ФАКТИ.БГ

Определиха кой ще строи АМ "Струма" в Дефилето

ДЗЗД „АПП Лот 3.2.1“ печели с оферта, по-висока от индикативния бюджет на Агенция "Пътна инфраструктура"

Публикувана: 16 Ноември, 2019 14:52
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3056
Определиха кой ще строи АМ "Струма" в Дефилето
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 7 гласа.

Определен е изпълнителят на 13,2 км от АМ "Струма" през Кресненското дефиле. Това е ДЗЗД "АПП ЛОТ 3.2.1", съобщиха от пресцентъра на Агенция "Пътна инфраструктура" /АПИ/.

Председателят на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" Георги Терзийски е подписал решението за класиране на участниците в процедурата за определянето на изпълнител в обществената поръчка за избор на изпълнител за проектиране и строителство на отсечка от автомагистралата в участъка между Кресна и Крупник. Това е платното в посока Кулата - София, което ще преминава източно от Кресненското дефиле по ново трасе.

В лот 3.2.1 е участъкът от км 375-ти до 389-ти км и прилежащите пътни връзки. В него ще бъдат построени 3 тунела - "Симитли" /211 м/, "Ракитна" /1 135 м/ и "Стара Кресна" /1 052 м/. Съоръженията ще бъдат със системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление, управление на движението и т. н. Ще бъдат изградени 10 виадукта с обща дължина 3,5 км, както и 3 надлеза и подлеза. Достъпът до трасето ще бъде осигурен чрез 3 пътни възела:

Пътен възел "Полето" при 379-ти км, който ще осигурява достъпа от посока Кулата до селата Брежани и Полето, както и включване в автомагистралата в посока София.

Пътен възел "Мечкул" при 384-ти км, който ще осигурява достъпа от посока Кулата до селата Мечкул и Брежани, както и включване в автомагистралата в посока София.

Пътен възел "Стара Кресна" при км 387-ми км, който ще осигурява достъпа от посока Кулата до селата Стара Кресна, Ощава, както и включване в автомагистралата в посока София.

Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 1556 дни и включва времето за проектиране и строителство.

Проектът за изграждане на участъка от АМ "Струма" през Кресненското дефиле се планира да се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура".

Благоевград / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Омг
1 Отговор
Егати името на фирмата, може би защото всичко е нагласен? 3.2.1

Оценка:
-3 +23

ФатмакЪ
2 Отговор
Всички знаем Кой...Въпросът е Докога!

Коментиран от #7, #9


Оценка:
-2 +26

Нагласил Тържев
3 Отговор
Нямах съмнение , че това ще стане след изборите

Оценка:
-1 +21

Гошо
4 Отговор
Хаха печели фирма, създадена специално за строежа... Браво Боко Тиквенски, браво мутро, хич не си личи че е нагласено

Оценка:
-4 +25

Венсеремус
5 Отговор
То беше ясно кой ще спечели. Тия сигурно нямат и една количка. А комисионните при Винету.

Оценка:
-2 +16

Така мисля
6 Отговор
Ще строи фирма определена от Боко Боко краде на дълбоко !

Оценка:
-1 +13

Спи народе спи
7 Отговор

До коментар #2 от "ФатмакЪ":


Докато се купуват гласове и се фалшифицират избори ! Под зоркото око на Гешефтатурата !

Оценка:
-1 +13

Багер
8 Отговор
Ще строи фирма която има най много строителна техника в България

Оценка:
-7 +1

Багер
9 Отговор

До коментар #2 от "ФатмакЪ":


Кой е?

Оценка:
-4 +1

Васил
10 Отговор
Определиха кой роднина ще строи магистралата голяма новина

Оценка:
-1 +6

Shofior
11 Отговор
Не ми пука кой ще я строи важно е да се построи че колко хора се изтрепаха в това дефиле. Живота и здравето на хората е важно

Оценка:
-5 +3

КОЮ
12 Отговор
Айде още нагънат асфалт с варовик.

Оценка:
-2 +5

SAAB
13 Отговор
5см асфалт / в пари / за гляванако !

Оценка:
-1 +4

SAAB
14 Отговор
Главаноко е време да запоне строежа на пирамидата ...защото до края на мандато ханшът му няма да минава през вратата !
И ще требе да го замерят с камАни за да я построят !

Оценка:
-1 +0

Азазел
15 Отговор
Да бяхте написали кои фирми влизат в това ДЗЗД. Агромах строят след Благоевград. Джи Пи правят тунела при Железница. Остава ГБС-ИС. И ако може някой да каже защо на новата отсечка при Благоевград ограничението е 90 км/ч.

Оценка:
-0 +0

МН-Г
16 Отговор
Дано да я построят бързо и качествено.Дефилето е ужасно за пътуване

Оценка:
-0 +0

киро
17 Отговор
Времето за проектиране и строителство ще е 1556дни - 3 години !? На АМ Хемус 6-те построени тунела не могат да им направят ремонт за 6 години !!!!!!!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
Ловци на бисери
ТОП 5