Продава се идеален Москвич-2141 след 28 години съхранение в гараж

8 Май, 2025 11:28 9 742 56

  • москвич-
  • 2141

Този рядък екземпляр изглежда като нов

Продава се идеален Москвич-2141 след 28 години съхранение в гараж - 1

Уникален Москвич, който стои в гараж от 1997 година, беше обявен за продажба. Колата е изминала само 910 километра в 28-годишната си история, а благодарение на съхранението си в гараж, дори е запазила фабричната си миризма в интериора. Сега на практика по колата не се изискват реставрационни дейности. Автомобилът се предлага с оригинални ключове и добре поддържана каросерия, а номерата се продават отделно.

Продава се идеален Москвич-2141 след 28 години съхранение в гараж

Този Москвич се появи за продажба в един от популярните руски автосайтове и привлече интересът ни, защото и рядък екземпляр: Москвич-2141, произведен през 1997 година и с пробег само 910 километра е прекарала почти 28 години в гараж и изглежда сякаш току що е излязъл от завода, боята е в отлично състояние, а двигателят е доказания ВАЗ-2106 със мощност 71 конски сили.

Продава се идеален Москвич-2141 след 28 години съхранение в гараж

Колата е боядисана в тъмнозелено и се предлага с два ключа. Продавачът съобщава, че колата е получила нови летни гуми през 2024 година, преминала е профилактика на спирачната система, смяна на маслото и ремонт на карбуратора. Монтирано е също дясно странично огледало, нови фарове и чистачки, а резервоарът за гориво е основно почистен. Цената е по договаряне.

Продава се идеален Москвич-2141 след 28 години съхранение в гараж


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 55 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хъхъ

    47 31 Отговор
    Прилича на нашия Фъ16 Блок 70-ти, ама може и да пали.

    Коментиран от #2, #4, #27

  • 2 Ха ха ха

    27 21 Отговор

    До коментар #1 от "хъхъ":

    Ти пиян ли си ве......?
  • 3 Българин

    16 15 Отговор
    Винаги съм искал да си купя такъв, ама нямам 120 хил евро.

    Коментиран от #5

  • 4 Отец Чапаев

    39 22 Отговор

    До коментар #1 от "хъхъ":

    даже е по добър от фЪ16 няма платки да изгарят а само бушони
  • 5 Ветеран от Протеста

    37 20 Отговор

    До коментар #3 от "Българин":

    Объркал си се - тва автомобилно недоразумение го ПОДАРЯВАТ бе....Даже ще ти платят пътя до там и обратно...
  • 6 Директора

    64 21 Отговор
    Гордостта на руското автомобилостроене. По времето, в което руснаците правеха тази "кола", хората караха коли с климатик, автоматични скорости, системи за сигурност и т.н. и т.н. Да не говорим за надеждност, сигурност, мощност, комфорт...
    Toва дори не е класика. Просто стар боклук! И без пари да ми го дават, никога не бих си го причинил. Просто няма смисъл.

    Коментиран от #9, #48

  • 7 юююю

    20 5 Отговор
    а що не давате телефон ? давам 200 хил
  • 8 Някой

    23 1 Отговор
    Преди няколко дни видях трабантче в София. Това освен разни каруци.
  • 9 пенчо

    20 36 Отговор

    До коментар #6 от "Директора":

    Затова теб никой не те пита.
    В тая необятна държава с твоята кола като останеш насред нищото ще загинеш. Това е правено да се ремонтира с няколко инструмента.

    Коментиран от #13, #17, #25

  • 10 Рядък

    36 5 Отговор
    Уникален автомобил,вижте му кабелите на свещите вързани на възел,това му е уникалното
  • 11 Павел пенев

    32 14 Отговор
    Тази кола е непроданаема. Съмнявам се дори ако бъде подарена, дали ще се намери някой да я вземе. Ако е с двигател на Лада е по добре, но не става ясно с какъв двигател работи.

    Коментиран от #15

  • 12 Идеален и Москвич

    26 9 Отговор
    Никога в едно изречение!
  • 13 Даа

    25 4 Отговор

    До коментар #9 от "пенчо":

    Най вече с чук и щанга
  • 14 Ретро музей

    31 6 Отговор
    Карбуратор с ускорителна помпа, но не Солекс. Разпределител на запалването (Делко). Чукче и наковалня. Все възли, които още тогава не присъстваха в съвременните автомобили.
  • 15 Този е

    5 13 Отговор

    До коментар #11 от "Павел пенев":

    Двигател на масквич

    Коментиран от #18

  • 16 Чунчо

    26 9 Отговор
    БОКЛУК !!!
  • 17 Бангия

    19 8 Отговор

    До коментар #9 от "пенчо":

    Това е прсвено още от завода счупено. На тези конкретно им се чупят кормилните щанги. Хлопането и тропането са отделно. А тези с климатика и другото са по здрави от този боклук. Просто не се развалят
  • 18 Дуньо простия

    29 5 Отговор

    До коментар #15 от "Този е":

    Много си виждал, двигател на москвич. Този на снимката е точно от ВАЗ - Лада.
  • 19 Име

    24 6 Отговор
    Това автомобилно "чудо" шофирах когато взех книжка на 18, но тогава времената бяха други и емоциите бяха други. Почти всяка събота или неделя с баща ми му правехме центровка. Но беше забавно.

    Коментиран от #20

  • 20 Директора

    33 20 Отговор

    До коментар #19 от "Име":

    Кое е забавното в това, да лежиш всяка седмица под колата си, да си целият в прах и масло и като тръднеш, да не знаеш дали ще стигнеш?! Всичко мирише на бензин, за антифриз никой не е чувал, защото ползва вода, а зимата я източва, защото колата се кара от май до септември, а през другото време гумите са завити, за да не изгорят, а всички течности са източени, за да не замръзнат. Та кое му е забавното? 😁

    А на №9 - пенчо, ще му кажа, че когато създаваш нещо и първата ти мисъл е за това как точно ще го ремонтираш насред пътя... то по-добре не се хващай изобщо. Тези коли са създадени за да мъчат собствениците им, не да им вършат работа и да са им от помощ. Вечно нещо тече, нещо капе, гарнитури, маркучи, семеринги, цилиндърчета, кабелите са боклук, жигльорите запушени, дролеса не става, карбуратора боклук, свещите трагедия, все не пали, на волана се набираш като на КАМАЗ, стъклата вечно не работят, изолация никаква, седалки трагедия, скорости глупаво нагласени - нито къси, нито дълги, безобразен шум... да продължавам ли?

    Коментиран от #29, #36, #40, #49, #52

  • 21 Копейка

    19 6 Отговор
    Костя защо не атакува офертата. Жалко, избърза с това Волво...
  • 22 Крали Марко

    26 16 Отговор
    Толкова са безпомощни руснаците,че на изоставената поточна линия на Рено в Москва сложили един китайски Jak с табелки Москвич отпред и отзад...Евентуално да си помислиш,че е сглобен там...А там само закачат табелките...
    Нито един Патент нямат свързан с автомобило строенето руските Нацисти !!?Само се чудят какво да откраднат и да го прекопират....

    Коментиран от #30

  • 23 Ха ха ха

    17 5 Отговор
    Все едно продавам таралеж за възглавница - перфектна е !
  • 24 ...

    17 4 Отговор
    Каква е тази химия, че да мирише още след 27 години.
  • 25 фен на опел

    19 12 Отговор

    До коментар #9 от "пенчо":

    ако си тръгнал с това недоразумение да прекосяваш тази необятна държава, си до никъде. не мисля че и с ремонт ще успееш.

    Коментиран от #31

  • 26 АЗЛК - Ах Защо Ли Те Купих

    15 5 Отговор
    Четвъртия болт на филтъра на карбуратора липсва! Това говори за манипулация. Вяра на руснак - НИКОГА!!!
  • 27 хахаха

    13 4 Отговор

    До коментар #1 от "хъхъ":

    така като гледам по-скоро ще гори като руски танк
  • 28 Педя Човек Лакът Ракета

    13 12 Отговор
    Каква диспропорция. Какви отчаяно несъразмерни линии. Прилича ми на крепостен селянин махмурлия. Пълни руски некадърници...и тези тръгнали да оправят света.
  • 29 Име

    9 4 Отговор

    До коментар #20 от "Директора":

    90-та година каква да е колата? Всички бяха зле, аз говорех за изживяната емоция!

    Коментиран от #32

  • 30 Име

    12 7 Отговор

    До коментар #22 от "Крали Марко":

    Но за сметка на това са най-добрите в ядрената енергетика.
  • 31 Име

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "фен на опел":

    Много вярно изказване.
  • 32 Било

    12 5 Отговор

    До коментар #29 от "Име":

    е зле, ама при съвеЦките. Опел Кадет 1.6 от 1989 е с моноинжекцион, и безконтактно запалване. Добре, че 1990 година стана демокрация, та научихме и за АГУ.

    Коментиран от #35, #37

  • 33 Тити

    11 6 Отговор
    28 годишен варел само за скраб става.
  • 34 Бате Енчо

    2 6 Отговор
    Някой да обясни - защо аджеба Алекото е с ладов двигател?!?!?!? - Това някаква заводска шашма ли е???

    Коментиран от #38

  • 35 Това ли

    4 1 Отговор

    До коментар #32 от "Било":

    ти е върха и разбирането за автомобил от това време!?? Немски москвич….
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Весо

    8 4 Отговор

    До коментар #32 от "Било":

    АГУ в България се монтираше много приди 1989 г. Но пък му се плащаше отделно на АГУ-то годишен данък.
  • 38 Ха-ха-ха

    12 1 Отговор

    До коментар #34 от "Бате Енчо":

    А защо на ,,Волво" са монтирали двигатели ,,Форд", на ,,Ситроен" двигатели ,,Пежо", или пък на ,, Алфа Ромео" двигатели ,,Фиат"? Също ли е шашма според теб?
  • 39 Смешки

    1 0 Отговор
    Каква хлюпост...
  • 40 мим

    7 3 Отговор

    До коментар #20 от "Директора":

    Навремето на един приятел баща му си купи такъв,чисто нов,но докато се движеше,постоянно се чуваше едно хлопане някъде в задната част и никой не успя да разгадае тази мистерия,докато един ден не го удариха отзад и трябваше да прави ламарини иииии изненада - полувин шише водка бутнато в кухините :)
  • 41 Бляк

    6 3 Отговор
    Боже, какво е това недоразумениее, някой пиян мужик ли го е чертал?

    Коментиран от #55

  • 42 Кривоверен алкаш

    5 1 Отговор
    Някой да иска таралеж в гащите.....моля да заповяда.

    Коментиран от #54

  • 43 незнайко

    15 1 Отговор
    Прочетах всички коментари и разбрах, че никой от пишещите не е имал такъв автомобил ! Москвич 21412 е с москвичов двигател с променена конфигурация на буталата за да гори по малко, но и беше тромав в сравнение на нормална (дванайсетица) а Москвич АЛЕКО е с ладовски двигател . За сведение тази кола не хвърляше кал върху задната врата за разлика от много други западни коли с чистачки отзад .
    За пост 20 на ДИРЕКТОРА мога да кажа едно - този господин не е притежавал такъв автомобил а всичко което е написал го е ЧУВАЛ ! Недостатък на този автомобил беше купето което бързо ръждясваше , но това се отнасяше за всички руски коли . Друг проблем беше 5-та предавка и много шофьори дотогава не бяха карали кола с пета предавка и я тормозеха а тя беше повишаваща 1: 0.69 и при ниска скорост товареха кутията . Много мога да пише, но няма смисъл защото младите сравняват този автомобил производство от 1988 година кийто няма никаква електроника със западните които и досега са бъкани с нея . Написал съм 1988 година защото тогава започва сглобката на модел Алеко в Ловеч . Приятен ден на всички .
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 зле

    3 5 Отговор
    хубаво ли е или е руско?
  • 47 мдааа

    1 2 Отговор
    умора на материала -за нищо не става
  • 48 факт

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Директора":

    опел, форд или ситроен и пернишки голф
  • 49 факт

    6 0 Отговор

    До коментар #20 от "Директора":

    20 години го карах, никога не ме е оставял на път, ремонтите за този период са ми стрували не повече от 200 лева, и това е кола която можеш да си ремонтираш сам, ако си мъж
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Абе

    5 0 Отговор

    До коментар #20 от "Директора":

    Не си съвсем прав. По това време имах шкода 120 и я карах с антифриз. Така че и тогава имаше антифриз.
  • 53 Чоко

    2 0 Отговор
    През 1991 баща ми купи такъв нов. Но беше 21412, което ще рече с москвичовия (уфимски) двигател. Много път мина тази кола, много тежка работа износи. Накрая след години тежка експлоатация праговете и веждите бяха изгнили, но продължаваше да влачи. Не беше най-рафинирания автомобил :-)), но пък единственият път, за който се сещам, че ме е оставял на пътя ( и то в София) беше, когато хвърли ремък на алтернатива и водната помпа. Баща ми, който го е карал много повече от мен, не е имал такъв случай. Иначе си спомням, че плстмаста по таблите беше гадна, скърцаща и пукаща. Освен това бързо му се разтропваше предницата, но пък и баща ми не го жалеше. Беше Ловешка сглобка.

    Спомням си, че имаше дизелова версия с атмосферен 1,8 литров мотор от Форд. По-късно пуснаха варианти с двигател ВАЗ 1,7, Уфимския (москвичовия) двигател също 1,7, както и двулитров двигател от Рено.

    Коментиран от #56

  • 54 Чоко

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Кривоверен алкаш":

    Години наред съм пътувал и съм карал такъв автомобил и не съм забелязал да е таралеж в гащите. Хайде моля хората, които личен опит с нещо (не става дума само за автомобили) да не се изцеват.
  • 55 Чоко

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Бляк":

    Забелязал съм, че автомобилните форуми са пълни с "академици", които дават мнение за дадени модели. А някои от тях даже нямат книжка. Затова, или казвай нещо съществено или си върви по пътя и не се изхождай. Не си оригинален и интересен, има цели полкове с Титани на мисълта, като теб.
  • 56 Чоко

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Чоко":

    ...ремък на АЛТЕРНАТОРА и водната помпа