Last news in Fakti

4 Юли, 2017 15:20 30 915 45

Ясна е цената на евтината Tesla

  • tesla3-
  • tesla 3-
  • модел-
  • кола-
  • цена

Продажбите на Tesla3 започват от 28 юли

Ясна е цената на евтината Tesla - 1
Снимка: БТА/АР

Продажбите на дългоочаквания модел на Tesla3 ще започнат на 28 юли. Това става ясно от официално съобщение на компанията.

Очаква се първата кола да слезе от производствения контейнер още този петък.

Евтината Tesla, както е известен моделът Tesla 3, ще се продава за $27 500. Все пак тя ще може да вдига от нула до 100 км/ч под 6 секунди.

Моделът ще изминава с едно зареждане 346 км. Седанът ще е 5 местен.

От компанията - майка обещават още третата седмица на декември 2017 г. да се произвеждат по 10 000 бройки седмично от модела.

Плановете предвиждат през август да бъдат произведени 100 коли, като мощностите ще се натоварват постепенно до над 1500 бройки през септември и до 20 000 Tesla 3 от началото на 2018 г.

Tesla все пак трябва да се пребори със сериозни конкуренти.

От GM вече извадиха Chevrolet Bolt с цена от $36 000. Освен това от GM се хвалят, че моделът им може да изминава повече с едно зареждане - 383 км.

Audi също планира да пусне електрическо SUV през следващата 2018 г. Моделът ще изминава 483 км. с едно зареждане. До 2020 г. Ford също ще представи свой еко модел. В надпреварата участва и Volkswagen.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зорлем

    35 2 Отговор
    27500 е след приспадане на държвната/щатската субсидия.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Али Раза

    19 4 Отговор
    А тя колко е? Значи ли, че тук ще се търгува към 50 000 $ ?

    Коментиран от #4

  • 4 James

    26 4 Отговор

    До коментар #3 от "Али Раза":

    50 000 евро + ДДС = 120 000 лв
  • 5 Ами

    30 9 Отговор
    Колко ще изминава с включено парно или климатик.Все си мисля ,че хибридните модели са по-удачния вариант.
  • 6 гост

    21 7 Отговор
    В САЩ, и то не във всички щати, държавната субсидия за електроавтомобил е 7500долара, които са приспаднати от нормалната цена от 35х.долара. Шеви Волт въщо получава такава и цената му е под 30х.долара, статията е написана подвеждащо.
    Когато Тесла задействат фабриката си в Европа, тогава трябва цената да е същата или малко по-висока у тук. В момента Европа товари всичко американско в високи мита и евтините и мощни коли стават солидно скъпи след облагане. В идните 3-5г. подобна Тесла трябва да струва у нас не повече от 45-50х.лв преди евентуална субсидия.
  • 7 Един

    16 24 Отговор
    Ако мине 340 км с едно зареждане елате ми се обадете да ви купя една, все пак да буташ 2 тона кошник 100тина км е постижение заслужаващо поощряване ;)
  • 8 Един

    26 45 Отговор
    П.С. 400 хиляди гламари са си платили и вече май 4 години чакат... при 20 000 произведени месечно познай кога ще си ги получат :) тва при бай тошо не се чакаше толкова за кола - света е пълен с идиоти само благодарение на тях подобни ш.тни виждат бял свят :)

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    31 12 Отговор

    До коментар #8 от "Един":

    Намери най-евтината 5 местна кола седан с ускорение до 100 за 6.5 сек. След това сравни цената от 27500долара с нейната цена, да кажем 20х. долара. Или разликата е 7500долара за удоволствието, или пък не, да караш електрическа кола спрямо нормална кола. След това пресметни за 5г. употреба колко разходи за гориво ще имаш: при конвенционална кола за 10х.км са 2200лв, а при електрическа са 200лв. Или сметката излиза равна след 50х.км, разликата е, че при конвенционалната продължаваш да плащаш, а при електричката не плащаш нищо до 8мата година. Ако добавиш и липсата на данъци, безплатното паркиране в градовете и безплатните зарядни станции става още по-сладко за електрическата.

    Коментиран от #12

  • 10 Дедо Грую от Чепърлянци

    23 7 Отговор
    А за смяната на акумулаторните батерии и свързаният с това не малък разход никой не говори.

    Коментиран от #11

  • 11 Vulpes

    16 7 Отговор

    До коментар #10 от "Дедо Грую от Чепърлянци":

    Моята е хибрид,не е електрическа и само да ти кажа,че имам 8г гаранция на батериите от производителя! В момента колата ми е на 4г. Не знам дали ще я карам още 4ри,но дори и да я карам пак си струва повече от бензина!

    Коментиран от #13

  • 12 Един

    14 17 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    хах баце убиваш вожда...
    в момента почти всеки автомобил с 2 литра двигател може да даде под 7 секунди за споменатите пари можеш да имаш
    Ауди А3 2.0 tfsi quatro седан вярно то е 70 хилки за 6.2 до 100
    БМВ 125 - то е 64 хил
    Мерцедес А250 - за 67 хил
    Все премиум с много по-богато оборудване

    Може да вземеш и
    Хонда Сивик 1.5 турбо 6.7 за 0-100 и точно 60 хил
    или Форд Фокус ST - 250 коня за 53 хил
    Тези двете са пък кажи речи фул екстри

    И за какви пари ми говориш - преди няма и седмица обявиха на шевролет волт батерията стува - 15 хил долара за 18 кв ПОЗНАЙ 50-60кВ на Тесла колко ще е! И кой ще ти купи 5 годишна Тесла с батерия която в обозримо бъдеще ще сменяш?! Обеценката им е зверска. Що смяташ само разходите за километри а не и колко си дал за колата и колко взимаш от нея на старо?!

    И ти кво, мислиш си че като станат масови електричаркит няма да плащаш данъци ли? или че зареждането ще ти е винаги безплатно?

    Пак преди дни тук имаше статия за последното изследване колко е грийн и еко батерията на Тесла - ставаше дума за 100кВ но се равняваше на 8 годишен пробег на 2.0Л двигател.

    И какъв кеф подявола може да изпиташ от електричарка?
    Да не говорим за електровълните които ти пекат задника ама за това фоново замърсяване никой не говори!

    Въобще да не говорим, че ако прежаля тия 6 секунди до 100 за 40 хиляди си купуваш средна класа кола на която Теслата въобще не може да бъде аналог.

    Коментиран от #14

  • 13 Един

    16 7 Отговор

    До коментар #11 от "Vulpes":

    8 години и после? Мислиш че са вечни ли?
    Смяната им колко ще струва. и ако я караш до 8мата година мислиш ли че някой ще ти даде пари за нея след като може да се наложи да купува батерия по-скъпа от колата на старо? а батериите имат даден цикъл на зареждане и след него плътността и заряда пада рязко!
    Ако 6 месеца преди 8мата година все още държи 95% заряд 2 месеца след 8мата може едва да удържа и 40.
    Да не гворим, че ти имаш и двигател с вътрешно горене, който да те спаси и да ти даде необходимия пробег - 340 лабораторни километра е смешно - в реалния свят си на 250 и не може от софия до бургас да идеш освен ако не си вземеш отпуска - а не ми се мисли с колко пада заряда зимата!

    Коментиран от #24

  • 14 Гост

    19 9 Отговор

    До коментар #12 от "Един":

    Не му обръщай внимание, той е болен от фенщина и пише само глупости и тъпи лъжи!
    Този въпрос го е задавал и друг път и като му постнах, че Subaru STI WRX в САЩ е около 22 000$ и ускорява за 5 секунди от 0 до 100 км/ч, веднага започна да си изсмуква от пръстите колко били разходите за масла и бензин, баз да се замисля, че разлика от 5000 $ се избива за повече от 5 години.
    Болен чоек, какво да го правиш - не му се връзвай. Той дори не може да проумее, че слънчевите батерии у нас могат да работят най-много 20-25% от времето в годината.

    Коментиран от #15

  • 15 Един

    17 10 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Бе гледам да не им се връзвам - ама прекаляват някои хора. Аз не отричам електичарките - но единственото им правилно приложение е като 2ра, дори като трета кола за градски нужди. Малка батерия с не много голям пробег, а за Европа и малка като размер.

    Тесла наистина не представя нищо революционно, цялостната концепция е сбъркана, защото дефакто не предлага безпроблемната мобилност на конвенционалните и разита само на манияци изгубили здравия си разум и кланящи се пред Мъск сякаш че е господ а не го виждат колко вече е изтрещял!

    Коментиран от #16

  • 16 Isaac

    17 10 Отговор

    До коментар #15 от "Един":

    "Един", като не ти харесва, не я купувай. По темата за лъжите - WRX STI 2017 базов модел струва $36,000, не знам ти откъде ги измисли тия $22,000.
    И хич не е това идеята. Това е една компания, която допреди 5 години не правеше масов продукт, а в момента не може да смогне с поръчките. Къде ще са след 10 годни според теб? Или е по-лесно да седиш у вас и да ревеш, колко са гадни понеже не правят перфектната кола от днес за утре?
    Като сравянваш с големите концерни можеш ли да ми кажеш кой прави кола, която да се конкурира с Model S? Давам ти за пример i8, която трябва да е уж спортна кола, но е пълна с компромиси и пак не е толкова бърза. Да не говорим, че вози 2-ма, а Модел S - 7 (седем!) души и то на почти двойна цена. Всички ги знаем миусите, очевадни са. И пак - като не ти харесва (или не я разбираш по-скоро), не я купувай. Купи си Астра на газ, която от финансова гледна точка направо удря Теслата в земята.

    Коментиран от #19, #21

  • 17 гост

    11 15 Отговор
    Газ пикаете , а ?!!! Пардон , нафта и бензин , ама тва е положението , до пет години ще трябва "петролките" да ги подаряват , че барем "бензиджиите" и "сервизчетата" да поработят още някоя годинка , хахахахха

    Коментиран от #23

  • 18 Иван

    11 4 Отговор
    Истината ще излезе когато колата мине теста от 100000 км. в реални условия по пътищата.Аз лично съм скептичен,че реалният пробег ще е 350 км.Особено зимата.Да не забравяме,че всъщност тази технология не е нова.Първите коли на ток са се появили на бял свят в края на 19-началото на 20 век.И до сега не успяха да се наложат.Не бързайте да погребвате ДВГ.Относно хибридите-като са толкова икономични и т.н.,защо не се наложиха.Те се произвеждат вече 20-на години.Да не говорим за товарните автомобили.......
  • 19 Един

    12 12 Отговор

    До коментар #16 от "Isaac":

    баце след 10 години в играта ще са се включили истинските играчи Ауди и Мерцедес още догодина изкарват изцяло електрически модели, Фолксфаген и той се включва говорим за технологични гиганти не за смешен инвеститорски балон.
    Говорим за хора знаещи как се правят коли, как се прави финна настройка как се сглобява. Не за някой си избичил голям таблет и казал скив имам интериор ;)
    Още повече вече 50% от батериите се правят в китай а в сащ едва 10 и китайците продължават да наливат пари в сектора.
    Бъдещето на Теслата е отчайващо - изправя се пред конкуренция на която не е от класата и само идолопоклонничеството ви може да я закрепи поне да съществува.
  • 20 onq s konq

    8 8 Отговор
    Още от първото зареждане на един акумулатор ЖИВОТЪТ МУ ПОЧВА ДА ТЕЧЕ,отслабвайки мощността със всяка изминала година.Не правя аналог с обикновен автомоб. акумулатор чийто нормален живот е примерно 4-5г а тук говорим за 10,а имам предвид че ако обявеният пробег от фирмата е "Х" километра,то през всяка следваща той ще намалява ПРОГРЕСИВНО.Верно че ще бъдат построени в бъдеще зарядни станции,но СЕГА В БЪЛГАРИЯ пътят ми до София примерно е над посочения лимит на колата.Ами ако има отклонение щото "Пътя в ремонт"?...
  • 21 Гост

    11 6 Отговор

    До коментар #16 от "Isaac":

    И викаш аз съм лъжец, а?
    http://www.subaru.com/build-your-own.html
    http://blog.caranddriver.com/boxer-beans-subaru-announces-2018-wrx-and-sti-pricing/
    Или ти трябват очила, за да видиш, че моделът WRX 2018 започва от 26 000$?????????????????????????????????????????
    Какви 36 000$ сънуваш за базово WRX, не знам, но явно и ти си един от онези фанатици на Тесла!
    И никой не реве, че Тесла са гадни, а че се пишат лъжи и им се придават някакви митични качества!!!
    Къде щели да бъдат Тесла след 10 години - вие големи пророци станахте!

    Коментиран от #41, #42

  • 22 Умен

    0 5 Отговор
    БМВ е30 1994 година на газ и отвяраш вратата си в нови тесли за да правиш огъвания в тях. Защото просто на някои хора не им пука за глупости... като се счупи в боклука и нова стара и така докато не станат безплатни колите и не те нервят
  • 23 Гост

    10 6 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Аре стига с тъпотиите, че който не харесва Тесла работи или в сервиз или в бензиностанция. Като няма какво да кажеш, по-добре мълчи. Тръмп много хубаво ви го сложи на всички зелени фашисти! Сега ти ще започнеш да пикаеш, но не газ, а киселина от батерия.
  • 24 Vulpes

    8 6 Отговор

    До коментар #13 от "Един":

    Нито казвам,че са вечни,нито ме интересува! Защото щом мога да си позволя да си я купя чисто нова,значи че ще си купя пак. А като стане на 7г ще я продам на някой като теб,на който му текат лигите и си мисли,че кара нова кола! Единствено в България като си купиш "нова" кола те питат на колко години е? И незнам за кой модел говориш който минава 340км?? Преди да коментираш някой се уведоми каква кола кара и какви са и параметрите от производителя. Затова България е на този хал,щото всеки разбира от всичко и от нищо в същото време!!!!

    Коментиран от #25

  • 25 Един

    7 6 Отговор

    До коментар #24 от "Vulpes":

    Vulpes значи ти си единственият, който не си цени парите - щото всеки нормален потребител не само за българия а и за европа мисли какво ще прави с автомобила си когато дойде време за смяна.

    Ти може да си купиш нова кола, но ако си купил кола за 100 хиляди а я продадеш за 10 значи ще трябва да работиш двойно повече или да чакаш двойно по-дълго - ОСТАТЪЧНАТА СТОЙНОСТ на автомобила е важна поне колкото експлоатационните разходи!

    Смятате ми, че щяло да е много евтино да мина 100 км с 2 лева ама не смятате, че накрая като тегля чертата и сметна колко пари съм дал за кола, колко за гориво поддръжка и т.н. и за колко ще я продам излиза, че загубите са двойни! защото конвенционалните автомобили държат средно около 50% (а ако са по редки много повече) от първоначалната си стойност.

    И познай - аз твойта 7 годишна електрошитня няма да я купя, щото на 8мата година ме чака смяна на батерия на стойност колкото две подобни коли на старо и или я подаряваш тая кола или остава завинаги твоя и я караш до като спре.

    И вместо да ми обясняваш кви сме били в БГ няма да е лошо да четеш какво пише - Пише, че пробега на Тесла 3 е 340 км - НЕВЪЗМОЖЕН извън лабораторията особено в държава със студен климат когато капацитета на батерията пада.

    И ти писах, че ти с твойта хибридна кола разчиташ не само на батерия със смешен пробег ами и на конвенционален двигател - и мога да се обаложа, че по-голяма част от времто се придвижваш благодарение на него а не на електрически

    Коментиран от #26, #29

  • 26 Vulpes

    2 3 Отговор

    До коментар #25 от "Един":

    При закупуването на колата платих 36 000$ в момента можеш да намериш същата в това състояние за 18 000,за периода от 4ри години не съм дал пари за нищо друго освен за смяна на масло и 2те крушки на номера! Единствения дефект който ми даде за тези години е камерата за паркиране,но тъй като е в гаранция и е фабричен дефект,беше заменена безплатно!!! Карам хибрид защото с едно зареждане минавам на 450мили (имам тежък крак),а с БМВ-то което имах преди това между 220 до 250мили........така че според теб дали си струва? И нещо друго,колите след 89г се правят по чупливи,за да се купуват новите модели! Нищо не е същото след Голф 2,Мерцедес 190 и прочие.....

    Коментиран от #28

  • 27 onq s konq

    7 9 Отговор
    На тия които са ми писали минуси ще кажа нещо не знаят,а не го знаят ЗАЩОТО НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА е електроавтомобил ще карат САМО В СЪНИЩАТА СИ...ако могат естествено да заспят от глад.Според последните проучвания на специалисти от Англия ЖИВОТЪТ НА БАТЕРИЯТА НА ЕЛ АВТОМОБИЛ Е ОКОЛО 8 ГОДИНИ И СТРУВА 12-15 ХИЛ ЕВРО.Обезценяването на същия тип автомобил е БЕЗ АНАЛОГ И СЛЕД ПЕТАТА ГОДИНА ВЕЧЕ Е САМО 10%!!!Аре карайте си велосипедите и не си давайте мнението за неща,чиято непостижимост за вас само ще ви разстрои психиката:)
  • 28 Един

    6 3 Отговор

    До коментар #26 от "Vulpes":

    А след още 4 когато изтече гаранцията на батерията?!
    И пак казвам ти си с хибрид - дори да се скапа на теб те остава конвенционалния двигател - а какво остава на чисто електрическия?

    А от тия 450 мили колко изминаваш в чисто електрически режим? Хрибрид с повече от 70 км колко се пада около 40 мили няма останалото разстояние разчиташ на добрия стар бензин в резервоара ;)

    И да прав си след 80те вече не правят вечни коли... всеки производител има цели отдели занимаващи се имено с продължителността на живота на продукта и ТОЙ Е ПЛАНИРАН така че надежността му да падне драстично след гаранцията - така се поддържа потребителско общество и големи печалби

    ...айде сега се замисли дали са ти направили пък на теб вечна батерия или такава, която да ти се наложи да смениш и да накихаш стотици хиляди за да има кинта за Елончо ;)

    Коментиран от #32

  • 29 Morgoth

    9 0 Отговор

    До коментар #25 от "Един":

    Проблема с продажбата на електрическата кола ще е съвсем друг. Сектора тепърва ще се развива с много бързи темпове и след 5 години купената сега кола може да се окаже морално остаряла. Това няма да е като да купиш 5 годишна бензинова, която гори с 0,2 повече от новата. Това ще е да купиш кола която изминава 150км, когато новите от същия клас изминават 500.

    Коментиран от #30

  • 30 Един

    6 3 Отговор

    До коментар #29 от "Morgoth":

    Всъщност тоя проблем не стои на дневен ред - капацитета на батериите беше неколкократно увеличен последните години, но технологията като цяло си остава същата

    По-печално - въпреки че всяка седмица има бомбастично заглавие за нов пробив нищо всъщност не се задава на хоризонта като пробив.

    Най-малкото погледни какво направи самата Тесла - вкараха колко... май 6 милиарда долара вкараха в Гигафактори... за да произвеждат същите тия литиево-йонни батерии - ако имаше надежда за нещо ново не вярвам да избрилят толкова пари за фабрика, която ще трябва да мине бъде погребана :)
  • 31 ДаАмаНе

    8 6 Отговор
    Много разбирачи всички станахте с това че Тесла не може да се наложи и тем подобни други глупости, интересно за капацитета на батерията, как така в една Швеция например, дори таксита има с МоделS, интересно нали :) И моля само да ви кажа че от години има филм кога е произведена първата електрическа кола и кой я е затрил, защото не е в интерес на нефтените компании. Мислите че досега всички тия Ауди, Бмв и другите не можеха ли да направят такава кола, добре че се появи Тесла и те толкова вече са напред тук в скандинавието, че има да се чудите доста :) но полека лека нещата си идват на мястото :) Искате или не това е бъдещето и някакви там фенове на Гоуф-о няма да го спрат :)
  • 32 Vulpes

    3 7 Отговор

    До коментар #28 от "Един":

    Vulpes значи ти си единственият, който не си цени парите - щото всеки нормален потребител не само за българия а и за европа мисли какво ще прави с автомобила си когато дойде време за смяна.

    Ти може да си купиш нова кола, но ако си купил кола за 100 хиляди а я продадеш за 10 значи ще трябва да работиш двойно повече или да чакаш двойно по-дълго - ОСТАТЪЧНАТА СТОЙНОСТ на автомобила е важна поне колкото експлоатационните разходи!



    Аз съм от всички ония които си купуват кола без да се замислят за след 5г. колко щяла да струва! Колата е средство,тя не е инвестиция! Ти я купуваш,защото е по изгодно да караш нова кола,отколкото стара. Но ти явно си под средно интелигентната класа,която си купува кола за инвестиция вместо за работа. Като си купиш 10г. кошник,каквито и джанти,музика и тем подобни пернишки екстри да и сложиш.....тя пак ще си е 10г. курник!!!

    Коментиран от #33

  • 33 Един

    10 4 Отговор

    До коментар #32 от "Vulpes":

    Извинявай, че ще ти го кажа, ама значи си глупак!
    Това че някой има пари не означава, че ги хвърля на вятъра и ако го прави значи е глупак.

    И въобще не говоря за Пернишки голф а за практиката в цяла Европа, където единият от начините за финансиране покупката на нова кола е чрез предварително изчисляние на загубата на стойност от страна на дилъра и обратното изкупуване на автомобила!

    Дерзай щом хвърлянето на няколко десетки долара те кефи купи си не хибрид а електричка - най-сигурният начин да си потрошиш парите.

    ...а и П.С. Що си мислиш че която и да е нова кола ще даде повече дефекти и ремонти от твоя хибрид? Двигателите така или иначе са от най-здравите компоненти в автомобила а електроника и управляващи блокове дал господ и в електричката па кво остава за хибрида!

    Коментиран от #34

  • 34 Vulpes

    6 9 Отговор

    До коментар #33 от "Един":

    Значи хората които имат пари,са глупаци! Евала!!! Усещам,че ти си най умния на майка си и на баща си,но ще ти дам един съвет! Не коментирай това,което нямаш!! Пожелавам ти и ти един ден да стане глупак,като всички онези от нас които караме нови коли,а и между другото чакам да излезе новия хибрид на моя модел,че да съм още по глупав. А сега заспивай в малкия си апартамент обвит в злоба и завист!!!!

    Коментиран от #38, #40

  • 35 Snike

    3 11 Отговор
    Я вземете и си купете една s класа и стига сте дрънкали глупости за тесли,брадви и тем подобни!!мерцедес ще извадят ел.коли и ще утрепят всички тия бози.
  • 36 goro

    4 5 Отговор
    Майко каква грозотия е това! Ама то така става когато дизайн се прави от програмисти. Смях! Само човек с пълна липса на естетика би закупил който и да е модел Тесла (да се чете като инструмента)!

    Коментиран от #37

  • 37 Гост

    0 4 Отговор

    До коментар #36 от "goro":

    СМЕШКО.....
  • 38 Един

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Vulpes":

    Пак не ме четеш бе младеж - не казах хората, които имат пари, че са глупаци, а ти! Дори хората с много пари ги ценят, а ти обясняваш колко ти било гот да ги хвърляш през прозореца щот ти било все тая дали колата ти има остатъчна стойност или не!

    А кога казах, че нова кола е лошо нещо? А въобще четеш ли - тука се говори за смисъла от безсмислената Тесла, не за твоя хибрид!

    Коментиран от #39

  • 39 ДДДДДД

    1 3 Отговор

    До коментар #38 от "Един":

    Кое е безмисленото на електромобила? Това че се движиш евтино?
  • 40 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "Vulpes":

    Верно си глупав! И така скоро ще бъдеш с малко пари! Знаеш ли за какво са колите - за да се придвижваш с тях, ама някои хора си купуват за да ги виждат с тях! Хахаха
  • 41 Isaac

    1 3 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Съгласих се, не си лъжец, просто си глупав. Първо каза 22,000, а не 26,000, виж си поста и виж какво съм цитирал, а и си написал STI. Имаш интернет прочети каква е рализката с нормалния WRX. Аман от професори.

    Коментиран от #43

  • 42 Isaac

    0 3 Отговор

    До коментар #21 от "Гост":

    Цитат от линка, който си ми дал за базов WRX STI - $36,955
    Та пак питам, къде го видя за $22,000 (или дори 26,000, както после си смени мението)?
    :D
  • 43 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "Isaac":

    Ако аз съм глупав, то ти трябва си най-тъпия на света! Не вади думите ми от контекста, защото много добре съм написал, че и друг път потребителя "гост" е питал за кола под 30 000$ ускоряваща под 6,5 секунди. Нито знаеш кога съм писал и за какво, нито съм писал до теб! Ако си шизофреник писещ с няколко ника, това си е твой проблем!
    А моя линк беше за кола която да е под цената на Тесла 3, която ускорява под 6 секунди и е с 4х4. WRX 2018 е точно такава!
    Така, че моя съвет е да си куппиш очила и да се научиш да четеш!
    Има ли Субару под цената на Тесла 3 с по-дбро ускорение и 4х4 задвижване - ИМА!
    Хайде повече не ме занимавай с тъпизмите си ако обичаш!!!

    Коментиран от #45

  • 44 Isaac

    0 1 Отговор
    Коментар 14 - "Subaru STI WRX в САЩ е около 22 000$". Тоя WRX STI за 22,000 нито е STI, нито е за 22,000. За какво говориш изобщо знаеш ли? Ако не си писал ти коментара не отгоаваряй анонимнико, още повече да ми казваш какво да правя и какво не. Жив и здрав и по-малко да разбирам от всичко.
  • 45 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Гост":

    Спорове, спорове, а в САЩ ще ги кара всеки със среден и дори по-нисък доход. Американската икономика е базирана на мобилността и почти всеки има книжка и ползва автомобил. В този случай една електрическа кола за дневно ползване и ходене до работа от по 100-150км дневно е отлична за тях. Лизинговата им вноска няма да е повече от 300долара, което се изкарва за 2,3 дена на нормална работа. Дерзайте и спорете, а там ще си живеят бъдещето в гадните електрически коли докато тук съседа се обгазява със канцерогени всяка сутрин от стария му опел.
    Има си сметки, има си разходи, смята се на цент/миля и сметката излиза в полза на тока, както искате го обяснявайте. И аз харесвам ДВГ, но осъзнавам, че електричката е бъдещето и Тесла го създават в момента.
    Твърдението, че глупаци били тези с парите е неуместо. Когато имаш толкова пари за нова кола и може да си го позволиш, без да правиш компромис с друг фактор от живота си, то тогава може да даваш съвети. Колко са немските дизелаци пред панелките и колко ли са умни тези хора? Мислете преди да слагате етикети.