Обновеното Peugeot 308: Фини промени с добре познати двигатели

26 Август, 2025 14:42 3 179 27

  • peugeot-
  • 308-
  • фейслифт-
  • 308 sw

Хечбекът и комбито ще се предлагат с нова визия

Обновеното Peugeot 308: Фини промени с добре познати двигатели - 1

Peugeot представи обновена версия на хечбека 308 и комбито 308 SW, предлагайки на европейския пазар освежен дизайн и гама от актуализирани опции за задвижване. Актуализацията в средата на жизнения цикъл премахва характерните „зъби“ от предната броня и ги заменя с нов дизайн на разделени фарове с характерни LED „нокти“. Новата предна броня включва и функционални въздухозаборници за подобрена аеродинамика. За първи път в Peugeot предната емблема е осветена, което се очаква да бъде въведено и в бъдещите модели на марката.

Обновеното Peugeot 308: Фини промени с добре познати двигатели

Фейслифтът въвежда и нови дизайни на 17-цолови и 18-цолови алуминиеви джанти, както и нови цветове на екстериора. Задната част остава до голяма степен непроменена, макар че задните светлини вече включват LED дизайн на ноктите във всички версии.

Вътре, 308 запазва своето i-Cockpit оформление с 10-инчов инфоразвлекателен дисплей, но получава цифров инструментален панел с нова 3D графика. По-високите версии като GT и GT Premium получават тапицерия от алкантара, а инфоразвлекателната система вече поддържа безжични актуализации.

Обновеното Peugeot 308: Фини промени с добре познати двигатели

Обновеното Peugeot 308 ще се предлага с различни варианти на задвижване, за да отговори на различните нужди на клиентите:

Дизел: 1,5-литровият четирицилиндров турбодизелов двигател BlueHDi остава в гамата, произвежда 130 к.с. (130 PS) и е съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия.

Мек-хибрид: 1,2-литров трицилиндров меко-хибриден бензинов двигател с вграден електромотор развива 145 к.с. и е съчетан с шестстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Peugeot твърди, че тази версия може да работи в електрически режим до 50% от времето при градски условия на шофиране.

Plug-in Hybrid: Plug-in hybrid моделът комбинира 1,6-литров турбо двигател с електрически мотор, за да достигне комбинирана мощност от 195 к.с.. Той разполага със 17,2 kWh батерия, която осигурява пробег само на електричество до 85 км.

Electric: Напълно електрическото E-308 се задвижва от 156 к.с. електромотор и 58,4 kWh батерия. Пробегът по WLTP е увеличен до 452 км. E-308 може да се зареди от 20% до 80% само за 32 минути, когато е свързан към 100 kW DC бързо зарядно устройство.

Обновеното Peugeot 308: Фини промени с добре познати двигатели

Моделът 308 SW комби също преминава през фейслифт и продължава да предлага допълнителната практичност на голям багажник с капацитет от 598 до 1487 литра в зависимост от конфигурацията на седалките. 308 SW разполага също с разделена на 40:20:40 задна седалка и електрически багажник.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 8 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ужас

    16 8 Отговор
    С тая пластмасова емблема е като играчка от зрънчо.
  • 2 таксиджия 🚖

    16 12 Отговор
    Изглежда спортно. Красиви линии и уникален дизайн. Пежо не копират, тях ги копират(Рено например).

    Двигател - най-удачният избор е дизела 1.5 4 цилиндъра. Настройва се турбото и става 150кс. Хем икономично, хем ще има ряз в града. Слабото място е автоматика - скъп за ремонт и обслужване. Затова няма да има търсене на вторичния пазар - ремонта на кутията струва еднакво за всички. Еми тогава БМВ, и те са само автоматик вече. Обаче имат големи мотори.

    1.2 3 цилиндъра е много слаб. 1.6 4 цилиндъра е добре, но само хибрид - идва 1800кг рибираши, колко джип. Тука нема спорт. Надеждата е в новия 1.6 мотор да го предлагат и без хибдрид.

    Коментиран от #6, #8, #9, #10, #24, #27

  • 3 ДрайвингПлежър

    20 4 Отговор
    Е те двигателите са му проблема - всичките са куци

    Коментиран от #13

  • 4 Ммммм

    18 2 Отговор
    Урсула-та даже се е прекарала, като им е разрешила да слагат 4-дупкови ДВГ-та!
  • 5 тъй шъй

    17 4 Отговор
    Те пък от Стелантис признаха, че тия мотори за нищо не стават и идва смяна. Въобще мъката в Стелантис е безкрай. Ама то само моторите да бяха проблемни. Бутафорни продукти.
  • 6 така

    9 12 Отговор

    До коментар #2 от "таксиджия 🚖":

    Ми много ги разбираш тия работи. Може би наистина си таксиджия,вие всичко знаете. Няма надежда за булгара.

    Коментиран от #7

  • 7 таксиджия 🚖

    5 8 Отговор

    До коментар #6 от "така":

    Айде кажи ти бе отворко. Кое не е така!?

    Коментиран от #14, #15

  • 8 Оня с коня

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "таксиджия 🚖":

    Прав си, има някакъв напредък. Или по-точно връщане леко назад в двигателите. Двата - 1,5HDi и 1,6 турбо-бензин мисля че ги бяха спряли не само в 308, но и в другите модели. Сега тихичко ги връщат, първо в баничарките, а сега и в другите модели. Разбраха че само с 3-цилиндрови не става. ;-)))
  • 9 Мда

    3 10 Отговор

    До коментар #2 от "таксиджия 🚖":

    Дизел в града и нема слизане под 7-8 на 100

    Коментиран от #16

  • 10 Доста

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "таксиджия 🚖":

    точен анализ. Пежо св последните години (лично за мен) правят глупост след глупост. Затривах си хубавите мотори (2.2, 2.0 ХДИ), впуснаха се в миксери (които се оказаха дефектни по рождение), убиха си един от най-читавите модели (508) като вторката генрация е по тясна от 3-ка на БМВ, по -куца, но пък аха на цената на БМВ..

    Коментиран от #17

  • 11 Дачия е много по добра!

    8 11 Отговор
    Кой нормален купува Пежо!
  • 12 Сервизен автомобил!

    7 5 Отговор
    Поредна каруца!
  • 13 Черната пантера

    2 4 Отговор

    До коментар #3 от "ДрайвингПлежър":

    GT версията става.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Сър Мастър Бейтс

    3 5 Отговор

    До коментар #9 от "Мда":

    По-скоро дизел в града и честит ти запушен ДПФ, с всичките му съпътстващи пеоблеми. Иначе от модерните автомобили за мен Пежо вадят най-красив дизайн. Само в никакъв случай 3-цилиндровия Puretech, там нещата са,,, да кажем само "много зле".
  • 17 демократ

    1 4 Отговор

    До коментар #10 от "Доста":

    А ми то никой не ще дизели за кво да ги правят

    Коментиран от #18

  • 18 Не е вярно

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "демократ":

    Никой не иска малолитражни астматици било то бензин или дизел. Дали на БМВ 2.0 и 3.0 не се продават? Да си видял БМВ 5 или 7 с трицилиндровия им 1.5? А какво слагат Пежо на 3008, 5008, 508 все уж флагмани? На ДС ужким скъпите им модели? 1.2 и 1.6 ама само за "най-високото" ниво, на 2т кола, нито върви нито е икономичен

    Коментиран от #19

  • 19 демократ

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "Не е вярно":

    А ми не могат да покрият отделения цо2 което е под 90г / 100км за да ги покриеш ти трябва малолитражка а за да се движинпоне сносно ти трябва малолитражка хибрид.
    Голям дизел ти отделя 150-200гр. цо2 на 100 км което е два пъти над нормата наред с фпч и азотни оксиди.
  • 20 Турбодизел

    5 0 Отговор
    Нормални двигатели ще има, когато запушат устата на еко-терористите. Само се събират едни глоби за няма нищо и се харчат за покупка на къщи и яхти, които никак не помагат за екологията. Каквото и да се пънем слънчевата активност е такава, че няма спасение. Или ще се адаптираме, или на земята ще се зароди нов живот. Всичката тая еко-борба е една голяма измама за изкарване на пари "от въздуха"

    Коментиран от #21

  • 21 демократ

    2 5 Отговор

    До коментар #20 от "Турбодизел":

    Да но фпч и азотните оксиди не са измама и не зависят от слънчевото изригване а се отделят от физеловите бо клуци

    Коментиран от #22

  • 22 Баща ти

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "демократ":

    Отделят се от лоботомичния ти череп!

    Коментиран от #23

  • 23 демократ

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "Баща ти":

    Проблема е че раздават книжки на малограмотни тсигани като тебе

    Коментиран от #25

  • 24 ник

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "таксиджия 🚖":

    Леле ти карал ли си 1.2 три цилиндровия турбо мотор със 130 коня? Върви като спортна кола. Какъв дизел,какви параходи. Това 1.2 на старт прави дизела смешен.
  • 25 Баща ти

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "демократ":

    Проблемът е,че не ползвах гума и се пръкват недоразумения като теб!
  • 26 сектант

    0 0 Отговор
    Страхотна кола ама защо трябваше така да се изложите с тия 1.2 бензин. Малко поне акъл да бяха вкарали с тия агренажи, нямаше да е така. Пежо само 1.6 дизел, 1.6 бензин, това е.
  • 27 1.5 хди

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "таксиджия 🚖":

    1.5 дизел не бих го препоръчал на никого - заради нафтата тук и как е направена колата дюзи и горивна помпа не могат да се ремонтират и ремонта стъпва на 6000 лева - а то ще хвърли дюзи със сигурност