Постройката ще е на две нива, като застроената площ на всяко от тях ще е близо 4500 кв. метра. В нея ще има складове, шоу рум и офиси. Предвижда се строителството да започне през февруари следващата година и да приключи през август. Все още не е ясен точният размер на инвестициите, които компанията ще направи на българския пазар.
Зоната, в която ще се намира магазинът, е започнала да се оформя като търговска, обясни Косева. Това е била и идеята на парка - едната му част да се оформи като търговска, а другата - като офис център. В оформящата се като търговска част вече са разположени магазините на "Технополис" и строящата се сграда на BMW.
Австрийската компания "Лудвиг" навлиза на пазар, който у нас е разработен сравнително добре. Магазините за дома, които се стремят да предлагат всичко необходимо за обзавеждането му, съществуват от няколко години. Засега обаче "Метро" ще е единствената реална конкуренция на "Лудвиг", защото в останалите магазини не се предлага пълният набор за обзавеждане на жилища. "Лудвиг" предлага на клиентите всички видове мебели, посуда и др.Австрийската верига "Лудвиг" навлиза на пазар, който не е разработен изцяло. Причина за това е, че у нас все още няма масово присъствие на повечето световни производители. Повечето магазини за дома у нас предлагат единствено мебели, а различните артикули за обзавеждане са разпръснати в други търговски обекти. Новият магазин ще предлага всичките небоходимости за обзавеждането на едно място.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА