ФАКТИ.БГ

Новият шеф на АПИ разкри редица безобразия при ремонтите на АМ "Тракия" и АМ "Марица"

Некачествено строителство, липса на компетентен персонал и адекватен контрол

Публикувана: 4 Юни, 2021 11:10
53 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4749
Новият шеф на АПИ разкри редица безобразия при ремонтите на АМ
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 72 гласа.

Председателят на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Апостол Минчев извършва инспекция на строително-монтажните работи на стратегически пътни обекти.

На 3 юни при проверка на ремонтните дейности в участъка от АМ "Тракия" между Чирпан и Стара Загора е констатирано:

влагане на некачествени и несъгласувани от Института за пътища и мостове строителни материали неизпълнение на техническите указания от страна на строителя липса на компетентен технически ръководител по асфалтополагане липса на компетентен технически надзор липса на удачен проектантски и авторски контрол

Отговорни за това са фирмата строител, строителният надзор и проектантът, допълниха от АПИ.

При инспекция на ремонтните дейности на участъка от АМ "Марица", в района на Свиленград, е установено неточно, некачествено и технически неудачно проектантско решение на преходите насип - мост, повреди по конструктивни елементи и откосите на мост, на който се извършват строителни работи.

Проектантът на обекта се е държал неуважително.

АПИ като възложител на строително-монтажните работи ще поиска извършването на независима техническа експертиза и ще бъде търсена отговорност от проектанта, включително финансова и спиране на авторските права.

Инспекциите на стратегически пътни обекти на председателя на УС на АПИ инж. Апостол Минчев продължават.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 72 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
Ххх
2 Отговор
И Графа в София е много хубав, висша инжинерна,архитектурна и художествена работа!

Коментиран от #5, #9, #38


Оценка:
-3 +103

3
Този коментар е премахнат от модератор.
Дельо Хайдутин
4 Отговор
Проектантът на обекта се държал ,, неуважително,,.Тоягата ще го накара да се държи прилично.

Оценка:
-2 +118

5
Този коментар е премахнат от модератор.
Целта на магисталите е усвояване
6 Отговор
На парите на гражданите

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +79

Край
7 Отговор
Магистралите на тия дето сега търсят кусури ги занем - Участъка Чирпан -Ст. Загора го прави Станишев с фирмата на Черепа.
Сега Бате го прави наново изцяло.
Та не знам ...

Коментиран от #16, #21, #39, #45


Оценка:
-87 +14

Поп Кръстю
8 Отговор
Страхотни разкрития, крив насип, техническия не бил на валяка, проектанта на машината за асфалт. Направо са за разстрел. Бу- ха- ха- ха.

Оценка:
-63 +12

SAAB
9 Отговор

До коментар #2 от "Ххх":


Забрави бутафорията на Ларгото :)

Оценка:
-1 +50

161803
10 Отговор
Цялата работа на Борисов е такава-кражби и дезинформация!Трябва да бъде съден!

Оценка:
-5 +81

Българка
11 Отговор
Вече ще бъде новина, ако при проверките от служебното правителство, някъде всичко е наред и няма нарушения!
След 12 година бойково управление в съдружие с мафията България е затънала в блато. Тинята трябва да се остърже из основи!
Да започват да строят нови затвори, защото списъкът от кандидатзатворници е много дълъг!

Оценка:
-5 +80

SH BG
12 Отговор

До коментар #1 от "Последния Софиянец":


След като облече сакото на БОКо-КРАТУНьо, мутрата от ГЕПИ мигом се преобрази на качествен персонал... :::)))

Ха, ха, ха... :::)))

Оценка:
-3 +31

Дългият
13 Отговор
Като гледам всеки ден нови безобразия на гербаджийте начело с бибитко и каскета, май пак ще подкрепя протестърите.

Оценка:
-5 +45

ТаУмВзе
14 Отговор
Сега арест за мутропитека и да ходи да влачи киреча под стража. Да се излъчва на живо по Севда тв това упражнение.

Оценка:
-3 +47

Кой68
15 Отговор
Че "персонала" е некомпетентен не е отвчера...
То да беше само в строежа на пътища !!!?

Оценка:
-1 +46

Нали
16 Отговор

До коментар #7 от "Край":


Много добре знаеш, ама не ти изнася !

Оценка:
-1 +17

Гост
17 Отговор
бою къ е крал, направо е грабил, грабил! Съдра ни тоя б*клук

Оценка:
-4 +33

Съдията Дред
18 Отговор
Ограниченията в скоростта преди Стара Загора бяха въведени преди да изтече гаранционният срок. После от АПИ се оправдават, че нямало сигнали, че пътя не е качествен?

Оценка:
-0 +41

Капитан фон Клинкерхофен
19 Отговор

До коментар #3 от "Тъжно но ФАКТ":


Хахахахахахахахахахаха... Един милион плюса от мен!!!С "терцата" вече ме спечели!!!

Оценка:
-4 +3

Ким Чен Ун
20 Отговор
АЛО,БОКО ВЕЛИКИЯ МАГИСТРАЛЕН ИНЖЕНЕР,ИНСПЕКТОР И СТРОИТЕЛ-ВИЖ КАКВО НАСЛЕДСТВО СИ ОСТАВИЛ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД!!! БРАВО!!! ИДВАЙ СЕГА В СЕВЕРНА КОРЕЯ ДА РАБОТИШ ЗА МЕН @

Коментиран от #26


Оценка:
-2 +35

Колко
21 Отговор

До коментар #7 от "Край":


Точно този участък е първия на тикв@т@. Не лъжете гробарски тролове.

Коментиран от #30


Оценка:
-4 +34

Има надежда
22 Отговор
Това са общи приказки.Да го питат а как трябваше да стане.А за да се държат неуважително може би е имало повод за това.При Станишев завършиха онази част от Тракия дето беше на вълни.Пак заради проектирането.То като цяло със строителството и кадрите има проблем.Затова беше вица Като знам какъв инжинер съм страх ме е да отида на лекар.Не знам крали ли са или не на кого са възлагали но е факт че магистрали има и дано завършат Хемус сега а не след 30 години .Тогава доста населени места в в Северна България ще се възстановят и хората ще се върнат.

Оценка:
-25 +5

Край
23 Отговор
Хубаво ще махнете Бате ама след 3години ще го търсите със свещ да ви оправи.
ББ е най-успешния премиер и политик на Прехода - за 10-12г. промени България. Който помнят - ще ви кажат. Които искат -ще разберат.
Които искат Тошко Африкански и шахматистката да ги управляват - не могат да бъдат спасени.

Коментиран от #28, #41, #47


Оценка:
-35 +7

chi
24 Отговор
Гордостта на ГЕРБ - МАГИСТРАЛИТЕ, дето за нищо не стават!

Оценка:
-1 +30

Миризлив пор
25 Отговор

До коментар #5 от "Последния Софиянец":


Ако си толкова сериозен и искаш да те чуят повече хора вземи и блокирай при караулката на Владая. Гласа ти ще огласи околията, сигурно птици няма да има поне 1 седмица.

Оценка:
-13 +1

Мииии
26 Отговор

До коментар #20 от "Ким Чен Ун":


Наследството на великият магистрален строител и още по велик пръв гербаджийски водач и ръководител на бг народа с една дума се нарича юфка. Навсякъде до където се е докоснала крадливата му ръчичка положението е такова.

Оценка:
-0 +24

иди
27 Отговор
ТЕЗИ КОИТО Н ХАРЕСВАТ МАГИСТРАЛИТЕ ,НЯМАТ КОЛИ !

Коментиран от #31


Оценка:
-20 +0

Колко
28 Отговор

До коментар #23 от "Край":


И тази сутрин изгря слънцето без бившия прост Ганьо

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +24

Кой
29 Отговор

До коментар #6 от "Целта на магисталите е усвояване":


Ще дойде

Оценка:
-2 +3

Край
30 Отговор

До коментар #21 от "Колко":


Я хубаво да видиш как Станишев го открива тоя участък. Има го в интернет с менчето и с погачите и с лентите.

Коментиран от #48, #50


Оценка:
-14 +5

знаеш ли че
31 Отговор

До коментар #27 от "иди":


бойко е гадже на доган , на доган ?

Оценка:
-2 +14

Край
32 Отговор

До коментар #28 от "Колко":


А и без Бойко ще съмне естествено.
Ама като минеш на кренвирши от 2.40 и като станат на картофени ниви пътищата - да не се чудиш.

Коментиран от #33


Оценка:
-20 +0

Колко
33 Отговор

До коментар #32 от "Край":


Никога повече толериране на простотията БСП+ГРОБ+ДПС=ДС-БКП

Оценка:
-2 +13

Редица
34 Отговор
престъпления !

Оценка:
-0 +13

ПСР
35 Отговор
Огромното източване,огромната лъжа и крадене идеше при Тиквата от пътното строителство.Съвсем наскоро,имах"удоволствието"да карам по Тракия,по чисто нов,отремонтиран преди дни,участък.Изпълнител-бившата Агромах,сега Грома или каквото там беше,ама се сещайте за Симитли.Хора-ТРЕСЕ!Колата е нова,гуми-джанти,нови,но точно този,чистак-бърсак нов асфалт,ТРЕСЕ на волана.Това е положението!Под асфалта,гордостта на тиквочеството,са потънали тресящи,наши милиарди.Отвратително!
Защо не можеше,точно това Правителство,да е на Власт още една година-всеки ден излизат нови и нови безобразия,та даже и слепите да прогледнат!Работа,работа,работа-пускайте пак за ГЕПП Груп ЕООД.

Оценка:
-0 +22

че те
36 Отговор
веднага след строително-монтажните работи се появиха дефектите. Помня, че веднага след откриването на отсечка от автомагистрала "Тракия" пропадна участък и до сутринта го "маскираха". Работа, работа, работа! Разбирай кражби, кражби кражби! На всички нива в цялата държава. Ние разбирахме какво се случва само на повърхността. Кой да е очаквал, че като разчовъркаш дупка ще зейне пропаст. Никаква идея нямам как може да се изгради тази държава отново. Има ли сектор, който да е читав!

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +20

ПСР
37 Отговор

До коментар #36 от "че те":


Абсолютно сте прав!Последното Ви изречение казва всичко-"Има ли сектор,който да е читав".

Оценка:
-0 +16

Железов Г
38 Отговор

До коментар #2 от "Ххх":


Нали го строиха такива като теб. Само селяни не могат да видят разликата след реконструкцията. Как ще я видят ? На село няма Графа.

Оценка:
-9 +1

какъв
39 Отговор

До коментар #7 от "Край":


Станишев те гони тебе. Всички магистрали са започнати по времето на Тодор Живков. По времето на ГЕРБ се строяха магистрали със скорост 5 км за година. И всичките /чувал ли си я тази дума/ хандрави! В книгата на Гинес трябва да влезем по "бързина и качество".
Направи справка в нета кога е започната "Тракия" примерно - магистралният пръстен на България е планиран и започнат още по времето на Тодор Живков. Преди 1989 г. са построени 274 км магистрали. При направена първа копка на магистрала през 1971 г. това прави около 18 години, в които са построени "соцучастъците". Дори излиза, че за 20 години тогава са построени с 2 километра по-малко магистрали, отколкото за 5 г. в новото време.
Що се отнася до автомагистрала "Тракия", строителството ѝ започва в далечната 1973 година. "Бързичко" се работи, нали!

Оценка:
-2 +5

40
Този коментар е премахнат от модератор.
след
41 Отговор

До коментар #23 от "Край":


три години ли?! След два месеца ще е тотално забравен! Политическите трупове не възкръсват!

Оценка:
-0 +5

Последния Софиянец
42 Отговор

До коментар #40 от "Эрмелкин":


Ха,ха ха! Развесели ме!Това твоя живот ли е?

Оценка:
-0 +0

Дедо ви
43 Отговор
Великите магистрални строители преди две години заплашиха, че ще докарат в София 1000 пътностроителни машини, ако някой посмее да им ревизира работата.

Оценка:
-0 +11

Сега разбрахте ли
44 Отговор
защо тиквун не искаше служебен кабинет? И на разкритията му казват реваншизъм и пълзящ преврат.

Оценка:
-0 +11

Ето това са герберите
45 Отговор

До коментар #7 от "Край":


Кафявото в гащите ми не са мои.

Оценка:
-0 +6

Някой си
46 Отговор
Проектанта и изпълнителите при Бай Ставри!
Чегъртай!

Оценка:
-1 +6

Анализатор
47 Отговор

До коментар #23 от "Край":


Мутрата върна България с 50 години назад в икономическото развитие и със сто години назад в мисленето.
Няма по-вреден политик в цялата нова българска история.

Оценка:
-0 +9

48
Този коментар е премахнат от модератор.
Гошо
49 Отговор
Що няма имена бе? Тия проектанти, строители и надзор им публикувайте имената със забрана поне 10г. да не пипат пътища, що ги криете или е само да дигне прах и после по старо му!

Оценка:
-0 +7

А ти прочети заглавието
50 Отговор

До коментар #30 от "Край":


"Новият шеф на АПИ разкри редица безобразия при ремонтите на......." БЕЗОБРАЗИЯТА СА ПРИ РЕМОНТ, а дали е имало нужда от ремонт? А ти Станишев. Меко казано пишеш неистини аз като определя какво пишеш и... и ме трият.

Оценка:
-0 +5

Нели
51 Отговор
ЗАТВООООООООООР !

Оценка:
-0 +7

Василева
52 Отговор
До коментар 21.Влезте в интернет и прочети кой е строл този участък.

Оценка:
-0 +0

Тошко
53 Отговор
Сега като дойде шахматистката, ще мисли седемнадесет хода напред и така ще и мине времето в размисъл.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове


Ловци на бисери
Мохамед Али
Мохамед Али отдава чест на починалия през май 2011 г. легендарен боксьор сър Хенри Купър:
Купър толкова силно ме удари, че предците ми в Африка изпопадаха."

Още бисери
ТОП 5