Ангел Джамбазки: Достатъчно „мон шери“, „мон амур“, „мон дьо“, достатъчно „тука всички парле-ву франсе“!
Това казва в своя позиция относно издевателството над българските превозвачи българският представител в Европейския парламент и заместник-председател на ВМРО – Българско национално движение Ангел Джамбазки.
Време е да защитим високо и ясно българския национален интерес в Съюза, чийто Съвет председателстваме. Наистина високо и наистина недвусмислено. Допълва още той.
Припомняме, че именно Джамбазки е представителят на България в ЕП, който пръв от много време насам говори за тези готвени капани и поредните двойни стандарти към хората от Източна Европа. Именно той оглави за България инициативата „Общоевропейски съюз“, по известна като „Равно заплащане за равен труд“, която има за цел не да се въвеждат нови рестрикции към страни като България, Унгария, Румъния и т.н., а да се постигне изравняване на заплащането във всички сфери.
Ето и пълния текст на позицията на Ангел Джамбазки:
Достатъчно „мон шери“, „мон амур“, „мон дьо“, достатъчно „тука всички парле-ву франсе“. Ама повече от достатъчно. Достатъчно кривене, достатъчно угодничене, достатъчно подмазване, достатъчно снишаване „пред чужденците“.
От времето на „Криворазбраната цивилизация“ на Добри Войников, през „дипломацията на снишаването“ на правешкия Ришельо, през „преговорния процес“ на „мадам Йес“, която такива преговори за членство на България в ЕС извъртя, че останахме без реактори, зеленчукопроизводство, животновъдство и прочее, та до ден днешен. Рядко случваме на достойни политици и дипломати, които да се държат достойно пред чужденците. От русофилите насам все някой клечи я пред американското, я пред английското, я пред руското посолство. За турското е ясно.
Днес е времето да се отстоява ясно, любезно, но твърдо българският национален интерес. Но сега вече никой няма право на това вечно шикалкаване и измъкване. Сега вече измъкване няма. Сега вече трябва ясно самоопределение на всеки български политик – защитава ли интересите на над сто петдесет хиляди български граждани или не.
Ясно, просто и еднозначно.
Става дума за ясна позиция и остра съпротива срещу скандалните предложения на президента Макрон, разбира се. Предложения, които еднозначно и неприкрито целят няколко неща в следния порядък:
1. Да създадат административни, непазарни, анти-пазарни пречки пред източните предприемачи и превозвачи, в това число българските такива.
2. Да фалират българските превозвачи и предприемачи.
3. Да привлекат работниците и да ги направят гастарбайтери.
Макрон ни казва: „Аз ще работя на вашия пазар, но вие няма да работите на моя“. Бабин хубавец.
Това е целта. Просто и ясно. Никакъв социален дъмпинг. Говорим само и единствено за нагло, лицемерно, нахално крадене на бизнес. А наглостта е впечатляваща. В един и същи пакет документи се гони българският бизнес от Западна Европа и се либерализира българският пазар за автобусни превози.
Тоест, те ни казват: „Ние ви пъдим от нашите пазари, но за сметка на това вземаме вашите“.
Е кажете сега, не са ли добри? В нахалството.
В нашия случай говорим за повече от седемнадесет процента от БВП на България. За работните места и хляба на повече от сто и петдесет хиляди българи, пряко работещи в транспорта. Да не говорим за целия страничен бизнес на спедитори, застрахователи, доставчици, монтьори, рекламисти и прочее.
И иначе ви говорят за повече Европа, за единство в многообразието, за равенство и братство, а се опитват да оставят без хляб повече от сто и петдесет хиляди български семейства. И тези лицемери имат нахалството да ни говорят за евроскептицизъм.
Затова българското правителство трябва да втвърди тона. Рязко. Свърши времето за лиготии, попипвания и пощипвания. Моите уважения, но не е работа нито на министъра на транспорта, нито на министър-председателя да се присъединяват към протеста.
Тяхната работа, задача, задължение е да правят политика. Да търсят съюзници.
Време е българското правителство да се размърда, да преговаря активно за блокиращо малцинство в Съвета, да произнесе думата „вето“. Достатъчно много време беше проспано и пропиляно в имитация на политика и в празни приказки.
Тук вече говорим за защита на поминъка и хляба на десетки хиляди български семейства.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Танас
11:41 17.05.2018
2 onq s konq
Коментиран от #5, #11
11:51 17.05.2018
3 Гост
Коментиран от #7, #14
11:54 17.05.2018
4 жалко
11:54 17.05.2018
5 Иванов
До коментар #2 от "onq s konq":
Те обичат само африканци.11:57 17.05.2018
6 Марко
12:11 17.05.2018
7 onq s konq
До коментар #3 от "Гост":
Май не разбираш че зад хладната фраза "адекватно заплащане" се крие РЕАЛНО ЖЕЛАНИЕ НА ФРАНЦИЯ ДА СЕ РАЗПРАВИ С КОНКУРЕНЦИЯТА ОТ ИЗТОК И ДА УНИЩОЖИ ТРАНСП. БИЗНЕС?Било неадекватно нашето заплащане...АМИ БЕЗ НЕГО и РАБОТНИКА НА БОРСАТА БЕЗРАБОТЕН?Не съм вътре в нещата конкретно за междунар. транспорт,но по логика си мисля че както при земеделието размера на ЕВРОСУБСИДИИТЕ изплащани на нашите и западните земеделци са В ПЪТИ РАЗЛИЧНИ ,така и в случая БОГАТА ФРАНЦИЯ може да си позволи далече по-големи ДОПЪЛНИТЕЛНИ СУБСИДИИ И ПООЩРЕНИЯ НА ТРАНСП. СИ ФИРМИ за разлика от нас.От тук следва и разликата в заплатите на шофьорите.12:11 17.05.2018
8 патриотъ
13:56 17.05.2018
9 Иван
Но няма как основното зплащане да бъде еднакво и не може и да бъде. Това са глупости и неправилни журналистически писания и противоречи на основни пазарни принципи.
Това е все едно да идат в Китай и да кажат там, че правят нещо на много ниска цена и затова френските фирми ще фалират. Поради горните причини се мъчат с промяна вевро законодателството да въвадат изисквания като например, шофьорите да спат на мотели. Това ние не го разбирам, защото заради 5-ти лева повече сме готови да спим и на улицата. Хората искат в страните им да има ред за разлика от нас. Това всъщност не е насочено толкова срещу българските, най-вече полските превозвачи на първо място. В крайна сметка така с такъв протекционизъм трудно ще стане трябва да се намери някавква златна среда, защото нито е правилно българските шофьори да са като скотове по 3 седмици и да пикаят по улиците им, нито пък е правилно те по такъв начин да се опитват да се опитват изкуствено да поддържат висок социален статус чрез протекционизъм, защото този балон ще се спука в един момент. Така, че не може хем сърби хем боли. Като са толкова ербапи да си поръчват техния бизнес само на западни превозвачи а не щом видят дестинация или произход източна европа спедиторите първо да питат месния си контрагент за цена с източноевропейски превозвач.
Коментиран от #12
17:11 17.05.2018
10 ооооооо
Джендърското ни правителство да не се прави на хубаво, ами да работи в това направление.
Стига прегръдки, целувки, лизане! Вижда се, че това не помага.
22:26 17.05.2018
11 мдааа
До коментар #2 от "onq s konq":
нас всички ни мразят...
и имат право.
спомнете си за ония 80 %
22:28 17.05.2018
12 въх
До коментар #9 от "Иван":
...да спат на мотели. ..въх, до сега можеха 70 години да спят в кабини, автомобилните фирми - производители на камиони продължават да правят кабините лукс, обаче Макарона се прави на интересен?! Утре ще падне от власт и никой няма да се сеща за него, като наш Бойо!
Аман от боклуци!
22:35 17.05.2018
13 бай муро
08:35 18.05.2018
14 венци
До коментар #3 от "Гост":
Бай Муро,що не вземеш да ме хванеш за куро?22:33 18.05.2018
15 Ник Гешев
18:11 19.05.2018