Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Експерт: Нужна е акция „Маркировка“, а не „Скорост“

Полицията да предостави на автоинструкторите информация за това кои точно са рисковите места в страната

Публикувана: 2 Април, 2019 13:22
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1969
Експерт: Нужна е акция „Маркировка“, а не „Скорост“
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

В България няма звено, което да прави пътен анализ. А трябва да има. Това заяви пред „Денят започва“ по БНТ председателят на Съюза на преподавателите по авто - мото подготовка Йонко Иванов.

В контекста на масираните проверки по пътищата за превишена скорост тази седмица Иванов попита реторично кога у нас ще се проведе акция "Ремонти", или акция "Маркировки", или пък акция "Пътни знаци". Според събеседника полицията е длъжник на обществото, а не обратно.

На въпрос с какво акцията срещу високата скорост ще доведе до намаляване броя на загиналите по пътищата, Иванов посочи, че според него у нас са необходими промени в провеждането на шофьорските курсове.

Ще има промени в провеждането на курсовете за шофиране, да бъдат дадени повече часове на магистрала, на междуградски пътища, шофиране в тапа.

Много неща в изпитите са си изживели времето, каза още Иванов.

Той призова полицията да предостави на автоинструкторите информация за това кои точно са рисковите места в страната.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
NikNay
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Ей за това на снимката плащаме вигнета !?

Коментиран от #2


Оценка:
-0 +33

Meganoob BG
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "NikNay":


Оня ден платих 100 лева за ваги*етка за да си лангъркам 40 годишния таралясник по тези европейски пътища.

Оценка:
-0 +26

mediator37
(гост)

Неутрално
3 Отговор
На тъпата пътна администрация единствената мисъл не е как да направи лента за изпреварване и лента за включване, а как да стигаме по-бавно закъдето сме тръгнали. И да ни глобяват извънградско на всяко кръстовище, където не сме намалили от 90 на 60.

Коментиран от #13


Оценка:
-2 +31

Пламен
(гост)

Неутрално
4 Отговор
На тоя път не му трябва маркировка. Нужна е по ниска скорост.

Оценка:
-11 +2

БайШиле
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Разлог-Велинград никаква маркировка 5 години

Оценка:
-0 +7

Коментар📝
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Това на Луната ли е

Оценка:
-0 +13

койчо
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Е то маркировка на дупки не се прави. Първо закърпване на дупките, после, маркировката и означенията, а накрая винетките. Ама при нас всичко е наопаки.

Оценка:
-1 +12

ВЛАСТ НАГЛОСТ
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Изобщо има ли БДС за българските пътища ? Какви са параметрите на които трябва минимално да отговаря един път/улица/междуградски/магистрала ? Кой следи за качеството на пътя в тая герберска страна ?
Наглата Независима Съдебна ВЛАСТ НЕ РАБОТИ !

Оценка:
-0 +10

гост
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Да, аз съм чупил пружини на колата, кривил съм джанти и амортисьори от наглите капани по улиците. Налагало ми сее да карам с 30км/ч в мъгла, понеже няма никаква линия по пътя, да не говорим, че нито наличната маркировка, нито знаците са светлоотразяващи.

Оценка:
-0 +14

Бай Шиле
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Кога ще корегират неадекватните ограничителни знаци? Лесно е да сложиш камерата и да събираш пари.КАТ живеят в миналия век.

Оценка:
-0 +12

трас
(гост)

Неутрално
11 Отговор
След традиционния ремонт на първи тунел на бившата АМ Люлин, традиционно си забравиха ограничителните знаци и в двете посоки, както и на Западната дъга на СОП. В момента е забранено влизането в естакадата над Царица Йоана.

Оценка:
-0 +4

Bahti
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Ае Троши окачване. Оправяй! Плащай и Пак плащай.!.

Оценка:
-0 +1

един луд колоездач
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #3 от "mediator37":


Браво,смислен коментар, грозната истината е,че държавата "усвоява' нашите пари,без да дава нищо!!!!!

Оценка:
-1 +6

Mango number five
(гост)

Неутрално
14 Отговор
След втората световна, след пълна разруха, само за период от 15години Германия достигна ниво на инфраструктура и икономика, която ние все още неможем да достигнем.

Оценка:
-0 +6

Лудия Макс
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Караме стари коли, били сме замърсявали въздуха, напомпаха ГО, всякакви цветове зони за паркипане и още какво ли не ........а свестни пътища и улици няма!? Защо? Дерат ни с всевъзможни рестриктивни мерки, генерират огромни суми, а резултат няма. Има дупки по пътищата и улиците, които спокойно могат де се нанесат на пътната карта. СО взима милиони левове от "въздуха" т.е от водачите на МПС, от данъците на всички нас и София си остава дупка, дори и в Центъра. Наливат се едни пари, за едни ремонти , а София е по грозна от преди 50 години.
Пък после някой си купува апартаменти от " АРТЕКС" понеже видял само дупката. Ама в София дупки бол!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.