Last news in Fakti

12 Ноември, 2017 15:46 3 139 5

Усилено строят трасе от магистрала "Струма"

  • строеж-
  • струма-
  • магистрала

Над 150 човека и около 120 машини - багери, булдозери, валяци, грейдери на фирма "Агромах", работят по трасето на автомагистрала „Струма“ в участъка между Благоевград и Крупник.
Строителството на лот 3. 1 стартира преди два месеца и на обекта се работи изключително интензивно. В началото на обекта - до Благоевград, е извършено разчистване на площадката, изпълняват се изкопни и насипни дейности, изграждат се водостоци, селскостопански пътища и т. н., съобщава в. „Струма“
Над 500 000 м2 е обемът на разчистените площи в сервитута на пътя, а над 95 000 м3 е количеството на вече изкопания хумус по трасето. Изкопите на земни и скални почви са над 150 000 м3. Изграден е и насип от основата на трасето в обем от 65 000 м3.
В момента се работи и по прокарването на над 9 км временни пътища за достъп до обекта, обходни маршрути, пътища за доставка на основни строителни материали. Подготвят се и площадките за големите съоръжения по дължината на трасето в първия участък.
Общата дължина на лот 3. 1 от АМ „Струма“ е 12, 6 км. В участъка между Благоевград и Крупник ще бъдат изградени 2 пътни възела и 20 големи съоръжения - мостове над реки, подлези и надлези. Очаква се обектът да е завършен през есента на 2019 г.
Участъкът между Благоевград и Крупник от АМ „Струма“ се изгражда със средства от Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г., която се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет.
Тази седмица Европейската комисия одобри проекта за изграждане на 40 км от АМ „Струма“ в участъците Благоевград - Крупник, Кресна - Сандански и тунел „Железница“. Общата стойност на отпуснатите средства от Кохезионния фонд на ЕС е 628 млн. лв. Националното съфинансиране е 111 млн. лв.
Строителството на лот 3. 1 Благоевград – Крупник стартира на 31 август 2017 г. През септември миналата година започна изграждането на лот 3. 3 Кресна – Сандански и физическият напредък на обекта е около 50%. В момента се провеждат обществените поръчки за изграждането на тунел „Железница“, с прогнозна стойност 250 млн. лв. Срокът за подаване на офертите е до 17, 30 ч. на 27 ноември т. г. Те ще бъдат отворени в 14 ч. на 28 ноември. Участъкът е разделен на три лота, а срокът за изпълнението им е 3 години.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Буко Баламата

    3 7 Отговор
    Много интензивно се работи и до 2048г ще стане.
  • 2 Гост

    3 4 Отговор
    Ако някой може да го направи предсрочно това е AGROMAH. Този участък ще стане поне три месеца предсрочно.
  • 3 простия

    14 4 Отговор
    250 милиона без ДДС за 2 километра тунел?!? Това драги зрители може да се случи единствено и само в република България. За сравнение тунелът Lærdal в Норвегия той е с дължина от 24.51 км и струва 211 милиона лв. с ДДС. или 15 пъти по-скъпо на км. Но няма страшно разликата от парите ще се 'откраднат' за създаване на още по-висок стандарт на живот на нашите държавни управници и техните сателити!!! Радвай се народе 2023 г. ще си имаме най- скъпия тунел в светът!!! Честито. :(
    http://nbox.bg/scandal/item/14985-tunelat-zheleznitza-15-pati-po-skap-ot-laerdal-v-norvegiya.html

    Коментиран от #4

  • 4 Ужас

    9 3 Отговор

    До коментар #3 от "простия":

    Същото е и с цената на километър магистрали, квадратен метър при санирането излиза колкото ново строителство, съотношението цени-заплати е убийствено за хората. Това сие чист ГЕНОЦИД. ПО ЗЕЛ СМЕ ОТ ДИКТАТУРА.
  • 5 пено

    2 0 Отговор
    Мислия че Агромах притежава най много строителна техника,от всички строителни фирми!Нормално е да се справят предсрочно и с тунел Железница!!!
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове