В отговор на значителното забавяне на търсенето на електрически превозни средства и нарастващите предпочитания към хибридните модели, Honda значително променя глобалната си стратегия, за да заложи изцяло на хибридите, според главния изпълнителен директор Тошихиро Мибе. Макар да не изоставя напълно електромобилите, японският автомобилен производител премества непосредствено фокуса си, за да подсили хибридните си предложения.
Мибе заяви, че компанията вижда нарастващо търсене на хибриди и има за цел да пусне нов парк от автомобили с това, което той нарича „най-ефективното в света“ задвижване с вътрешно горене и електричество. Съобщава се, че тази хибридна система от следващо поколение е по-лека от сегашните агрегати, разполага с 40% по-широк диапазон на оборотите и се очаква да доведе до около 10% подобрение на ефективността. Honda също така работи агресивно за намаляване на цената на хибридната система от следващо поколение с над 50% в сравнение с моделите от 2018 година и с над 30% в сравнение със системите от 2023 година, като се стреми към достъпност.
Honda планира да представи 13 нови модела в световен мащаб с тази хибридна технология от следващо поколение до 2030 година, със значителен фокус върху Северна Америка като „основно бойно поле“. Компанията възнамерява да внедри този хибриден хардуер в най-големите си автомобили в САЩ, вероятно включително SUV моделите Passport и Pilot. Въпреки че конкретните модели, които първи ще получат новия задвижващ агрегат, не бяха потвърдени от Мибе, той посочи, че той ще се съчетава със съществуващите 1,5-литрови и 2,0-литрови бензинови двигатели на Honda, което предполага, че модели като Accord, Civic, CR-V и HR-V могат да бъдат сред първите, които ще го получат
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 правилно
19:36 05.06.2025
2 Хибрид с водород и кислород от вода
19:55 05.06.2025
3 Цивикмен
20:01 05.06.2025
4 БгТопИдиот🇧🇬
21:04 05.06.2025
5 Сър Мастър Бейтс
Коментиран от #6
22:52 05.06.2025
6 Браво
До коментар #5 от "Сър Мастър Бейтс":
Най-смотаната Хонда да вземеш, вероятно е дваж по-надеждна от най-наточеният немски леген. Пазар за тях в ЕС нямало.....Ти ако видиш какви модели имат Хонда, Тойота за страните извън ЕС, ще разбереш че производството в ЕС е предимно-почти изцяло за вътрешна употреба. Видиш ли Цитроен направил фурор на арабският полуостров, а Рено надминали азиатците по продажби в Северна Америка. Вагените пък продават повече в Азия отколкото в Европа.Смях
Коментиран от #7, #9, #10
04:36 06.06.2025
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 вувузел
До коментар #6 от "Браво":
Звучищ тъпи чко.Човека се е обосновал веднага се хвана за цитроен все едно цитрпен какакво трябва да звучи гадно като фамилното тиниме на сeл як от вулуек ли?Фори в Сащ хонда еле ча акюра не са фактор.
06:54 06.06.2025
10 Баща ти
До коментар #6 от "Браво":
Хонда правят доста грозни,еднотипни и нелепи коли.Прости като изработка,абе става да караш бурканите от село,за друго не!09:56 06.06.2025
11 Тези
11:14 06.06.2025
12 такива работи
19:03 06.06.2025
13 Смях
Хонда са слабаци!
Коментиран от #14
19:31 07.06.2025
14 Милен
До коментар #13 от "Смях":
Не мисля, че са слабаци. Хонда много добре знаят как да произвеждат конски сили. Просто са сметнали, че тези са достатъчни. За тях надеждността е по-важна. Имам ЦР-В и бих казал, че наистина е малко слабичко откъм конски сили, но пък е абсолютно безпроблемна машинка. Все пак тази кола не е създадена за състезания, а за съвсем друга цел. Единствено може малко да барнат цената,че малко скъпичко ги продават.09:58 08.06.2025