2014
22 zendera
До коментар #21 от "Негрон Джеймс":
Оф,много ми е зор да се занимавам с тебе-умственият ти капацитет е ограничен,няма как по-просто да ти го обясня това което съм написал до сега.На достатъчно години съм зада не ми се заяжда с теб.Не си ми на нивото бе момче............................................................Коментиран от #31, #32
21:18 26.04.2014
23 zendera
Коментиран от #24, #25
01:12 27.04.2014
24 zendera
До коментар #23 от "zendera":
Добре де ,над волана-моя грешка................01:13 27.04.2014
25 Монго
До коментар #23 от "zendera":
Прав си, напоследък французите взеха да се излагат, с тези "шарански" муцуни и с това табло...Имам "Пежо"-206, 406 V6, последното не бих го заменил за новите им "изгъзици" с болната електроника с "деструктивен" дизайн. Сина ми кара автомобил на VAG, а дъщерята "Хонда" Прелюд, и за двата мога да кажа, че двигателите им са "дуракоустойчиви", ели пък на "Хондата"...10:23 28.04.2014
26 Lovejoy Bell
видиш ли колко са зле французите, а ние !
Коментиран от #27, #28, #29
15:08 28.04.2014
27 zendera
До коментар #26 от "Lovejoy Bell":
Извинявай ама мисленето ти е типично българско.Хпрата там ти го доказват с цифри в ущърб на Пежака.Ти какво имаш на среща?Само симпатии не стигат..15:23 29.04.2014
28 zendera
До коментар #26 от "Lovejoy Bell":
Слаб двигател,меко неимформативно управление,слаби спирачки-в метри,малко купе-спрямо киата,какво повече?Аааа,последния пирон в ковчега-седем години гаранция от Киа!!!!!!!!!15:26 29.04.2014
29 zendera
До коментар #26 от "Lovejoy Bell":
Няма логика Киа да плаща на билда-корейците в момента са трън в петата на германците,защото са хит-конкурират отвсякъде немското производство,ето затова ти казвам,че говориш пълни глупости.15:28 29.04.2014
30 Стоян Стоянов
А иначе малко са прекалили - и аз не си представям в това Клио 3-ма човека на задните седалки да седят комфортно. Като цяло Клио (и Туинго де) са от най-малките представители на Рено и се радва на успех. Дори и от старите Клио-та (първото поколение) все още доста движат по нашите пътища. Ако и това изкара толкова добре ще е, но се съмнявам.
09:00 30.04.2014
31 Негрон Джеймс
До коментар #22 от "zendera":
Да, прав си. Аз трябва да деградирам, за да падна на твоето ниво. Извинявай.12:00 30.04.2014
32 Пламен Пепелов
До коментар #22 от "zendera":
22, нали знаеш, питай патило, не старило06:40 01.05.2014