BMW M GmbH (до август 1993 година: Motorsport GmbH) е дъщерна компания на BMW AG. Създадена е през месец май 1972-а. BMW M GmbH е също така известна като M-Technik или просто M (от Motorsport). Първоначално компанията е създадена за поддръжка и обезпечаване на състезателната програма на BMW, но впоследствие се превръща в тунинг студио, правещо най-наточените баварски автомобили. Днес BMW M е символ на много мощ и уникални динамични характеристики и именно поради тази причина е високо ценена сред почитателите на марката.
Това с пълна сила важи и за България, където феновете на BMW не са никак малко. Ето защо решихме да направим справка и да установим какви BMW-та с индекс М се продават на територията на страната ни. Бърз преглед в богатата база данни на най-голямата автомобилна страница в България mobile.bg и в сайта за безплатни обяви на частни лица Bazar.BG показва, че предложения на тема М не липсват. Подбрахме за вас някои от тях, които ни се сториха интересни, а в коментарите можете да дадете вашите предложения за ефектни М-ки, като разгледате всички обяви ТУК.
Започваме с високопроходимите баварски автомобили и по-конкретно с най-спортния от тях BMW X6 М. Екземпляр с мощност 555 к.с. се предлага у нас на цена от 134 900 лв. (вижте повече)
Класиката Bmw M5, при това в най-новото си изпълнение F10 също присъства на БГ пазара. За 165 000 лв можете да станете собственик на расов седан с мощност 560 коня. (вижте повече)
За 99 000 евро можете да се сдобиете със същия агрегат, но монтиран на ултра ефектното кабрио от шеста серия. При това екземплярът е с пробег от едва 15 000 км. (вижте повече)
За хардкор феновете на тунинга в България е налична една много ефектна M3-ка CRT-Package. Тя се предлага за почти 100 000 лв, а мощността на двигателя и е 420 к.с. (вижте повече)
В по-ниския ценови сегмент интерес представлява една интересна имитация на М3-ка с врати тип гилотина. Колата е произведена през 1996 година, а цената и е 10 000 евро. (вижте повече)
Има и още по-интересни предложения, едно от които е BMW M3 с АГУ. Кабриолетът от трета серия е с монтиран газов инжекцион и мощност 343 к.с. Цената му е 25 000 лева. (вижте повече)
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Milen Minchev
Коментиран от #8
10:12 14.05.2014
2 Славчо Димитров
10:14 14.05.2014
3 Milen
Коментиран от #23
10:27 14.05.2014
4 Симеон Тасев
10:28 14.05.2014
5 skier
10:41 14.05.2014
6 Дошo
Иначе шестицата кабрио е много атрактивна!
Коментиран от #12
10:47 14.05.2014
7 ВИП АМГ
10:52 14.05.2014
8 БУМЕР КАМОР
До коментар #1 от "Milen Minchev":
prestani da plu6 bmw10:57 14.05.2014
9 йордан иванов
11:47 14.05.2014
10 Златин Славчев
Коментиран от #11
12:27 14.05.2014
11 bmw e36
До коментар #10 от "Златин Славчев":
Научиса да пишеш бе неграмотник ти за български не си ли чувалКоментиран от #14
13:09 14.05.2014
12 триста итридесети
До коментар #6 от "Дошo":
Доше, газта брат вече я зареждам на 1.09 лв.Ма много бяга ти казвам, оня ден един акорд 147 коня двуврат спортен със 100+ октана остана замислен, не стига че дава двойни пари за гориво ами като че ли беше спрял.
А иначе нали знаеш за М3 Е46 - разхода му е като на акорд 240 коня, а върви двойно и тройно.
Коментиран от #15, #16, #18
13:18 14.05.2014
13 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
13:28 14.05.2014
14 Златин Славчев
До коментар #11 от "bmw e36":
az osven balgarski drug ezik ne znam be13:53 14.05.2014
15 Дошo
До коментар #12 от "триста итридесети":
С 230коньов ДВГ си бил 147коньов?Боже, кой можеше да предположи?Относно М3 и разхода му - хайде посмали малко(или манго)
Коментиран от #17
14:05 14.05.2014
16 Златин Славчев
До коментар #12 от "триста итридесети":
bmw to e mnogo poveche gori ot akorda ,tova go znam ot chovek koito e imal i bmw i akord ot 200414:09 14.05.2014
17 триста итридесети
До коментар #15 от "Дошo":
Ето го Дошеее, акорд правен до ехеее 2002 година:http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12072
извънградски разход - 8.2 л.
Ето го М3 Е46:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9872
извънградски разход - 8.4 л.
Ма много са извинявам се ... сбъркал съм - Е46 М3 гори с 200 грама повече, абе тез 143 коня повече за М3 на диета ли са?
Коментиран от #19, #21
15:05 14.05.2014
18 Име:
До коментар #12 от "триста итридесети":
И като сложиш и газовата уредба на м3ката и става трепач!16:16 14.05.2014
19 Дошo
До коментар #17 от "триста итридесети":
Стига, че още малко ще си помисля, че си вярваш.Познавам един като теб - Беемвист.Караше Е60 530i - разход 6/100 бензин ама как пусто не можеше да събере 1500лв за газов инжекцион.........16:25 14.05.2014
20 Нема Бира
16:54 14.05.2014
21 Easy ryder
До коментар #17 от "триста итридесети":
И 330i гори толкова пък я караш.И на нея 140+ коня не и стигат до М3.Да вземат всички само с 400+ коня коли да се движат нали и без това разхода бил същия.Голям смешник си.
Коментиран от #22
20:20 14.05.2014
22 триста итридесети
До коментар #21 от "Easy ryder":
6.9 гори 330катаНякой въобще замисля ли се как е постигнато това, Е46 почти всяка модификация е така, още от 320д 1998 почват да мачкат конкуренцията,
върха на сладоледа е М3:
2000 год. 343 коня със шпер, 0-100 5.2 сек. среден разход 11.9, АТМОСФЕРЕН,
Каква конкуренция може да има ??? откъде от япония???
За 330-ката - същата работа, това са уроци, които жълтите бързо попиват, и си оправят двигателите 2-4 години по-късно. Технични са - дай им само да развъртат двигатели до небесата и хоп- на лекинко купе да може да издържа - вози като картинг. При немеца лъжа измама няма - корав двигател, луксозно купе, но това си има цена.
Сега да не гракнете, че БМВ лъжат най-много за разхода:
Разхода е мноооого относително нещо, както съм казвал и друг път - за моята (14 годишна) карана доста и на газ, съм сигурен че на дълъг път (тогава може да се постигнат най-близките условия) няма да ми даде повече от 10% от заводския разход.
В същото време както си я карам "нормално" по-борд е между 13-14-15, зимата и до 17-18.
Коментиран от #24, #26
22:07 14.05.2014
23 Iliya Hadzhiev
До коментар #3 от "Milen":
5,2 ot 0-100 e dosta vreme ,ama tova sa tankove razbiraemo e23:43 14.05.2014
24 Easy ryder
До коментар #22 от "триста итридесети":
Среден разход 13,8 за М3.И това не е когато ускоряваш от 0-100 за 5.2 секунди а като караш пенсионерската.Като настъпиш и 30 на сто ще стигне.Хората са сметнали че даваш 5700 долара отгоре спрямо средно статистичека кола за 5 години.И това е в Америка на евтин бензин.И се оказва че 330 си гори колкото Хондата 8,9 на магистрала.
Толкова по измислиците ти за икономичност на БМВ.
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?action=sbs&id=18658&id=19309&id=18401
Коментиран от #25
23:51 14.05.2014
25 триста итридесети
До коментар #24 от "Easy ryder":
Този сайт не ти казва при каква скорост са измерени разходите, нормално е след като са карали по-бързо с 330-ката - да изгори колкото акорда.Или както си карам "нормално" тоя 200 коньов акорд ще е в червеното ако иска да върви с мен, и тогава иди го виж какъв му е разхода.
330-ката при 80-90 км/ ще си даде заводския разход, колкото и невероятно да ти се струва, но при жега естествено че може и да изгори дори и повече от акорда, по-простата причина че върви доста повече, но при еднаква скорост -няма начин.
00:48 15.05.2014
26 Дошo
До коментар #22 от "триста итридесети":
А така, стигнахме до 17-18 зимата, след време ще сги стигнем и лятото.Всичко ще си кажеш!Все полекаКоментиран от #27
09:29 15.05.2014
27 триста итридесети
До коментар #26 от "Дошo":
Абе фафльо, и друг път съм го казвал, но и при единствения ми "експеримент" колата направи 7.1-7.2 при 80-90 км/ч на дълго с нашия бензин, постига се разхода, ти колко искаш да гори като почти при всяко потегляне гумите превъртат, и .... абе не я жаля колата.Коментиран от #28
09:51 15.05.2014
28 Име:
До коментар #27 от "триста итридесети":
ХАХАХАХА10:03 15.05.2014
29 Златин Славчев
22:50 15.05.2014
30 Златин Славчев
23:23 15.05.2014
31 Златин Славчев
23:23 15.05.2014
32 zendera
22:48 17.05.2014