6040

IAB Форум България 2013 ще премине под мотото I Love Digital

  • iab форум българия 2013-
  • под мотото-
  • i love digital

На 5 март 2013 София ще бъде домакин на третия IAB Форум България, в който ще вземат участие над 20 български и международни специалисти в областта на дигиталната реклама. Тази година събитието ще премине под мотото „I Love Digital“ и отново ще събере на едно място представители на рекламодатели, рекламни и медийни агенции и медии, за да видят, чуят и споделят най- новото за най- динамичния маркетинг свят.

Първият панел на събитието ще хвърли поглед към съседни и по - далечни пазари. Представители на националните IAB асоциации, съответно Габриела Степанович, изпълнителен директор на IAB Сърбия и Ендре Сомоги, управител на Унгария, ще представят успехите и предизвикателствата, с които се сблъскват съответните пазари. Участниците в събитието ще разберат директно от мениджъра на програмата за саморегулация за поведенческа реклама в Европа, Йонел Нафтаналия, какво прави IAB в областта на саморегулацията, за да защити по- добре потребителите.

Вторият панел ще премине под знака на числата и ще акцентира върху резултатите от поредната вълна на националното проучване за приходи от онлайн (вкл. мобилна и видео) реклама, като ще се опита да даде и оценка за разходите за реклама в социалните мрежи и в SEM. От своя страна, Камила Нигматулина от IHS Screen Digest ще представи данни за тенденциите в Централна и Източна Европа, касаещи видео реклама и свързани устройства.

Третият и четвъртият панел ще се фокусират върху многообразието на форми и канали в дигиталната реклама, както и върху използването на различни похвати за оптимизиране на резултатите. Участието на представители на агенции, компании от сферата на FMCG и медии са сред предпоставките за добра дискусия за изграждане на успешни маркетинг стратегии. Thinkdigital, Нова Броудкастинг Груп, Нет Инфо.БГ, Httpool, Publicis Cybermark и „Победа“ АД са само част от компаниите, които ще споделят своя опит с участниците във Форума.

В петия панел ще се говори за измеримостта на рекламата и комуникацията в Интернет, по- специално възможностите за измерване на успешността на дадена кампания, като реални примери ще представят медии и доставчици на услуги като Икономедиа и AII Data Processing.

Организаторите от IAB България обещават да обявят още интересни лектори в дните до събитието, а вие все още можете да се присъедините към списъка с партньори или участници в IAB Форум България 2013.

Регистрацията за събитието ще бъде отворена до 03 март 2013 на адрес http://forum.iabulgaria.bg

Сребърен спонсор: Thinkdigital
Бронзов спонсор: Девин, Nestlé
Домакин на панел: Httpool
Performance партньор: EasyAds.bg
Social партньор: OCA Marketing Solutions
Златни медийни партньори: JOBS.BG, Дир.БГ, Инвестор.БГ, Мейл.БГ, Нет Инфо, Нова Телевизия, Санома Блясък България и Резон Медиа
Сребърни медийни партньори: 3bay.bg, Actualno.com, BG Maps, Expert.bg, News.bg, 24 часа и Труд
Медиен партньор: БГ Реклама, NewTrend.bg


 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА