Peugeot представи обновена версия на хечбека 308 и комбито 308 SW, предлагайки на европейския пазар освежен дизайн и гама от актуализирани опции за задвижване. Актуализацията в средата на жизнения цикъл премахва характерните „зъби“ от предната броня и ги заменя с нов дизайн на разделени фарове с характерни LED „нокти“. Новата предна броня включва и функционални въздухозаборници за подобрена аеродинамика. За първи път в Peugeot предната емблема е осветена, което се очаква да бъде въведено и в бъдещите модели на марката.
Фейслифтът въвежда и нови дизайни на 17-цолови и 18-цолови алуминиеви джанти, както и нови цветове на екстериора. Задната част остава до голяма степен непроменена, макар че задните светлини вече включват LED дизайн на ноктите във всички версии.
Вътре, 308 запазва своето i-Cockpit оформление с 10-инчов инфоразвлекателен дисплей, но получава цифров инструментален панел с нова 3D графика. По-високите версии като GT и GT Premium получават тапицерия от алкантара, а инфоразвлекателната система вече поддържа безжични актуализации.
Обновеното Peugeot 308 ще се предлага с различни варианти на задвижване, за да отговори на различните нужди на клиентите:
Дизел: 1,5-литровият четирицилиндров турбодизелов двигател BlueHDi остава в гамата, произвежда 130 к.с. (130 PS) и е съчетан с осемстепенна автоматична трансмисия.
Мек-хибрид: 1,2-литров трицилиндров меко-хибриден бензинов двигател с вграден електромотор развива 145 к.с. и е съчетан с шестстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Peugeot твърди, че тази версия може да работи в електрически режим до 50% от времето при градски условия на шофиране.
Plug-in Hybrid: Plug-in hybrid моделът комбинира 1,6-литров турбо двигател с електрически мотор, за да достигне комбинирана мощност от 195 к.с.. Той разполага със 17,2 kWh батерия, която осигурява пробег само на електричество до 85 км.
Electric: Напълно електрическото E-308 се задвижва от 156 к.с. електромотор и 58,4 kWh батерия. Пробегът по WLTP е увеличен до 452 км. E-308 може да се зареди от 20% до 80% само за 32 минути, когато е свързан към 100 kW DC бързо зарядно устройство.
Моделът 308 SW комби също преминава през фейслифт и продължава да предлага допълнителната практичност на голям багажник с капацитет от 598 до 1487 литра в зависимост от конфигурацията на седалките. 308 SW разполага също с разделена на 40:20:40 задна седалка и електрически багажник.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ужас
14:55 26.08.2025
2 таксиджия 🚖
Двигател - най-удачният избор е дизела 1.5 4 цилиндъра. Настройва се турбото и става 150кс. Хем икономично, хем ще има ряз в града. Слабото място е автоматика - скъп за ремонт и обслужване. Затова няма да има търсене на вторичния пазар - ремонта на кутията струва еднакво за всички. Еми тогава БМВ, и те са само автоматик вече. Обаче имат големи мотори.
1.2 3 цилиндъра е много слаб. 1.6 4 цилиндъра е добре, но само хибрид - идва 1800кг рибираши, колко джип. Тука нема спорт. Надеждата е в новия 1.6 мотор да го предлагат и без хибдрид.
Коментиран от #6, #8, #9, #10, #24, #27
14:57 26.08.2025
3 ДрайвингПлежър
Коментиран от #13
15:03 26.08.2025
4 Ммммм
15:17 26.08.2025
5 тъй шъй
15:21 26.08.2025
6 така
До коментар #2 от "таксиджия 🚖":
Ми много ги разбираш тия работи. Може би наистина си таксиджия,вие всичко знаете. Няма надежда за булгара.Коментиран от #7
15:24 26.08.2025
7 таксиджия 🚖
До коментар #6 от "така":
Айде кажи ти бе отворко. Кое не е така!?Коментиран от #14, #15
16:06 26.08.2025
8 Оня с коня
До коментар #2 от "таксиджия 🚖":
Прав си, има някакъв напредък. Или по-точно връщане леко назад в двигателите. Двата - 1,5HDi и 1,6 турбо-бензин мисля че ги бяха спряли не само в 308, но и в другите модели. Сега тихичко ги връщат, първо в баничарките, а сега и в другите модели. Разбраха че само с 3-цилиндрови не става. ;-)))16:37 26.08.2025
9 Мда
До коментар #2 от "таксиджия 🚖":
Дизел в града и нема слизане под 7-8 на 100Коментиран от #16
16:41 26.08.2025
10 Доста
До коментар #2 от "таксиджия 🚖":
точен анализ. Пежо св последните години (лично за мен) правят глупост след глупост. Затривах си хубавите мотори (2.2, 2.0 ХДИ), впуснаха се в миксери (които се оказаха дефектни по рождение), убиха си един от най-читавите модели (508) като вторката генрация е по тясна от 3-ка на БМВ, по -куца, но пък аха на цената на БМВ..Коментиран от #17
17:00 26.08.2025
11 Дачия е много по добра!
17:17 26.08.2025
12 Сервизен автомобил!
17:17 26.08.2025
13 Черната пантера
До коментар #3 от "ДрайвингПлежър":
GT версията става.17:43 26.08.2025
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Сър Мастър Бейтс
До коментар #9 от "Мда":
По-скоро дизел в града и честит ти запушен ДПФ, с всичките му съпътстващи пеоблеми. Иначе от модерните автомобили за мен Пежо вадят най-красив дизайн. Само в никакъв случай 3-цилиндровия Puretech, там нещата са,,, да кажем само "много зле".22:22 26.08.2025
17 демократ
До коментар #10 от "Доста":
А ми то никой не ще дизели за кво да ги правятКоментиран от #18
08:14 27.08.2025
18 Не е вярно
До коментар #17 от "демократ":
Никой не иска малолитражни астматици било то бензин или дизел. Дали на БМВ 2.0 и 3.0 не се продават? Да си видял БМВ 5 или 7 с трицилиндровия им 1.5? А какво слагат Пежо на 3008, 5008, 508 все уж флагмани? На ДС ужким скъпите им модели? 1.2 и 1.6 ама само за "най-високото" ниво, на 2т кола, нито върви нито е икономиченКоментиран от #19
09:05 27.08.2025
19 демократ
До коментар #18 от "Не е вярно":
А ми не могат да покрият отделения цо2 което е под 90г / 100км за да ги покриеш ти трябва малолитражка а за да се движинпоне сносно ти трябва малолитражка хибрид.Голям дизел ти отделя 150-200гр. цо2 на 100 км което е два пъти над нормата наред с фпч и азотни оксиди.
09:24 27.08.2025
20 Турбодизел
Коментиран от #21
09:36 27.08.2025
21 демократ
До коментар #20 от "Турбодизел":
Да но фпч и азотните оксиди не са измама и не зависят от слънчевото изригване а се отделят от физеловите бо клуциКоментиран от #22
09:37 27.08.2025
22 Баща ти
До коментар #21 от "демократ":
Отделят се от лоботомичния ти череп!Коментиран от #23
11:17 27.08.2025
23 демократ
До коментар #22 от "Баща ти":
Проблема е че раздават книжки на малограмотни тсигани като тебеКоментиран от #25
12:19 27.08.2025
24 ник
До коментар #2 от "таксиджия 🚖":
Леле ти карал ли си 1.2 три цилиндровия турбо мотор със 130 коня? Върви като спортна кола. Какъв дизел,какви параходи. Това 1.2 на старт прави дизела смешен.20:53 27.08.2025
25 Баща ти
До коментар #23 от "демократ":
Проблемът е,че не ползвах гума и се пръкват недоразумения като теб!10:56 28.08.2025
26 сектант
14:20 01.09.2025
27 1.5 хди
До коментар #2 от "таксиджия 🚖":
1.5 дизел не бих го препоръчал на никого - заради нафтата тук и как е направена колата дюзи и горивна помпа не могат да се ремонтират и ремонта стъпва на 6000 лева - а то ще хвърли дюзи със сигурност14:22 01.09.2025