BMW разработва "убиец" на легендарната G-класа

14 Август, 2025 10:57 5 527 20

  • bmw-
  • всъдеход-
  • g-class

Новият всъдеход носи работното име Rugger и индекс G74

BMW разработва "убиец" на легендарната G-класа - 1

Баварският автомобилен гигант BMW работи по изцяло нов модел, който е предназначен да се конкурира с емблематичния Mercedes-Benz G-Class, познат още като Gelendvagen. Новият всъдеход, който носи работното име Rugger и индекс G74, се очаква да излезе на пазара около 2029 година.

Бъдещият високопроходим автомобил ще бъде изграден върху значително модернизираната архитектура CLAR. Това означава, че ще може да се възползва от същите двигатели като следващото поколение на BMW X5 (G65), включително такива с хибридни опции. С този модел BMW влиза в директна конкуренция с Mercedes-Benz в сегмента на луксозните офроуд машини.

BMW разработва "убиец" на легендарната G-класа

Планира се "убиецът" на G-класата да се произвежда в завода на компанията в Спартанбърг, САЩ, където в момента се сглобяват голяма част от моделите от X-серията - от X3 до X7 и XM. Това стратегическо решение подчертава важността на американския пазар за BMW, но Европа също ще е таргит за новата всъдеходна машина.

Според предварителна информация, новият всъдеход ще разполага с три реда седалки и панорамен покрив. Той ще предлага и редица офроуд опции, включително блокажи на диференциала, специални гуми за офроуд и подобрена защита на долната част на каросерията. Тези характеристики имат за цел да осигурят висока проходимост и да го позиционират като сериозен съперник на Gelendvagen.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    21 6 Отговор
    Нямат шанс😉

    Коментиран от #9

  • 2 Всяко BMW е убиец

    21 5 Отговор
    и желае да убие своя шофьор , а ако не успее то се стреми да убие поне някой участник в движението .

    Коментиран от #15

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Порно

    11 1 Отговор
    Като ще е за Америка, да го направят и като пикап
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Марсел

    13 2 Отговор
    Легендите не умират. G класата е не достижима.

    Коментиран от #14

  • 11 Минувач

    9 1 Отговор
    Славчев, айде стига с тези таргити! В България сме все пак!
  • 12 Селянин

    12 2 Отговор
    Обяснявам, като за маТряла да разбере. Това няма как да стане с нова легенда, защото легендите сега са легенди благодарение на успешна история последните 40 години. Едната легенда - Дефендър, вече приключи мача. Патрула също. Останаха Г-класата и Ландкрузера. Други няма, няма и как да има след един модел.
  • 13 Смех!

    5 9 Отговор
    Ама то G klasse си е умряло по рождение!
  • 14 оня с коня

    9 5 Отговор

    До коментар #10 от "Марсел":

    Забравяш че съществува и "Лада - Нива"!

    Коментиран от #17

  • 15 Знайко

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "Всяко BMW е убиец":

    ....просто каращите БМВ се чувстват задължени да те изпреварят и вдигат темпото, докато надхвърлят възможностите си и "прегърнат " бордура, нивата или моста.
    Верно е и че самата машина ти дава едно "фалшиво" усещане, че контролираш нещата и каквото и да се случи ти със твоето БМВце ще шанираш да се измъкнеш "някакси".
    Измъквайки се "някакси" друг някой...."някойси" отива в гроба си.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Сравнения

    7 0 Отговор

    До коментар #14 от "оня с коня":

    Хайде да сме реалисти и избягваме нелепи сравнения. Различни автомобили, различен клас и различни цени. Скъпата G-класа където БМВ се целят НЕ Е предназначена да се кара извън пътя. Да, може….но единици са хората които си купуват автомобил за 250 - 300к Евро и отиват да го блъскат по камъните или се закопават в калта.

    Коментиран от #20

  • 18 Циник

    2 0 Отговор
    Убиец на портфейли, по-скоро. Още повече неща, които да му се счупят. Хем БМВ, хем правено в Щатите... ужасТ.
  • 19 истина ти казвам

    0 0 Отговор
    Е що не пишете със какъв двигател ше е??? Ше излезе 2029г.? Тва не е ли една година преди забраната на ДВГ???? Или за тарикатите ДВГ а за баламурниците тостерчета????
  • 20 Пилотът Гошу

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Сравнения":

    Не е баш тъй. Наблюденията ти са верни в последно време, понеже позьорите рязко се увеличиха ...
    Имам приятели, които се занимават с rock crawling. Базите, които ползват са дефендер къса база и Г класа. При дефендера са вложени към 70 бона евро, при Г класата са двойно, но тя е и на друго ниво... и двете коли са неузнаваеми, позьорчетата ще си оскубат косите, ако ги видят как са "олекотени"... Та качествата на Г класата са известни на всички и си има много народ, които въобще не се спират от цените, че и им разкарват лукса и надграждат 4х4 възможностите. Свят голям, хора разни...