Last news in Fakti

28 Април, 2020 10:47 7 330 15

Световен гигант е пред фалит

  • airbus-
  • пандемия-
  • коронавирус-
  • финанси

Airbus трябва да намали още разходите

Световен гигант е пред фалит - 1
Снимка: Shutterstock

Един от най-големите производители на самолети – авиационният гигант Airbus, се нуждае от още драстични и незабавни мерки за намаляване на разходите. „С безпрецедентна скорост“ компанията губи пари и новите съкращения няма да могат да бъдат избегнати. Това пише в писмо до 130 000 служители генералният директор Гийом Фори. То е разпратено седмица след като 3000 служители бяха изпратени по домовете им в т.нар. „частична безработица“, подпомогнати със специална помощ от правителствена програма.

„Ще трябва да преминем през нещо много трудно. Ако производствените темпове се намалят изключително бързо, то ще трябва да има нови големи съкращения. Очаквам до няколко години служителите на Airbus да са доста по-малко, отколкото сега“, казва Фори.

По рано от ръководството съобщиха, че планират близо 30% съкращения на производството на самолети в резултат на значителното анулиране на вече сключени договори с редица авиокомпании.


Поставете оценка:
Оценка 1.9 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 капитализма умира

    43 10 Отговор
    Нали бяха много добре и имаха много поръчки след катастрофите на Boeing? Какво стана? И тях ли ще ги купи Китай?

    Коментиран от #4

  • 2 Кокорчо🙄

    35 3 Отговор
    Всички световни гиганти да фалират, нали сега правят преразпределение
  • 3 Последния софиянец

    73 5 Отговор
    И моя бизнес със заведения е пред фалит, ама никой не те пита. Големите играчи си правят игрите, а малкия бизнес който храни народа го духа. През кризата 2009 фалирах и почнах отначало. Тъкмо си стъпих на краката и пак спретнаха криза. През 10 години ни режат главите, а съм вече на 40 години. Е затова младите се ориентират към далавери, щото виждат че няма смисъл от честен бизнес.

    Коментиран от #7

  • 4 Гербав трол

    9 6 Отговор

    До коментар #1 от "капитализма умира":

    Едва ли - китайците с руснаците си разработват собствени самолети. CRAIC CR929, МС21 и COMAC C919. Разработват и собствени двигатели ПД-14 и ПД-35. Просто ще се възползват от спадането на поръчките на Еърбъс и Боинг.

    Коментиран от #13

  • 5 Един там

    26 5 Отговор
    Това е то ЕС и самолетостроене от няколко държави. С военните самолети е същата работа и с всичко, което е кооперирано. Всеки гледа да лапа и никой да не дава. Орташка работа му викат. ЕС е същото нещо. Някои държави само лапкат, а останалите са само територии и потребители. И танк щели да правят няколко държави. И там ще бъде същото чудо.
  • 6 az #Победа75

    14 6 Отговор
    Нормално. ЕС ще бъде маргинализиран, а с това и много от производствата на територията му ще изчезнат. Никой няма да плаче за Еърбус...
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Шекспир

    19 2 Отговор
    Утре да не фалира и завода за нашите ЕФ-ки.Тромпета ще каже на Боко-ми съдете ги и си вземете парите

    Коментиран от #9

  • 9 Байхой

    16 4 Отговор

    До коментар #8 от "Шекспир":

    Не може да фалира нещо, което не съществува.
  • 10 ПЕНКО

    16 4 Отговор
    САЩ И ФРАНЦИЯ ПРЕЧУКАХА " ТУ- 144" ПОЛИТИЧЕСКИ -НЕ ТЕХНИЧЕСКИ / ЗАБРАНА ЗА КАЦАНЕ НА ЛЕТИЩА / - Е СЕГА И БОИНГ И ЕЪРБЪС ЩЕ ЯДАТ К..... !!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #15

  • 11 nono

    15 1 Отговор
    Тук чета само песимистични прогнози.
    ами това се казва комерсиален риск.
    След като правиш бизнес .значи трябват топки.
    само че като гледам европйските бизнесмени за нищо не стават. с две думи
    социализмът се завръща.
    според мен германия вече Г Д Р начело с Мама Меркел
  • 12 Станой от Порой

    4 3 Отговор
    Капитализма "умира" от 1917 г,откакто сифилистика ленин взе властта в Русия,но нещо в последния момент все го спасява.Например смъртта на "социализъма" през 1989 г.Така и сега бавно умира,ни не умира за ужас на всички комунисти и дори другаря ви путин вкара Русия в капитализма,само,че малко по-частен капитализъм....И те тека.
  • 13 Стоян

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Гербав трол":

    Абе, и мен ме удари кризата,нема да мога да си сменя мерцедеса,стар е,вече на 4 години. ама Лада нема да си купя,ще чакам по-добри времена.
  • 14 Blackthorn

    3 0 Отговор
    Да фалират! Бойнг и те! Самолетите са огромен замърсител на въздуха. Виждате колко по-чисто е небето от два месеца!
  • 15 ннн

    3 3 Отговор

    До коментар #10 от "ПЕНКО":

    Глупости руската некадърност си затри ту144 след като падна по време на авиоизложение и изтрепа едно френско село! А дори в ссср пътниците не са издържали на мъчението да пътуваш и са го ползвали предимно за поща! А еърбус и да фалират пак ще произвеждат под друго име европата няма да остави самолетостроенето, вече няма нормални хора които да искат да се возят на нещо китайско, а камо ли да летят, колкото до руснаците там е мъка, както самите те казват колкото и зле да си настроен отидеш ли в челябинск виждаш че е още по-зле!