България не е получила отстъпки по искането си за отсрочка на предлаганото ембарго върху руския петрол, съобщи агенция Ройтерс в репортаж за продължаващите дискусии между посланиците на страните от Евросъюза в Брюксел.
Предложение за такава отсрочка - и то до 2024 година - са получили Словакия, Чехия и Унгария, след като по-рано днес унгарският министър-председател Виктор Орбан упрекна председателя на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен, че с предложението си за забрана на руския петрол е "атакувала европейското единство":
"Не можем да приемем да ни игнорират, да правят предложения, които са срещу нашите интереси и обратно на това, което предлагаме ние. Не мога да направя нищо друго, освен да изпратя тези предложения обратно, за да бъдат преработени".
Президентът на Кипър Никос Анастасиадис също бе критичен към Еврокомисията заради предложението танкерите с руски петрол да бъдат спрени само след месец.
"Ние сме против руската инвазия и подкрепяме санкциите. Но тези санкции не бива да бъдат подбирани, така че да обслужват някои страни-членки, а да вредят на други," каза Никос Анастасиадис след среща с гръцкия премиер Кириакос Мицотакис.
Финансовият министър на Украйна Сергей Марченко напомни и днес, че пълно ембарго върху руските нефт и газ ще направят невъзможно финансирането на войната.
Върховният представител на Евросъюза за външната политика и сигурността допусна, че посланиците на 27-те страни-членки няма да могат да се разберат тази седмица. В такъв случай Жозеп Борел ще свика външните министри идната седмица.
Относно възможността за ембарго върху руския газ Борел отговори, че това е въпрос "не за утре, а за вдругиден".
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния Софиянец
Коментиран от #20, #157
19:20 06.05.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ЕС диктатура
Коментиран от #83
19:20 06.05.2022
4 Един
19:21 06.05.2022
5 Киро Ветото
Дано поне сега разберат, че сме никои в този съюз.
19:22 06.05.2022
6 Батка с БМВ
19:23 06.05.2022
7 Някой
Опасявам се, че няма да стане, щото няма мъже...
19:23 06.05.2022
8 Сега най-накрая
19:24 06.05.2022
9 Асен (Асан по акт)
19:24 06.05.2022
10 ТРОПЧО
Коментиран от #105, #193
19:24 06.05.2022
11 ??????
19:25 06.05.2022
12 ИЯО
19:25 06.05.2022
13 Кви отстъпки
Коментиран от #16, #18, #19, #21, #62
19:25 06.05.2022
14 честен ционист
Коментиран от #119
19:26 06.05.2022
15 Asdfg
19:26 06.05.2022
16 Хихи
До коментар #13 от "Кви отстъпки":
Гака ли ти каза Кики? Наивник.19:27 06.05.2022
17 Бай село
19:27 06.05.2022
18 Благословия
До коментар #13 от "Кви отстъпки":
... ти да ... проста!19:27 06.05.2022
19 Помак
До коментар #13 от "Кви отстъпки":
Умник...при цена на сорт Брент, по скъп с 30-40% от руския...ама кеф цена нямал...особено на гърба на раята е най сладкоКоментиран от #23
19:30 06.05.2022
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Киро Ракетата
До коментар #13 от "Кви отстъпки":
А заместител на нефтохима? Че той може само с руски петрол. Май ставаша и с петрол от венцуела и иран ама те са далечко.Брент - забрави = счупен нефтохим или няколко години и милиарда да се преструктурира да работи с брент.
Коментиран от #25
19:33 06.05.2022
22 Хмммм
Коментиран от #194
19:34 06.05.2022
23 Точно така
До коментар #19 от "Помак":
Искам да не си развалям колите. И бензиновата ми кашля, сензори, катализатори, сонди, с лукойлския и два пъти правих дюзи на дизела на жена ми. Коли на по 5 години с по 10-15 хиляди км на година пробег Ползвах отстъпки за горивата им. Излязоха ми през носа. В сервизите ми казват, смени горивото. Аз не вярвах. Да се махат от тука. И без това нали уж на загуба работят. Данъци- йок!Коментиран от #30
19:37 06.05.2022
24 JEFF
Коментиран от #130
19:39 06.05.2022
25 Глупости
До коментар #21 от "Киро Ракетата":
Кой професор те излъга? Това е голям казан за ракия. Подгрява до различни температури, за извличане на различните фракции. Почва се от най леките, с най голямо загряване, които са най летливи. Всичко е в регулирането. Все едно казан за ракия да кажеш, че може да вари само сливова ракия от сливови джибри. Пълни глупости.Коментиран от #69
19:40 06.05.2022
26 6666
19:40 06.05.2022
27 КЛЕК ШОП БИЗНЕС👍
19:42 06.05.2022
28 JEFF
Коментиран от #38
19:42 06.05.2022
29 гост
19:43 06.05.2022
30 Търси проблема
До коментар #23 от "Точно така":
В добавката Биодизел19:43 06.05.2022
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 А, такааа!
19:44 06.05.2022
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Ку-ку
19:47 06.05.2022
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 ОБЕКТИВА СЕ СМЕЕ😀
19:49 06.05.2022
38 Трябва ама не може
До коментар #28 от "JEFF":
Може да искаме много неща, но за съжаление няма как да се случат. Освен това както се вижда това ембарго май удря повече нас, отколкото Русия. Тук цените растат неимоверно, а не там, ние започваме да изнемогваме, а не руснаците, не ние спряхме първи газа от Русия, а Русия ни спря първа газа на нас, защото не и пука ама грам.Ако някой си мисли,че прави ембарго, скоро ще разбере, че ембаргото е за него.
19:49 06.05.2022
39 ОСТАВКА МОШЕННИЦИ !
19:49 06.05.2022
40 Иван
19:52 06.05.2022
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 НЕВЕРОЯТНО НО ФАКТ☝
19:54 06.05.2022
43 Bako
19:55 06.05.2022
44 Европеец
19:56 06.05.2022
45 кви отстъпки
19:56 06.05.2022
46 Ега ти специалистите
Коментиран от #54
19:57 06.05.2022
47 2979
Има - Нинова.
19:57 06.05.2022
48 Урсула ваксата
19:59 06.05.2022
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 България завърши
Коментиран от #87
20:00 06.05.2022
52 Простички въпроси
20:01 06.05.2022
53 ЕЛА БЕ ПУТИН , ЕЛА ДА НИ ОТЪРВЕШ
Коментиран от #56
20:01 06.05.2022
54 Зззз
До коментар #46 от "Ега ти специалистите":
Ами те заради това ни ги натрапиха краварите. ! След това какво следва,а?20:02 06.05.2022
55 Само да питам за един приятел !
Коментиран от #58, #72
20:02 06.05.2022
56 Зззз
До коментар #53 от "ЕЛА БЕ ПУТИН , ЕЛА ДА НИ ОТЪРВЕШ":
Късно е либе за китка".Кой каквото си направи само ЕС може да му го направи20:04 06.05.2022
57 КИРО ПРОДЪЛЖАВА ДА НИ ЛЪЖЕ
20:04 06.05.2022
58 Зззз
До коментар #55 от "Само да питам за един приятел !":
Аааа, ще станеш роб,що задни части има за миене ,на нас ще се падне голямата чест.20:05 06.05.2022
59 ЧИБА КИРО , МАРШ ОТ БЪЛГАРИЯ !
20:06 06.05.2022
60 На широко
20:07 06.05.2022
61 Ники
20:07 06.05.2022
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Анти
20:08 06.05.2022
64 Народен съд на площада
20:09 06.05.2022
65 Кутиите
20:10 06.05.2022
66 🇧🇬🇷🇺
20:11 06.05.2022
67 🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️
20:11 06.05.2022
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Вова
До коментар #25 от "Глупости":
Вярно глупости пишеш. Нефтохим Бургас работи по метода на каталитичния крекинг. Така добивът на деривати е значително по-висок. Няма фракции. Настройваш техниката за дизел, прави дизел. Настройваш за бензин, прави бензин. Пропан-бутанът е съпътстващ продукт от процеса. Настройките са валидни при определено съдържание на изходната суровина. При липса на руски петрол Нефтохимът спира. Което не е никаква трагедия. Правилно в Брюксел отказват дерогация за нас. Унгария и Словакия трябва да са с отлагане, за да не спре работа нефтопровод Дружба. Едно повишаване на крайните цени на петролните деривати ще намали потреблението им. Индия и Китай в момента са на 30+% отстъпка от пазарните цени, когато купуват руски петрол. Ако ЕС наложи ембарго, то Азия ще иска петрол на половин цена или по-евтино. Това е добре.Коментиран от #93, #101
20:12 06.05.2022
70 Да, да
20:13 06.05.2022
71 Смех !
До коментар #2 от "Делю Хайдутин":
Какви туби ? Бегай за варели ! Може и цистерна.20:14 06.05.2022
72 Вова
До коментар #55 от "Само да питам за един приятел !":
Ще плащаш, щом си се родил и тежиш на обществото.Всички плащаме.
20:14 06.05.2022
73 Кькьк
Плащайте се да ви .......
20:15 06.05.2022
74 Бесни българи
20:15 06.05.2022
75 Бай Лисан
20:16 06.05.2022
76 Пинко
Коментиран от #80
20:18 06.05.2022
77 САЩ
Коментиран от #94, #106
20:22 06.05.2022
78 Дани
Коментиран от #86, #109
20:23 06.05.2022
79 Ами ...
Коментиран от #91
20:25 06.05.2022
80 Вова
До коментар #76 от "Пинко":
Отиваш при другаря Ким?Коментиран от #84
20:25 06.05.2022
81 Ужас
20:26 06.05.2022
82 Uийъ
Коментиран от #90
20:27 06.05.2022
83 Zабрави нещо...
До коментар #3 от "ЕС диктатура":
...и козичките на бабата от село и ,,Африканската Чума по Свинете"....-все ЕвроАтлантически ,,Загрижености" за нас-да живеем ,,по-добре"...20:28 06.05.2022
84 Лекар
До коментар #80 от "Вова":
При Ким ще е доста по - добре20:28 06.05.2022
85 Да бе да
20:29 06.05.2022
86 Ами ...
До коментар #78 от "Дани":
Точно така Дани, ЕС просто унищожава РФ. Сега вече в България ще бъде премахнат руския монопол. А монопола, означава МОНОПОЛНО ВИСОКИ ЦЕНИ.Коментиран от #117
20:29 06.05.2022
87 Ало, ало
До коментар #51 от "България завърши":
България винаги ще я има и българите ще ни има. Ние сме народ, който е доказал, че отцелява. Минали сме през много и затова ни мачкат. Може да не сме най-силните, но сме адаптивни и имаме специфично чувство за самосъхранение. Просто трябва да бъдем по-сплотени и единни. "Ще ни бъде" е казала Баба Ванга "други по-големи народи ще изчезнат, нас ще ни има.20:29 06.05.2022
88 Мен
Коментиран от #92
20:31 06.05.2022
89 Карабунак
20:32 06.05.2022
90 Ами ...
До коментар #82 от "Uийъ":
Ти често ли "пазариш" в хранителен магазин? 😀Коментиран от #133
20:33 06.05.2022
91 Зззз
До коментар #79 от "Ами ...":
Малиий, ама много си промит,то само вода.Ужас.Коментиран от #100
20:34 06.05.2022
92 Зззз
До коментар #88 от "Мен":
Да не ти докарат на хартия със снимка на танкера както със самолетчетата.20:36 06.05.2022
93 Ало, ало
До коментар #69 от "Вова":
За кого е добре???Коментиран от #99
20:38 06.05.2022
94 Щирлиц
До коментар #77 от "САЩ":
Да купят и Лукойл. В САЩ бензина е по 4.2 $ за галон (2.02 лв за литър).20:38 06.05.2022
95 Истината за
Коментиран от #98
20:39 06.05.2022
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Анонимен
20:42 06.05.2022
98 Епа оно работата е ясна
До коментар #95 от "Истината за":
60% че сакат да напуснеме ЕС. И тогаз Урсула че требе да вика НАТО да ни бомби. По-добре преди референдумо да сключиме военен съюз с Русия.20:43 06.05.2022
99 Вова
До коментар #93 от "Ало, ало":
За света като цяло. Производителността на труда в Азия е по-висока. Суровините се усвояват по-ефективно. Нека центърът на робството да бъде там.Коментиран от #113
20:43 06.05.2022
100 Ами ...
До коментар #91 от "Зззз":
Така ли? 😀 Жалките познания, раждат и жалки заключения, при гротеските опити на неуките субекти да използват мозъка си. 😀 Сега пиша бавно, за да разбереш. Българите знаят какво е монополист. Патили са. До днес, РФ беше монополист на българския пазар за горива. По нейна вина са високи цените на бензин, дизел, газ, парно. Монополиста си отива. Което впрочем е съдбата на всички монополисти. Световната практика показва, че няма икономически субект, който да е достигнал монополна позиция и да е оцелял след нейната загуба. Вас вече ви няма. Просто още не сте го разбрали. 😀Коментиран от #115
20:43 06.05.2022
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Апокалипсис сега
Коментиран от #104
20:45 06.05.2022
103 Бесен _Язовец
20:47 06.05.2022
104 Ами ...
До коментар #102 от "Апокалипсис сега":
Не, няма.20:47 06.05.2022
105 Гост
До коментар #10 от "ТРОПЧО":
Сега сме си зле щото като народ не ставаме явно . Но без съюза е не ни виждам . Ква икономика имаме и какви инвестиции ще има тогава?20:49 06.05.2022
106 Ало, ало
До коментар #77 от "САЩ":
TV1 барабар с всички журналисти вътреТия ги гледах с интерес преди войната от тогава са пълна с.м.р.а.д. Много са "несависими" и "демократични" толкова много, че си спряха коментарите под видеата /пуснаха ги отново от последните две, три предавания/.
20:50 06.05.2022
107 Инвеститор
Горивата скачат трайно и ще бъде невъзможно да се живее извън София
Инвестирайте в имоти докато цените все още са ниски, а кредитите с 0 лихва
Кой разбрал разбрал, останлите ще гризнат цървула
20:50 06.05.2022
108 Фащ
20:51 06.05.2022
109 Ало, ало
До коментар #78 от "Дани":
Смятам, че още преди 5 лв ще има инищожени.20:51 06.05.2022
110 Ами ...
До коментар #101 от "гост":
Цените на горивата в България тръгнаха стремително нагоре, когато Дянков ограничи вноса и беше установен монопол. Монопол означава скъпо. Пишеш групости, но все едно, когато бензина не стане 10 лв., а цената падне, рашките ще сте аут. В краткосрочен план колебания на цените ще има, докато се ппенастроят веригите на доставки, но в дългосрочен, монополистите сте вън от Европа. Учите се да ядете нефт и да пиете газ.Коментиран от #151
20:51 06.05.2022
111 Селяк
20:53 06.05.2022
112 ооооопс
абе ние членове ли сме или държанки ???
Коментиран от #114
20:54 06.05.2022
113 Ами ...
До коментар #99 от "Вова":
Производителността на труда в Азия е по-ниска от тази в ЕС и САЩ.20:55 06.05.2022
114 Ами ...
До коментар #112 от "ооооопс":
Вие, РФ не сте членове. Разбирам, че ви боли, но това е положението. Свиквайте. 😀20:56 06.05.2022
115 Ало, ало
До коментар #100 от "Ами ...":
Затова Кокорчо неможе повече от седмица, колко ще ни струва новия газ, койтоса купили. Биснеса се чуди, пита а ония вдигат рамене и в директо си казват, че не знаят.Коментиран от #134
20:57 06.05.2022
116 Вова
До коментар #101 от "гост":
Щом не може да плаща, то няма да купува.Хората с честно изкарани високи доходи обикновено са пестеливи. Те са доволни от продукта, който е резултат на техния труд и нямат нужда да избиват комплекси, като парадират с парите си. Мнението на другите за тях не им е особено важно.
Та за десетте лева гориво за литър. Ако похарчването на това гориво ще генерира конкурентен продукт, изразен в знание, идеи и т.н., то не е проблем да бъде платена и такава цена. Ако на посредствените хора им е скъпо, а няма как да им е евтино, щом правят нищо, за да бъдат никъде, то ограниченията може да спрат безогледното им размножаване. По-горе бе зададен въпросът как децата ще ходят на спорт. С велосипед, пешком - нали на спорт са тръгнали?
Да, но мама/тати ги бие сачмата, щото в живота са нищо, но трябва да блестят с парите си. Които се оказва, че не са чак толкова много.
Коментиран от #141, #154
20:58 06.05.2022
117 Ало, ало
До коментар #86 от "Ами ...":
Няма проблем, ама искам Германия първа да си спре руския газ и петро за да даде пример, не да измислят санкции, а техните фирми да плащат газа в рубли. Да е еднакво за всички.Коментиран от #120, #123
21:00 06.05.2022
118 Бесни българи
Коментиран от #125, #128
21:02 06.05.2022
119 Задалжително. Това не е съюз за съжалени
До коментар #14 от "честен ционист":
Вън от ЕС21:05 06.05.2022
120 Ами ...
До коментар #117 от "Ало, ало":
Никой не плаща газа в рубли, освен Орбан. Германия спира руския нефт и газ, заедно с всички останали. РФ е аут от пазара на ЕС. Завинаги.Коментиран от #145
21:05 06.05.2022
121 Опонент
😜Ами жалките вопли на Коалицията хем за "неутралитет" хем в рамките на ЕС, ще ни струват двойно.
Бай-ганьовото хитруване минава сред електората, обаче се заплаща от същия (с лихвите) в ЕС.😜
21:05 06.05.2022
122 Не се чудете
21:05 06.05.2022
123 Вова
До коментар #117 от "Ало, ало":
На тях все още никой не им е искал да плащат в рубли. Голям пазар са, ами ако откажат?Може да блъфираш за 3 милиарда кубични метра годишно, което е все едно нула. За повече си е рисковано. Газпром няма да може да си плаща за резервни части, услуги и транзит. Ще спре. Та не, не си плащат в рубли, както и Русия го потвърждава.
21:06 06.05.2022
124 Анонимен
21:06 06.05.2022
125 Да бе да
До коментар #118 от "Бесни българи":
"Някой можели да напише колко струва петрола в Сърбия ?????😈"Да, оня ден беше два вучича, но с неговите дълги бедра, батюшката му е обещал да падне на вучич и половина!
21:07 06.05.2022
126 Верно ли
21:08 06.05.2022
127 Лавров:
Единствения полезен ход на двамата неадекватници е да взимат- Чемодан -> Вокзал -> Москва и да се помолят в поза партер...
21:10 06.05.2022
128 Ами ...
До коментар #118 от "Бесни българи":
NIS е руска собственост, на практика. Като "Нефтохим".21:12 06.05.2022
129 Пловдив
Коментиран от #138
21:16 06.05.2022
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Бибитко
21:19 06.05.2022
132 Златев
21:22 06.05.2022
133 Кутиите
До коментар #90 от "Ами ...":
Да. Ти какво правиш в хранителен магазин?Коментиран от #137
21:24 06.05.2022
134 Ами ...
До коментар #115 от "Ало, ало":
Още нищо не са купили. Ако си представяш покупката на 1 милиард куб.м. природен газ като да си купиш кило домати нещо не си познал. Водят се преговори. Когато завършат ще се знае цената. Но бъди сигурен, тя ще е по-ниска от тази на "Газпром". "Бизнеса" не се чуди. Просто определени "безнесмени" се втурнаха при правителството с ИСКАНИЯ да се продължели преговорите с "Газпром". Само дето преговори няма. Ако забелязваш, не става дума за цени, а за конкретен доставчик - "Газпром". Лобиране се казва. 😀 Разни устатковци като теб, също гракнаха. И пак не става сума за цени, а за конкретен доставчик. 😀 Няма цени по-високи от монаполните. "Газппом" беше монополист в България. Обаче до месец излита от пазара, със или без политиките на ЕС. И е мобилизирал всичко, та да се принуди България да подпише дългосрочен договор. Както виждаш, наясно сме. 😀Коментиран от #149
21:28 06.05.2022
135 3.14К
Коментиран от #139
21:28 06.05.2022
136 Лицемерие
21:30 06.05.2022
137 Ами ...
До коментар #133 от "Кутиите":
Ти как мислиш? 😀 Със сигурност не "пазаря". 😀21:30 06.05.2022
138 Niki
До коментар #129 от "Пловдив":
Напиши ти , Укранофил.Коментиран от #147
21:31 06.05.2022
139 Ами ...
До коментар #135 от "3.14К":
Съмнявам се.21:31 06.05.2022
140 Biden
21:32 06.05.2022
141 Ало, ало
До коментар #116 от "Вова":
"Та за десетте лева гориво за литър. Ако похарчването на това гориво ще генерира конкурентен продукт, изразен в знание, идеи и т.н., то не е проблем да бъде платена и такава цена."Прекалено принципно говориш и това прави написаното вярно, но не съвсем. И ще дам прост пример:
Фирма създава суперчипове, които са много скъпи и много леки /цената на горивото похарчено за разпространението им е нищо дори и при 20 лв/л - вярно.
Хляб истински от жито - тори се /80% от стойността е газ/, земята се обработва /петрол/, жъне се и се прибира в складове /петрол/. От склада до пекарнаната /петрол/. Печене /газ обикновенно/. От пекарната в магазина /петрол/. 20лв/л - глад
Извода няма да гладуват само тези, които ще праяват чипове и това е спорно защото печалбата от високите технологии, не остава в работниците които ги прозвеждат, в във производителя.
За спорта съм съгласен.
Коментиран от #152
21:34 06.05.2022
142 видов ден
21:35 06.05.2022
143 Лили
21:37 06.05.2022
144 ---
21:38 06.05.2022
145 Ало, ало
До коментар #120 от "Ами ...":
Онзи ден след като гласуваха за оръжието в парламента коментираха и газа. От трибуна някой чете кои фирми вече са си отворили сметки в рубли. Имена не помня, но споменаха ОМВ, италианска фирма, гръцка фирма, немска фирма...бяха поне десет. Сигурно го има някъде в нета.Коментиран от #150
21:38 06.05.2022
146 Хипократ
21:39 06.05.2022
147 Ами ...
До коментар #138 от "Niki":
Средни цени на горивата за България и Сърбия, за 06.05.2022 г., в лв.Гориво Цена на л. Сърбия Цена на л. България
Пропан 1.78 1.61
Дизел 3.26 3.21
Бензин А95 2.89 3.01
Сега успокои ли се?
21:43 06.05.2022
148 Джими
21:45 06.05.2022
149 Ало, ало
До коментар #134 от "Ами ...":
Аз за цените говоря не за Газпром. Хората коментират, че в момента произвеждат, а на практика не знаят колко им струва суровината. Това е абсурдно.Коментиран от #155
21:45 06.05.2022
150 Ами ...
До коментар #145 от "Ало, ало":
Има го. Само Орбан МОЖЕ БИ ще "плаща в рубли". Това няма никакво значение. Не ни трябват монополисти.21:47 06.05.2022
151 Хahaha
До коментар #110 от "Ами ...":
Май ще се наложи да някой да се научи как се папкат акции и виртуални измишльотини и да се топли на виртуален газ, както и да си птрави салата от зелена хартия и да си изстисква аийфоня за сок от ябълки. На там вървят нещата, щото тези с газа, нефта и храните нито ще им е студено, нито ще са гладни. Нещата са тръгнали на ликвидиране на виртуалното, софтуера не става за ЯДЕНЕ, както и спекулациите във форекса или биткойна. Научил ли си се да ядеш виртуално? Или да се топлиш виртуално? Простотията виртуално е на път да си замине. Ще са добре тези с реалните неща ток, газ, въглища, храна, суровини, реални продукти.21:50 06.05.2022
152 Вова
До коментар #141 от "Ало, ало":
Очитайки процента лица с наднормено тегло или зстлъстяване в България, излиза храната да е излишно евтина. Щом не става с убеждения, проблемът се решава и с ограничаване на достъпа.Същото е и с болните. Грижа за облекчаване на страданията да, но удължаване на агонията на всяка цена не. Време е да се приключва с Гугъл идилията. Малко на брой хора, експлоатацират голяма част от общия ресурс. Оздравяването на населението е постижимо и чрез естествено намаляване на броя на болните в него.
Коментиран от #156, #161
21:59 06.05.2022
153 Анонимен9
22:04 06.05.2022
154 Хahaha
До коментар #116 от "Вова":
Като останеш гладен, не интелектиален продукт, ами и г-но няма да генерираш. А останалите гладни ще им е през тоалетната каквъв интелектуален продукт си генерирал, щото чипа ти няма да им трябва. Те са гладни и им е студено, а чипа ти нито ще ги сгрее, нито ще ги нахрани, Следствието е ти да останеш гладен. В години на криза оцелават примитивните, високоинтелектуалните като тебе умират от глад, щото продукта ти на никого не трябва. Този сценарий вече сме го играли, ама ти май не си го спомняш. Софтуера, чиповете, виртуалните неща, високите технологии и др. в години на криза са ненужни, никой не се интересува от тях и тези, които се занимават с тях мрат от глад. Скоро няма и колцентрове да има в БГ, както и софтуерни фирми. Това вече се е случвало, като оцеляват примитивно живеещите.Коментиран от #158
22:05 06.05.2022
155 Ами ...
До коментар #149 от "Ало, ало":
Не, не говориш за цените. Цените на "Газпром" за България не са публикувани никъде. Така, че ти и сега не ги знаеш. Знаеш цените на "Булгаргаз" за крайните потребители. Американските цени обаче не са секретни. Ако си представим, че "Булгаргаз" купува на тях, то за да се докарат цените на "Булгаргаз" за крайните потребители, оскъпяването трябва да бъде почти 500%. Не знам колко е оскъпяването от "Булгаргаз", но 500% няма как да бъде. А азерския газ е още по-евтин, например. Но години е правено всичко възможно, да не може да стигне да нас. Е, след месец ще бъде тук. Заедно с него ще дойде и LNG от Ревитуса. По същото трасе. Общо някъде над 2.6 милиарда куб.м. на несравнимо по-ниски цени. 400 000 куб м.и от луната да доставят, пак ще е по-евтино от до сега. Само дето "Газпром" е аут. И ако до месец не ни закачат с дългосрочен договор (с формула за оскъпяване естествено, както и до сега), са аут за винаги.Коментиран от #165
22:09 06.05.2022
156 Хahaha
До коментар #152 от "Вова":
Факт е, че наднормено тегло има там, където храната е некачествена, с много глюкозно фруктозен сироп, мазнини и др, като в САЩ например. В Япония няма дебелаци.Коментиран от #159
22:11 06.05.2022
157 ++++
До коментар #1 от "Последния Софиянец":
ЕС ни показаха показно, че сме пподлоги, ббаламурници и че ни управляват ннекадърници и ппродажници.22:12 06.05.2022
158 Ами ...
До коментар #154 от "Хahaha":
А като не остане гладен и не му е студено, тогава какво? 😀Коментиран от #162
22:12 06.05.2022
159 Ами ...
До коментар #156 от "Хahaha":
Ти бил ли си в Япония? 😀 Сега опорката "хубавата, евтина храна имаше при социализма" ли ще пуснеш? 😀Коментиран от #163
22:14 06.05.2022
160 Наведени цял живот
22:16 06.05.2022
161 Ало, ало
До коментар #152 от "Вова":
Ти май не живееш в България. Ние ядем масово боклуци и затова хората имат проблеми. Защото не могат да си позволят качествена и чиста храна. Даже хляба ни е боклук. Виж какво пише на съдържанието на един стандартен бял хляб. Добре, че много от хората имат села и всеки гледа по нещичко читаво.22:17 06.05.2022
162 Хahaha
До коментар #158 от "Ами ...":
Явно се занимава със земеделие и има някой и друг хектар гора за дръвца и не е дърт да си ги сече сам. А високотехнологичния му продукт пак ще е ненужен. Преди 30 г. едни хора, които се занимаваха с високи технологии почнаха да се занимават с кърпене на стари автомобили, щото трябваше да ядат и не са само те. Живей си в илюзията, че като компутарен спец няма да останеш без работа.Коментиран от #166, #171
22:19 06.05.2022
163 Хahaha
До коментар #159 от "Ами ...":
Ти го каза, но си е вярно. Най големия грях на демокрацията е, че прецака храната.Коментиран от #170
22:21 06.05.2022
164 89787645
22:21 06.05.2022
165 Хahaha
До коментар #155 от "Ами ...":
А за цените на газа бившия вожд има 1 час интервю от преди няколко дни, намери си го и ще видиш за какво говори. Според мен може да му се вярва поне за това.Коментиран от #167
22:25 06.05.2022
166 Ами ...
До коментар #162 от "Хahaha":
Преди 30 години, в България нямаше хора, които да се занимават с високи технологии. Имаше такива, които си въобразяваха, че се занимават с високи технологии и бързо установиха, че "високите" за социализма технологии, са безкрайно остарели за света. Оказаха се специалисти по нещо старо. Нормално, България беше откъсната от света. Днес не е така. От друга страна, в Русия специалистите по високи технологии скоро ще станат ненужни, след като тя се откъсва от света. Който може- бяга. С останалите ще се случи това, за което пишеш.Коментиран от #169
22:29 06.05.2022
167 Ами ...
До коментар #165 от "Хahaha":
Кой е бившия вожд? Бочко ли? Да му се вярва? Не бих го направил. Точно той 11 години предоставяне комфорт на "Газпром", мозайки интерконектора с Гърция. Но им построи "Турски поток" за отрицателно време. Не, не мисля, че може да му се вярва.22:32 06.05.2022
168 Нслео
22:33 06.05.2022
169 Хahaha
До коментар #166 от "Ами ...":
много знаеш какво е имало преди 30 г. само такива като теб смятат, че технологии ма от последните 10 г. Ако не знаеш преди 30 г. българия произвеждаше компютри на нивото на Аппле от тези години, а роботиката беше на световно ниво тогава, както и доста други неща. Ама това не го пише в википедия и няма как да го знаеш.Коментиран от #174, #175
22:35 06.05.2022
170 Ами ...
До коментар #163 от "Хahaha":
Хайде сега демокрацията. 😀 Още повече, че продоволствията политика на социализма беше пълна скръб.22:35 06.05.2022
171 Вова
До коментар #162 от "Хahaha":
Четат те и ти се смеят хората. Не съм в аграрния бизнес директно, само имам интереси там. Кол център не е висока технология. Да изчукваш коли си е съвсем доходоносен бизнес, стига да си добър в занаята. Човек, когато може едно нещо, то може и второ, и трето. Ако имаш дом и нямаш кредити, то можеш и с малко, както и с много малко. Важното е да си доеолен от творчеството си в която и да е сфера. Дай всички да оскотеем, защото нафтата е скъпа, да? Много хора без проблем биха се ограничили от ползване на лично МПС и даже животът им ще стане по-спокоен. Важно е на душата ти да й е хубаво.За дизела в Унгария се питаше. Попитах току що. Тази неделя е бил 2.45 за литър. И снимка ми изпратиха.
Коментиран от #173
22:36 06.05.2022
172 Е.иму меча
22:37 06.05.2022
173 Хahaha
До коментар #171 от "Вова":
Няма начин да остнаеш гладен с аграрен бизнес или поне интереси там. Виж в САЩ колко е бензина и дизела. И виж какво ти пише на бележката за зареждане, дали няма данъл ДДС на акциза.22:41 06.05.2022
174 Вова
До коментар #169 от "Хahaha":
Всички технологии в България бяха под контрола на СССР. Правеше се това, което големият брат разреши и то само при наличие на западен аналог. Иновации бяха допустими или при спазване на пълна дискретност от страна на научния колектив, или ако се работеше при съавторство със съветски специалисти. От там и е дошъл терминът "безаналогова техника. Техника, разработена без западен аналог.Не по-добра бе и ситуацията в страната на съветите. Напред в науката вървяха само номенклатурни кадри, верни на партията и родината.
Коментиран от #176, #180
22:46 06.05.2022
175 Ами ...
До коментар #169 от "Хahaha":
Знам драги, знам. Тези компютри Apple, бяха аналог (при това калпав) на Apple 2. Епохален модел, но безкрайно остарял по онова време. С роботиката беше същата боза. Произвеждахме и копие на IBM PC, на базата на някакъв аналог на Intel 8088. Света пък беше на второ поколение 32 битови процесори. Въпреки това, нещата можеха да се получат, както се получиха в Чехия.Коментиран от #188
22:48 06.05.2022
176 Ами ...
До коментар #174 от "Вова":
Не би могло да се каже по-точно.22:49 06.05.2022
177 Този коментар е премахнат от модератор.
178 Този коментар е премахнат от модератор.
179 Живеещ в западна Европа
Коментиран от #181, #182
23:11 06.05.2022
180 Един българин
До коментар #174 от "Вова":
Говориш пълни глупости.Никога не сме имали контрол от руснаците за нищо.Продавахме оръжие в цял свят и то с руски лиценз без никакъв контрол.Произвеждахме военни фрегати от които 6 сме продали на САЩ,14 на Бразилия и 4 на ЗапГермания.Дори и това,което сме откраднли като технология от запада,не сме го попдарявали а продавали на СССР.Бяхме най големия приоизводител в света на дискове за компютри и на компютри.Булгартабак беше на едно ниво със Филип Морис.Трябва книга да напиша какво сме имали и какво сме произвеждали,без някой да ни се меси.И турците покръстихме,без да се съобразяваме с Руснаците.Бяхме държава от СИВ,но никога не сме били подлоги на някой.Сега сме подлоги и нямаме нищо.Имайте малко уважение към историята на България и не си измисляйте неща,които никога не са били.В България никога не е имало чужд войник,освен за учения,сега сме окупурана територия.Имахме 30 икономика в света и 4-тата армия в Европа.Сега сме едно нищо.Жал ми е за такива като вас,които не си знаете истортията и от горди българи,народа ни бе превърнат в сатадоовце.Сърбайте им сега попарата на измислените демократи,които не ви смятат за живи.Аз моя живот съм си го изживял достойно но ми е жал за вас.Коментиран от #183, #184, #191
23:29 06.05.2022
181 Ами ...
До коментар #179 от "Живеещ в западна Европа":
Скоро не бях чел по-голяма глупост. Монополист ще държи ниски цени. Смях в залата. В САЩ цената за 06.05.2022 г. е малко над 1 евро. В Европа цените са по-високи заради руския монопол. Именно руснаците ги надуват. Когато монопола изчезне и цените ще паднат. Така е с всеки монопол. А Западна Европа си я виждал през крив макарон. 😀 Така, че в Унгария цените и да си останат същите, в останалите държави от ЕС, ще тръгнат към американските. И тогава наистина ще има "Боят настана", но за всички руски слуги в ЕС.Коментиран от #185, #186
23:29 06.05.2022
182 Вова
До коментар #179 от "Живеещ в западна Европа":
В Унгария цените са замразени от края на февруари. Просто не са пазарни.23:33 06.05.2022
183 Вова
До коментар #180 от "Един българин":
Много пропаганда, малко истина. Преди 90-та се продаваше само в СИВ. Произвеждаше се по план. Държавите бяха с ресори. СССР беше водещ. Всичко ценно отиваше там. Редки метали е един от примерите. Проектът НЕВА в ДЗУ Ст. З. също е емблематичен пример за съветски натиск. Старото производство на дискови пакети бе под всякаква критика.За бизнес начинанията през демокрацията пак имаше пречки от големия брат. Колко пари са наливани, за да не се случи нещо положително и идея си нвмате. В оръжейния бизнес пък ГРУ направо си ликвидираше неудобните.
Нещастни хора, а не велика нация! Великите не могат да са злобни.
23:42 06.05.2022
184 Ами ...
До коментар #180 от "Един българин":
За руските окупационни войски питай Искра Баева, тя е от вашите. Ако се чувстваш подлога и нямаш нищо, проблема си е твой. Такива като теб няма да седна да ги съжалявам. Били сте произвеждали това и онова. Знаеш ли какво не се научихте да произвеждате? Дрехи, обувки, битова електроника, домакински еректроуреди, мебели, автомобили. Сектора на услугите ви беше пълна скръб. Все неща, от които хората имат нужда в ежедневието. Много важно, че сте произвеждали фрегати.23:50 06.05.2022
185 Този коментар е премахнат от модератор.
186 Този коментар е премахнат от модератор.
187 Какво е Блекаут и кога се очаква?
Коментиран от #190
00:30 07.05.2022
188 а сега
До коментар #175 от "Ами ...":
кое поколение РС произвеждаме?Коментиран от #189
01:35 07.05.2022
189 Ами ...
До коментар #188 от "а сега":
Което си искаме. 😀 И вече не са PC-та, ама карай. 😀 Всъщност, в България се произвеждат специализирани контролери, основно с приложение в автоиндустрията, което е доста по-сериозно. 😀01:55 07.05.2022
190 Ами ...
До коментар #187 от "Какво е Блекаут и кога се очаква?":
Ясно, без РФ света свършва. 😀01:57 07.05.2022
191 Този коментар е премахнат от модератор.
192 Башибозука на ГЕРБ Скупиха Държавата
02:48 07.05.2022
193 Подплаши путарНик
До коментар #10 от "ТРОПЧО":
Добре тръгна и по-лошо завърши.06:34 07.05.2022
194 Бай Ганьо
До коментар #22 от "Хмммм":
Бе я си ...таковата Ес, Сащ и Русия и нататък лелята.Обръщам се ма другата страна
06:37 07.05.2022
195 hahaha
07:30 07.05.2022
196 Този коментар е премахнат от модератор.
197 Оставка
Коментиран от #198
19:06 07.05.2022
198 Този коментар е премахнат от модератор.