3 Март, 2014 11:35 776 0

ЧЕЗ внедрява добри практики в управлението на жалби и сигнали

  • чез-
  • жалби-
  • сигнали-
  • добри практики

Проучванията показват, че удовлетвореността на клиентите нараства

ЧЕЗ внедрява добри практики в управлението на жалби и сигнали - 1
Снимка: ЧЕЗ

Процесът по управление на сигнали и жалби бе обсъден на седмото заседание на потребителския съвет към ЧЕЗ България, което се проведе на 28 февруари 2014 г. в центъра за обслужване на клиенти на пл. „Позитано“ 2А в София. Компанията представи основните принципи на своята система на управление на жалбите и сигналите – широка достъпност, яснота на механизмите за разрешаване на жалбите, способност за своевременно реагиране на всеки сигнал, справедливост при разглеждане на всеки казус, висока резултатност, когато жалбата е основателна, публичност, въвеждане на адекватна автоматизирана клиентска информационна система.

„Мнението на клиентите е важно за нас. Ние гледаме на сигналите като на възможност и предизвикателство, а не като на неприятност. Те ни показват как да подобрим услугите, които предлагаме и по-адекватно да отговорим на изискванията на потребителите“, каза Тодор Матев, заместник-директор на „Обслужване на клиенти“.

Социологическите проучвания показват, че през последните 4 години клиентите на ЧЕЗ заявяват все по-висока удовлетвореност от услугите и обслужването на компанията. През 2009 г. 50.4% от запитаните потребители бяха доволни от услугите и обслужването, докато през 2013 г. този процент достигна 75%.

В края на 2013 г. в компаниите от групата на ЧЕЗ в България бе извършена организационна промяна с цел оптимизиране на системата за управление на сигнали и жалби. Дейностите по управление и отговор бяха обединени в едно звено. В резултат на организационната промяна бяха хомогенизирани и подобрени писмените отговори, беше структуриран подходът при анализа на жалбите и бе подобрен контролът върху качественото изпълнение на задачите. Създадена бе и система за ранно предупреждение с цел навременно идентифициране на проблемни области въз основа на подаваните сигнали от клиентите. В началото на март 2014 ще бъде пусната нова онлайн форма за подаване на запитване, сигнал или жалба на уебсайта на ЧЕЗ. Формулярът цели да улесни клиентите при подаване на запитване или искане по електронен път.

С цел да застане по-близо до своите клиенти и да подобри комуникацията с тях, през миналата година ЧЕЗ създаде и две нови институции – енергиен омбудсман, който разглежда сигнали и жалби на клиенти, останали недоволни от решаването на техните казуси в компаниите на ЧЕЗ в България, и потребителски съвет, който анализира и предлага за внедряване добри практики в обслужването на клиенти.

Повече информация за инициативите на ЧЕЗ в услуга на клиентите може да бъде намерена на корпоративния сайт www.cez.bg и на денонощен телефон 0700 10 010, както и в центровете за обслужване на клиенти.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове