Last news in Fakti

9 Октомври, 2020 19:11 2 419 27

Богдан Милчев: 50% от маркировката у нас е опасна за шофьорите

  • лесово-
  • богдан милчев-
  • катастрофа

Парите за ремонт и строителство на пътища не трябва да се харчат на парче

Богдан Милчев: 50% от маркировката у нас е опасна за шофьорите - 1
Снимка: Архив

Парите за ремонт и строителство на пътища не трябва да се харчат на парче, а при ясен план за действие след експертна оценка на риска. Това заяви в „Лице в лице“ по бТВ експертът по пътна безопасност Богдан Милчев и добави, че така ще се намалят жертвите и пострадалите във войната по пътищата.

По думите му този анализ трябва да се изготви от Държавната агенция по пътна безопасност. „Една година и няколко месеца тази агенция не е създала нито една нота движение в тази посока. Няма как да направиш оценка на риска, ако нямаш информация и експерти“, заяви Милчев.

Относно катастрофата днес край Лесово, при която загинаха трима души, а 16 бяха ранени, Милчев посочи, че пътят там е в лошо състояние – липсва маркировка. Той допусна, че умората и атмосферните условия също са повлияли шофьорът на буса да се удари челно в тира.

„50% от маркировката у нас не отговаря на нормативните изисквания. 50 млн. лв. трябват, по оценка на АПИ, да се оправи маркировката на пътища Първи клас и магистрали. Премиерът Борисов обеща, че ще оправи тази маркировка, след като тръгне тол системата – няколко месеца по-късно няма нота в тази посока“, коментира Милчев.

Относно предлаганите промени при автошколите, експертът заяви, това са само административни тежести, които няма да подобрят обучението на кандидат-шофьорите.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Милчо Богданов

    12 6 Отговор
    От милиционер акъл не ща.

    Коментиран от #9

  • 2 Пепи

    9 7 Отговор
    Аман от такива експерти. Само приказки.

    Коментиран от #3

  • 3 Милчо Богданов

    9 3 Отговор

    До коментар #2 от "Пепи":

    Този цял живот е бил милиционер, първо в Охранителна полиция, след това шеф на КАТ София, а знаем че голяма част от събираните 20-толевки отиват директно при началника...и той сега ще ми говори за пътната настилка, да не би да е пътен инженер?!
  • 4 Слушах те

    7 1 Отговор
    За съжаление абсолютно неадекватно изказване. Не може да кажеш че водача на буса бил изморен от лошите пътища и за това се ударил, без да се поинтересуваш как е станашо, при положение че тира бил спрян като бетонна стена на главния път! И оше дори не споменаваш че са необходими тир паркинги за изчакване на митница то че пътищатата са лоши, без маркировка да но изказването беше. абсолютно непрофесионално.

    Коментиран от #8

  • 5 Откакто падна “комунизма”

    6 0 Отговор
    Всичко в държавната сфера се обновява, реформира, модернизира и всичко става по-лошо за хората!
  • 6 ЗАПОЗНАТ

    3 3 Отговор
    Когато има купени книжки ще има и много ПТП този защо нищо не каза за това как се провеждат изпитите и вземат книжки там е заровено кучето нито пътя е виновен нито АПИ слаба клалификация

    Коментиран от #23

  • 7 Мда

    8 0 Отговор
    На доста места дори я няма маркировката, особено в краищата на шосето, ама що да се хабят да я правят, народа да си чупи главите. Да не говорим за изгнилите и негодни мантинели и светлоотразители, които липсват! Иначе се хвалим колко пари сме дали за калпав ремонт на пътната мрежа, некадърна работа.
  • 8 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "Слушах те":

    Такива птп стават и на дунав мост Русе, тировете изчакват на пътното платно Силистра - Русе, водачите заспиват останалите камиони ги подминават и през ноща си стоят така, без светлини, знаци....а само на 100-200 денонощно дежури патрулка.. безотговорно общинско и държавно управление и безотговорни водачи,
  • 9 TBC

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Милчо Богданов":

    От милиционери не искате акъл, лекарите ви виновни ама търчите да ви лекуват, като отидете на луната да живеете само сиг луната ще ви е виновна.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Рошко

    2 1 Отговор
    Останалите50 направо я няма
  • 12 Човек се изморява като постоянно е

    8 1 Отговор
    нащрек за дупки, бабуни, тирове, джигити които ти се лепят за задницата.
    100км изминати ти се струват като 300.

    Коментиран от #13

  • 13 Нощно време няма маркировка

    7 0 Отговор

    До коментар #12 от "Човек се изморява като постоянно е":

    Няма осева Либия, няма маркировка от дясно за да видиш къде е платното, тирове те заслепяват и дори карат насред пътя щото не могат да държат пътя.

    Коментиран от #15

  • 14 Миризлив пор

    2 0 Отговор
    Хайде сега и да си признае, колко акта на объркали се от кофти маркировка е разписал. Сега да вземе им върне парите на хората.
  • 15 мечо

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "Нощно време няма маркировка":

    аз и викам лосова линия ношно време се расхождат лосове по тас линия
  • 16 наблюдател

    2 0 Отговор
    а като беше милиционер - превишена скорост
  • 17 Така е

    4 1 Отговор
    Не само маркировката е опасна за шофьорите , а и автомобилите с десен волан са опасни за участниците в движението...!!!
  • 18 Шаран БГ

    3 0 Отговор
    Защо не възстановите обучението на шофьорите -любители по същият начин и метод от преди точно 50 години в т.н. ДОСО / за младите "Доброволна Организация за Съдействие на Отбраната"и като се покриеха някакви си там норми, се раздаваха дипломи и значки ГТО, т.е. "Готов за Труд и Отбрана"/?
    Съжелявам, че трябва да го напиша, но няма по-голяма глупост от това да отричаш нещо, което е добро по политически причини. Отрекоха преди много години методите на началното образование на Царска България. Въведоха това на СССР заедно с 5-то балната система на оценки.Но все пак се освестиха и върнаха всичко както си е било - по български. А бяха на власт комунистите и......и се учеха и възприемаха доброто. Ами учете се сега и Вие, погледнете в миналото, вижте опита на чехи и маджари сега, пък направете нещо добро и полезно !!
    В Каталуния никъде не видях път, улица, шосе, автомагистрала, без чудесна маркировка на платната за движение !! Какви бои полагат, как ги полагат, кога ги полагат, върху каква настилка ги полагат, когато черните " нови каталунци" шарят с бяла боя, има ли със тях съответно специалист по движението ??!?
    И тук Милчев е прав, ако ще да е бил и православен архимандрит !!
  • 19 Стефан

    0 0 Отговор
    В бг. Всичко е опасно !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 20 Галфон

    4 0 Отговор
    Чи каде има маркировка??????????????
  • 21 Камион

    3 0 Отговор
    Човека е прав,. Не 50 а70=80 процента от пътищата са зле с маркировката
  • 22 Този

    0 0 Отговор
    е от петата колона в герп - "реформатор" така им викат на продажниците на идеи.
  • 23 Велин

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "ЗАПОЗНАТ":

    Новите маркировки не издържат даже и месец.
  • 24 Жалка работа

    1 1 Отговор
    Жалко за милионите левове похарчени от държавата по времето на соца за висшето образование на конвейер и създаването на стотици строителни специалисти и пътни инженери с десетките научно изследователски институти, като един най обикновен качествен и траен път с нужните неизтриваеми маркировки не успяха да проектират и да направят , пък да не говорим за качеството на останалото !!
  • 25 Васил

    1 0 Отговор
    Ние пътища нямаме а този ми говори за маркировка
  • 26 Дебил

    1 0 Отговор
    Като има 80% неграмотни и прости "шофьори" ,никаква маркировка не спасява !
  • 27 кучето

    0 1 Отговор
    Експертът по пътна безопасност до сега седя и лапа пара от герб видя накъде духа ветърът и се изряза...предатете дори и на герб ще бъдат бесени
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове