Ford патентова система за гласова обратна връзка за шофьорите. Компанията кандидатства за система, която ще слуша отзивите на потребителите и ще ги предава на производителя, като разпознава езика и го сортира по категории.
Според Ford това ще помогне както на клиентите, така и на самата компания, която дълги години страда от сериозни проблеми с контрола на качеството. Миналата година само в САЩ тя обяви 62 сервизни акции, които засегнаха общо повече от четири милиона коли.
Процесът на подаване на гласова жалба ще започне със стартиране на запис в менюто на мултимедийната система. Тоест Ford обещава да не подслушва разговори и да не излъчва прегледи, които са се промъкнали в системата без разрешението на собствениците на автомобилите.
Записите ще се съхраняват както под формата на гласови съобщения, така и под формата на текст, след което ще бъдат изпратени в облака и обработени от специални алгоритми. Те ще анализират същността на казаното и ще класифицират записа, катоще му присвоят определена категория за по-лесно търсене.
В допълнение клиентите ще могат да се оплакват и от търговци на марката. Системата ще може също така да предлага планиране на посещение в сервизния център или да се свържете с дилъра. По този начин Ford се стреми да реши проблемите с качеството, довели до милиарди загуби миналата година.
През декември производителят смени ръководителя на отдела за контрол на качеството, а през май включи изкуствен интелект AI в производствения процес, който беше обучен да забелязва различни дефекти на поточната линия. Според експертите това ще доведе до по-високо качество на продукцията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БнР Радио Видин
20:18 16.01.2025
2 Хей
20:29 16.01.2025
3 И кво от тва
20:31 16.01.2025
4 1111
22:02 16.01.2025