8-годишно момиче е блъснато на пешеходна пътека в София, съобщиха от пресцентъра на МВР. Инцидентът е станал малко след 17 часа днес. Сигналът е подаден на тел.112.
По първоначални данни на пешеходна пътека на бул. „Г. М. Димитров, придружавано от дядо си, детето е било блъснато от лек автомобил. На мястото пристигнал автопатрул на Първо районно управление и Бърза помощ. Пострадалото дете е транспортирано в „Пирогов”. Отначало от полицията съобщиха, че детето е 6-годишно, по-късно уточниха, че е на 8.
От пресцентъра на болницата съобщиха, че детето е прието в противошокова зала в 17.45 ч. То е в тежко състояние, на апаратно дишане и със счупен крак. Предстоят изследвания, в това число и скенер. Има опасност за живота му.
Шофьорът на лекия автомобил, блъснал момичето, е задържан. Извършва се оглед.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 шофьор
между затворническите стени.......
Коментиран от #2
18:51 29.03.2012
2 ВИП АМГ
До коментар #1 от "шофьор":
@1 kolega chukai na darvo che vsichki sme shofiori i nikoi ne e zastrahovan.na vajnoto e momichenceto dase opravi.23:42 29.03.2012
3 Георги Димигров-Ампера.бг
Идеята е добра, но тя е неосъществима, защото „ диагнозата „ е грешна. Убедете се. Вижте и коментарите ми в „ Катастрофи по зебрите „
Статистиката на КАТ сочи, че инцидентите на зебри са твърде чести и като една от основните причини се смята недобрата видимост на маркировката „ – статия от интернета
Аз не мога да си обясня как шофьорите виждат и 10 % от зебрите.. Как ще я видиш, когато пред теб има автомобил или десетки. Погледът на шофьорът е насочен директно напред водоравно на очите му и към пътното платно, което оформя и „ пътният му дисплей „ от който получава реална информация и от него се води, при което периферното зрение не участва активно. Такава е психичната му нагласа, така реално управлява. Не си върти главата нито наляво, нито надясно, нито гледа нагоре. Каква продължителна информация може да получи от там ? Как ще видиш знаците ако се движиш вечер на къси светлини, в мъгла, в дъжд, при изпреварване на друг движещ се или грешно спрял товарен и друг автомобил ? Кой ще ти види пътните знаци ако има три ленти, а и две? Видя се не от днес, а вече сигурно и от сто години, че така индивидуално и самосиндикално зебрите не представляват никаква защита на хората, нито вдигнатите на високо лампи, или вълнообразните линии до тротоарите в Англия. Те “ изскачат „ пред теб в секундата и как ще реагираш ? Като създадеш опция за верижна катастрофа..И те случват много често..
Тогава как да „ лекуваме тази епидемия „ – катастрофите по зебрите?
Причините не са от :
Неосветените „ зебри „…
Нито в това, че не са боядисани в червено…
Нито в това, че не са повдигнати 8- 10 сантиметра…
Нито в това, че липсват скъпи соларни пътни знаци…
Нито в това, че липсват светлоотразители пред тях…
Нито , че няма „ интелигентни „ пешеходни пътеки..
Нито в това, че няма или има светофари пред тях
Нито в това, че няма дежурни полицай пред тях…
Нито ще помогнат новите санкции…
Нито с желанието на някои за увеличаване на кормилните часове
Ако „диагнозата„ беше вярна щеше да има трайни резултати…
А то няма. Тогава трябва да се търсят алтернативи !
Аз предлагам една. Нека да има и други.
Нека да има конкуренция !
Причината е съвсем друга и Ви я представям !
Това ще стане като осъществим „ образоване на легналите полицай „ , като ”образоваме пешеходните пътеки „ с „ граждански стоп- палки „ , като „ образоваме „ пътните платна преди тях или ги „ дубъл- образоваме „ с визуална и звукова информация …Сегашната ” рецепта „ вече е ретро и анахронизъм за 21 век.. Сегашната ” рецепта „ вече е ретро и анахронизъм за 21 век.. . Добра е наредба № РД-02-20-10, в която са дублирани част от предложенията ми. Но особено ми харесва решението за „ изнесените тротоари „ И с тази наредба се доказва, че досегашната ” рецепта „ вече е ретро и анахронизъм за 21 век..Още преди 10 години съм написал новата „ виртуална рецепта „ в : www.ampera.free.bg и ако започнат да се приемат “ медикаментите „, то „ симптомите на изненадите за наближаващите пешеходни пътеки„ ограничения на скоростта, знака стоп и други пътни изненади ще изчезнат веднага и то с минимално вложени пари, но с реални резултати- наречени превенция. Без „ образоване „ на пътните платна с нов вид хоризонтална и вертикална маркировка, която е описана в горният сайт, нищо няма да се промени и в обозримо бъдеще. Ако водачът не бъде информиран предварително визуално през „ пътният дисплей „ че наближава зебра, стоп, ограничение на скоростта как ще реагира по най- добрият начин ? И да е робот, и да има в него имплантирани датчици, а даже и да е екстрасенс не може да види пешеходната пътека и да се предпази всеки път ефективно.Това е истината. Прочете те я и коментирайте, но професионално, за да предизвикаме обществен интерес за оценка на решението
Аз съм Вашия виртуален „ трафик – терапевт „ Георги Димитров-Ampera.bg
20:13 29.03.2013