ФАКТИ.БГ

Наши "зелени терористи" цакат всяко българско семейство поне с 3000 лева

​​​​​Тези, които се борят за здравето на жълтоперия дръндарец и не знам си какъв дрънгоч, всъщност са същите, които работят срещу нашия интерес, заяви Ангел Джамбазки

Публикувана: 14 Ноември, 2019 18:41
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3709
Наши "зелени терористи" цакат всяко българско семейство поне с 3000 лева
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 14 гласа.

Евродепутатът Ангел Джамбазки се изказа изключително остро срещу петицията, внесена в Европарламента, за спирането на изграждането на автомагистрала "Струма" в частта ѝ през Кресненското дефиле.

"Една група изнудвачи, за съжаление с българско гражданство, маскирани като "зелени" организации, а всъщност са просто едни "зелени" талибани, "зелени" изнудвачи, се опитват да попречат на построяването на магистралата през дефилето, защото техният проект беше по-различен“. Това заяви пред „Нова телевизия“ Ангел Джамбазки.

Те работят за чужд интерес. Опитват се да докарат друг проект, свързан с прокопаването на тунел.

Там отново е тяхната швейцарска връзка, там отново са техните грантови интереси. Сега се опитват да прекарат тази петиция през Европейския парламент, която ще попречи България да завърши магистрала "Струма". Това е против нашия национален интерес.

Сметнато е много просто - ако се случи тяхното искане, това ще означава, че всяко едно българско семейство ще трябва да плати около 2000-3000 лева компенсация за тези разноски. Калкулацията е на база досега изхарчените средства, и на тези, които трябва да бъдат вложени до изграждането на магистралата.

Ако бъде спряно европейското финансиране, ние трябва да върнем това, което досега е изградено, и после да доплатим остатъка, който трябва да бъде вложен в изграждането ѝ, посочи Ангел Джамбазки.

„Долу-горе става дума, аз не съм строител, но това, което получавам като информация, всяко българско семейство ще трябва да задели около 3000 лева за тази операция", каза той в ефира на предаването "Плюс Минус" по Нова телевизия.

"За съжаление, има и български колеги, които им адвокатстват. Ще се гласува другата седмица. Ще има и нашенци, които ще гласуват против националния интерес. Тогава вие ще имате и поименно българските представители, които ще гласуват "за" и "против".

Вие сами преценете трябва ли да има връзка между София и Солун. Трябва ли да има връзка между София и Видин, Солун и Лом, защото това е най-бързият път за китайското карго от Солун, до Лом, до Видин и оттам по реката до всички европейски държави.

Това би натоварило нашата инфраструктура, това би създало работни места, това би спасило човешки животи в дефилето.

Тези, които се борят за здравето на жълтоперия дръндарец и не знам си какъв дрънгоч, всъщност са същите, които работят срещу нашия интерес - това са "зелените" терористи, "зелените" рекетьори, "зелените" изнудвачи.

Те пречат да се направи Банско, да се направи Витоша. Те работят за чужди интереси - дали ще са германски, дали ще са швейцарски, дали ще са гръцки...", заяви Джамбазки.

Белгия

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Maf1ata BG
1 Отговор
"зелени терористи" вече ни атакуват, ДОКОГА ще търпим тази МАФИЯ!!!

Оценка:
-10 +60

Паисий е жив
2 Отговор
еееех, къде ли бяха зелените талибани, за да ви спрат да застоите морето....еееех. Ще боете един асфалт на рила и витоша, усещам аз

Оценка:
-23 +24

КОНТРАТА
3 Отговор
Педя Човек не пропуска възможност да се изложи публично! 4% които соепели в София са показателни. А другарчето му господин мазна коса няма ли и той да каже нещо по въпроса?

Оценка:
-32 +15

Архитект
4 Отговор
ЗИГ-ЗАГ магистралата!

Коментиран от #9


Оценка:
-10 +11

5
Този коментар е премахнат от модератор
Иван
6 Отговор
Браво само така но българина е много нагъл той не го интерисува нищо ракйиката салатата малгко чалга и и
товае ей затова сме на този хал

Коментиран от #8


Оценка:
-14 +17

Професора
7 Отговор
Тоя не се види каква е зелена Мохуморка!

Коментиран от #12


Оценка:
-26 +19

Hcjcjcjv
8 Отговор

До коментар #6 от "Иван":


На този хал сме, защото си неграмотен, даваш мнение по въпроси които не разбираш!

Оценка:
-17 +16

архитекте
9 Отговор

До коментар #4 от "Архитект":


И какво като е зиг заг? Явно толкова си и архитект,иди в Италия и мини по А6,Торино-Савона да видиш там зиг заг на терен 100 пъти по труден.Не като тук някакво си 20 км дефиленце и голямата сложност било,и толкова неща се изписаха и изговориха....явно наистина има някакви интереси

Коментиран от #11


Оценка:
-5 +28

та тъй де
10 Отговор
То тая държава , Жамбазе , затуй е на това дередже , защото и се изреждат всякакви терористи , управляващи терористи , зелени терористи крупно-индустриални терористи , американски терористи (сенатори) , брюкселски терористи ....... Кво стана с кметуването , на балотаж ли си ? Ама не изпускаш брюкселския кокал и от теб файда колкото за пернишко от ланшния сняг.

Оценка:
-5 +19

11
Този коментар е премахнат от модератор
Като гост
12 Отговор

До коментар #7 от "Професора":


Много неграмотни сте "професорите". Правопис на ниво трети клас, обаче самочувствие като за професор. Казва се мухоморка, да не се излагаш.

Оценка:
-4 +13

Кики
13 Отговор
Ясно е работата Джамбазее...ти лобираш за български фирми, щото БГ фирма не може да прокопае тунела, съответно да гушне кинтите. Хората по света са доказали, че такива терени се правят с тунели. А тук не.....дай да правим път с по две ленти, да го качим по върха на планината и всякакви подобни простотии. Ако си ходил към Йоанина в Гърция ще видиш колко тунела са направили хората там и нямат проблем с подръжката вътре.

Коментиран от #15


Оценка:
-10 +11

El Torro
14 Отговор

До коментар #11 от "Архитект":


Ми например отсечката "Геноа-Вентимиля- Монако-Ница" маршрут Е80 не по национала. Или пък Торино-Гренобъл през тунела Фрежус.

Оценка:
-2 +11

El Torro
15 Отговор

До коментар #13 от "Кики":


Едно е тунелчета с дължина с по 800- 900 метра, а съвсем друго е съоръжение с дължина 20 км. Това изисква голяма подръжка и ресурс, която нашите фирми най вероятно не могат да осигурят, защото таксите за преминаване през този тунел ще са непосилни за мнозина. Също така от голямо значение е и "геологията на района" .

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +14

16
Този коментар е премахнат от модератор
Решението е тунел
17 Отговор
Зелените "терористи" са абсолютно необходими но никой не ги слуша. Въпреки протестите Черноморието ни е бетонирано а горите се изсичат заради презастроеното Банско което надвишава няколко пъти допустимото строителство. Защо се изостави идеята за тунел на автомагистрала "Струма"? Как ще се експлоатират тези естакади през зимата? Строителни бандити и крадци!

Оценка:
-12 +6

ГосТ
18 Отговор
С този много искам да се срещнем в бойна клетка. Не знам защо...иначе не съм агресивен изобщо...

Оценка:
-6 +3

Кики
19 Отговор

До коментар #15 от "El Torro":


Да бе....И зимата ще е евтинко за подръжка и осолявяне горе из върховете, нали. Пък тунела почти не се нуждае много постоянни разходи, ако е направен както трябва..... освен за осветление. И ако си запознат, че тунелите са част от пътната мрежа и не трябват такси за тях, поне в България не се събират

Коментиран от #22, #28


Оценка:
-8 +6

антрашпиц
20 Отговор
Айде айде,за самолети колко на натоварихте а?

Оценка:
-2 +2

незнайко
21 Отговор
ДА, ПРАВ Е !!! Зелените просто спират развитието на БЪЛГАРИЯ !!! Не съм чул зелените да са захапали някоя дърводобивна фирма а само ЛАЯТ !!!

Оценка:
-3 +9

El Torro
22 Отговор

До коментар #19 от "Кики":


От написаното от теб разбирам, че нямаш поглед и познания за такъв тип съоръжения. Най вероятно не си и преминавал/а през такива, затова няма как да знаеш, че това е наистина скъпо удоволствие и обикновенно не влиза в цената на пътната такса за дадената магистрала. Примери: Тунели, Фрежус, Мон-блан, Караванкен, тунелите на околовръстното на Антверпен и т.н. Що се отнася до подръжката му , определено не опира само до осветление.

Оценка:
-0 +3

От плажа на Слънчака
23 Отговор
Ееее..вие май искате да си останем сами със сетвитьорките под чадъра, а?
Помагат хората,колкото могат.Иначе как пазарно ще оцелеят "приватизаторите" от 90-те и перачите след Милениума?

Оценка:
-0 +0

Майстора
24 Отговор
Докога ще ги търпим тези терористи? То бива, бива, ама тяхното вече минава всякакви граници. Осуетяват или поне се опитват всичко хубаво, което се прави в тая държава.

Оценка:
-0 +2

Асен
25 Отговор
на зелените може да сме им благодарни, че съсисват всичко , до което се докосат в моомента, не ни трябват такива групички в странат и без това развитието е трудно

Оценка:
-0 +3

Оги
26 Отговор
Много правилно ги е определил Джамбазки - зелени терористи! Тези от години цакат страната ни с милиони!

Оценка:
-0 +4

Стефан
27 Отговор
Поредна грозна и антибългарска проява на зелените, което им стана навик вече!

Оценка:
-0 +1

САП
28 Отговор

До коментар #19 от "Кики":


Хич не си наясно с поддръжката на подобни съоръжения и цената им.
На подобни тунели с дължина над три километра има постоянно работещи съоръжения и обслужващ персонал.
Примерно има постоянно работеща вентилация за да не пукнеш при преминаването им от изгорелите газове на колите.
В България по късите така ги поддържаме, че почват да парчета от конструкциите и да трепят хора. За по-дълъг ще им се досвиди тока и ще спрат вентилацията.

Оценка:
-0 +2

Петър Конев
29 Отговор
Кажи им го Ангеле ... на прокурора, ДАНС и депутатите

Оценка:
-0 +2

Коко
30 Отговор
Аз не знам докога зелените ще правят на кретени цялата държава

Оценка:
-0 +0

Макето
31 Отговор
Еко талибаните действат от 50 сдружения и фондации зад, които стоят Тома Белев и съпругата му Весела Кавръкова, Андрей Ковачев и други семейно-приятелски личности от тяхното обкръжение. Схемите на Зеления Октопод действат от 20 години и винаги са в ущърб на националните интереси на България.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.