2 5496

"Еърбъс" пак изпреварва "Боинг"

  • боинг-
  • еърбъс-
  • самолетостроене-
  • въздушен транспорт

Сравнението на резултатите на двете компании обаче е трудно, тъй като "Боинг" премахва от списъка си с поръчки всички предишни продажби, които са станали несигурни и е малко вероятно да бъдат изпълнени

"Еърбъс" пак изпреварва "Боинг"  - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Месечните данни на двата най-големи авиоконструктура "Еърбъс" (Airbus) и "Боинг" (Boeing) за май показват, че европейският гигант ("Еърбъс" - бел. р.) все още изпреварва своя американски конкурент по поръчки от началото на годината и е постигнал по-големи обеми в производството си, информира ДПА.

От началото на годината "Еърбъс" е доставил 237 самолета за граждански полети докато в същия сегмент "Боинг" изостава с едва 165 самолета.

"Боинг" обаче се надява скоро да получи одобрение да възобнови доставките на своя "787 Дриймлайнер" (787 Dreamliner), което може да започне да коригира този дисбаланс.

Сравнението на резултатите на двете компании е трудно, тъй като "Боинг" премахва от списъка си с поръчки всички предишни продажби, които са станали "несигурни" и е малко вероятно да бъдат изпълнени. "Еърбъс" не оповестява публично тази информация от списъка си с поръчки.

Поръчките на "Боинг" през май включваха предварително обявената покупка от германския авиопревозвач "Луфтханза" (Lufthansa) на седем товарни самолета "777 Еф Екс" (777FX), два текущи модела "777 Еф" (777F) и седем 787-9.

Поръчките на "Еърбъс" през същия месец включват четири A350-900 за "Търкиш еърлайнс" (Turkish Airlines), както и шест "А320 нео" (A320neo) и два "А321 нео" (A321neo) за авиационната група "Ай Ей Джи" (IAG), която е собственик на "Бритиш Еъруейз". Също така неидентифициран клиент поръча най-малкия реактивен самолет в продуктовата линия на компанията - A220-100.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 8 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хаха

    10 16 Отговор
    Сухой Суперджет е бъдещето.Скоро ще достигнат до пет произведени на година.Средно два падат тъй че три остават.

    Коментиран от #3

  • 2 МИГ 21

    15 3 Отговор
    БОИНГ 737 още ли летят?
  • 3 Матрософ

    6 9 Отговор

    До коментар #1 от "Хаха":

    Бъдещето е руският Т-999 - летящ танк с ядрен двигател!
  • 4 🐘🐘🐘

    5 7 Отговор
    МС-21 ЩЕ бъде новият лидер на пазара . Китайците ЩЕ поръчват с хиляди . И Индия , Иран , Севена Корея и Венецуела ЩЕ поръчват . ЩЕ , ЩЕ , ЩЕ ...

    Коментиран от #5

  • 5 Матрософ

    5 6 Отговор

    До коментар #4 от "🐘🐘🐘":

    Вчера Си е поръчал 1500 броя Т-999! Руснаците са назначили 100 000 души.
  • 6 Двата най-големи

    1 0 Отговор
    Авиоконструктора! Неграмотно написана статия.