Siemens AG Австрия и базираната в Пловдив транспортна компания PIMK Rail подписаха договор за закупуване на локомотив Vectron AC Medium Power (MP). Vectron AC MP има тягова мощност от 5,600 киловата, отговаряйки на най-новите изисквания на ТСОС (Технически спецификации за оперативна съвместимост) и е готов за експлоатация в България, както и в Румъния.
Отделът за финансови услуги на Siemens (SFS) подкрепи PIMK Rail, като уреди и структурира персонализирано финансово решение за нуждите на инвестицията. С подкрепата на Австрийската агенция за експортно кредитиране SFS стана възможно PIMK да получи достъп до нов източник на финансиране (ECA - отговаряща за улесняването на експортното кредитиране) с цел разширяване на бизнеса.
На 26-ти април 2016 г. в компетентния център за локомотиви на Siemens в Мюнхен бе извършен технически преглед и приемане на първия Vectron AC MP. В хода на инспекцията представителите имаха възможност да направят пробно каране по железопътното трасе на Siemens на територията на фабриката. "Локомотивът и неговият дизайн напълно отговарят на нашите очаквания. Специални благодарности на Siemens за това, че успяха да организират предаването на локомотива за по-малко от 30 дни след сключването на договора. Това помага на нашия разрастващ се бизнес и сме уверени, че ще получим официална хомологация още това лято. И накрая, но не на последно място, предлагания от Siemens пакет е уникален, защото включва не само доставката на локомотива, но и финансирането му, което бе от решаващо значение за нашия избор," каза Пенко Несторов, председател на PIMK ООД.
Лукас Траутзамвизер, мениджър по продажбите, отговарящ за PIMK Rail, добави: "Щастливи сме, че PIMK Rail избра нашия продукт за своя разрастващ се бизнес. Имайки предвид плановете и потенциала на PIMK Rail, ние сме уверени, че този локомотив е само началото на една история на успеха. С дългогодишната ни традиция и опит в областта на локомотивите сме сигурни, че сме най-подходящия партньор за PIMK Rail."
Локомотивът е вече в България и в момента преминава електромагнитни изпитания за съвместимост с националната железопътна мрежа.
С цел структуриране бъдещата дейност на PIМK Rail, Siemens и PIMK Rail вече започнаха разговори за закупуване на нови локомотиви през 2016 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 E e e
23:13 12.05.2016
2 onq s konq
Коментиран от #3, #4, #8, #9, #10, #14
00:44 13.05.2016
3 компетентния център за локомотиви
До коментар #2 от "onq s konq":
Катър - написано е "ще се движи" ! Ако ще с конски впряг, това е офертата от €$ !01:12 13.05.2016
4 Хараламби
До коментар #2 от "onq s konq":
Ясно е написано:"...и в момента преминава електромагнитни изпитания за съвместимост с националната железопътна мрежа". А и ясно се виждат двата пантографа отгоре на локомотива на снимката.
Като не разбираш нещо по-добре си трай вместо да показваш простотията си...
02:59 13.05.2016
5 Батката
Отваря се нов бизнес на Горубляне!
07:59 13.05.2016
6 гост
И да, добрите компании предлагат целия пакет, при който клиента отива и подписва, а другото се урежда от компанията. Така е при колите също. Само и нас клиента става заложник на бюрокрацията без ясен отговор дали ще може да използва закупения продукт или не.
08:51 13.05.2016
7 Румен Янев
09:29 13.05.2016
8 Valentin Andreev
До коментар #2 от "onq s konq":
Много е смешно когато глупак коментира нещо без да знае какво е то.09:40 13.05.2016
9 Haha
До коментар #2 от "onq s konq":
Той номер 2 си е такъв, ходи клепа всичко що е тема във всеки сайт.Инак браво за локомотивчето, пак нещо ново, радвам се.
11:25 13.05.2016
10 миседниш накура
До коментар #2 от "onq s konq":
eй коня що не си дърпаш каруцата ами пак се слагаш в щайгите за износ11:53 13.05.2016
11 МДАМ
15:30 13.05.2016
12 МАК
21:32 13.05.2016
13 бат Геле
22:38 13.05.2016
14 konq s onq
До коментар #2 от "onq s konq":
Толкова си зле,че по-добре вземи си смени дилъра отколкото да пишеш глупости от нямане какво да правиш.Предполага се,че локото е на ток щото никой освен теб не вижда комин.01:33 14.05.2016