Last news in Fakti

12 Май, 2016 23:00 19 110 14

В България ще се движи нов локомотив

  • сименс-
  • локомотив-
  • siemens

Vectron AC MP има тягова мощност от 5,600 киловата, отговаряйки на най-новите изисквания на ТСОС

В България ще се движи нов локомотив - 1

Siemens AG Австрия и базираната в Пловдив транспортна компания PIMK Rail подписаха договор за закупуване на локомотив Vectron AC Medium Power (MP). Vectron AC MP има тягова мощност от 5,600 киловата, отговаряйки на най-новите изисквания на ТСОС (Технически спецификации за оперативна съвместимост) и е готов за експлоатация в България, както и в Румъния.

Отделът за финансови услуги на Siemens (SFS) подкрепи PIMK Rail, като уреди и структурира персонализирано финансово решение за нуждите на инвестицията. С подкрепата на Австрийската агенция за експортно кредитиране SFS стана възможно PIMK да получи достъп до нов източник на финансиране (ECA - отговаряща за улесняването на експортното кредитиране) с цел разширяване на бизнеса.

На 26-ти април 2016 г. в компетентния център за локомотиви на Siemens в Мюнхен бе извършен технически преглед и приемане на първия Vectron AC MP. В хода на инспекцията представителите имаха възможност да направят пробно каране по железопътното трасе на Siemens на територията на фабриката. "Локомотивът и неговият дизайн напълно отговарят на нашите очаквания. Специални благодарности на Siemens за това, че успяха да организират предаването на локомотива за по-малко от 30 дни след сключването на договора. Това помага на нашия разрастващ се бизнес и сме уверени, че ще получим официална хомологация още това лято. И накрая, но не на последно място, предлагания от Siemens пакет е уникален, защото включва не само доставката на локомотива, но и финансирането му, което бе от решаващо значение за нашия избор," каза Пенко Несторов, председател на PIMK ООД.

Лукас Траутзамвизер, мениджър по продажбите, отговарящ за PIMK Rail, добави: "Щастливи сме, че PIMK Rail избра нашия продукт за своя разрастващ се бизнес. Имайки предвид плановете и потенциала на PIMK Rail, ние сме уверени, че този локомотив е само началото на една история на успеха. С дългогодишната ни традиция и опит в областта на локомотивите сме сигурни, че сме най-подходящия партньор за PIMK Rail."

Локомотивът е вече в България и в момента преминава електромагнитни изпитания за съвместимост с националната железопътна мрежа.

С цел структуриране бъдещата дейност на PIМK Rail, Siemens и PIMK Rail вече започнаха разговори за закупуване на нови локомотиви през 2016 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 E e e

    0 0 Отговор
    Locomotiv GT !
  • 2 onq s konq

    0 3 Отговор
    След като не пише на ток или на нафта е локото,значи е на дърва и въглища,понеже ги е срам да го напишат.По важното е обаче,че след като ЖП-то се продава/приватизира/,въпросният локомотив автоматично се превръща в ПРАВИТЕЛСТВЕН.Нещо като "Фалкона".

    Коментиран от #3, #4, #8, #9, #10, #14

  • 3 компетентния център за локомотиви

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Катър - написано е "ще се движи" ! Ако ще с конски впряг, това е офертата от €$ !
  • 4 Хараламби

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Ясно е написано:
    "...и в момента преминава електромагнитни изпитания за съвместимост с националната железопътна мрежа". А и ясно се виждат двата пантографа отгоре на локомотива на снимката.
    Като не разбираш нещо по-добре си трай вместо да показваш простотията си...
  • 5 Батката

    1 3 Отговор
    Нов внос, втора ръка!-)))))
    Отваря се нов бизнес на Горубляне!
  • 6 гост

    0 0 Отговор
    И какво, една частна компания си купила локомотив. И той ще е най-съвременния от всички в БГ. Това е плачевно, не е за хвалба.
    И да, добрите компании предлагат целия пакет, при който клиента отива и подписва, а другото се урежда от компанията. Така е при колите също. Само и нас клиента става заложник на бюрокрацията без ясен отговор дали ще може да използва закупения продукт или не.
  • 7 Румен Янев

    0 3 Отговор
    С тези 7616 коня най-много да започне да дрифти по ръждивите ни релси ...
  • 8 Valentin Andreev

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Много е смешно когато глупак коментира нещо без да знае какво е то.
  • 9 Haha

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Той номер 2 си е такъв, ходи клепа всичко що е тема във всеки сайт.

    Инак браво за локомотивчето, пак нещо ново, радвам се.
  • 10 миседниш накура

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    eй коня що не си дърпаш каруцата ами пак се слагаш в щайгите за износ
  • 11 МДАМ

    3 0 Отговор
    PIMK явно са решили и те да разнасят ремаркетата с влак. Явно излиза по евтино. Интересно е защо частните фирми се насочват към железопътен транспорт, а БДЖ иска да фалира.
  • 12 МАК

    1 0 Отговор
    БДЖ иска да фалира защото правителството на Бойко иска от предишния мандат да го ликвидира и със сигурност ще успее!!гарантирам.а до автора на статията явно не е технически запознат!!не бях чувал за електромагнитни изпитания!! знам за скоростно спирачни проби и товарни проби!!!а такъв локомотив за БДЖ абсурд ще го бастисат за половин година със абсурдната неподръжка!!
  • 13 бат Геле

    0 0 Отговор
    Локомотива е частен , а не на БДЖ-М...Л
  • 14 konq s onq

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Толкова си зле,че по-добре вземи си смени дилъра отколкото да пишеш глупости от нямане какво да правиш.Предполага се,че локото е на ток щото никой освен теб не вижда комин.