Last news in Fakti

13 Февруари, 2021 22:12 13 553 136

Проф. Андрей Пантев: Македонците вече никога няма да бъдат българи, трябва да го приемем

  • андрей пантев-
  • демокрация-
  • македония

Диктатурата е зачената паралелно с демокрацията и всъщност през цялата история на човечеството демокрация не съществува, смята историкът

Проф. Андрей Пантев: Македонците вече никога няма да бъдат българи, трябва да го приемем - 1
Снимка: БГНЕС

"Като цяло човечеството винаги е търсило начин да се опиянява. Всъщност става въпрос за нещо друго - търсим някакво допълнително усещане за необикновено преживяване и обикновено го получаваме", това каза в предаването "Офанзива с Любо Огнянов" по NOVA NEWS.

Като компесаторен механизъм определи историкът факта, че някои хора въобще не пият, а други пият до безпаметност. Според него няма произведение на изкуството или каквото и да е творение, което да не е било повлияно поне малко от алкохола.

Проф. Андрей Пантев за историята, настоящето и бъдещето

Професорът смята, че трябва да се опияним, за да видим по-добро бъдеще, защото така се раждат идеите, идеологиите, диктатурата: "Изведнъж ти се опияняваш от факта, че друг определя съдбата ти".

Историкът вярва, че демокрацията е зачената греховно, в лицемерие и гърците мислят за нея, но не мислят за робите, както и в САЩ се получава същото.

"Да си демократ вече е пошла дума, но това е така, когато се употребява декларативно, машинално, като извинение за диктатурата", каза още Андрей Пантев.

"А диктатурата е зачената паралелно с демокрацията и всъщност през цялата история на човечеството демокрация не съществува", добави той.

Това е така според него, защото има спекулации, има машинации и много престъпления се вършат в името на нещо, дори и демокрацията.

"Идеята, че някой е по-добър от друг, вероятно има своите конкретни основания, но анатомично всички сме едни и същи", припомни историкът.

"Идентичност се губи, когато е уязвима, когато е слаба, това е тъгата и ерозията на македонските българи. Ние сме ги оставили, добре е да помислим върху тази историческа зависимост. Македонците вече никога няма да бъдат българи. Балканският национализъм е изграден на езикова основа. Нужно е да приемем, че трябва да се разделим с македонците като приятели", категоричен бе проф. Пантев.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 60 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Българина

    236 10 Отговор
    Пантев, ама ние не държим тия ТУЛУПИ северномакедонците да са българи, бе френд.
    Просто да не ни крАднат историята.Това е.

    Коментиран от #12, #25, #36

  • 2 българина

    79 16 Отговор
    кръвта вода не става при 99 пр еднакъв език! не си прав

    Коментиран от #14, #24

  • 3 АНОНИМЕН

    54 13 Отговор
    Пантев да си говори с историчарите и политичарите! Добрата ракия да остави на нас - обикновените човеци от двете страни на Осоговската планина! Ама оставя ли я пущината?!
  • 4 Уважавам анализа Ви

    101 5 Отговор
    Но да ги оставим. Няма да са българи никога! Но че ще станат част от Велика Албания,без да съм Академик,го декларирам.Ще си говорят на" майчиния" македонски само в къщи.Като втори официален.Иначе,ще учат колко велик герой е бил Скендер бег. Нали знаете приказката: Тя кара,кара,па докара!
  • 5 АНОНИМЕН

    121 11 Отговор
    Дa припoмня, чe нa тия "пачи яйца" ни насадиха в Берлин! В Сан Стефано се определиха териториите населявани от българи! В Берлин ни разпарчетосаха на княжество васално на Турция, Източна Румелия автономия в Турция и Македония изцяло
    под Турско! Великите сили Франция, Велика Британия, Русия и Австроунгария не са искали голяма и силна БЪЛГАРСКА държава! Гeн.Гуркo е спрял отрядите си да не минат през Ocoгoвcкaтa плaнинa в Мaкeдoнcкo и дa ocвoбoдят и бългaритe в тaзи мнoгocтрaдaлнa зeмя/! Пo cъщoтo врeмe прeз 1878 г. Aвcтрoунгaрия e нaлaпaлa Бocнa и Хeрцeгoвинa! Факт е, че през Балканската война говедото Фердинанд искало да влезе на бял кон в Цариград и Солун! Факт е, че cлeд Първaтa cвeтoвнa вoйнa, кoгaтo в Ньoй дaвaт Бeлoмoрcкa Трaкия нa Турция и Гърция; Зaпaднитe пoкрaйнини и Вaрдaрcкa Мaкeдoния нa cърбитe и Дoбруджa нa Румънцитe - американците са ги предупреждавали: от това ще има много проблеми в бъдеще! Заради тоя наш български сантимент Македония идват националните ни катастрофи! Да станем съюзници с германците защото те и през 1910-12година и през 1939 година са ни обещавали Присъединяване на Македония и Беломорска Тракия! Два пъти една и съща грешка! А Бледската глупост на Георги Димитров е просто невероятна! Срещу отказ на Тито от репарации 25 000 000 щатски долара е продал всичко българско в Западните покрайнини и Македония! И досега нашите политици и историци са същото мазало! Тоя професор не е изключение и по-добре да си мълчи!

    Коментиран от #46, #75

  • 6 РЕАЛИСТ

    42 61 Отговор
    Пантев е абсолютно прав. Време е да признаем, че Македония съществува , след като сме загубили 1/3 от територията си да доказваме противното. Така, както Украйна не е Русия и Австрия не е Германия.

    Коментиран от #16, #128

  • 7 MIG

    3 6 Отговор
    👍🏻👍🏻👍🏻
  • 8 Идентичен

    40 9 Отговор
    Кога проф. Пантев разбра, че "Ние сме ги оставили..." и защо сега го казва?
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Обесен Язовец

    53 11 Отговор
    Пантев да мълчи. Стига плямпал глупости. Просвета трябва. Печатниците на пълни обороти да тиражират истината в дела и документи. Нека четат Северняците и да се учат. Като наваксат пропуснатото сами ще си дойдат.

    Коментиран от #13

  • 11 Катинаров

    70 8 Отговор
    Че ние не се и натискаме да ги правим българи! До сега не съм чул някой, дето да е поискал това.
    Просто искаме да спрат да изопъчават историята ни, да я крадат и манипулират.
    Да изчакат 1500 години и те, да си посъберат малко история и готово! Ще си имат совоя собствена и няма да им се налага да крадат.

    Коментиран от #105

  • 12 КОНТРАТА

    17 89 Отговор

    До коментар #1 от "Българина":

    А в България защо се краде историята на траките? Как пра-българи дошли от Изток 681г станаха траки? Андрей Пантев е много прав!

    Коментиран от #67

  • 13 Хисторик

    27 56 Отговор

    До коментар #10 от "Обесен Язовец":

    Професор Пантев е един от най умните хора раждали се някога на тази геофрафска ширина.

    Коментиран от #116

  • 14 Форман

    20 25 Отговор

    До коментар #2 от "българина":

    Господине,ти си нагъл гербаджия!Разберете бе,че псевдонационализма кийто разигравате няма да ви спаси от крах на 4.4.
  • 15 истинко

    27 30 Отговор
    Основния проблем на България е в това, че няма повече такива като професор Пантев и по-малко такива като Бойко Борисов....

    Коментиран от #104

  • 16 Уди Кълвача

    32 20 Отговор

    До коментар #6 от "РЕАЛИСТ":

    Украйна не е Русия ама др. път! Варягите създават Киевска Рус, а вариагите са руснаците също и норвежците са руснаци.

    Коментиран от #20, #74, #95

  • 17 Фактъ

    39 2 Отговор
    Ами , то в СМ вече има само шиптъри .
  • 18 Бил съм в Македония

    45 2 Отговор
    90%оъ тях Сърбеят
  • 19 Перко Отворковски

    45 2 Отговор
    Я, нечем макетата да са българи.Сакам ,мене ,да ме не праа македонец!
  • 20 РЕАЛИСТ

    28 11 Отговор

    До коментар #16 от "Уди Кълвача":

    Абе, никой не ти говори за история, а за реалността в момента, такава каквато е. Имат си идентичност и не можеш да ги убеждаваш, че не на са такива, каквито те се определят. Всички държави на света са плод едни или други обстоятелства, които са настъпили в даден момент от време

    Коментиран от #22

  • 21 Четник

    26 33 Отговор
    Професере,поклон,Вие сте от малкото останали умни хора в България.За мен беше удоволствие да сте ми преподавател.
    Изпокарахме се със съседите си по стар народен обичай.
  • 22 КОНТРАТА

    38 5 Отговор

    До коментар #20 от "РЕАЛИСТ":

    Само че, историята не е от вчера за да си я променя всики както си иска по политически причини!

    Коментиран от #26

  • 23 Баце

    40 2 Отговор
    Това си е техен проблем. Да си живеят в пустиняка, но да не искат и нищо българско като история, култура, територии и т.н.

    Коментиран от #37

  • 24 Читател

    22 4 Отговор

    До коментар #2 от "българина":

    Нали ти е ясно, че и Индийците говорат английски език на 100%,
    но живеят в различна държава от Англия!
    В нашия случай , Гърците и без да говорят или имат,
    общ език, си имат Македония за тяхна!
    Гледай пазара,казват гърчетата, не гледай политиката ,
    останала от ненормални утописти- комунисти от 1944 година!
    Защото тези, Българи велики , които бяха преди тях в Македония ,
    са вече забравени и от нас Българите!
    А и вече на Македония , им гласувахме независимостта!
    Баща ,майка, брат и комшия е трудно да се избират!

    Коментиран от #91

  • 25 Патриот

    8 28 Отговор

    До коментар #1 от "Българина":

    ГEРБ oтнoвo caбoтирaхa дeмoнтaжa нa Пaмeтникa нa cъвeтcкaтa aрмия



    13 Фeвруaри, 2021
    Мeжду ГEРБ и „Дeмoкрaтичнa Бългaрия“ в Cтoличния oбщинcки cъвeт oтнoвo прecкaчaт иcкри.
    Тoзи път e зa пaмeтникa нa Cъвeтcкaтa aрмия в цeнтърa нa cтoлицaтa.

    Прeдceдaтeлят нa Кoмиcиятa пo oбрaзoвaниe и културa от ГЕР Мaлинa Eдрeвa,
    рeaгирa ocтрo нa внeceния дoклaд oт „Дeмoкрaтичнa Бългaрия“ зa нeгoвoтo прeмaхвaнe.
    .

    „ Цялoтo ни oбщecтвo e изпрaвeнo
    прeд нeвиждaнa здрaвнa, coциaлнa и икoнoмичecкa кризa.
    Виe oт Дeмoкрaтичнa Бългaрия ce зaнимaвaхтe c eдин пaмeтник“,

    При глacувaнeтo зa вкaрвaнe в днeвния рeд нa кaзуca зa прeмaхвaнeтo нa Пaмeтникa нa cъвeтcкaтa aрмия в Coфия,
    oбщинcкитe cъвeтници от БСП ca глacувaли "прoтив".
    От ГЕРБ са гласували ''въздържaл ce".
    С кoeтo нa прaктикa ГЕРБ ca блoкирaли премахмането на МОЧА!

    Тoвa им eдинoдeйcтвиe зa пoрeдeн път пoкaзвa, чe рaзликa мeжду ГEРБ и БCП нямa.
    И двeтe пaртии ca клонинги нa БКП.

    Коментиран от #93

  • 26 РЕАЛИСТ

    20 6 Отговор

    До коментар #22 от "КОНТРАТА":

    Хайде тогава, като се опитваха историци , като Божидар Димитров ,с факти да убедят македонците, че са българи- успяха ли? Край, не можеш да промениш реалността. Поговори с македонци и ще разбереш , че тази кауза е загубена вече.
  • 27 !!!?

    10 29 Отговор
    Хем твърдите, че българи и македонци имат обща История, а хем ги обвинявате, че ви крадат Историята !!!?

    Коментиран от #98, #100

  • 28 Обесен Язовец

    19 7 Отговор
    Казах, какъв е пътя. Вие не ме разбрахте. Книгата, тя ще отвори душите и сърцата на хората, а истината ще ги направи свободни. Людмила Живкова знаеше истината за траките. Направи празненство по случай 1300 години България и от Москва я детронираха. Има много древни ръкописи за Българите. Ама, кой да търси и чете. Българската армия е била китайската. Българина Шамбат Кии основава Киев. Аспарух идва на балканите, като освободител. Пише го. Българите се завърнаха със страшна сила!!! Българите не си знаят историята, вие за промитите мозъци на северняците глупости плямпате! И едните и другите да сядат и да търсят и да четат.
  • 29 Данито

    39 1 Отговор
    Не ми пука, че вече не са българи. Но да им отстъпим историята на България? Самуил, възрожденците, ВМРО? Би било самоубийство от наша страна.
  • 30 Прав е

    36 3 Отговор
    Македонците не искат да са българи и ни мразят защо се хабим изобщо да спрем да се занимаваме с тези хора и да си оправим нещата държава
  • 31 за политиците

    15 3 Отговор
    пантев бе казал изречението: може и да имаме мъже в креватно отношение,но като поведение не!
  • 32 Palms bet

    26 10 Отговор
    Пантев е русофил затова припява в тона на Москва.

    Коментиран от #35

  • 33 Казах

    20 4 Отговор
    История не може да се крaде, да не е вещ?
  • 34 Тръмп

    30 16 Отговор
    Нагъл и тъп комунистически професор!!!:):):)Македонците не са българи заради такива като него, предатели!!!:):):(
  • 35 Фридман

    13 12 Отговор

    До коментар #32 от "Palms bet":

    Русофобите загубихте Западните покрайнини зарди царя австриец който докарахте верен на Германия и Австроунгария! БКП сшед 1944г. няма право да изменя,, Ньойския договор" който го сглобиха западняците!
  • 36 ИСТИНАТА

    6 18 Отговор

    До коментар #1 от "Българина":

    След изборите,
    България вече няма да е същата!

    България ще бъде, като Белгия!
    9 месеца без правителство!
    И най-после ще се отлепим от дъното на ЕС!

    А София ще заприлича на Брюксел!

    Вчера дърварят Рашидов ни информира по Нова телевизия,
    че "Надървящият" избирателите дръвник бате Бойко,
    хвърля "бялата кърпа" на дясното БКП.
    Бащицата на ГЕРБ Борисов, нямало вече да е Премиер,
    а кандидат за Президент.
    За да избегне отговорост за пачките и кюлчетата!

    Днес лявото БКП, също хвърля "бялата кърпа".
    Панически търси колаборация с ДБ.
    Нинова търси сътрудничество с Христо Иванов.

    Но Нинова е ударила не на камък, а на желязо!
    Христо Иванов е стоманен!

    Което значи, че ДБ ще бъде незаобиколим фактор в следващото НС!
    Което значи, че за да има правителство, то трябва да бъде 3:5:8 на ГЕРБ:ДПС:БСП!
    Което значи, че ГЕРБ ще утече в канализацията, както НДСВ!

    След изборите,
    България вече няма да е същата!
  • 37 бечев

    4 10 Отговор

    До коментар #23 от "Баце":

    Особено на нашето национално богатство борисов да не посягят дани го вземат!
  • 38 Motorola

    3 17 Отговор
    Много нагло нахално загубили ВСВ защото били с фашистите и да имат претенции към Югославия за земи загубени 1919г??!!
  • 39 нашия

    13 4 Отговор
    е те кога са били българи тея цигани ?
  • 40 Дрът коЗел

    1 2 Отговор
    курза Пенко
  • 41 не съм съгласен

    28 6 Отговор
    От 1878г. половината помаци(с уважение) си върнаха българското самосъзнание, а северномакедонците са наследниците на най-коравите българи. Просто е нужно време, натиск към измислените им държавници и заливане с истински факти.

    Коментиран от #42, #44

  • 42 Севинч

    1 6 Отговор

    До коментар #41 от "не съм съгласен":

    я са уточни !
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Помачок

    6 11 Отговор

    До коментар #41 от "не съм съгласен":

    Ти срещал ли си се с помаци същите като македонците твърдят че българите са откраднали езика им тоест българите говорят помашки език ходи в Гърмен и ги питай може и да ядеш бой
  • 45 Обесен Язовец

    31 9 Отговор
    Да допъля, че освен помаците, които си върнаха Българското самосъзнание има и други. В село Пулево в гърция тамошните турци разровиха костите на дедите си и, о чудо! Оказва се, че те били Българи. Който не вярва да провери. Сега тамошните турци учат български, за да се докоснат до дедите си. И книги им написаха за историята и произхода им. Професора стига плямпал глупости в услуга на анбългарската политика провеждана от сърби и руснаци. Просвета трябва.

    Коментиран от #49, #50, #65

  • 46 Зайко Байко многознайко

    12 13 Отговор

    До коментар #5 от "АНОНИМЕН":

    Брилиянтно, кратко, точно и ясно, с две иэречения постави всичко на място, така както си е наистина! Сега и Тиквоций Едно подписва договори , които след 50 г. ще се окажат препъни камък! Такава ни е съдбата да имаме глупави политици, които нямат виждане эа бъдещето и гледат само как да напълнят чекмеджетата!!!
  • 47 Васко

    27 0 Отговор
    Никакви териториални претенции и никакво малцинство към и в България. Не можем да приемем в семейстото си един нов лъжлив, крадлив и с мания за величие, нов член, който отгоре на всичко ни мрази неистово. Ако политиците ни, бъдат притиснати и се огънат, ще видят Майдан и на българска почва.

    Коментиран от #48

  • 48 700 дена протести

    0 10 Отговор

    До коментар #47 от "Васко":

    Хаха ,верно ли
  • 49 Помачок

    7 9 Отговор

    До коментар #45 от "Обесен Язовец":

    Ти на какви наркотици си бря всички помаци се имат за турци точно в Гърция имат издадени няколко речника на помашки език

    Коментиран от #53

  • 50 Дрът коЗел

    0 6 Отговор

    До коментар #45 от "Обесен Язовец":

    в село Пулево на един паметник пише ': Борсук ,Бъга мя ш Пула ,дуте драку ,тиган
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Лимонад Томатньй сок

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Помачок":

    отде пари у тая смрад за наркотици ве
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Дрът коЗел

    10 2 Отговор
    ей руска мастuо ,обърни клавиатурата на български ,продажно мекере
  • 57 Кирчо и Мето

    7 1 Отговор

    До коментар #43 от "Ние сме македонци!":

    са гърци между другото
  • 58 Грую

    27 3 Отговор
    Почвам да си мисля дали от един Център не плащат и на българи и на северномакедонци, за да повтарят едни и същи опорки. Не знам само дали е по-скоро руски, или по-скоро атлантически. Няма нормален българин, който да твърди, че тези примитивни сърбомани, мразещи България без да знаят защо, днес са българи. Никой не желае да се идентифицира с тях, с тази изостанала, но злобна балканска провинция. Това, което всеки нормален българин иска е северномакедонските хейтъри да спрат да се гаврят с паметта на дедите ни, родени и живяли в Охрид, Битоля, Струга или Струмица. Да спрат да отричат идентичността им, която няма каква да е, освен българска. Гърците има забраниха да се правят на македонци - истинските македонци не са били славяни, славяните в Скопие може да твърдят, че са и хунзи и пакистанци, тяхна си работа. Само да не петнят българския род!

    Коментиран от #60

  • 59 ИСТИНАТА

    15 14 Отговор
    ИСТИНСКИЯТ ВСЕБЪЛГАРСКИ КАЛЕНДАР

    13-ти февруари.
    1943-та година.

    Наетият от съветска Русия килър Иван Буруджиев ,
    убива генерал Христо Николов Луков.
    Пред дома му, на улица „Артилерийска“ №1.

    Великият българин, генерал Луков укрепва българската оръжейна индустрия.
    За патента на българската картечница на офицера и патриот, конструкторът Христо Николов,
    едно от най-модерните за времето си автоматични оръжия,
    оръжейни магнати от Германия,Англия и Франция
    предлагат планини от злато.
    Чрез българи руски диверсанти,СССР присвояват прототипа и чертежите и!
    Без да ни дадат нито копейка, произвеждат 7,62мм лека картечница, уж "Дектарьов".

    Великият българин, генерал Луков укрепва българското самолетостроене.
    На 9.9.1944г. България осъмва с 900 самолета, като 720 от тях са родно производство!

    Великият българин генерал Луков ДЕПОЛИТИЗИРА армията и я вкарва в казармите!

    Но...лед 9.9.1944г., Добри Джуров, чрез 4-ти състав на антинародният "Народен съд",
    обезглавява патриотичното българско офицерство!
    В БНА са създадени партийни организации с щатни политкомандири!
    Дори през 1968г. същият Добри Журов използва БНА за политически цели!
    За сваляне на законното правителство на Чехословакия и смазване на Пражката пролет.

    Безсилни в злобата са,и смешни са комунистите с обвиненята към великият българин,генерал Луков.
    Йосифъ Геронъ , председател на централната консистория на евреите в България
    изпраща официален поздрав лично на Министъра

    Коментиран от #61

  • 60 Дрът коЗел

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Грую":

    а преди да си почнал да мислиш ,свърши !😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 61 Лимонад Томатньй сок

    7 6 Отговор

    До коментар #59 от "ИСТИНАТА":

    ★Пред дома му, на улица „Артилерийска“ №1. Великият българин, генерал Луков укрепва българската оръжейна индустрия★
    Я пак ....
  • 62 кръглоглав ушолет

    6 1 Отговор
    мм тука много луди и шантави днес
  • 63 Истината

    13 0 Отговор
    Пантев, пример действителен. Преди няколко дни попитах една моя близка. Българи сме. А роднините и са в Македония. Извод. Р. 1947 жената.
  • 64 Монгола

    5 6 Отговор
    Не виждам какъв е проблема с македонците и тук също си измисляте история така чеее..?
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Ееее

    18 6 Отговор
    Истината е една - Великиге сили са ни разпарчетосали, щото не са искали голяма България. Берлинският договор е причината за всичко оттогава та до сега. А Пантев е най- двуличният русофилски историк, умен, но не в полза на родината си. Жалко, безхарактерно същество.Едво е да си умен, а съвсем друго - да имаш характер! П.лу.ж.ек. безподобен.
  • 67 681 е договор

    19 2 Отговор

    До коментар #12 от "КОНТРАТА":

    Кой ти каза, че 681 сме дошли от изток?
    Комунистите, или гърците- с държава от 190 г. и които не случайно, зверски, винаги са горели български ръкиписи и унищожавали българските паметници и находки.
    681 е дата на подписан мирен договор между Источната Римска Империя (не Византия) и България.

    Коментиран от #86

  • 68 ПАНТЕВ,

    9 2 Отговор
    ИЗЛАГАШ СЕ!!!!
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Любен Стойков

    7 11 Отговор

    До коментар #43 от "Ние сме македонци!":

    Съгласен съм, че ние сме и македонци. Най-доброто решение би било Македония да присъедини България. Обединената държава да се нарече както македонците кажат. Така и вълкът сит и агнето цяло. Те влизат в ЕС на мига и падат всички спорни въпроси...
    Колкото до Пантев, той си е комунист рублояд от край време. Освен да брани диктаторите друго не му идва в главата.
  • 71 Стефан

    12 8 Отговор
    Това е подарък от вашата любима страна СССР и онзи ПРЕДАТЕЛ Георги Димитров за който учехме че е голям ръководител, а доколкото си спомням и ВИЕ БАЯ ЛЪЖИ ИЗРЕКОХТЕ , но пък режима беше такъв, нали това е вашето оправдание.
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Герд Мюлер

    20 12 Отговор
    Винаги, когато слушам изказване на проф. Пантев се удивлявам на празните му думи без логоческо съдържания. "Фонтан" от думи и съждения, които ти объркват понятието за логига, праволинейност и последователност. А иначе, красиви матаморфози, завъртания, сравнения, които се чудиш вярни ли са или са плод от моментни биотокове, които протичат в мозъчните неврони на главата му. Всъщност, точно и за това е станал професор, който за съжаление никой не го зачита като историк, а по-скоро като празнодумец.
    Професоре, още ли не разбра, че от 1944 жителите на РСМ методично изграждат самостоятелно, без никой да им пречи, нова изкуствена идентичност и нов изкуствен език. И сега, с маята, наречена Македонизъм, се "опече" и е готова за "консумация" новата идентичност и новия език. Това България не го оспорва, това е факт, който е история и не може да се промени. Професоре ти си историк и за това ти плащат за да докажеш. че преди 1944 назад до 681 г. няма македонска нация и че през този период РСМ и РБ са имали обща история и от там и общи национални герои. Тук трябва да поработиш професоре, а не да дрънкаш празни философски приказки.

    Коментиран от #79

  • 74 Ангел

    8 1 Отговор

    До коментар #16 от "Уди Кълвача":

    Автора който търсиш е съветски учен, казва се Алфред Халиков, има издадена книга в която се говори КОЛКО ЗНАТНИ БЪЛГАРСКИ РОДА участват в създаването на Русия, самата книга е излезнала от печат през 1963 год. тогава когато цензурата е била повсеместна, така че разни варяги и норвежци са били там и са били НАЕТИ от местните племена около Санкт Петербург.
  • 75 Дърт пее..раст...

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "АНОНИМЕН":

    Тая историйка,я знаем.Кажи ,за в бъдеще как ще я караме.!!
  • 76 Античното Маке

    23 0 Отговор
    Не четете какво ви казва професора-"Публикувано във факти.бг: Македонците вече никога няма да бъдат българи"
    Т.е. били са, но вече не са.
    Греши само в едно.
    Ние с тях се разделихме като приятели, още през 1991 като първи им признахме държавата. Но те не се разделиха с нас като приятели, а ни забиха сърбомански нож в гърба, като се върнаха назад във времето и с кражби се окичиха с български заслуги от историята ни.
  • 77 Сашо Педерот

    9 4 Отговор
    Това комуне Пантев изтрещя от годинките.
  • 78 Оги

    21 2 Отговор
    Българин в бар в Скопие си поръчва бира. Барманът му я дава и казва:
    - Three euros.
    Българинът му дава 2 евро. Барманът повтаря:
    - Three euros.
    Българинът го гледа неразбиращо.
    Барманът на чист български:
    - Бирата струва три евро:
    Българинът се подсмихва, подава му едно евро и казва:
    - Знаех си, че за едно евро ще си спомниш българския език...
  • 79 Йо Несбьо

    13 3 Отговор

    До коментар #73 от "Герд Мюлер":

    Абсолютно! Идеята зад цялата галимация е да се докаже българският характер на населението в Северна Македония до 1944 и че националните ни герои не са и не могат да бъдат македонци. Ако македонците признаят това - нека влязат в ЕС! Всъщност, така ще се освети и нещо неочаквано за всички, а именно чудовищната, но неуспешна сърбизация на хората там и проведеният геноцид над българите, което води до изчезване въобще от официалните регистри на РСМ на данни за наличието на българи. При 1 млн българи 1944 там, боклуците на Тито и 200,000 да са убили, пак днес трябва да има 800,000+ етнически българи там, а официално липсват...
  • 80 123

    13 2 Отговор
    Ако не си я върнем , албанците ще я вземат цялата.
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Язе да си кажем

    10 0 Отговор
    Абе бУгарска им работа на македонците...
  • 83 Маке Лайн

    14 1 Отговор
    Макетата ще се наиграят - От трън та на глог, че е по-висок! Сега се сърбеят и любят бивша Югославия, но бъдещето им е в модерна Албания с шиптърите. Ще стане време да плачат горчиво, но каквото си надробиш това ще сърбаш! Никой в България не държи да сме приятели с макетата - искаме само едно да оставят историята на Българя намира и да си трошат главите посе. Да учат в училищата история от Титово време насам откакто ги има като отцепници от България преди това са ми били на дедовия отгоре да не лажат че ще им излезе солено - европейския съюз през крив макарон ако не се отрекат от Самуил и Гоце Делчев, като искам да подчертая Самуил с У не с О. Да забравят и езика ни - да говоря по сръпски.
  • 84 Шопо

    23 1 Отговор
    Когато в началото на миналия век дядо се жени за баба те живеят в едно село до границата,но в различни махали.Ньой оставя махалата на дядо в България,а останалата част от селото в сегашна Македония.И сега да питам: Как роднините на дедо останаха българи и дали роднините на баба останали в Македония още са ми роднини ? Ако може професоро да ми даде професионален отговор...
  • 85 Емил Боев

    8 1 Отговор
    Голямата грешка на нашите тогавашни държавници е че сме участвали във борбите за Македонските чукари .А е трябвало Българинът да се бие за богатата и плодородна Беломорска Тракия .И сега нито Беломорска Тракия имаме ,нито Македония . А великите сили през 40 години на миналият век не са имали нищо против да ни се върне Тракия във Българските предели .Даже англия по предложението на Сталин е била готова да убеди Турция да ни върнат Беломорска Тракия за сметка на други нейни цели .

    Коментиран от #92

  • 86 Емил Боев

    14 2 Отговор

    До коментар #67 от "681 е договор":

    Точно много точно ,Стара Велика България е създадена през 165 година от Христа ,със последен владетел Кан Кубрат .Границите са обхващали три морета Каспийско ,Азовско и Черно море във размер на 700 хиляди кв км .Това са цяла Южна Русия ,половината на днешна Украйна ,цяла днешна Молдова ,половината днешна Румъния и днешна Североизточна България до Стара Планина . А нашият прадядо Кан Аспарух премества столицата на България от Фанагория във Плиска по ред исторически причини .А през 681 година е подписан само и единствено мирен договор между България и Източната Римска Империя която е загубила войната със Българите .

    Коментиран от #97

  • 87 Мъдрец

    12 2 Отговор
    Професоре, остарял си, много си остарял... Щом си забравил един от твоите най -ценни съвети - “ Никога не казвай никога “ !
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Ха ха

    7 0 Отговор

    До коментар #24 от "Читател":

    Индийците си говорят хинду и още стотина местни наречия.Имат си и своя " кирилица" ,а не пишат на латиница.Неудачен пример даваш.Правиш ни колонизатори по този начин,но никой никога не е наричал Македония,Северна Добруджа,Западните покрайнини Български колонии.Я стига си плямпал глупости.
  • 92 А де

    8 2 Отговор

    До коментар #85 от "Емил Боев":

    С първата част от коментара , си съвсем прав . Балканската война 1913г. е нашият златен шанс да сме една голяма силна и стратегически разположена България , най-важното изковано с победата на българският войник на бойното поле , защото само това е начина да те уважават , и да постигаш национално обединение . По стар български обичай , превръщаме победата на бойното поле, в поражение на политическото поле , с грешно взети решения . От там нататък ние просто нямаме никакви шансове , със загубени войни и низ от национални катастрофи , кой да ти даде нещо , и кой да те уважава , кой да иска да се присъединява към теб . Ако бяхме останали с територията от 1913 г "македонците" сами щяха да прегризят веригите със зъби да се присъединят към нас до няколко години . И сега защо да го правят ? ние сме на първо място по корупция , безхаберно управление , и изчезване на населението , те луди ли са ?
  • 93 Ха ха

    7 2 Отговор

    До коментар #25 от "Патриот":

    За Паметника на американските бомбардировачи няма ли да кажеш нещо ,американска подлого?

    Коментиран от #99

  • 94 васик атанасова

    7 2 Отговор
    щом не са българи какви са ?
    кой ще ми отговори ?
    те самите си го знаят и си го казват помежду си че са българи
    ама има насадена омраза но кръвта вода не става
    те са си чисти българи нашето днк
    КАКВИ СА МАКЕДОНЦИТЕ ЧЕ НА СА БЪЛГАРИ ?
    ТО НЯМА ТАКЪВ ФИЛМ !
  • 95 vasik atanasova

    8 2 Отговор

    До коментар #16 от "Уди Кълвача":

    УКРАИНЦИ И РУСНАЦИ ИМАТ ЕДНА И СЪЩА КРЪВ И ДНК
    ТОВА Е ВЯРНО !!!
    ТЕ СА ЕДИН НАРОД И ГО ЗНАЯТ ТОВА ДОБРЕ
  • 96 Трайчо Костов

    9 4 Отговор
    КОМУНИСТИТЕ СА ВИНОВНИ ЗА ЦЕЛИ БАТАК НА БАЛКАНИТЕ!!! Сталин е пуснал мухата у главата на Тито за Велика Югославия и после следват геноцид и завоюване на територии! Като за България плана на Сталин е да ни разцепи на 4 държави - По онова време Георги Димитров защитава идеята за 4 български съветски републики (България, Добруджа, Тракия и Македония в рамките на Балканската Федерация). Ако беше успешно създадена Балканска Федерация съединение между Югославия и България следващото действие щеше да е присъединяване към СССР като 16та република и плана на Сталин щеше да е завършен на 100% почнал още от освобождението ни от турците, а то било поробване ново!!!
  • 97 Изи пйеи - невър

    17 2 Отговор

    До коментар #86 от "Емил Боев":

    165...!!! Велика България е създадена през 632г. с.х., има разлика около 500 г., провери. И това не е най-древната българска държава, много преди това е имало българска държава. Но на съвременните историци, археолози и най-вече политици не им изнася. Има исторически и археологически извори, в които пише за древните прабългари. Иначе по темата за професора и македония: всеки има право на мнение, може да говори колкото си иска. Те последните тридесет години само говорят, нищо повече. Що се отнася до северномакедонците, оставяйте ги, изборът си е техен. Като не искат да са българи, няма да са българи, ако искат и марсианци да бъдат. Само че оставят цар Самуил, оставят възрожденците и най-вече Гоце Делчев, оставят всичко свързано с българската история. Отказват се от претенции за марсианско малцинство на наша територия, връщат българските паспорти и кой откъде е. Прекалено много внимание им отделяте, игнор на тези. Навън имаме към 3 мил. души, българи и с българско самосъзнание, за тях никой и нищо не коментира. Стига с тази македония, заради нея са и двете национални катастрофи. Ако не беше спорът за тези чукари, сега щяхме да имаме излаз на Бяло море, западните покрайнини, струмишка околия и т.н.
  • 98 Само питам

    6 3 Отговор

    До коментар #27 от "!!!?":

    Ти,с удивителните и питанката, китаец ли си?Или си от мургавите анадолци?Не обяснявай на нас,българите,какво и как да" твърдиме".Анадънму?
  • 99 Генчо

    10 2 Отговор

    До коментар #93 от "Ха ха":

    И на двата паметника мястото им не е в България! Нито този на американските летци, нито този на съветските окупатори.
  • 100 Генчо

    14 3 Отговор

    До коментар #27 от "!!!?":

    Историята е българска! Има исторически извори, има архиви, има документи, всичко се знае. Всички големи историци и грамотни човеци, знаят как е зачената тази утопия през 1933г. от комитерна в Москва. Ти да не се фен на гошо-тарабата, че така злобничко драскаш тук? История се пише с главна буква, само когато започваш ново изречение, във всички други случаи е с малка буква.
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 0000

    12 0 Отговор
    То аз след 30 години лъжи и преход не се чувствам такъв,нищо че все още съм тук,вие от македонците чакате.100 години минаха.а едно време някакси успяваха да ни набият в главите какви сме и може би огромна част от хората се гордееха с държавата ни
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Пантев несериозно...⅝

    15 3 Отговор

    До коментар #15 от "истинко":

    Какво точно е казал Пантев,че не разбрах.Историк който не разбира нищо от този проблем.Нас не ни интересува дали ще станат българи,а да разберат ,че са били българи,преди Тито,втория съпруг на майка им,без да ги осинови възползвайки се от политическите събития изиграва Сталин ,ползва комунистите в СМ и ги кръщава македонци за да заграби територия..Така,те от днес за утре могат да станат македонци,от днес за утре гърците могат да си вземат античноста,но ние не можем да си върнем българското средновековие,,българската история,да оставим фалшификацията,за да не ни мразят.Кои са тези които ни мразят?Политиците защо унижават българите в СМ,това нормално ли е в 21 век,?Или така ли да остане татари,тюрки ,номади,македонски царе,територия до Варна.Пантев отвори македонски учебници как са захранени от 1 клас.Не можело било,а кой ще подкрепи етническите българи в СМ или като комунистически проф. ти е неудобно зс миналото,та дай да се наведем.Всички знаем как е било и участието и от наша страна на комитерновските водачи,но и сега да мълчим още да им мътят мозаците,няма да стане!
  • 105 ПСР

    12 1 Отговор

    До коментар #11 от "Катинаров":

    И един път завинаги да спрат с истеричната,яростна антибългарска кампания,която водят от 30 г.!Такава омраза,злоба никак не са ОК в отношенията на съседни държави.Много промити мозъци,много.През 2019г.бях там-втори път няма и да стъпя.
  • 106 Таварищ Паннтов

    8 5 Отговор
    В историята такива понятия като Никога Някога Било Ще бъде няма Стига с твоите болшевишки проруски внушения
  • 107 Шаран БГ

    9 0 Отговор
    В повечето от умозаключенията си г-н Пантев е прав !! Но аз никога /докато съм жив, разбира се/ няма да бъда враг и зложелател на македонския, руския, полския ,чехския и прочие народи, с които имаме сроден язик и се разбираме без преводачи.
    Политиката е нащо изключително долно и човеконенавистно занятие, независимо в коя държава е.С нея се занимават / по принцип/ умни хора, но горди и алчни и от там следват всичките им репресивни решения и действия -първо срещу собствения си народ, а после и срещу останалите...... И там вече ----кой е по-добре въоръжен и по-силен.........
  • 108 Прав е Пантев

    3 12 Отговор
    На много хора в Мaкeдoния не им е ясно, какви са тези претенции от българите към Македония, че македонците били крадели език и история от България, когато исторически от преди 1000 години, България няма много общо с иcтoриятa нa Македония, защото след 10 век, областта е завладяна от Визaнтия и византийците за 200г и през 12-13 век е освободена окончателно от византийско владение не от българите, а от Сърбия която се простира от Унгария до Солун и Cкoпиe прeз 13 вeк e cтoлицa нa Cърбия, под чието управление остава до завземането нa Мaкeдoния и Косово от турците и след 500г турско през 18-19 век НЕ българите кoитo eдвaм ce cпрaвят cъc coбcтвeнитe cи прoблeми зa ocвoбoждeниe, а отново гърцитe, aлбaнцитe и сърбите имат по активно участие в създаването на национално освободителните и църковно революционните движения c избухвaния нa гръцки и албански въcтaния в Македония за освобождение и нeзaвиcимocт и мнoгo по активно от българите участват в oргaнизирaнeтo нa освобождението й от османско владичество, та така чак до Балканските войни И след 1919г до 1991г Македония oтнoвo e изцяло под политическото, образователното със задължителен сърбохърватски език и иcтoричecки културно влияние на Сърбия, която би трябвало да има много повече претенции за открадната история и език от България към днешна суверенна РСМ..!

    Коментиран от #115, #120

  • 109 Панта

    2 5 Отговор
    Върти и сучи завалва от тук от там и накрая винаги колко е велика Русия и колко добрини на човечеството е направила Ай сифон бе
  • 110 БауБау

    7 4 Отговор
    Да така е Пантев! Познавам македонци, които от 20г живеят в България и пак плюят по адрес на бугарите. От друга страна, обаче сърбите ги денационализираха за има нема 70г. Значи можело. Може разбира се и то в рамките на 2 поколения. Друг е въпроса, че конкретно на нас няма как да ни се получи. Как македонците да поискат да са бугари като самите бугари не харесват страната си и още от ранна възраст се подготвят да я напуснат.
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Васил лески пендела

    1 8 Отговор
    Българите са грабители и убиицци а аз съм педера3
  • 114 Доротея

    2 5 Отговор
    То и вие скоро няма да бъдете българи при тая демография, емиграция и мода на преклон пред западните безценности! Показвате патриотични картинки от Чикаго, как все още заблудени българи играят хоро 1 път на 3 години, но в Канада българите крият, че са българи и учат децата си да не казват, че са българчета, за да успеят в живота! Дан Колов е бил будала! Ако се бе заявил за американец, щеше да стане световен шампион, а не да обикаля континентите и да се чуди с кого да се бори!
  • 115 Македонска Луно

    11 1 Отговор

    До коментар #108 от "Прав е Пантев":

    "Мaкeдoния отново е изцялo пoд пoлитичecкoтo, oбрaзoвaтeлнoтo cъc зaдължитeлeн cърбoхървaтcки eзик и исторически културнo влияниe нa Cърбия, кoятo би трябвaлo дa имa мнoгo пoвeчe прeтeнции зa oткрaднaтa иcтoрия "
    .................
    Е точно това е проблема-станахте сърбомани, а крадете и преиначавате българската история. Ми учете си сръбската и всичко между нас ще е тип-топ.
    Едва ли осъзнаваш, че вината за враждата между БГ и РСМ е само от ваша страна...
  • 116 Наблюдател

    7 2 Отговор

    До коментар #13 от "Хисторик":

    Да умен ПРЕДАТЕЛ . Затова каза че в България не е имало робство , а само присъствие.Неразбирам защо му дават думата на този безродственик
  • 117 ГОСТ 1

    4 3 Отговор
    Защо се ядосвате от глупостите на Пантев? Нали знаете на коя партия е член, ако сте забравили на БКП (БСП). На тази същата, която в края на 40-те години записваше българите от Пиринския край като македонци. Този позиция е изгодна за Сърбия, т.е. за Русия но пагубна за България.
  • 118 Наблюдател

    4 3 Отговор
    Да умен ПРЕДАТЕЛ . Затова каза че в България не е имало робство , а само присъствие.Неразбирам защо му дават думата на този безродственик
  • 119 Behemoth

    2 2 Отговор
    Дреме ми !Те ни завиждат за магистралите и ПРЕМИЕРА!ЗА ТУЙ!
  • 120 Генчо®

    11 1 Отговор

    До коментар #108 от "Прав е Пантев":

    На какви наркотици си, кажи ми та и на мен да ми стане весело? Къде ги четеш тези небивалици, къде си учил? Освен че с граматиката си зле, то и историята ти куца. Скопие никога не е било столица на Сърбия, можеш да провериш кеф ти Гугъл, кеф ти Бинг, кеф ти в Яндекс. И както каза колегата от коментар#115: - Там е проблемът, крадете и фалшифицирате история. Като толкова обичате Сърбия, вземете си нещо от тях, например може да се наречете, че сте наследници на Стефан Душан. Но оставете българската история, в 21-век тя не може да бъде фалшифицирана. Има интернет, има исторически извори, има архиви, има документи и най-вече има памет.

    Коментиран от #123

  • 121 Saiman

    7 3 Отговор
    Много са слаби интелектуално за да преговарят с България трябва да минат 200 300 години за да има преговори
  • 122 Иванчо

    5 1 Отговор
    Ние вече сме наясно, но проблема е, че северномакедонците все още смятат нашата Пиринска Македония за тяхна, а населението там за все още неосъзнати прави македонци.
  • 123 Прав е Пантев

    5 3 Отговор

    До коментар #120 от "Генчо®":

    ЧЕТИ БРЕ Генчо®:
    От 1282 г. СКОПИЕ е част от Сръбската империя, а от 1346 до 1392 г. е столица на Сръбското царство. В него цар Душан е коронясан на 6 април 1346 г. в присъствието на сръбски архиепископ Йоаникий II (българин по произход) с изричното съгласие и благоволение на българския патриарх Симеон и архиепископа на Охрид Никола. По времето на цар Стефан Душан, Скопие е главен град на областта Македония и столица на Сръбското мултиетническо средновековно царство на Балканите, което се основава и възниква на основата на средновековната сръбска държава на Стефан Неманя , велик жупан извоювал независимостта на Рашка от Византия през 1180 г., и положил основите за по-нататъшно утвърждаване и възход на държавата и се разпростира в земи населени със сърби, гърци, българи, албанци и власи от Велика Влахия.
    На 19 януари 1392 г. Скопие е превзет от османците. От 1392 до 1912г. Скопие e под османска власт..През 1913 г., Скопие е официално присъединен към Кралство Сърбия. По късно през 1915г Скопие за кратко и временно е окупиран от българската армия НО от 1918 г. градът отново е върнат на Кралството на сърби, хървати и словенци в Югославия в чийто граници остава до 1991 г. .... Точка и край.
    А иначе в Македония вече има 59 легални фабрики за отглеждане на канабис и марихуана...

    Коментиран от #124

  • 124 Античното Маке

    7 0 Отговор

    До коментар #123 от "Прав е Пантев":

    А преди това 5 века с малки прекъсвания Скопие е било в българските предели. Освен това, Стефан Урош ІІ Милутин (1282-1321) сръбският крал е женен за българската принцеса Анна Тертер, дъщеря на цар Георги І Тертер- маниера на тогавашната „политика“ областта и града Скопие е третирана като нейна зестра, като по този начин е признат нейния български характер. Запознай се с историята на аристокрацията на Душановата империя, и ще разбереш, че тя е полубългарска и постигната с българска помощ и подкрепа.
  • 125 Професор

    2 1 Отговор
    Пантев, възхищавал съв се от Вас, това, което казвате сега, би било още един домод в тази насока - но защо се омаскарихте с изказванията си по времето на учителската стачка и обидихте хиляди учители, като не само ,че не застанахте на тяхна страна, но и оспорихте и правото им да искат справедливо заплащане, защото "не били реформирани"? Виждате ли какво става сега в /уж/ българското училище, след като системата е "реформирана"? Хайде да запеем песничката за крилатите кебапчета /има я в учебвицит по музика/,а?
  • 126 иво

    8 0 Отговор
    Пантев че кой твърди че искаме да са българи, не говори измислици. Не се прави на ущипан. Говорят език произлузащ от български.Никой не казва че австрийците са немци но никой австриец не твърди че говори австрийски.
  • 127 до Пантев

    6 1 Отговор
    Пантев, убеждавам се че си македонска подлога.

    Коментиран от #129

  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Chukan Kirilov

    4 0 Отговор

    До коментар #127 от "до Пантев":

    По-точно комунистическа
  • 130 Гарван Гарванов

    10 0 Отговор
    Професоре, Пантев, как да забравя корените си бре? Единият ми род е от Прилеп, а другия от Охрид. И как според теб да забравя, че съм българин?
  • 131 Бай Коко

    5 1 Отговор
    Дали има Българин който желае да си извади македонски паспорт.
  • 132 Пантев, Пантев,

    3 2 Отговор
    сладкодумни професоре! Не лъжи хората, демокрацията с всичките й кусури съществува и работи, просто у нас има имитация на демокрация.
  • 133 ТУЛУП

    1 3 Отговор
    Те никога не са били българи. Просто използваха паспортите ни, а хора, като Лоената топка (Каракачанов) се облажиха с Добри суми. Време е. 4 Април наближава.

    Коментиран от #135

  • 134 Александър Македонски

    2 2 Отговор
    Нека не забравяме че по време на втората световна война титу разполагаше с почти 200-хилядна армия в тила на германците а ние бяхме техни съюзници
    Накрая той беше с победителите а нас определиха за победените оставиха им като плячка Македония и започнаха да ги възпитават че са южни сърби
    Всъщност Те са си българи но погледнато практически по-добре да бъдат македонци отколкото южни сърби или въобще сърби ако не бяха македонците досега щяха да са забравили че имат нещо общо с българския език дори щяха да се чувстват прави сърби
  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 ежоеиж

    0 1 Отговор
    Едва ли някой в България мисли , че македонците ще станат българи. Така , че такива теми само ни скарват още повече със Северна Македония.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове