Клиент на ЧЕЗ от София спечели голямата награда в кампанията за актуализация на данните „Активните печелят“. Тя е ваучер за подаръци на стойност 1000 лева. Наградата бе връчена на 9 януари 2013 г. в сградата на „ЧЕЗ България” в столицата.
„Поздравявам всички участници и спечелилите в кампанията клиенти. Вярвам, че най-голямата награда за всички тях е по-доброто обслужване, което им гарантират точните и коректни данни. Каним всички клиенти, които все още не са успели да го направят, да се възползват от безплатните ни услуги актуализация на данните и пререгистрация, каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти” в „ЧЕЗ България” по време на връчването на голямата награда.
От стартирането на кампанията в началото на април до края на декември 2012 г. повече от 164 000 клиенти актуализираха данните си. От тях 100 души спечелиха награди - 90 безплатни сметки за електричество на обща стойност над 3 хиляди лева, девет ваучера за черна и бяла техника, всеки на стойност 400 лева, и голямата награда, която бе ваучер за 1000 лева.
Актуализацията на данните се налага, за да се отстранят наследени от миналото неточности в информацията за клиентите. Тя може да бъде направена във всеки център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, чрез попълване на онлайн формуляр на корпоративния уебсайт www.cez.bg, чрез обаждане на денонощната телефонна линия 0700 10 010 или чрез изпращане на клиентския номер и телефон за контакт на електронната поща на компанията [email protected]. След това служител на ЧЕЗ се свързва с потребителя и извършва актуализацията. Услугата е напълно безплатна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 следящ
"Редакцията разполага с обява от онлайн издание от 09 февруари 2012 година, озаглавена Съдействие в ЧЕЗ при изграждане и ремонт на електро съоръжения” със следния текст: „За всички, който строят нови кооперации и ремонтират стари. Ако ви пречи някакво електро съоражение /разпределителна касетка, въздушна мрежа или трябва да преоборудвате трафопост/ съдействам бързо е евтино. Изготвям проекти или корегирам вече изготвени. Не ходете в центъра за работа с клиенти на ЧЕЗ процедурите са мудни и изнервящи, срещу скромни суми че ви спестя много главоболия”. В края на обявата също стои името на К.Б. Запазили сме оригиналния правопис на обявата."
За радост на всички клиенти този "обслужващ" служител К.Б. е уволнен от Дружеството на 04.12.2012г. в комплект с неговият Ръководител "Направление" А.Ж..Надяваме се ръководството да погледне сериозно и ОТГОВОРНО за подбора и последващ контрол на персонала си.
Защо такова Дружество със стратегическо значение в нашата държава се държи популистки и всячески се опитва екрана пред клиентите си да е размазан.
Свържете се с журналист (има достатъчно квалитетни) направете един истински репортаж отричайки се от недобросъвестните си служители, покажети ги на екран.Признайте , че сте допуснали грешка.Пресцентъра на Президента се извини , че е допуснал грешка в Новогодишната реч, а Вие мълчите като малки деца които са свършили "онази" работа в гащите.Засрамете се.
13:30 09.01.2013