Новото поколение Lexus ES беше представено пред широката публика по време на автомобилното изложение в Шанхай. Това, което прави впечатление е, че колата вече е напълно електрическа.
Дизайнът на флагмана ES се е променил значително, като получава остри ръбове и акценти, които този модел не е имал преди. В задната част на колата има единичен блок светлини, а дръжките на вратите са скрити.

Lexus ES е изграден върху оптимизирана платформа GA-K, характеризираща се с цялостни структурни подобрения. Дължината е увеличена доста, а междуосието също - с 80 сантиметра.
Седанът има батерия с голям капацитет, която се намира под шасито. По този начин, японските инженери целят максимално намаляване на центъра на тежестта и повишаване на стабилността при шофиране.
Новият модел е с индекс 500e, но за съжаление характеристиките на новия ES все още не са разкрити. В предишните поколения Lexus ES беше или с двигател с вътрешно горене, или с хибридно задвижване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дали
13:04 24.04.2025
2 Жорето
13:30 24.04.2025
3 авто фен
Коментиран от #4, #5
20:01 24.04.2025
4 тъй шъй
До коментар #3 от "авто фен":
Животът е по-сложен. Има информация, че този модел ще стане флагман на Лексус. Чува се, че ще спират LS. Това значително удължаване също е странно. И предишния изглеждаше като дакел. Далеч по балансирани, перфектни пропорции има братът близнак-Камри.20:35 24.04.2025
5 Антон
До коментар #3 от "авто фен":
Да кажем че авторът е прав. ЛС ако не е спрян от производство то ще бъде спрян съвсем скоро.Дори в европа мисля вече не може да се поръчва. Срам и позор за лексус, тотален техен провал! Европейското автомобилостроене им разказа играта. Към днеша дата в глобален план лексус нямат луксозна лимузина, която да конкурира ес класа, а8 или 7 серия , нито спортен автомобил, който да конкурира доказани марки.За динамика на моделите им да не говорим. как е възможно да претендираш че прозивеждаш луксозни тойоти и да им слагаш ЦВТ трансмисия?! В същност какво да очакваме от непретенциозен производител като тойота, кръстили си бранда луксозен износ за ю ес. /лъкшъри експорт ю ес - лексус./Коментиран от #6, #9
21:46 24.04.2025
6 Тоз
До коментар #5 от "Антон":
Повече от 20 години Тойота не използва cvt. Научете ги тия буквички. ECVT и CVT нямат нищо общо, освен, че са скоростни кутии.Коментиран от #7, #8
17:42 25.04.2025
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Антон
До коментар #6 от "Тоз":
Научи се да ползваш търсачката за официални технически данни. Дървото лексус и по-голямото дърво тойота не произвеждат само хибриди.С ЦВТ трансмисии освен евтинджос колите, са и разни превозни средства за забавение -АТВ УТВ и подобни. Щото е евтино.......
Коментиран от #10
21:49 25.04.2025
9 авто фен
До коментар #5 от "Антон":
Аноне, детски приказки. Lexus LS е по-добър от европейските S class i 7-series,както и от Фолксвагеновия А8, и много по-красив и стилен от кичозните S class и особено 7 series. Няма информация,че ще се спира LS, напротив, информацията е,че ще се продава, в Европа се поръчва LS,както на всички други пазари. В Германия LS се поръчва срещу минимум 130 000 Евро! За сравнение германските А8 се поръчва за около 105000Евро, Mercedes S classe за около 110 000 Евро, BMW 7 series за около 120 000Евро! Германските седани от този клас първо за родно производство в Европа, второ са по-евтини и по-достъпни за покупка.Коментиран от #11
16:58 26.04.2025
10 Справка
До коментар #8 от "Антон":
Със сигурност eCVT не се използва от японските инженери защото е евтино, първо защото не е CVT,каквото ти си мислиш и второ, защото Lexus са по-скъпи коли от Мерцедес и БМВ.Коментиран от #12
17:00 26.04.2025
11 Антон
До коментар #9 от "авто фен":
Малко числа за измисления ви лексус ЛС. Числата касаят 2024 год:В Ю Кей през 2024 год. Лексус са продали 3 броя !!!! Не няма грешка, 3 броя ЛС.
През 2024 год. в щатите лексус са продали 2 163 броя автомобила от модела ЛС. За сравнение ес класа и 7 серия бмв са продали в пъти повече : ес класи 8 809 броя., седмици - 10 714 !!!
За ес не ми се търси, но по спомен са под 100 бр!
Сухи числа, но показваши тоталното западане на марката! Едва ли всички които отделят над 120-150 хил.евро за автомобил са наивни и заблудени, а само вие с новия внос знаещи!
Дори по чуждите форумите на лексус, маниаци на марката, коменттират, че ЛС е провал и то абсолютен провал, критикуват скоростната кутия, инфотеймънта, динимиката, навигацията, само тука бай иван с новия внос знае че лексус бил яката работа!
И каквото и да си пишем, ПАЗАРЪТ показва действителността! Винаги ще има 2-3 които харесват повече волския впряг, спрямо лимузината, но това не означава че първото е по-доброто!
17:35 26.04.2025
12 Антон
До коментар #10 от "Справка":
Обясни на нас еЦВТ какво е, като не е ЦВТ?!Моля!
17:37 26.04.2025