Уникално за страната ни предложение за работа се появи тези дни. Българска компания наема човек за една от най-желаните професии в цял свят – "експерт по съня". Той ще има задачата да изпробва и оценява различните матраци, предлагани от фирмата, срещу брутна месечна заплата от 2000 лева. Служителят ще оценява матраците във видеа, в които описва всеки модел.
Всяка вечер той ще спи на различен матрак, който ще бъде доставен в дома му през деня. Неговата задача е да даде изчерпателна информация за характеристиките на продукта и за качеството на съня, което той осигурява. Видеопрезентацията пък може да бъде заснета с обикновен смартфон.
Избраният за позицията ще премине едноседмично обучение, по време на което ще получи подробна информация за матраците, за да се превърне в професионален оценител.
"Идеята е този човек да даде обективно, но и професионално мнение кой модел е добър и кой не чак толкова", обясни управителят Теодор Боев пред "Труд". Той споделя още, че компанията е успяла да се наложи с иновативен и нестандартен маркетинг, макар че е на пазара само от няколко години.
Боев признава, че идеята е взаимствана от популярен сайт за резервации, който преди време предложил щедро възнаграждение за сходна позиция – експерт, оценящ качеството на услугите, като прекарва по една нощ в хотели по целия свят. След извършена проверка се уверили, че никоя компания у нас няма подобна позиция.
"Като специалисти в бранша смятаме, че това, което хората търсят, е независимо мнение, а не просто реклама", коментира управителят.
Съвсем очаквано, интересът към позицията е висок. Само за първите 24 часа от обявяването й са се записали близо 30 кандидати. Единственият недостатък на предложението е, че работата не е постоянна, а само за два месеца. В компанията са изчислили, че това е необходимото време, което ще е нужно за оценка на всичките им продукти.
21 Май, 2017 18:36 8 757 12
Да изкараш 2000 лева, докато спиш? Може!
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
18:40 21.05.2017
2 jareto
18:56 21.05.2017
3 маркет
И кое му е обективното и професионалното, като фирмата му плаща за това и го "обучава", кое хубаво и кое не !?!? Имаше подобни "работи" последно за една девойка, която тестваше дивани, но там информацията е обратна само за фирмата с цел подобряване на качеството, а не за реклама към клиентите! Не е ли безумно фирмата да обучава даден работник, кой матрак е качествен да му плаща за това после той да обяснява в рекламни видеоблокове на клиентите. Нека клиентите кажат, кой матрак става или не, ама фирмите бягат от такива оценки. Пробвайте да напишете напр. в емаг където имат система за оценки лошо мнение и ще видите дали, ще излезе, вероятността е минимална.
Хобава идея но побългарена и по скоро за реклама, колко сме креативни видиш ли! Да направят так, че клиентите да получават истинска информация а не такава през "филтър" !
Коментиран от #11
18:56 21.05.2017
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 незнайко
19:24 21.05.2017
6 Гад
20:37 21.05.2017
7 Българин Враца
21:59 21.05.2017
8 джо матрака
по ми е интересно как ще преценят че кандидата разбира от матраци
и дали ще даде еднакво мнение ако след 20 дена му дадат някой от първите матраци
06:33 22.05.2017
9 кандидатка
06:35 22.05.2017
10 Morgoth
09:31 22.05.2017
11 Morgoth
До коментар #3 от "маркет":
Абсолютно вярно - емаг затриват лошите мнения. Затова на продуктите им обикновено няма никакви. Има обаче и сериозни сайтове като букинга - там да изкараш 8 от 10 значи си супер, а коментарите са много и доста информативни.За матраци обаче няма никъде достатъчно коментари така че ходиш на няколко магазина от тези дето продават по няколко марки. Лягаш на всички които са изложили и питаш консултантите. Някои от тях са пълни ментета и не знаят нищо, други си продават марката за която са им платили, но трети ти дават качествена информация. Само трябва да ги разпознаеш ;)
09:37 22.05.2017
12 Българин Угърчин
19:42 19.11.2017