ФАКТИ.БГ

Половината от лицензираните автобуси са без колани на седалките

АПИ ще съди фирмата ремонтирала пътя убиец край Своге

Публикувана: 27 Август, 2018 09:10
13 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1330
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Половината от лицензираните автобуси за междуградски превози са без колани на седалките, съобщи новият директор на Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” Бойко Рановски в ефира на Нова телевизия. Според него общият брой на лицензираните автобуси е около 13 хил., като половината от тях ще трябва да монтират нови седалки, на които ще могат да се поставят колани.

Общият брой на автобусите са 23 хил., 15 хил. са без колани, но не всички от тях са лицензирани за междуградски превози, поясни шефът на ИААА.

Той добави, че през септември ще се гледа законова поправка, която да задължи превозвачите, притежаващи стари автобуси да монтират колани, а също така и видео регистратори в салоните на превозните средства.

Автобусът, с който стана трагедията край Своге, е трябвало да мине преглед до 5 август. На въпрос какво трябва да се направи за ниското сцепление на асфалта в участъка от пътя Бойко Рановски отговори, че не иска да изземва правомощията на колегите си от МРРБ и АПИ. Още от миналата година е имало сигнали за състоянието на шосето.

От днес сутринта се прави проверки за наличието на колани на автобусите по автогарите в страната.
АПИ ще иска по съдебен ред фирмата ремонтирала пътя убиец към Своге да изпълни гаранцията. Това съобщи председателят на УС на пътната агенция инж. Светослав Глосов в ефира на бТВ. Не можем да прескочим процедурите, добави той.

„Банковата гаранция е освободена още преди година, защото договорът е по стандартите на ФИДИК. Гаранционният срок продължава съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ)”, обясни още Глосов. По думите му, ако АПИ предприеме действия за отстраняване на дефектите на опасния участък, средствата ще трябва да се изискват след това по съдебен ред от фирмата изпълнител на проекта за ремонта на пътя.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Бай
1 Отговор
Това са пълни глупости колана прави камшичестия удар и ти чупи врата !!!Като запалихме фаровете и се бесем с коланите нали намаляваха жертвите но гражданската отговорност не спира да расти данните са на кой как му изнася!!!

Коментиран от #12


Оценка:
-4 +12

ба ли го
2 Отговор
Как ли оцелях 45 години да не си слагам колана в автобуса???

Коментиран от #13


Оценка:
-3 +12

1234
3 Отговор
Герб скоро ще искат колани и във влака... А забравих че не може защото ние нямаме пътническо бдж, и всичко е по автобусите и по лоши пътища.. Видими резултати

Оценка:
-4 +9

йейърбиег
4 Отговор
йейърбиези ще има ли

Оценка:
-0 +4

mom4eto
5 Отговор
Когато управляват ББ и ЦвЦв не ви трябват колани :)

Коментиран от #6


Оценка:
-4 +6

МAJЛЕТО
6 Отговор

До коментар #5 от "mom4eto":


Които и да са на власт , тоЯ прос народ няма А съ уПРАВИ

Оценка:
-0 +5

Пешо
7 Отговор
Първо трябва да осъдят министър Нанков и хората му, които са приели пътя след ремонта. А фирмата няма да я осъдят - коя фирма са осъдили? Прах в очите, шум в ушите.

Оценка:
-2 +4

.....
8 Отговор
Да, без колани са, а има и много раздрънкани автобуси, но по-добре пишете, че половината и повече пътища са без нормални мантинели и прегради. Как ли ще помогне колана, ако отдолу е пропаст?!

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +5

bank
9 Отговор

До коментар #8 от ".....":


То, че няма мантинели и маркировка, ами направили и едни канавки, като напоителен канал...

Оценка:
-0 +3

Lol
10 Отговор
Така ли не разбрахте, че това е целта и политиката на управляващите да ни унищожават малко по малко, да измираме, да остава само некачествения материал-малцинства, стари, неграмотни хора, които лесно се мачкат и манипулират. Цялата система е създадена така, че да води към създаване на едни роби и който оцелее оцелее

Оценка:
-0 +1

барбалан
11 Отговор
Като са стари автобусите и нямат колани и съответно техническа възможност за поставяне и нежелание на собственика за смяна на седалките, тогава им ограничете скоростта с -20км под разрешената за съответната категория път и МПС, нали поне имат скоростоограничители... задължително ги маркирайте ясно с големи букви със светлоотразителни лепенки "БЕЗ КОЛАНИ" върху автобуса и отбелязано на регистрационния талон и на превозния билет, пък нека тогава пътника сам да избира дали да се вози в такъв автобус... От някъде трябва да се започне с решаването на този проблем бе хора, стига вече жертви и нехайство....

Оценка:
-0 +2

Дан
12 Отговор

До коментар #1 от "Бай":


Бай Ганьо си е Бай Ганьо.
Обясни по-подробно за "камшичестия" удар, че нещо не те разбирам.
Само ще ти кажа, че откакто са измислени три-точковите колани, жертвите от катастрофи са намаляли двойно в световен мащаб.
Аз лично съм преживявал две катастрофи при които единствено колана ме е спасил от тежки травми или смърт.

Оценка:
-0 +0

Дан
13 Отговор

До коментар #2 от "ба ли го":


Колко пъти си преживявал катастрофи в автобуса?
То и хората от злопоучния автобус са оцелявали много години без колани, но виждаш сега къде са.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Алекс Алексиев
Алекс Алексиев с коментар за последните атентати на Запад.
Радикалният ислям надделява заради криворазбрана толерантност. Турция се обръща срещу Запада."

Още бисери
ТОП 5