Алиансът на Red Bull Racing с производителите на двигатели е динамичен и тази връзка оказва пряко влияние върху публичните изявления на звездния пилот на отбора. След като 12-годишното партньорство с Renault приключи през 2018 година, Red Bull премина към двигатели Honda за сезон 2019. Въпреки че Honda официално се оттегли от Formula 1 след шампионата през 2021 година, технологията на двигателите ѝ продължава да захранва болида RB21. През този период Макс Верстапен, четирикратният шампион във Formula 1, участва в различни реклами за автомобили на Honda, включително прочутия Civic Type R.
Въпреки това, през 2026 година ще започне нова глава, когато Red Bull ще си сътрудничи с Ford за нов двигател. Промяната в лоялността към марката вече става очевидна. В неотдавнашна, едва прикрита реклама, Верстапен се вози в RS200 с журналиста Крис Харис, преди да седне зад волана на Mustang GTD. По време на това участие „Летящият холандец“ беше изключително откровен относно личните си чувства към автомобилите с предно задвижване, заявявайки: „Мисля, че е наистина скучно. За мен е като анти-шофиране. Карал съм понякога в симулатора. Това е най-лошото нещо на света.“
Тези силни мнения изглежда са в противоречие с предишните му препоръки. Това е интересен контраст, като се има предвид, че неотдавна той беше лицето на Civic Type R – автомобил, широко считан за един от най-вълнуващите автомобили с предно задвижване, произвеждани някога, и все още държи рекорда на Нюрбургринг за най-бързия серийно произвеждан автомобил с предно задвижване.
В крайна сметка е лесно да се разбере защо професионален състезател като Верстапен естествено би предпочел платформа със задно задвижване. Въпреки това, промяната в публичните му предпочитания е по-скоро отражение на професионалните му задължения, отколкото промяна в мнението му. Това не е първият път, когато неговите препоръки са диктувани от партньорствата на неговия отбор. Преди това той препоръча Honda e със задно задвижване, градски автомобил, като го нарече „забавен за шофиране“ и „страхотен електрически градски автомобил“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Да не знам!
14:05 04.08.2025
2 шофер
Коментиран от #3, #12
14:46 04.08.2025
3 Иван
До коментар #2 от "шофер":
Разбира се, че е прав, не не е заради цената, а заради стила и начина на каране.Задно предаване се кара малко по-различно от предно и не всички го умеят. Затова донякъде е по-опасно, но затова пък има доста предимства пред предното.
Коментиран от #7
14:50 04.08.2025
4 предното задвижване е опасно!
Мразя коли с предно! Там загубиш ли контрол няма оправия.
Коментиран от #9, #10
15:05 04.08.2025
5 българина
Коментиран от #11
15:35 04.08.2025
6 Буха ха
16:08 04.08.2025
7 тойотаджия..
До коментар #3 от "Иван":
Мразя из проходите..зимата да има някой със задно предаване-преди мен16:13 04.08.2025
8 незнайко
17:37 04.08.2025
9 незнайко
До коментар #4 от "предното задвижване е опасно!":
Начина е един ! Просто не трябва да губиш контрола над колата !17:40 04.08.2025
10 МП4
До коментар #4 от "предното задвижване е опасно!":
Колко да е караш спортно таз жигула🤣🤣Там ти е проблема , че от лагерна количка си се качил.на кола..За това си катастрофирал😂
Нз на колко си год , но точно такива хора като теб казват ...Аз 40 год карам и нямам катастрофи ..Еми как да имаш като си карал вартбург, трабанче, москвич, жигула, дигащи предвид год вече...Не повече от 60 ..Няма как де блъснеш. Да дам на един дядо 300 коня кола , още на 10тата сек ще е тотализирал 😄😄
Поне си откровен .
20:39 04.08.2025
11 Пилотът Гошу
До коментар #5 от "българина":
Алфа Ромео въведе 4х4 в ДТМ. Затова мачкаше. Визираш 155 V6 TI, която даже беше с 2,5 V6, не двулитровия. Алфата беше страхотна, даже сега като изкарат на някоя писта или планинско и прави впечатление, особено звукът.09:30 05.08.2025
12 Пилотът Гошу
До коментар #2 от "шофер":
Не е баш прав, просто е разглезен. Човекът е отрасъл в дома на пилот на Ф1, пари бол, нормално да е порасъл с мощни коли около себе си.До определена мощност няма никакъв проблем с предното, особено на сняг да речем. При големи мощности се претоварва предницата, която хем трябва да завива, хем да прилага мощността върху пътя. Да твърди, че предното било анти шофиращо е тъпотия, но пък той си е арогантен лешпер и не изненадва никого.
09:34 05.08.2025
13 Коко Н
12:29 06.08.2025