И през тази есен Нова Броудкастинг Груп продължава да отстоява позициите на медиен иноватор в телевизионния ефир. В праймтайм NOVA предложи изцяло нови за българския пазар световни формати – „Игри на волята“ и „Маскираният певец“. Есенната програмна схема е показателна и за ангажимента на компанията да подкрепя българските филми и сериали.
През септември по NOVA стартира най-новият български сериал – „Пътят на честта“. Според данните на независимата международна пийпълметрична система Nielsen Admosphere Bulgaria усилията на медията са оправдани, тъй като през октомври NOVA отново е най-гледаният телевизионен канал сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.). Данните показват също, че предложеното ново съдържание тази есен се възприема все по-добре от зрителите. Аудиторният дял на телевизията в най-гледаното телевизионно време (17:30-23:59) през октомври е нараснал с 11%, спрямо началото на есенния тв сезон (06 -30 септември). Същото сравнение, но направено за втората по гледаемост телевизия, показва обратна зависимост – данните за октомври са с 5% по-ниски в сравнение с началото на есенния сезон.
През октомври над една четвърт от активната зрителска аудитория (18-49 г.) е предпочела всяка от ключовите праймтайм продукции на NOVA. В дните от понеделник до петък над 26% от същата аудитория пред телевизорите е била с новия състезателен формат „Игри на волята“. С идентичен аудиторен дял е и „Пътят на честта“.
Кой стои зад маската – това е въпросът за над 25% от аудиторията в активна възраст всяка съботна вечер, в която се очаква да се разкрие поредната мистерия в „Маскираният певец“. Хитовата продукция на NOVA последните четири години - „Откраднат живот“ - е предпочитана от близо 30% от зрителите на възраст 18-49 години.
Повишава се интересът към продукциите на Нова Броудкастинг Груп и в онлайн платформите на медийната компания. С най-много видеогледания от началото на сезона са „Пътят на честта“, „Игри на волята“ и „Откраднат живот“, като всяко от трите предавания има по над 3 млн. видеогледания, а „Маскираният певец“ вече записа първия си милион гледания в play.nova.bg, nova.bg и vbox7.bg.
През месеца на горещи политически събития и предизборна кампания, предшестваща изборите за местна власт, централната емисия новини на NOVA е най-гледаната в България сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.). Новините на NOVA са със 7% по-висок аудиторен дял спрямо емисията на втората по гледаемост телевизия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Един
21:19 01.11.2019
2 1234
21:21 01.11.2019
3 Я-а-а
22:43 01.11.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Townboy
Коментиран от #15
23:18 01.11.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 vvvvv
00:08 02.11.2019
8 Дижонска наденица
05:37 02.11.2019
9 Рошко
06:24 02.11.2019
10 друм
06:47 02.11.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 джедай
09:08 02.11.2019
13 Ушев долен бандит на пастет
09:10 02.11.2019
14 Мнение
09:20 02.11.2019
15 Фил
До коментар #5 от "Townboy":
И аз09:35 02.11.2019
16 До Нова
10:05 02.11.2019
17 Хайл
10:20 02.11.2019
18 Иво
12:30 02.11.2019
19 Retro
17:15 02.11.2019
20 боцмана
10:18 03.11.2019