Подробности за електромобила Lucid Air Grand Touring, който постави нов световен рекорд за пробег с едно зареждане

15 Юли, 2025 10:30 2 611 87

  • lucid-
  • air-
  • grand touring-
  • световен рекорд-
  • гинес

Автомобилът измина над 1200 км без презареждане

Подробности за електромобила Lucid Air Grand Touring, който постави нов световен рекорд за пробег с едно зареждане - 1

Американският производител на електрически автомобили Lucid Motors за пореден път доказа лидерството си в иновациите и енергийната ефективност. Неговият флагмански електрически седан, Lucid Air Grand Touring, се превърна в герой на нов световен рекорд за най-дълъг пробег без презареждане, официално записан в Книгата на рекордите на Гинес. Автомобилът измина 1205 километра по европейски пътища с едно зареждане, което надмина предишния резултат в този клас със 160 км.

Подробности за електромобила Lucid Air Grand Touring, който постави нов световен рекорд за пробег с едно зареждане

Рекордният маршрут минаваше от Санкт Мориц, Швейцария, до Мюнхен, Германия, но екипът умишлено избра да не поеме по най-краткия маршрут. Пътуването включваше алпийски проходи, магистрали и второстепенни пътища с активен трафик, за да се тества реалната ефективност на електрическото превозно средство при различни условия. Резултатът беше впечатляващ: дори в трудни пейзажи, Lucid Air Grand Touring измина повече от 1200 км без нито едно спиране за зареждане.

Главният технологичен директор на Lucid Motors, Ерик Бах, го нарече „значителен етап“ в историята на компанията. Той каза, че рекордът е постигнат благодарение на иновативни силови агрегати, високоволтова архитектура и интелигентна система за управление на батериите, които осигуряват уникална комбинация от мощност, динамика и рекорден пробег.

Подробности за електромобила Lucid Air Grand Touring, който постави нов световен рекорд за пробег с едно зареждане

Lucid Air Grand Touring за европейския пазар е оборудван с два електродвигателя със системна мощност 611 kW (831 к.с.) и въртящ момент от 1 200 Нм, което му позволява да ускорява до 100 км/ч за 3,2 секунди и да достига максимална скорост от 270 км/ч. Голяма батерия с капацитет 117 kWh прави този електрически автомобил един от лидерите по отношение на пробег сред серийните модели.

Според цикъла WLTP, декларираният пробег е 960 км, но реалните условия на рекордния пробег доказаха, че Lucid Air е способен да измине дори повече – 245 км повече от официалните данни.

Така Lucid Air Grand Touring, който постави новия европейски рекорд за пробег с едно зареждане, изминавайки впечатляващите 1205 километра, надмина официално обявения WLTP пробег от 960 километра и затвърди позицията на модела като лидер в автономността при електрическите автомобили. Предишният рекорд от 1045 километра, държан от Mercedes EQS 450+, беше подобрен със 160 километра, което подчертава технологичното превъзходство на Lucid.

Що се отнася до техническите характеристики, Lucid Air Grand Touring разполага с батерия с капацитет от 118 kWh и се задвижва от два електрически двигателя, осигуряващи задвижване на всички колела. Комбинираната мощност достига до 831 конски сили, а ускорението от 0 до 100 км/ч е едва 3.2 секунди (или 0-60 mph за 3.0 секунди). Максималната скорост е ограничена до 270 км/ч. Системата за зареждане е 900-волтова, което позволява бързо зареждане с мощност до 300 kW, добавяйки до 480 км пробег за приблизително 20 минути.

Освен впечатляващия пробег и мощност, Lucid Air Grand Touring предлага и луксозен интериор с висококачествени материали, обширно пространство и опции като масажни седалки. Автомобилът е оборудван с усъвършенствани системи за подпомагане на водача, включително 3D Surround View Monitoring със следене на мъртвата зона, адаптивен круиз контрол и автоматично паркиране. Цената на Lucid Air Grand Touring в Европа започва от около 129 000 до 132 900 евро, което го позиционира в премиум сегмента.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    14 5 Отговор
    С 40 км/ч ?

    Коментиран от #29

  • 2 Гост

    15 5 Отговор
    И при спускане от високо.
  • 3 Шмид

    7 11 Отговор
    В електричеството е истината... Този рекорд ще се подобрява всяка година...

    Коментиран от #8

  • 4 демократ

    19 2 Отговор
    Живо ме интересува с каква средна скорост го е направил

    Коментиран от #11

  • 5 Дамян

    6 13 Отговор
    Капейките са в шок.Не е необходимо вече петрол и любимата им рассия,че умре от глад.

    Коментиран от #6, #9

  • 6 хикочко..

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дамян":

    То от делиорманопомакь със фередже и шалвари-дека по цел ден зяпа на пенджеро и чека да дооть леге.позитано,валдхард и сие за да му свалат атрибутите..какво можеш да очакваш
  • 7 Извинявайте но

    5 1 Отговор
    маршрута от едната точка до крайната е 300 км,до останалите 900 км бая заобикаляне са правили сигурно и до Бг са стигнали и Карпатите са минавали.
  • 8 хикочко..

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "Шмид":

    А бе швабь,,що тоо маршрут не го мине зимаска дето у алпите е над минус 20 градуса и тогава ще му видим батаерйката-коло ще му изкара и колко км ще мине,интересното е че всички електрики праат рекоди през лятото..

    Коментиран от #10

  • 9 Преди това да стане,

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Дамян":

    Geyроpьta няма да съществува умряла в кожата си и с рухнала икономика.
  • 10 Ам щот паура през

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "хикочко..":

    зимата ша стигне да изкачи и после да се спусне по инерция до дъното и край.Прави се през лятото и нарочно в планината за ад се избере най-оптималната температура без клематик и други глезотии дето абят токя.,ако ръгне по жегата на магистралата и ша е до 300 км и кат стигне у швабско ша виси половин ден на жицата да рани батареята.
  • 11 ...

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "демократ":

    Минавам 2 пъти годишно. Средна скорост е 75км/ч. Има адски гадни баири и камери на прохода. Магистралите 120 е редовно. Няма задръствания там.

    Коментиран от #14

  • 12 ДрайвингПлежър

    7 1 Отговор
    Световен рекорд за спускане по инерция - започват при надморска височина от почти 2000 метра и деелевация от около километър и половина финиширайки на 500 м н.в. - това е дъвка за откровено трудно мислещи електрофили

    Коментиран от #13

  • 13 вЕрно ли

    0 5 Отговор

    До коментар #12 от "ДрайвингПлежър":

    80% е на равно. спускането са 200 км само и то в началото. Не е като да е в средата и да заредиш на ново. Морица е на 1822 на върха, Мюнхен 519 ... не че нещо, но все пак са 10% разлика. Като се спускате с дизела обаче не го броите. А моя дизел му трябва поне едно зареждане допълнително с поне 40 литра. Ама то това не е като онова. Дизела харчи и на надолнище, нали?
    Умирате от мъка бе. малеее....

    Коментиран от #15, #16

  • 14 демократ

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "...":

    Ако така се е движел и този горе и то по магистрлите с поне 120 е ок.

    Коментиран от #19

  • 15 Много удобно

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "вЕрно ли":

    пропускате факта, че резервоарите в последните години ги намалиха в масовия слуай с едни 10-15%....

    Коментиран от #18

  • 16 Ама Верно ли

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "вЕрно ли":

    И как точно дизелът ти харчи по нанадолнище?

    Коментиран от #17

  • 17 вЕрно ли

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Ама Верно ли":

    сега включи чувството си за хумор и прочети пак поста ми. А преди това виж в речника какво значи думата "ирония"
  • 18 вЕрно ли

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Много удобно":

    56 литра Пежо 5008

    Коментиран от #20

  • 19 ...

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "демократ":

    пробвай на магистрала в Германия или Швейцария да се движиш с под 60 па да видим дали няма да ти излезе полицай да те пита, дали случайно не си се качил в повреден автомобил и защо застрашаваш живота на хората с него. води се - бехиндерунг флиисенде феркеер.
  • 20 Точно така

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "вЕрно ли":

    При по-предишното ми поколение от 2012 беше 63 литра, предишното от 2016-та беше 55 литра и за сегашната се запазват същите 55 литра, само че е 4х4 колата.... та какво за вЕрното!???
    Навремето масово бяха 65-70 литра....

    Коментиран от #21, #22

  • 21 вЕрно ли

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Точно така":

    Точно 2012 е пежото и е 56литра

    Коментиран от #24

  • 22 хе хе

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Точно така":

    Тя "на времето" с по 70 литра харчиха на времето по 10 на 100.

    Коментиран от #23

  • 23 Имаше

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "хе хе":

    и дизели и падаха под 7/10...

    Коментиран от #26

  • 24 Според

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "вЕрно ли":

    теб нормално ли е??

    Коментиран от #25

  • 25 вЕрно ли

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Според":

    кое да е нормално. задай си пълния въпрос.

    Коментиран от #28

  • 26 хе хе

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Имаше":

    7 на 100 при 56 литра са си 800 км пробег

    Коментиран от #27

  • 27 А при

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "хе хе":

    70 литра колко става пробега?? А ако се кара нормално колко над това отиват нещата...???
    Съврменнна печка за да даде 7/100 разход с колко трябва да се кара??? При мен не трябва да падам под 150-60....

    Коментиран от #31

  • 28 СУВ

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "вЕрно ли":

    с 56 литра резервоар....

    Коментиран от #30

  • 29 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Не с 40 км/ч, а тръгва от надморска височина 1850м и маршрута му завършва на надморска височина 500м. Вече се похвалиха в предишната статия :-D Само пропаганда и нищо повече. майбях много груб, само реклама ;-)))

    Коментиран от #32

  • 30 вЕрно ли

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "СУВ":

    точно. пежо 5008 дизел 163 коня 2012година има 56 литра резервоар.

    Коментиран от #33

  • 31 ха ха ха

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "А при":

    що направо не сложиш цистерна. Като сравняваш 70 литра па сравни с двигателите към които са били тия 70 литра резервоари. Що да сравнявам резервоар на Зил със двигател от 45 коня?! и пак... погледнете коментар 17 преди да спорите бе хора.

    Коментиран от #34

  • 32 хе хе

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    пробвай с Дизел това. Те ти Рила, те ти Варна. същата разлика.
  • 33 Браво

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "вЕрно ли":

    "голяма" кола караш.....

    Коментиран от #36

  • 34 Мисли

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "ха ха ха":

    преди да пишеш... с какъв капацитет е батерията на "колата" рекордьор от статията и сравнявайки я с масовите ДВГ коли от последните години и "капацитета" на техните "батерии"....

    Коментиран от #35

  • 35 ха ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Мисли":

    виждаме, че мисленето не ти е е най-силната черта. Става дума за ГОТОВИ продукти и в статията се сравнява с други електро коли. Ние тука взехме да сравняваме с ДВГ, а ти искаш дори да комбинираш резервоар на дърто ДВГ с двигател на ново ДВГ от 45 коня дето да ти харчи 4 на 100. ФАКТ е че Електро колите стават все по-добри и с по-голям пробег. ФАКТ е, че не никой не му трябват ежедневно 1200км. За това и не се правят ДВГта вече с 70 литра резервоари като на всеки 200 метра имаш бензиностанция в града и на всеки 50 км извън него. Къв ти е проблема? Да не говорим, че електричката можеш да си зареждаш вечерно време вкъщи.

    Коментиран от #37

  • 36 вЕрно ли

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Браво":

    Е ми голяма е. Доста побира. Клетка с куче, 3 куфара, жена и дете. Повече не ми трябва като ходя на почивка. Или за тебе колата е за "компенсиране на дефицити" и за това ти трябва "голяма". Де .... комплексарското ти изявление бе

    Коментиран от #38

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 ха ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "При теб":

    забравяш само че преди ден се оплака от малките резервоари и го даде за пример в пост 27 от където почна спаменето ти. Нещо се задържат много фактите изказани от тебе в главата ти, когато не ти изнася на тезата. Трол :)))

    Коментиран от #42

  • 40 вЕрно ли

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Страхотен":

    ха ха ха кой говори за разрешаване на възпроизвеждане... леле леле

    Коментиран от #43

  • 41 бивололог

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "При теб":

    като махнат дизела в Европа до 20тина години - ще стискаш с ръчички рапица да си правиш такъв. Щото се съмнавам да заминеш за САЩ и още по-малко за Русия

    Коментиран от #45

  • 42 Не бе хахо хихи

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "ха ха ха":

    Опитвам се с кратко написано, като за разумен човек да те накарам да мислиш логично и тогава да се хвалиш с пробег на електричка... явно съм те надценил... а аз дали ще мина 2 или 3 пъти седмично за гориво.. не ме бърка... +- 10 мин на седмична база... ти мисли как, кога и къде ще стигнеш... и дали ще можеш да си заредиш "от вкъщи"....

    Коментиран от #47

  • 43 Да трябва

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "вЕрно ли":

    да се забрани при вас леле-оле... това е!

    Коментиран от #44

  • 44 вЕрно ли

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Да трябва":

    прав си. вЕрно трябва... за да можете лоботомираните да изпъкнете и вие с някоя мисъл

    Коментиран от #46

  • 45 Бълвоч...

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "бивололог":

    да го махнат... живи и здрави до тогава... продължаваме да си караме и бензин....
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 вЕрно ли

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Е ти":

    явно тати ти е казал някакъв лаф за душегубки. Но по-добре намери какво значи тази руска дума и с какво е свързана. С изненада ще усетиш, че любимия ти дизел е мнооооооого тясно свързан с нея.

    Коментиран от #50

  • 49 Вече не си хахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "ха ха ха":

    кисел стана... сладур, най-вероятно съм по-голям от теб и на години и на километри... все същия сменящ никове злобен жичкаджия си... специално на мен и бизнеса ми - доста често се налага... да не кажа ежедневно... и се търси рентабилност и сигурност в доставките... спести си писането за тРеска семи... за пореден път ще станеш само хахо-хихи....

    Коментиран от #51

  • 50 Не синко

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "вЕрно ли":

    доста съм голям за да ми е казвал, а теб тогава те е нямало...не съм аз човека с печка 2012-та, вагон и да се радвам, че карам кола, която никой не купува....

    Коментиран от #52, #54

  • 51 ха ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Вече не си хахаха":

    нещо се разплачка, а мъник. ако минаваш 48 явно си по-голям от мене... боже пак милия с комплексите си да се мери (най-вероятно съм по-голям от теб) - усещаш ли как сам се прецакваш?!
    "се същия сменящ никове злобен жичкаджия си" КАЗА : Вече не си хахаха ; Бълвоч... ; Да трябва ; Страхотен

    Коментиран от #53

  • 52 вЕрно ли

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Не синко":

    Ой милото... пак компенсира и пак се пробва да сравнява и в този пост. сладурче. Погледни 51ви и не си мисли, че освен нас двамата има друг в тази статия в момента... А какво карам и какво има в гаражите си е моя работа. Ти си стой там и продавай продавачо... ъъъъ.. бизнесмене де.. :)

    Коментиран от #55

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 доста съм голям за да ми е казвал

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Не синко":

    доста бил голям да му е казвал... поредната изключена от смисъл фраза.

    Коментиран от #56

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Я кажи

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "доста съм голям за да ми е казвал":

    за тока - колко минава!??? Включи "смисъла" в контакта....
  • 57 ха ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Имаш още":

    ой милото то... недей да плачкаш. по-голям от тебе ли се оказах, а? сладуче. в какво да те настигам - в простотията ти ли? Споко... в момента съм слязъл на твоето ниво за да се разбереме. С нормално говорене като с разбран човек явно не ставаше. пак милото сравнява... А за дизела - виж законите за ЕС през 2024та.

    Коментиран от #58

  • 58 Нежничко

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "ха ха ха":

    Сладичко, пак обърка токовете нещо... гледкай си законите ти и вярвай в тях... това ще ти и остане...няма да ти се вярва какво следва...
  • 59 много си зле. няма да се оправиш.

    0 0 Отговор
    отказвам се да споря с човек който колабира вечер

    да намерим връзката на отговора
    "за тока - колко минава!??? Включи "смисъла" в контакта.... "
    към пост в който пише
    "доста бил голям да му е казвал... поредната изключена от смисъл фраза. "

    Коментиран от #60, #61, #62, #63

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Давай давай

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "много си зле. няма да се оправиш.":

    миксирай ги още... явно си била добра по литература... и ще дава мнение човек, който си гледа в педалите и ръцете, като кара кола....
  • 63 От оправили

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "много си зле. няма да се оправиш.":

    се акъл и мнение - мерси, задръжте си го за вас преди колапса...
  • 64 зашлеви трола с цитат

    0 0 Отговор
    14 Feb 2023 "От 2035 година спират продажбите в ЕС на нови автомобили с дизелови или бензинови двигатели. Днес Европарламентът одобри компромиса по предложението на ЕК от 2021 година. "

    Коментиран от #65

  • 65 Удри

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "зашлеви трола с цитат":

    по китарата читанките... не вярвай сляпо на цитати от преди 2-3 години... прочети съседната тема от днес и още множество такива какво ти казват големите Европейски производители, че ще се случва с така набързо приетите в ЕС разпоредби и то само в следващите 1-2 години... ще си останете само с мечтите за новите ДВГ МПС-та да бъдат забранени... а тези вече в движение, ще се карат още дълго...доста повече отколкото ти се иска или ти ще имаш физическата възможност да си участник в движението....

    Коментиран от #66, #67

  • 66 ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Удри":

    Не бе. На пропадналия Сульо Пульов с лоботомиран мозък ше вярвам.

    Коментиран от #68, #70

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Хихоне

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "ха ха":

    да не са ти правили тарапанация, че да получаваш електрифилски изтръпнали блянове!?!?!?
    Няма ви... спряхте....

    Коментиран от #73

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Варан пресован

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "ха ха":

    махни конските капаци и погледни малко наоколо какво се пише и какви са тенденциите....казвам ти го като човек, имащ контакт с високо-поставени служители във водещите производители на по-тежката техника за Европа...

    Коментиран от #72

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 толкова си можеш

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Хихоне":

    Нищо чудно, че написаното от тебе към коментара ми няма никакъв смисъл и връзка.... За пореден път.
    Толкова са ти възможностите на втория етаж.

    Коментиран от #74

  • 74 Много пишеш

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "толкова си можеш":

    много малко казваш…. поздрави от 1-вия етаж….

    Коментиран от #75

  • 75 хе хе

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Много пишеш":

    Поредната тъпня от ниското ти интелектуално ниво. Като не си разбрал лафа - па не се излагай :)))

    Коментиран от #76

  • 76 Много

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "хе хе":

    си сложен за разбиране, като елетричка си…. само с 1 хубава черта….
    Честно казано се надявах, че не ти изнася и затова се правиш на недоразбрал, уви не…. сложна материя ти, въпреки напъните и претенциите…. проветриво е на 2-рия етаж….

    Коментиран от #77

  • 77 хе хе

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Много":

    Много ниско ниво мъник. Не можеш дори да спориш без да се разпениш. Личи си че си младо и зелено. Което го доказа подминаването на поста където споменах моите години след като 5 поста се пенише колко си голям на години... Та ко беше. Не си слушкал таткоси чак ?! Мъник. Сам се копаеш.

    Коментиран от #78

  • 78 Точно

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "хе хе":

    80-ти набор съм “бате”…. а слюноотделящия си ти… от следобед откровенно се забавлявам с теб “чиче” и си губя времето…. материята се видя, че ти е далечна… щом не можа да събереш и вържеш 2+2…. ниски-високи…. все тая в твоя случай….
  • 79 хе хе

    0 0 Отговор
    Колко си лесен за манипулиране. Аре лека "наборе" и спокйна вечер мъник ;-)

    Коментиран от #80

  • 80 Слушам

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "хе хе":

    бос, и да сънуваш как с тостер минаваш 1200 км без зареждане….

    Коментиран от #81

  • 81 хе хе

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Слушам":

    Хе хе. Нямаше да можеш да заспиш без тия 1200 км с печка дето ги сънуваш.

    Коментиран от #82

  • 82 Не бе

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "хе хе":

    чичка возкам си се…е днес едни 300-на км лежерни със средна по борд 82 км/ч от врата до врата и 4.3/100…. един EQS и 2 Уайки бяха в дясно със 110…. защо така, не зная….

    Коментиран от #83

  • 83 ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #82 от "Не бе":

    Най вероятно трябва да питаш жена си какви гъби ти е сервирала. Големи фантазии.

    Коментиран от #84

  • 84 Казвай

    0 0 Отговор

    До коментар #83 от "ха ха":

    къде и кога да идвам - качвам те и се возим! И бързо и бавно, сериозен съм!!!
    Да съм го правил веднъж, а не хиляди пъти…. да съм на нещо….

    Коментиран от #85

  • 85 идвай

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "Казвай":

    Капелер щрасе, Констанц - Германия
    Чакам те

    Коментиран от #86

  • 86 Много удобно

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "идвай":

    и елегантно се покри.... няколко пъти в годината съм по на север от теб.... район Мюнстер...
    Когато си в Бг - пиши да направим сверката.... нещо което правя еждневно и не се счита за рекорд при ДВГ автомобилите....

    Коментиран от #87

  • 87 идвай

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "Много удобно":

    а? покрил? Тебе 2 дена те няма никакъв. А Мюнстер е мнооооого по на север. Живял съм там. А в Бг идвам по-рядко отколкото и в Германия.
    да те цитирам ли?
    "къде и кога да идвам - качвам те и се возим! И бързо и бавно, сериозен съм!!!"
    и ко сега.. .дадох ти адреса, а после аз съм се покрил? Май някопйк друг се покрива и отстъпва от думите си.