Безспорно локацията е първото нещо, което гледа всеки един купувач на жилище. Оказва се обаче, че има и някои странни фактори, привличащи клиентите. Така например тенденцията, която се наблюдава сред китайците е, че те повече купуват имоти в комплекси, чийто имена са европейски, като например „Европа”, „Париж” и „Венеция”.
Анализаторите са проучили 54 000 жилищни проекти в 137 града в цял Китай. Строителите се възползват от този факт и все по-често в името на проекта, респективно комплекса включват повече чуждестранни имена. Освен Париж, Венеция и Европа, те ползват също така Калифорния, Рим, Елисейския дворец, Виктория, Тоскана, Версай.
Презентирайки своите обекти, предприемачите все по-често използват думи като „международен, „слънчев”, „златен” и „бъдещ”, както и „крайбрежен” и „централен”. Модата да се дават имена на комплексите възниква след 1990 г. Дотогава те са се наричали „съединения” или „семейни жилища”.
През последните години, независимо от редицата предприети мерки от страна на държавата за ограничаване образуването на „имотен балон” цените непрекъснато растат. В същото време интересът от страна на купувачите не намалява.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА