Last news in Fakti

7 Март, 2012 07:49 757 2

ВМРО срещу поскъпването на „Синята зона” в София

  • сос-
  • вмро

ВМРО оценява като ненавременно увеличението на цената, обхвата и работното време на режима за платено паркиране в столицата, известен като „Синя зона“, съобщиха от пресслужбата на партията.

Предложеното от управляващите увеличение ще засегне необосновано и необмислено стотици софиянци и гости на столицата във време на криза. Същевременно качеството на „услугата” платено паркиране няма да се промени съществено.

То ще се гледа днес на заседание на Столичния общински съвет.

ВМРО допуска евентуално увеличение на цената, обхвата и работното време на режима за платено паркиране, само и единствено ако Столичната община изпълни следните условия :

1. довършването и пускането в експлоатация на всички метролъчове, минаващи през центъра на града. Така на столичани и гостите на града ще бъде осигурена възможността да пътуват бързо и сигурно през града в основните направления и ще им бъде дадена възможност да заменят автомобилите си с по-удобен транспорт;

2. изграждането и довършването на общинските буферни паркинги по крайните метростанции с достатъчен капацитет;

3. Изграждането на бус-коридори, посредством гумени ограничителни ленти, по всички основни маршрути на градския транспорт в центъра на града, което ще позволи висока скорост и избягване на задръствания.

Предложеното от управляващите увеличение на „Синята зона” няма разумни финансови разчети и обяснения. Единствената последица от това увеличение ще е събирането на повече средства в т.нар. „Център за градска мобилност”, част от които отново ще изчезват мистериозно, а друга ще бъде излята в проблематичната част от градския транспорт – автотранспорта.

Този сектор от масовия градски транспорт на столицата, обаче, се нуждае от далеч по-добро стратегическо планиране.

ВМРО има своите конкретни предложения от години.

Общинският съветник от ВМРО Ангел Джамбазки многократно е поставял въпроси в Столичния общински съвет за липсата на директна автобусна линия от Студентски град до централните жп и автогари, за проведените конкурси за концесии на линии в градския транспорт, за регламента, дейността и законовите основания, на които в града оперират т.нар. „маршрутки” и т.н.  

Преди година пък ВМРО в София предложи вместо да се демонтира железопътното трасе към гара „Пионер”, то да бъде заменено с „широк” трамвай или друг тип релсов градски транспорт. 

Тогава държавата и общината пренебрегнаха предложението и прибързано демонтираха трасето с обещания за облагородяване. Близо година по-късно мястото на релсите продължава да пустее.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПОДДРЪЖНИК

    0 0 Отговор
    КАЖЕТЕ ИМ ГО НА ТИЯ НЕОБРАЗОВАНИ КАЛЪФИ ! ТЕ ГОРКИТЕ ТАКА СА СЕ УВЛЕКЛИ В КРАЖБИ ЧЕ ВЕЧЕ НЕ СЕ УСЕЩАТ КАК ОТ СТРАНИ СИ ЛИЧИ И ТО МНОГО !!!!!!!!!!!
  • 2 Буров

    0 0 Отговор
    Къде се събират подписи срещу новата наредба за синята зона! Трябва да се документира ,че много хора са срещу тези разпоредби! Тя ще послужи като доказателство в СЪДА!!!