ФАКТИ.БГ

Ето кой е тайнственият строител по трасето на АМ „Струма“

Не сме прекарвали пътища, ние възстановихме стари пътища, силно ерозирали, заявиха от фирмата

Публикувана: 12 Февруари, 2019 10:16
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4182
Ето кой е тайнственият строител по трасето на АМ „Струма“
Снимка: бТВ
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Фирмата, реализирала идейния проект за строителството на отсечка от магистрала "Струма", е правила временни пътища и сондажи миналото лято в Кресненското дефиле. Това каза пред bTV управителят на "Пътпроект - 2000" инж. Любен Симеонов.

По думите му такива са правени не само миналата, а и през 2017 г. Идейният проект е възложен от Агенция "Пътна инфраструктура" и на практика предхожда изготвянето на техническия проект и строителството.

"Заедно с изготвянето на идейния проект, който започна през 2016 г., ние трябваше да направим подробно инженeрно геоложко проучване на трасето и масива, през който минава набелязаното развитие на автомагистралата. Миналото лято сме направили около 20 сондажа с дължина около 400 метра, а през 2016 г. сме изработили 1700 метра линейни сондажи", каза инж. Симеонов.

"Не сме прекарвали пътища, ние възстановихме стари пътища, силно ерозирали в следствие на атмосферните условия", подчерта той.

„За да достигнем до набелязано място да сондираме, сме направили допълнително площадки и пътища. Не може да са 7000 метра, не зная колко са, трябва да се обърна към инженер-геолога", отбеляза управителят на фирмата.

По думите му може да има направени нови пътища, но не са всички нови. "Има отклонения, за да стигнем до мястото, което сме набелязали за инженерно-геоложко проучване", уточни той.

Инж. Симеонов призна, че никой не е искал да се правят допълнителни сондажи. По думите му през април 2018 г. от АПИ са му възложили да актуализират парцеларния план.

Когато е възложена актуализацията, проектантите са решили "да довършат работата си", за да не допуснат грешка и да не подведат и правителството, и бъдещи контрактори, стана ясно от думите на управителя на фирмата, изготвила идейния проект.

По думите му е имало геоложко проучване, но не със сондажи, а с други методи.

"Това е наша инициатива, АПИ не знае", подчерта инж. Симеонов.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
999
1 Отговор
Тези си правят майтап с нас! - Уж работели по поръчка, после пък АПИ не знаело... - Нямам думи! Намерете Винету и го питайте какво управлява?

Оценка:
-4 +41

гост
2 Отговор
Тия оправляващите ни взеха за мезе вече

Коментиран от #10


Оценка:
-3 +32

превод от герберастки
3 Отговор
Искат да ни "обяснят", че фирмата, определена да строи този участък още преди да е проведен конкурс и да го е спечелила си подготвя нещата, защото няма време. Ако не го направят сега после, ще е късно и ще плащаме милиарди неустойки на ЕС за неизпълнен проект, а освен това Вожда, ще иска предсрочно да открие 2-3 км асфалт и т.н. Вождът отдавна е разпределил порциите и сега медиите само му създават дискомфорт и го карат да се опитва да прави врътки с бушони, които да поемат вината и да замажат нещата? А кой реално вече работи там ми те местните в интервютата назоваха фирмата ;)

Оценка:
-3 +21

АлоБановсъм
4 Отговор
"Ало - бачкайте сега , пък после ще ви се обадя да ви кажа как да вземете парите!"

Оценка:
-2 +14

скъперника
5 Отговор
А ся Мичето да разкрие истинските Тайнствени, които вдигнаха олелията за уж тайнсрвените. А ма надали.

Оценка:
-3 +6

647364с
6 Отговор
Цънцарова да каже колко и кой и плати да разлае кучетата? То па вече и работа да не мож да свършиш, такова пресиране . Като върколаци след гладуване скачат!

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +4

ЧВОР
7 Отговор

До коментар #6 от "647364с":


Кой какво е платил не знам ама е ясно кой ще стои магистралата.Тиквата е подсигурил работа на неговите фирми до края на века.Позор и жалко за тоя народ.

Коментиран от #8


Оценка:
-2 +8

Чеп
8 Отговор

До коментар #7 от "ЧВОР":


Гавориш глупасти, ако имаше нещо такова Мариката досега да го оповестила ста пати, песамисьть.

Коментиран от #11


Оценка:
-3 +0

9
Този коментар е премахнат от модератор
Серем на ссерем
10 Отговор

До коментар #2 от "гост":


Ще го кажа политкоректно -лъже като "отлежал ром".

Оценка:
-0 +1

11
Този коментар е премахнат от модератор
Пешлеевски
12 Отговор
От 5 години ГБС разработва варовикова кариера и гради асфалтова база на 200 метра от пътя Калотина - София.
И изведнъж "Бингоо". ГБС подписа договор за изграждането на точно този участък от магистрала "Европа".

Оценка:
-0 +2

Ккара
13 Отговор
ГБС.,има.тази.асфалтова.база.от.9.години

Оценка:
-0 +0

Ккара
14 Отговор
И.стига.упреци.Нека.да.сондират.нека.да.си.помагат.че.магистралата.има.срокове.кой.ще.врьща.после.тия.пари.на.европа.

Оценка:
-0 +0

ТОЧКАТА
15 Отговор
Аха,всичко е ясно--пълна мъгла...Но пък -законна....За суджук ни вземат,не само вземат но и дъвчат.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът отговаря на въпрос на зрител в интервю за ТВ 7:
Вдигам 140-145 килограма от лежанка"

Още бисери