Нов ремонт на „Тракия”, затворените участъци стават четири

9 Октомври, 2025 10:36 1 989 28

  • ремонти-
  • движение-
  • ам тракия

Какво е състоянието на обходните маршрути

Нов ремонт на „Тракия”, затворените участъци стават четири - 1

От днес нов участък от автомагистрала „Тракия” е с ограничения заради ремонтни дейности. Започва цялостна подмяна на асфалтовата настилка в област Стара Загора. Ремонтът се извършва от 208 до 218 километър, като трафикът ще преминава двупосочно в едно от платната, съобщи Нова ТВ.

С този участък затворените по магистралата стават общо четири – в Софийско (24-33 км.), Пазарджишко (90-98 км.), Старозагорско (208-218 км) и в района на Сливен (262-273 км.).

„Трафикът ще преминава двупосочно в платното в посока София. Сменяме изцяло асфалтовата настилка, извършваме отводнителни дейности. Ще бъдат обновени маркировката и знаците”, посочи в ефира на „Здравей, България” инж. Ивайло Донев от Областното пътно управление - Стара Загора.

По думите му обходният маршрут през пътен възел Чирпан-изток е в добро състояние. Идващите от София ще бъдат пренасочвани по него – на 184 км. Или по път II-66 до Стара Загора. „Идващите в посока Бургас от Хасково и Стара Загора могат да ползват път I-5 Стара Загора-Казанлък и I-6 Казанлък-Бургас”, каза още инж. Донев. Той увери, че в участъка от магистралата ще се работи ежедневно, като прогнозната дата за отварянето на обновената отсечка е 31 октомври.

Часове в задръстването на магистралата или алтернативно преминаване през път в окаяно състояние, осеян с огромни ями? Този въпрос стои пред шофьорите, които преминават през ремонта в Софийско. Оказва се, че единственият обходен път през Вакарел прилича на истински лунен пейзаж, който особено при дъжд и лошо време е и опасен.

„По републиканския път I-8 започна ремонт през далечната 2006 или 2009 г. Участъкът е бил подготвен за ремонт и оттогава е с дупки. Сега е подписан договор за основен ремонт на отсечката от Нови хан до Костенец. В момента се изготвя технически проект”, обясни директорът на Областно пътно управление – София инж. Румен Сачански.

„Вече 16 години чакаме този участък. На няколко пъти бяха обявявани обществени поръчки, но нямаше финансиране”, отбеляза Тони Кацаров, който е зам.-кмет на община Ихтиман.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 3 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Да я

    9 2 Отговор
    затварят цялата, ясное е че България приключи курса, тотално.

    Коментиран от #2

  • 2 Еврото идва

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "Да я":

    Възраждане си отива.
  • 3 Как се прави

    3 4 Отговор
    Имате 2 ленти + авариина в посока. товст общо шест ленти.
    Ми ползвайте две ленти в едната посока и две ленти в другата посока и ще ремонтирате две ленти !

    Чаткате ли строители !

    Ползвате една лента от насрешното платно и една от текущото.
    и си ремонтирайте.

    Коментиран от #4, #5, #7

  • 4 НИКОЙ В БЪЛГАРИЯ

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Как се прави":

    не знае как се затваря път за ремонт. Оставено е знаците да се поставят от изпълнителя, а той от работниците. Така работника слага знака и започва да копае зад него. какво толкова че е скоростна лента на магистрала?
    За фуния не са и чували. Или за предупреждение километри преди ремонта и постепенно отбиване на трафика.

    Коментиран от #6

  • 5 Шоп

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Как се прави":

    Ей разбирач как се подменя отводняване само на една или две ленти? Плещите си колкото да не заспите
  • 6 Шоп

    0 3 Отговор

    До коментар #4 от "НИКОЙ В БЪЛГАРИЯ":

    И ти си като по-горния професор. И двете които си споменал са факт!

    Коментиран от #8

  • 7 Пълни

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Как се прави":

    глупости. Когато се прави ремонт на участък, той е в едната посока, за да може всички платна да се ремонтират. Затова се затваря, и се пуска в насрещното, двупосочно движение. Ако се спазват знаците и ограничението, никакви проблеми няма да има. На 2 - 3 км. преди участъка слагат знаци, че става двупосочно, ама няма кой да ги гледа. Бързат да минат напред, и като се набутат в тясното, тапата е готова.

    Коментиран от #9

  • 8 кое е факт?

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Шоп":

    Има ли светещи табели 5 км и 3 км преди ремонта да указват коя лента ще се затваря и трябва да се напусне? Има ли подсещащи знаци да се напуска лентата във фунията още преди да се стигне тапата? Неможачи.
  • 9 В Унгария може

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "Пълни":

    А тук не може що бе професоре ?

    Ремонтираш две свободни ленти.

    Коментиран от #10, #13

  • 10 по ГОСТ

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "В Унгария може":

    не може да се затварят само две ленти.

    Коментиран от #14

  • 11 Начо

    5 2 Отговор
    Мгистралите на ГЕРП пак гласувайте за тях,Борисов и сие вместо да са в камуша те пак управляват финансите към касичките

    Коментиран от #12

  • 12 праф си

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Начо":

    Да се затвори магистралата след Пловдив и да се изрине! Искам си пак да пътувам по цяла нощ до морето и да не знам на кой свят съм когато пристигна на Китен.

    Коментиран от #18

  • 13 Може

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "В Унгария може":

    ... ама кога слагат кръпки. Като се прави ремонт, не става. На м-ла Марица, преди пътния възел за Хасково, правиха ремонт, платното го бяха изкопали на 2 метра и повече, под нивото. Къде ще буташ да караш, между багери и фадроми.
  • 14 Погледни снимката по горе и прецени

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "по ГОСТ":

    Ползваш четири ленти по две в посока !
    И ремонтираш авариината и средната лента.

    Не затваряш а отваряш две ленти.
    Виж цялата картинка

    Коментиран от #19

  • 15 а кога ще ремонта на ремонта?

    2 3 Отговор
    ремонт на ремонта и после пак ремонт

    яко крадене пада от тая магситрала

    Коментиран от #17

  • 16 снимат ли камерите?

    1 2 Отговор
    средната скорот добре ли се движи? караш ли много във аварийната лента при тия ремонти

    които кара във аварийната да го глобят сега

    Коментиран от #27

  • 17 Добре

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "а кога ще ремонта на ремонта?":

    Затваряй и целия международен трафик през пътя СОФИЯ - ВАРНА за СВИЛЕНГРАД
  • 18 ей кеелеш

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "праф си":

    каква работа имаш на морето?

    дядо ти едно време ставаш по сред нощ за да пътува , вие сега искате за 2 часа и хоп да сте на морето

    ами не става
  • 19 Какво

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Погледни снимката по горе и прецени":

    да ти гледам на снимката.
    Ще се въртят едни с машини, работници, и още нам си кво, някой да надува покрай тях, със 160.
    Кой малоумник ще го допусне това ???

    Коментиран от #23, #24

  • 20 оня с коня

    4 0 Отговор
    то цялата държава е за затваряне , а не само магистралата !
  • 21 оня с коня

    2 0 Отговор
    Като се събудиш е добре да се сетиш кой управлява кoчинaта и да ги зaплюеш ,което е добро начало за деня
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Чудно как да стане

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Какво":

    Натоварен трафик и табела ремонт на пътя с ограничение 90км. ще караш с 160 ? и пред теб трафик а ти си в една лента.

    Помисли преди да напишеш нешо.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Средна скорост

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "снимат ли камерите?":

    Тя е създадена за по бедните. Богатите тя не ги касае ! те си плащат глобите и продължават.

    А средната скорост отнема свободата на шофиране, начина по който се изпреварва също се променя и прави рискови ситуации. Разбери че, за да не предизвикваш ПТП е нужно ускорение < Разлика в скоростта >

    А повечето шофьори надявам се не и вие изпреварват с разлика 2-3 км в час. от непрофесионални шофьори !Това носи сериозер ниск за ПТП

    Ако ме разбираш.
  • 28 боико борисуф

    1 0 Отговор
    след даи и апи трябва да се закрие
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове