Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, съобщиха от Министерството на енергетиката.
Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за месеците декември и януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители.
Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.
Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката (МЕ) чрез попълване на приложената бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес [email protected].
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
16:50 14.02.2022
2 Чернокож китаец
17:28 14.02.2022
3 roko
17:34 14.02.2022
4 да даваш на богатите пари които се
07:05 20.02.2022